-
Το πεντάθυρο αδελφάκι του DS3, όπως αναμενόταν, με έντονες σχεδιαστικές αναφορές στην υπάρχουσα γενιά.
-
Το πεντάθυρο αδελφάκι του DS3, όπως αναμενόταν, με έντονες σχεδιαστικές αναφορές στην υπάρχουσα γενιά.
-
Σε κάποιο απο τα εβδομαδιαία περιοδικά γραφουν ότι το νέο C3 προς το παρόν θα βγεί με τους υπάρχοντες ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε 1,4 και 1,6 (95 και 120 ΗΡ αντίστοιχα), τον 1,1 μάλλον τον αφήνουν εκτός - και πολύ καλά κάνουν- και μετά το 2011 θα εμφανιστούν νέα μοτέρ.
Πρόβλεψη για παρουσίαση στην Ελλάδα το πρώτο 3μηνο του 2010. -
Και το Start-Stop μετά το 2011.
Εκεί στην PSA αγρίως -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εκεί στην PSA αγρίωςΧρόνια τώρα...
-
Άκουσα ότι θα βάλουν τον 1.4αρη detuned στα 60 άλογα, για να μην τυχόν βγει ολοκληρωμένο (γρήγορο, ποιοτικό, καλοεξοπλισμένο, φθηνό και όμορφο) και κόψει πωλήσεις από το Φιέστα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Άκουσα ότι θα βάλουν τον 1.4αρη detuned στα 60 άλογα, για να μην τυχόν βγει ολοκληρωμένο (γρήγορο, ποιοτικό, καλοεξοπλισμένο, φθηνό και όμορφο) και κόψει πωλήσεις από το Φιέστα.Επιστρέφει ο 1.1 με τα 55 άλογα
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Επιστρέφει ο 1.1 με τα 55 άλογαΕντάξει... τα Fiesta/Polo/Corsa μπορούν να κοιμούνται ήσυχα τώρα, όπως προανέφερε και ο πάτερ..
Βγάλαν έναν καλό κινητήρα (τον 1,4-1,6-1,6Τ με την BMW) και είπαν τέλος πλέον οι κινητήρες;;;;
-
Κρίμα που θα το χαλάσουν οι κινητήρες! Τόσο ωραίο αυτοκίνητο, περίμενα να ανέβει στην κορυφή της κατηγορίας του. Μακάρι να ο βλέπαμε και σε σπορ έκδοση (μάλλον ως παραλλαγή του DS3) με τον κινητήρα 1.6 που φοράει το Peugeot 206 RC και το Mini Cooper S!
-
207 rc εννοεις παντως σιγουρα θα βγει αργοτερα και με τον 1,6 t ..... επισης θα βγει και με 1,0 λ 100 αλογα turbo
-
Tελικά είναι πάρα πολυ εύκολο να παραπληροφορείς
Τόσο εύκολο που δεν έχει καν πλάκα
Το DS3 θα φοράει και τον 175αρι, το C3 όχι. Αυτά
Α και φυσικά ο 1.4 με τα 95 και ο 1.6 με τα 120 θα είναι διαθέσιμοι και μελλοντικά και ο 1.6 με τα 150. Απλά το Start/Stop με βάση τα τελευταία νεά από τον Manuel στο Sochaux θα είναι διαθέσιμο από το 2011 -
Ο 1,4 περισσότερο και ο 1,6 με οποιαδήποτε ιπποδύναμη (πόσα C3 1,6 προηγούμενης γενιάς να έχουν πουληθεί άραγε?) είναι πολύ καλοί.
Εκείνο που λείπει είναι ένας κινητήρας ενδιάμεσος απο τα 1000 κυβικά του C1 έως τον 1400άρη εφόσον μιλάμε για supermini και όχι για μικρομεσαίας ή μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητο (το επόμενο βήμα πρέπει να είναι και κάτι καλό στα 1800 ή 2000 κυβικά). -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Tελικά είναι πάρα πολυ εύκολο να παραπληροφορείς
Τόσο εύκολο που δεν έχει καν πλάκα
Το DS3 θα φοράει και τον 175αρι, το C3 όχι. Αυτά
Α και φυσικά ο 1.4 με τα 95 και ο 1.6 με τα 120 θα είναι διαθέσιμοι και μελλοντικά και ο 1.6 με τα 150. Απλά το Start/Stop με βάση τα τελευταία νεά από τον Manuel στο Sochaux θα είναι διαθέσιμο από το 2011ωρες ωρες αυτα τα υπονουμενα και τα αστειακια σ εχω να το λεω χτυπάν ασχημα (το λεω πιο ευγενικα) αλλα γενικα σ παω
τον 1.6 turbo λεω και εγω οχι τον 175 αρη και επισης ρωτα ξανα τις πληροφοριες σ...θα ερθει και τριλκυλινδρος 1,0 για το c3
επισης μαζι με το start & stop μαλλον θα ερθουν και αλλα νεα κιβωτα. -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Επιστρέφει ο 1.1 με τα 55 άλογα
Εντάξει... τα Fiesta/Polo/Corsa μπορούν να κοιμούνται ήσυχα τώρα, όπως προανέφερε και ο πάτερ..
Βγάλαν έναν καλό κινητήρα (τον 1,4-1,6-1,6Τ με την BMW) και είπαν τέλος πλέον οι κινητήρες;;;;
Γιατί, που το παράξενο;
Χρόνια τώρα η απαρχαιωμένη πολιτική της εταιρίας στο θέμα των κινητήρων είναι φώς φανάρι.
Και η κατάσταση χειροτερεύει απο την επίσης ανύπαρκτη πολιτική στο θέμα του βάρους των μοντέλων.
Κλασσικό παράδειγμά η C5 που με 1500+ κιλά βάρος ούτε με τα 2.0κ.εκ είναι ιδιαίτερα γρήγορη.
Δεν θα μου φανεί καθόλου απίθανο, να δούμε παρόμοιο κατόρθωμα και στο νέο C3, δηλαδή να ανακοινώνονται βάρη που να καταργούν στην πράξη ακόμα και τους νέους κινητήρες, ίσως όχι τον 1.6 αλλά τον 1.4.
Γενικά η Σιτροέν αδικεί τα αυτοκινητά της σε αυτό τον τομέα και όχι μόνο.
-
οι κινητηρες ποτε δεν τους κοιτας απο το ποσα αλογα βγαζουν αλλα απο το τι ροπη και ποσο ελαστικοι ειναι 1 μιας και ενας 1,0 κινητηρας δεν φτιαχτηκε για πιστα αλλα για πολη...
δεν εχω ακουσει κατι για αυτον τον κινητηρα οτι θα μπει στο c3 θα σ πω με σιγουρια αλλη φορα.
πολλοι κινητηρες με μικρη ιπποδυναμη ξεσκιζουν αλλους διοτι εχουν ροπη και ειναι ελαστικοι...για αυτο σ καποιον ασχετο ναι παντα φαινονταν αδυναμοι οι παλαιοι κινητηρες της psa ( οπως η σειρα απο tu και οι μεταλαξεις του) διοτι δεν ειχαν πολλους ονομαστικους ιππους.
αν τους συγκρινες ομως με αλλους ιδιων κυβικων και το εκανες στην πραξη θα εβλεπες οτι εχεις μια πιο ήσυχη και νορμαλ αποδοση ...μιας και δεν θα εκανες ολη μερα 0-100 αλλα θα χρειαζοσουν και ρεπριζ.
παλαιος και αδυναμος κινητηρας ηταν αυτος του 307 1,4
http://www.autospecifications.org/index.php?section=pages&item=Peugeot-307-5dr-hatchback&model=1.4-S
εδω ο ποιο ονομαστικα δυνατος κινητηρας στα 1,4 που οντως οταν το πιεζεις αποδιδει περισσοτερο αλλα δειτε που βγαζει την ροπη του και που ενας αδυναμος psa κινητήρας
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Kia-Cee'd-1.4-S/223155/
για αυτο αλλο το αδυναμος κινητηρας και αλλο ο πραγματικα ρεαλιστικος κινητηρας .! -
2010 Citroen C3: New High-Res Photo Gallery of French Hatch
Πηγη :
http://carscoop.blogspot.com/2009/09/20 ... photo.html -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
πολλοι κινητηρες με μικρη ιπποδυναμη ξεσκιζουν αλλους διοτι εχουν ροπη και ειναι ελαστικοι...για αυτο σ καποιον ασχετο ναι παντα φαινονταν αδυναμοι οι παλαιοι κινητηρες της psa ( οπως η σειρα απο tu και οι μεταλαξεις του) διοτι δεν ειχαν πολλους ονομαστικους ιππους.
αν τους συγκρινες ομως με αλλους ιδιων κυβικων και το εκανες στην πραξη θα εβλεπες οτι εχεις μια πιο ήσυχη και νορμαλ αποδοση ...μιας και δεν θα εκανες ολη μερα 0-100 αλλα θα χρειαζοσουν και ρεπριζ....για αυτο αλλο το αδυναμος κινητηρας και αλλο ο πραγματικα ρεαλιστικος κινητηρας .!
+1.100 και 60
Βέβαια ο 1.1 της PSA ήταν ο χειρότερος κινητήρας που έπεσε ποτέ στα χέρια μου (και έχω οδηγήσει μερικές βαλούτες ), είτε στο 206 είτε σε C2. Τόοοσο ελαστικός με χαμηλές στροφές, λίγα άλογα και 8 βαλβίδες, που δυσκολευόμουν σε στρίψιμο σε στενά με 2α. Στου Σάξου, παραδόξως ήταν σφαιράτος σε διάφορα τεστ στον Υμηττό που του έβαλε ο κάτοχος . Κρίμα που η δική μου εμπειρία οδήγησης εκεί ήταν πολύ μικρή, ελάχιστη. -
ε ενταξει αν εισαι 1000 κατι κιλα και εχει 60 αλογα .....και παλι καλα πηγαινε....
στο σαξο που κανονικα σχεδιαστηκε για τετοια αμαξωματα ηταν κορυφαιος 1,100 ...και παρα πολυ ελαστικος...
ειχαμε παλια σαξο 1,1 και το γνωριζω το αυτοκινητο. -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ε ενταξει αν εισαι 1000 κατι κιλα και εχει 60 αλογα .....και παλι καλα πηγαινε....
στο σαξο που κανονικα σχεδιαστηκε για τετοια αμαξωματα ηταν κορυφαιος 1,100 ...και παρα πολυ ελαστικος...
ειχαμε παλια σαξο 1,1 και το γνωριζω το αυτοκινητο.Στο Saxo είχε εκπληκτική απόδοση. Έχω κάνει 3-4 ταξίδια μόνος μου με ένα τέτοιο και ήταν πραγματική απόλαυση τόσο στην εθνική όσο και σε ορεινές διαδρομές. Δεν πίστευα ότι ήταν το 1.1αρι
-
Ρε παιδια στο Saxo 1100 , το τιμονι παει πανω κατω??
Citroen C3 (2η γενιά)