-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Προσωπικά, το συναίσθημα (ενίοτε και οι υπερβολές) που βγάζει ο ΣΧ στα κείμενά του δε με ενοχλεί - το προτιμώ από άρθρα που δεν έχουν το «στίγμα» του συντάκτη θυμίζοντας προσπέκτους.
Jacobκαι εμενα αυτο μου αρεσει στον ΣΧ και γι αυτο το λογο ασκω και κριτικη, καθως μου εκανε εντυπωση το ποσο ΟΥΑΟ ειναι το yaris
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
κ βέβαια Γιατί... την εποχή που αχεδόν ΔΕΝ υπάρχει αμάξι χωρίς gps κ οθόνη...'αν δεν βάλετε το touch&go, αυτήν την οθόνη-πρόκληση για μικρούς-μεγάλους, αφήστε το, πάρτε ΜICRA'
Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο , το μέταλλο σκαμμένο από χρυσά χέρια ΑΛΛΑ αν δεν το πάρετε με touch&go τότε δεν λέει τίποτε το ιδιαίτερο, πάρτε ένα Micra καλύτερα.
Σα να διακρίνω μια αντίφαση εδώ πέρα κ. Σ.Χ ... -
Ψάχνετε μη αντιφάσεις στα λόγια του Σ.Χ.;
ΥΓ: Εμένα μου λείπει ο δάσκαλος... και ας γκρίνιαζε τα τελευταία χρόνια!
-
Συμφωνώ, το άρθρο βγήκε λίγο πιο ενθουσιώδες από ότι συνήθως, αλλά πολλές φορές μια άσχημη ή καλή διάθεση του συντάκτη/συγγραφέα αποτυπώνεται στο κείμενο. Άνθρωποι γράφουν, όχι μηχανές.
Στο σημείο με το Micra (σελ. 42), ο ΣΧ απλά τονίζει το πόσο 'ανεβάζει' το αυτοκίνητο αυτή η οθόνη, το πόσο χρήσιμη/ενδιαφέρουσα είναι - από την πρώτη στιγμή που το διάβασα, αλλά και αργότερα, δε μου δημιούργησε καμία απορία/δυσαρέσκεια.
Είναι σα να λέμε 'Αν επισκεφτείς το Παρίσι και δεν πας στο μουσείο του Λούβρου, τότε άφησέ το, καλύτερα πήγαινε διακοπές στην πάνω Βουνοπλαγιά'.
Πράγματι, το κείμενο του ΚΚ λείπει...
Jacob
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Συμφωνώ, το άρθρο βγήκε λίγο πιο ενθουσιώδες από ότι συνήθως, αλλά πολλές φορές μια άσχημη ή καλή διάθεση του συντάκτη/συγγραφέα αποτυπώνεται στο κείμενο. Άνθρωποι γράφουν, όχι μηχανές.Στο σημείο με το Micra (σελ. 42), ο ΣΧ απλά τονίζει το πόσο 'ανεβάζει' το αυτοκίνητο αυτή η οθόνη, το πόσο χρήσιμη/ενδιαφέρουσα είναι - από την πρώτη στιγμή που το διάβασα, αλλά και αργότερα, δε μου δημιούργησε καμία απορία/δυσαρέσκεια.
Είναι σα να λέμε 'Αν επισκεφτείς το Παρίσι και δεν πας στο μουσείο του Λούβρου, τότε άφησέ το, καλύτερα πήγαινε διακοπές στην πάνω Βουνοπλαγιά'.
Πράγματι, το κείμενο του ΚΚ λείπει...
Jacob
τί στο διάολο έχει αυτή η οθόνη δηλαδή για να είναι τόσο γουαου κ το υπερατού του γιάρις? μια εξάρα αφής είναι, που προσφέρεται σχεδόν σε όλα τα αμάξια (κ στο μικρα ) κ αν θέλω κ εγώ βάζω στο ίμπιζα μου του 2003 με κόστος 300 γιούρια.
για τις αντιφάσεις του αστα. στο άρθρο το βγάζει σε ποιότητα κύλισης κορυφαίο, αφού τα πόλο 'κοπανάνε στις εγκάρσιες ανωμαλίες', λιγες μερες μετά στο τεστ του up που είχε στο σαιτ **κορυφαίο **το πόλο λέει σε πάτημα
για κάποιο λόγο που πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω ο ΣΧ όταν πάει σε γνωριμίες πολλες φορες'ενθουσιαζεται' χωρις λογο
για το ΚΚ, +1. Κ εμένα μου λείπει. ειδικά αυτη την εποχή που ουσιαστικά επιβεβαιώθηκαν αυτά που έλεγε για το τέλος εποχής κ την κρίση που θα έρθει -
Στο χωριό μου λένε οτι δε χωράνε δυο καρπούζια κάτω από μια μασχάλη.
-
Mινι-ξεθαμα για να κραξω το auto bild.Σε μια στηλη που εχει και αναλυει τις βλαβες 2 αυτοκινητων με βαση καποια ποσοστα,ειχε στο τευχος της παρασκευης ενα Volvo C30 και το golfακι το 5o ..Eιχαν σχεδον ιδια ποσοστα βλαβων με το c30 να υπερτερει σε ορισμενα ποσοστα,ομως στον τιτλο ελεγε για το c30 οτι ειχει προβληματακια,ενω για το golf κατι σε στυλ ''πληρως απροβληματιστο''.Σε χαζους απευθυνονται?Συγγνωμη που δε τα μεταφερω ακριβως τα στοιχεια γιατι δεν εχω το περιοδικο κοντα μου,σε 2-3 μερες θα βγαλω φωτο τη σελιδα να τη δειτε για του λογου το αληθες..Οποιος το εχει ας ποσταρει ενα σκαναρισμα..Ουτε για την τουαλετα δε κανουν οι πληρωμενοι.Ουστ
-
Έλα ρε συ, τα προβλήματα στα φάου-βε είναι πρίμιουμ, γι' αυτό δεν τα μετράμε.
-
Aπορω τοσο γερμανοειδες περιοδικο πως επιβιωνει στην Ελλαδα.Μποικοταζ
-
Διάβασα για πρώτη φορά 4Τ το 1986, όταν κάποια μέρα ο πατέρας μου έφερε το περιοδικό σπίτι, στα πλαίσια αναζήτησης του επόμενου οικογενειακού αυτοκινήτου. Από τότε, θυμάμαι ότι περίμενα με ανυπομονησία την 1η του επόμενου μήνα για να πάρω στα χέρια μου το περιοδικό. Νομίζω ότι έχω ακόμα όλα τα τεύχη από το 1984 μέχρι κάποια χρονιά των 00s, στοιβαγμένα σε μια αποθήκη.
Κατά τη γνώμη μου, οι 4Τ ήταν για δεκαετίες το καλύτερο ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου. Είχε εκτεταμένες δοκιμές, ενδιαφέροντα άρθρα, στήλες άποψης (ακόμα θυμάμαι τα άρθρα του Ν. Δήμου). Τα Car & Driver και Auto Motor und Sport που βγήκαν τέλη 80s με αρχές 90s δεν έπιαναν μπάζα μπροστά του, άσε που έβγαζαν και μια μικροπρεπή εμπάθεια κατά των 4Τ.
Στη συνέχεια ήρθε το Drive. Με εκδότη το Χρίστο Χατζάρα του ΜΟΤΟ, αρχισυντάκτη τον Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη (μεταγραφή από τους 4Τ) και μια παρέα από άγνωστους αλλά παθιασμένους με το αυτοκίνητο νεαρούς, το Drive έφερε νέα πνοή στον ειδικό τύπο, με νέες ιδέες, χιούμορ και ενθουσιασμό.
Από την άλλη πλευρά, οι 4Τ είχαν αρχίσει να βγάζουν (και σήμερα ακόμη περισσότερο) μια κούραση, που την έβλεπες στις δοκιμές και τα άρθρα. Με απωθούσε πλέον και ο μονότονα καταγγελτικός λόγος του ΚΚ (που συχνά γινόταν έντονα προσβλητικός προς ορισμένα πρόσωπα) και η μόνιμη επωδός «εγώ τα έλεγα αλλά δεν με άκουγε κανείς». Αντικατέστησα λοιπόν τους 4Τ με το Drive.
Κάποια στιγμή το Drive έκανε μεγάλη κοιλιά, σε σημείο να μην διαβάζεται. Το γύρισα λοιπόν στο Car & Driver που στο μεταξύ είχε γίνει ένα αξιοπρεπές περιοδικό που έβγαινε και σε καλή τιμή. Όμως οι δοκιμές του δεν ήταν ποτέ ιδιαίτερα αναλυτικές και κάποια στιγμή το σταμάτησα και αυτό.
Νομίζω ότι αυτή τη στιγμή το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου είναι το Drive, καθώς έχει επανέλθει στα καλά επίπεδα των πρώτων ετών και επιπλέον έχει ωριμάσει και σοβαρέψει. Μου αρέσει και το Autocar (του ίδιου εκδότη) που επιπλέον είναι και φθηνό. Τα τελευταία χρόνια, από περιοδικά αυτοκινήτου αγοράζω πλέον ένα από αυτά τα δύο, όταν έχουν προσφορά και δεύτερο περιοδικό (συνήθως ΜΟΤΟ), σε διαφορετική περίπτωση δεν αγοράζω. Ίσως έχω χάσει και εγώ τον αρχικό ενθουσιασμό. -
Να πω και εγω τα δικα μου,καθως ειμαι αναγνωστης του περιοδικου σχεδον απο 14 χρονων( σημερα 44).Για χρονια οπως λεει και Scrooge οι 4Τ ηταν το καλυτερο περιοδικο.Βεβαια αγοραζα σχεδον ολα τα περιοδικα αυτοκινητου, καλα και κακα, Ελληνικα και ξενα.Με τα χρονια ομως διαπιστωσα οτι ολα εκαναν κοιλιες στην πορεια τους.Για τους 4Τ ελεγα οτι θα συνεχιζα να τους αγοραζω ακομη και αν εβγαζαν λευκες σελιδες,ελα ομως που ειναι καλυτερα να μασας παρα να μιλας.Οι παρουσιασεις των τελευταιων χρονων και γενικα ολο το στησιμο του περιοδικου δεν μου αρεζε και πολυ, και το αγοραζα ολο και με πιο βαρια καρδια.Απο τις αρχες του 12 ομως το εκοψα μαχαιρι καθως το εβρισκα ανουσιο,απλα πηρα την εκδοση των 500 τευχων και την εβαλα στο αρχειο χωρις καν να την διαβασω . Ολοι οι ερωτες εχουν και απο ενα τελος.Αυτην την εποχη το DRIVE και απο θεματολογια αλλα και απο τον τροπο παρουσιασης μου φαινεται το πιο καλοστημενο,ασχετα αν με χαλασε η ποιοτητα του χαρτιου(κριση γαρ).Θυμαμαι δεκαετιες του 80-90 οπου μια παρουσιαση αυτοκινητου μπορει να ηταν μεσα σε 6-7 σελιδες, με αναλυτικες περιγραφες για τα παντα,σημερα ενα μισοσελιδο μπλα-μπλα και αυτο ειναι ολο.Την ευχαριστηση ομως που νιωθω οταν ξαναδιαβαζω τα παλια τευχη των 4Τ δεν μπορει να την υποκαταστησει κανενα αλλο περιοδικο αυτοκινητου.
-
το drive εχει επανελθει εδω και λιγο καιρο σε επιπεδο παλιων καλων εποχων....ας ελπισουμε να συνεχισουν ετσι
τοτε που εκανε ''κοιλια'' ηταν ηδη το evo που πρωταγωνιστουσε....τελικα πρεπει να χει σταματησει να κυκλοφορει οριστικα -
Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
Θυμαμαι δεκαετιες του 80-90 οπου μια παρουσιαση αυτοκινητου μπορει να ηταν μεσα σε 6-7 σελιδες, με αναλυτικες περιγραφες για τα παντα,σημερα ενα μισοσελιδο μπλα-μπλα και αυτο ειναι ολο.Ίσως μόνο το master test του drive να είναι σήμερα κοντά σε αυτό που περιγράφεις.
Την ευχαριστηση ομως που νιωθω οταν ξαναδιαβαζω τα παλια τευχη των 4Τ δεν μπορει να την υποκαταστησει κανενα αλλο περιοδικο αυτοκινητου.
Όπως τα λες... Υπήρχε ένας ενθουσιασμός τότε που δεν υπάρχει σήμερα και από τον ειδικό τύπο και από τους οδηγούς, ίσως γιατί τότε το αυτοκίνητο ήταν ένα όνειρο για το μέσο Έλληνα, που χρειαζόταν μισθούς πολλών ετών για να το αποκτήσει. Θυμάμαι ακόμη τη δοκιμή της BMW 735i από τους 4Τ κάπου στα 80s. Ο δοκιμαστής την αντιμετώπιζε με δέος, το ίδιο και ο αναγνώστης του άρθρου, γιατί ήξεραν και οι δύο ότι ίσως να μην έχουν ξανά την ευκαιρία ο μεν να οδηγήσει και ο δε να διαβάσει για ένα τέτοιο όχημα. Σήμερα ο Έλληνας έχει χορτάσει, το αυτοκίνητο κατάντησε ένα απλό καταναλωτικό είδος που μπορεί να αγοράσει ο καθένας με 0% προκαταβολή και 1.000 δόσεις και ίσως γι' αυτό αντιμετωπίζεται έτσι από τον ειδικό τύπο.
-
Δελτίο Τύπου
Το νέο διαδικτυακό κανάλι για το αυτοκίνητο, την μοτοσυκλέτα και τα σπορ.
Γνωρίζοντας την έλλειψη πλέον της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς για την σωστή
προβολή και ενημέρωση σχετικά με νέα μοντέλα αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών καθώς
και ζωντανής παρουσίασης σπορ για τους οπαδούς του χώρου, το νέο διαδικτυακό
κανάλι Dot Tv είναι πια γεγονός.Το κανάλι εκτός από 24ωρο live streaming ανάλογων αθλητικών event και εκπομπών
έχει στην διάθεση των επισκεπτών του και ένα ολοκληρωμένο αρχείο με βίντεο το
οποίο ενημερώνεται διαρκώς καλύπτοντας με αυτό τον τρόπο και τα γούστα των πιο
απαιτητικών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα φιλοξενίας και μετάδοσης τηλεοπτικών
εκπομπών όπως ήδη γίνεται και με την εκπομπή του Μιχάλη Κατσιμπάρου – Auto Moto
Extra – από το Extra 3 Channel.Η πρόσβαση στο κανάλι είνα εύκολη μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης http://www.dottv.gr
Στόχος του Dot Tv είναι η άμεση και σωστή ενημέρωσή ,για τις νέες τεχνολογίες και
εξελίξεις στον χώρο του αυτοκινήτου , της μοτοσυκλέτας και όχι μόνο. -
Ειδα προχθες σε ενα σουπερμαρκετ που εχει Τυπο, να κυκλοφορει ακομα το παλιο γνωστο περιοδικο βελτιωσεων Power Τechniques
Aυτο απ οτι ηξερα ανηκε στον ιδιο ομιλο που εβγαζε και το Evo το οποιο εδω και πολυ καιρο εχει σταματησει να βγαινει
Εχει αλλαξει κατι? Καλα για το Power δεν δινω δεκαρα αλλα το Evo αξιζε να υπαρχει ακομα και αν ηταν μεταφρασμενο απ το αγγλικο -
αδερφια κανενα νεο? να το ζωντανεψουμε το θεμα?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Ειδα προχθες σε ενα σουπερμαρκετ που εχει Τυπο, να κυκλοφορει ακομα το παλιο γνωστο περιοδικο βελτιωσεων Power Τechniques
Aυτο απ οτι ηξερα ανηκε στον ιδιο ομιλο που εβγαζε και το Evo το οποιο εδω και πολυ καιρο εχει σταματησει να βγαινει
Εχει αλλαξει κατι? Καλα για το Power δεν δινω δεκαρα αλλα το Evo αξιζε να υπαρχει ακομα και αν ηταν μεταφρασμενο απ το αγγλικοΑν κ λιγο αργα,μιας και το ειδα,το power αλλαξε ιδιοκτησια.Δε ξερω ποιος/ποιοι το πηραν,παντως εργαζονται εστω και περιστασιακα ολα τα παιδια που εχουν περασει απο το περιοδικο.Παντως δεν ειναι το κλασσικο καγκουροπεριοδικο,παντα εδινε σημασια και το τονιζε στην συνολικη βελτιωση,οχι μονο στη βελτιωση του κινητηρα.Που και που ειχε ενδιαφεροντα αρθρακια τεχνικου περιεχομενου.Εχω να το παρω απο το καλοκαιρι
-
Μαλιστα, ενδιαφερουσα πληροφορια
Ναι εχεις δικιο οτι δεν ειναι επιπεδου burn out ή max power αλλα και παλι ειχε πολλες φορες καγκουρεμενα και αυτο που μου την εδινε ηταν η χουλιγκανικη γλωσσα τυπου ''Φως'' και αλλων αθλητικων φυλλαδων καθως παρουσιαζε τα φτιαγμενα ή τα κατορθωματα των ευθειακηδων καθε πεμπτη στις τελευταιες σελιδες
Προσωπικα το ενδιαφερον μου για ''βελτιωση''΄σταματησε πριν μια 10ετια οποτε και σταματησα να αγοραζω το εν λογω περιοδικο -
Γενικα επειδη το διαβαζα σχεδον μηνιαιως απο το 2006 και μετα,περασε διαφορα σταδια.Υπηρξε και πολυ ''τεχνικο'',περασε και καγκουρια για καποιους μηνες και προς το τελος της πρωτης ιδιοκτησιας εγινε καθαρα χωρος για τους χορηγους του και νομιζω απασχολουσε 1-2 ατομα σα συντακτικη ομαδα.Kατα καιρους ειχε και κατι τρομερα concepts οπως π.χ ενα freelander με κινητηρα SR20DET .Με την νεα ιδιοκτησια ειτε ως μονιμοι ειτε ως εξωτερικοι συνεργατες,ειναι λιγο πολυ ολοι οσοι εγραφαν/φωτογραφιζαν στο περιοδικο σ ολη τη διαρκεια της ζωης του και ακομα και για αυτη τη ''συσπειρωση'' θεωρω πως ειναι καλη προσπαθεια,γιατι βγαζει μια υγεια το περιοδικο που ουτε οι 4Τ δεν εχουν πλεον .Πια εχει ακριβα αυτοκινητα sti/evo,integrale ακομα και μια x6m ειδα στο εξωφυλλο πριν κανα μηνα.Παρ ολα αυτα δε το αγοραζω εδω και καιρο για 2 λογους.Μερικες φορες παρουσιαζει dragsterαδικα τα οποια μ αφηνουν παγερα αδιαφορο και επιπλεον πια δε δινω ουτε για πλακα 5 ευρω για περιοδικο.Δε μου κανει η καρδια.Το καλοκαιρι για την παραλια κ αν.
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
.Το καλοκαιρι για την παραλια κ αν.το καλοκαίρι στην παραλία μπορείς να χαζεύεις η ακόμα καλύτερα να θωπεύεις κανένα κωλομερίδιων που είναι και τσάμπα...
Περιοδικά Αυτοκινήτου