Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 (2η γενιά)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 (2η γενιά)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    112
    926
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mika_hakkinen last edited by




      Το πεντάθυρο αδελφάκι του DS3, όπως αναμενόταν, με έντονες σχεδιαστικές αναφορές στην υπάρχουσα γενιά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mika_hakkinen last edited by




        Το πεντάθυρο αδελφάκι του DS3, όπως αναμενόταν, με έντονες σχεδιαστικές αναφορές στην υπάρχουσα γενιά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Σε κάποιο απο τα εβδομαδιαία περιοδικά γραφουν ότι το νέο C3 προς το παρόν θα βγεί με τους υπάρχοντες ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε 1,4 και 1,6 (95 και 120 ΗΡ αντίστοιχα), τον 1,1 μάλλον τον αφήνουν εκτός - και πολύ καλά κάνουν- και μετά το 2011 θα εμφανιστούν νέα μοτέρ.
          Πρόβλεψη για παρουσίαση στην Ελλάδα το πρώτο 3μηνο του 2010.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Και το Start-Stop μετά το 2011.
            Εκεί στην PSA αγρίως

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:
              Εκεί στην PSA αγρίως

              Χρόνια τώρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                funkyreverend last edited by

                Άκουσα ότι θα βάλουν τον 1.4αρη detuned στα 60 άλογα, για να μην τυχόν βγει ολοκληρωμένο (γρήγορο, ποιοτικό, καλοεξοπλισμένο, φθηνό και όμορφο) και κόψει πωλήσεις από το Φιέστα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                  Άκουσα ότι θα βάλουν τον 1.4αρη detuned στα 60 άλογα, για να μην τυχόν βγει ολοκληρωμένο (γρήγορο, ποιοτικό, καλοεξοπλισμένο, φθηνό και όμορφο) και κόψει πωλήσεις από το Φιέστα.

                  Επιστρέφει ο 1.1 με τα 55 άλογα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    markvag last edited by

                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                    Επιστρέφει ο 1.1 με τα 55 άλογα

                    Εντάξει... τα Fiesta/Polo/Corsa μπορούν να κοιμούνται ήσυχα τώρα, όπως προανέφερε και ο πάτερ..

                    Βγάλαν έναν καλό κινητήρα (τον 1,4-1,6-1,6Τ με την BMW) και είπαν τέλος πλέον οι κινητήρες;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanas_4 last edited by

                      Κρίμα που θα το χαλάσουν οι κινητήρες! Τόσο ωραίο αυτοκίνητο, περίμενα να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του. Μακάρι να ο βλέπαμε και σε σπορ έκδοση (μάλλον ως παραλλαγή του DS3) με τον κινητήρα 1.6 που φοράει το Peugeot 206 RC και το Mini Cooper S!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        106_4_ever last edited by

                        207 rc εννοεις παντως σιγουρα θα βγει αργοτερα και με τον 1,6 t ..... επισης θα βγει και με 1,0 λ 100 αλογα turbo

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Tελικά είναι πάρα πολυ εύκολο να παραπληροφορείς
                          Τόσο εύκολο που δεν έχει καν πλάκα
                          Το DS3 θα φοράει και τον 175αρι, το C3 όχι. Αυτά
                          Α και φυσικά ο 1.4 με τα 95 και ο 1.6 με τα 120 θα είναι διαθέσιμοι και μελλοντικά και ο 1.6 με τα 150. Απλά το Start/Stop με βάση τα τελευταία νεά από τον Manuel στο Sochaux θα είναι διαθέσιμο από το 2011

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο 1,4 περισσότερο και ο 1,6 με οποιαδήποτε ιπποδύναμη (πόσα C3 1,6 προηγούμενης γενιάς να έχουν πουληθεί άραγε?) είναι πολύ καλοί.
                            Εκείνο που λείπει είναι ένας κινητήρας ενδιάμεσος απο τα 1000 κυβικά του C1 έως τον 1400άρη εφόσον μιλάμε για supermini και όχι για μικρομεσαίας ή μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο (το επόμενο βήμα πρέπει να είναι και κάτι καλό στα 1800 ή 2000 κυβικά).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              Ο χρήστης mirage έγραψε:
                              Tελικά είναι πάρα πολυ εύκολο να παραπληροφορείς
                              Τόσο εύκολο που δεν έχει καν πλάκα
                              Το DS3 θα φοράει και τον 175αρι, το C3 όχι. Αυτά
                              Α και φυσικά ο 1.4 με τα 95 και ο 1.6 με τα 120 θα είναι διαθέσιμοι και μελλοντικά και ο 1.6 με τα 150. Απλά το Start/Stop με βάση τα τελευταία νεά από τον Manuel στο Sochaux θα είναι διαθέσιμο από το 2011

                              ωρες ωρες αυτα τα υπονουμενα και τα αστειακια σ εχω να το λεω χτυπάν ασχημα (το λεω πιο ευγενικα) αλλα γενικα σ παω
                              τον 1.6 turbo λεω και εγω οχι τον 175 αρη και επισης ρωτα ξανα τις πληροφοριες σ...θα ερθει και τριλκυλινδρος 1,0 για το c3
                              επισης μαζι με το start & stop μαλλον θα ερθουν και αλλα νεα κιβωτα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jimdenin last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                Επιστρέφει ο 1.1 με τα 55 άλογα

                                Εντάξει... τα Fiesta/Polo/Corsa μπορούν να κοιμούνται ήσυχα τώρα, όπως προανέφερε και ο πάτερ..

                                Βγάλαν έναν καλό κινητήρα (τον 1,4-1,6-1,6Τ με την BMW) και είπαν τέλος πλέον οι κινητήρες;;;;

                                Γιατί, που το παράξενο;

                                Χρόνια τώρα η απαρχαιωμένη πολιτική της εταιρίας στο θέμα των κινητήρων είναι φώς φανάρι.

                                Και η κατάσταση χειροτερεύει απο την επίσης ανύπαρκτη πολιτική στο θέμα του βάρους των μοντέλων.

                                Κλασσικό παράδειγμά η C5 που με 1500+ κιλά βάρος ούτε με τα 2.0κ.εκ είναι ιδιαίτερα γρήγορη.

                                Δεν θα μου φανεί καθόλου απίθανο, να δούμε παρόμοιο κατόρθωμα και στο νέο C3, δηλαδή να ανακοινώνονται βάρη που να καταργούν στην πράξη ακόμα και τους νέους κινητήρες, ίσως όχι τον 1.6 αλλά τον 1.4.

                                Γενικά η Σιτροέν αδικεί τα αυτοκινητά της σε αυτό τον τομέα και όχι μόνο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  οι κινητηρες ποτε δεν τους κοιτας απο το ποσα αλογα βγαζουν αλλα απο το τι ροπη και ποσο ελαστικοι ειναι 1 μιας και ενας 1,0 κινητηρας δεν φτιαχτηκε για πιστα αλλα για πολη...
                                  δεν εχω ακουσει κατι για αυτον τον κινητηρα οτι θα μπει στο c3 θα σ πω με σιγουρια αλλη φορα.
                                  πολλοι κινητηρες με μικρη ιπποδυναμη ξεσκιζουν αλλους διοτι εχουν ροπη και ειναι ελαστικοι...για αυτο σ καποιον ασχετο ναι παντα φαινονταν αδυναμοι οι παλαιοι κινητηρες της psa ( οπως η σειρα απο tu και οι μεταλαξεις του) διοτι δεν ειχαν πολλους ονομαστικους ιππους.
                                  αν τους συγκρινες ομως με αλλους ιδιων κυβικων και το εκανες στην πραξη θα εβλεπες οτι εχεις μια πιο ήσυχη και νορμαλ αποδοση ...μιας και δεν θα εκανες ολη μερα 0-100 αλλα θα χρειαζοσουν και ρεπριζ.
                                  παλαιος και αδυναμος κινητηρας ηταν αυτος του 307 1,4
                                  http://www.autospecifications.org/index.php?section=pages&item=Peugeot-307-5dr-hatchback&model=1.4-S
                                  εδω ο ποιο ονομαστικα δυνατος κινητηρας στα 1,4 που οντως οταν το πιεζεις αποδιδει περισσοτερο αλλα δειτε που βγαζει την ροπη του και που ενας αδυναμος psa κινητήρας
                                  http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Kia-Cee'd-1.4-S/223155/
                                  για αυτο αλλο το αδυναμος κινητηρας και αλλο ο πραγματικα ρεαλιστικος κινητηρας .!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    egobrain last edited by

                                    2010 Citroen C3: New High-Res Photo Gallery of French Hatch

                                    Πηγη :
                                    http://carscoop.blogspot.com/2009/09/20 ... photo.html

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      funkyreverend last edited by

                                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                      πολλοι κινητηρες με μικρη ιπποδυναμη ξεσκιζουν αλλους διοτι εχουν ροπη και ειναι ελαστικοι...για αυτο σ καποιον ασχετο ναι παντα φαινονταν αδυναμοι οι παλαιοι κινητηρες της psa ( οπως η σειρα απο tu και οι μεταλαξεις του) διοτι δεν ειχαν πολλους ονομαστικους ιππους.
                                      αν τους συγκρινες ομως με αλλους ιδιων κυβικων και το εκανες στην πραξη θα εβλεπες οτι εχεις μια πιο ήσυχη και νορμαλ αποδοση ...μιας και δεν θα εκανες ολη μερα 0-100 αλλα θα χρειαζοσουν και ρεπριζ.

                                      ...για αυτο αλλο το αδυναμος κινητηρας και αλλο ο πραγματικα ρεαλιστικος κινητηρας .!

                                      +1.100 και 60
                                      Βέβαια ο 1.1 της PSA ήταν ο χειρότερος κινητήρας που έπεσε ποτέ στα χέρια μου (και έχω οδηγήσει μερικές βαλούτες ), είτε στο 206 είτε σε C2. Τόοοσο ελαστικός με χαμηλές στροφές, λίγα άλογα και 8 βαλβίδες, που δυσκολευόμουν σε στρίψιμο σε στενά με 2α. Στου Σάξου, παραδόξως ήταν σφαιράτος σε διάφορα τεστ στον Υμηττό που του έβαλε ο κάτοχος . Κρίμα που η δική μου εμπειρία οδήγησης εκεί ήταν πολύ μικρή, ελάχιστη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 1
                                        106_4_ever last edited by

                                        ε ενταξει αν εισαι 1000 κατι κιλα και εχει 60 αλογα .....και παλι καλα πηγαινε....
                                        στο σαξο που κανονικα σχεδιαστηκε για τετοια αμαξωματα ηταν κορυφαιος 1,100 ...και παρα πολυ ελαστικος...
                                        ειχαμε παλια σαξο 1,1 και το γνωριζω το αυτοκινητο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mika_hakkinen last edited by

                                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                          ε ενταξει αν εισαι 1000 κατι κιλα και εχει 60 αλογα .....και παλι καλα πηγαινε....
                                          στο σαξο που κανονικα σχεδιαστηκε για τετοια αμαξωματα ηταν κορυφαιος 1,100 ...και παρα πολυ ελαστικος...
                                          ειχαμε παλια σαξο 1,1 και το γνωριζω το αυτοκινητο.

                                          Στο Saxo είχε εκπληκτική απόδοση. Έχω κάνει 3-4 ταξίδια μόνος μου με ένα τέτοιο και ήταν πραγματική απόλαυση τόσο στην εθνική όσο και σε ορεινές διαδρομές. Δεν πίστευα ότι ήταν το 1.1αρι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evgenios last edited by

                                            Ρε παιδια στο Saxo 1100 , το τιμονι παει πανω κατω??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr