Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 431
    • 432
    • 433
    • 434
    • 435
    • 449
    • 450
    • 433 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    78
    8986
    206077
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 @w202-amg last edited by

      @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Golf mk4 1,4 75ps με πολύ κάρβουνο ο κινητήρας 240.000κμ. Πριν την αλλαγή έβαλα engine flush της mannol,το δούλεψα 15 λεπτά ρελαντί,δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από το καπάκι,το βγαλα στο δρόμο ένα 15λεπτο, αλλαγή λάδια σε mannol 5w30.
      Με ζεστό αμάξι δεν ανάβει λαμπάκι πίεσης στο ρελαντί όπως συνηθίζουν αυτοί οι κινητήρες με τέτοια λάδια όταν φθαρουν.
      Είχα τα W5 15w40.

      Το golf το 4άρι, το παλιό μοτέρ του έμμεσου ψεκασμού δε φοράει? Ή θυμάμαι λάθος.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        w202-amg @andya3 last edited by

        @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

        @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

        Golf mk4 1,4 75ps με πολύ κάρβουνο ο κινητήρας 240.000κμ. Πριν την αλλαγή έβαλα engine flush της mannol,το δούλεψα 15 λεπτά ρελαντί,δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από το καπάκι,το βγαλα στο δρόμο ένα 15λεπτο, αλλαγή λάδια σε mannol 5w30.
        Με ζεστό αμάξι δεν ανάβει λαμπάκι πίεσης στο ρελαντί όπως συνηθίζουν αυτοί οι κινητήρες με τέτοια λάδια όταν φθαρουν.
        Είχα τα W5 15w40.

        Το golf το 4άρι, το παλιό μοτέρ του έμμεσου ψεκασμού δε φοράει? Ή θυμάμαι λάθος.
        Σωστά, αν και κάποια 4αρια πρέπει να φόρεσαν και άμεσου προς το τέλος.

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andya3 @w202-amg last edited by

          @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

          @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

          @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

          Golf mk4 1,4 75ps με πολύ κάρβουνο ο κινητήρας 240.000κμ. Πριν την αλλαγή έβαλα engine flush της mannol,το δούλεψα 15 λεπτά ρελαντί,δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από το καπάκι,το βγαλα στο δρόμο ένα 15λεπτο, αλλαγή λάδια σε mannol 5w30.
          Με ζεστό αμάξι δεν ανάβει λαμπάκι πίεσης στο ρελαντί όπως συνηθίζουν αυτοί οι κινητήρες με τέτοια λάδια όταν φθαρουν.
          Είχα τα W5 15w40.

          Το golf το 4άρι, το παλιό μοτέρ του έμμεσου ψεκασμού δε φοράει? Ή θυμάμαι λάθος.
          Σωστά, αν και κάποια 4αρια πρέπει να φόρεσαν και άμεσου προς το τέλος.

          Το φαντάστηκα. Γιατί με 240k Km με το νεώτερο μοτέρ του άμεσου ψεκασμού, ένα απλό engine flush δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Εκεί να δεις καρβουνίλα. Αυτό το παλιό μοτέρ ήταν ο τελευταίος των μοικανών...

          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg @andya3 last edited by

            @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

            Golf mk4 1,4 75ps με πολύ κάρβουνο ο κινητήρας 240.000κμ. Πριν την αλλαγή έβαλα engine flush της mannol,το δούλεψα 15 λεπτά ρελαντί,δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από το καπάκι,το βγαλα στο δρόμο ένα 15λεπτο, αλλαγή λάδια σε mannol 5w30.
            Με ζεστό αμάξι δεν ανάβει λαμπάκι πίεσης στο ρελαντί όπως συνηθίζουν αυτοί οι κινητήρες με τέτοια λάδια όταν φθαρουν.
            Είχα τα W5 15w40.

            Το golf το 4άρι, το παλιό μοτέρ του έμμεσου ψεκασμού δε φοράει? Ή θυμάμαι λάθος.
            Σωστά, αν και κάποια 4αρια πρέπει να φόρεσαν και άμεσου προς το τέλος.

            Το φαντάστηκα. Γιατί με 240k Km με το νεώτερο μοτέρ του άμεσου ψεκασμού, ένα απλό engine flush δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Εκεί να δεις καρβουνίλα. Αυτό το παλιό μοτέρ ήταν ο τελευταίος των μοικανών...
            Γνωρίζεις τίποτα για αυτό το μοτέρ?είχα κάνει καθαρισμό στα έμβολα με xado , τουλάχιστον οπτικά τα έμβολα ήταν σαν καινούργια.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andya3 @w202-amg last edited by

              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

              Golf mk4 1,4 75ps με πολύ κάρβουνο ο κινητήρας 240.000κμ. Πριν την αλλαγή έβαλα engine flush της mannol,το δούλεψα 15 λεπτά ρελαντί,δεν είδα κάτι ιδιαίτερο από το καπάκι,το βγαλα στο δρόμο ένα 15λεπτο, αλλαγή λάδια σε mannol 5w30.
              Με ζεστό αμάξι δεν ανάβει λαμπάκι πίεσης στο ρελαντί όπως συνηθίζουν αυτοί οι κινητήρες με τέτοια λάδια όταν φθαρουν.
              Είχα τα W5 15w40.

              Το golf το 4άρι, το παλιό μοτέρ του έμμεσου ψεκασμού δε φοράει? Ή θυμάμαι λάθος.
              Σωστά, αν και κάποια 4αρια πρέπει να φόρεσαν και άμεσου προς το τέλος.

              Το φαντάστηκα. Γιατί με 240k Km με το νεώτερο μοτέρ του άμεσου ψεκασμού, ένα απλό engine flush δεν κάνει σχεδόν τίποτα. Εκεί να δεις καρβουνίλα. Αυτό το παλιό μοτέρ ήταν ο τελευταίος των μοικανών...
              Γνωρίζεις τίποτα για αυτό το μοτέρ?είχα κάνει καθαρισμό στα έμβολα με xado , τουλάχιστον οπτικά τα έμβολα ήταν σαν καινούργια.

              Το παλιό του έμμεσου ψεκασμού δεν πιάνει καρβουνίλα σαν το νεότερο του άμεσου. Ειδικά στις βαλβίδες εισαγωγής, εκεί που "πονάνε" δηλαδή τα νεώτερα. Απ' όσο θυμάμαι επίσης δεν έχουν egr, οπότε ακόμα λιγότερη καρβουνίλα, πιο καθαρές βαλβίδες και μοτέρ. Οφείλεται στον τρόπο λειτουργίας του, ψεκάζει στις βαλβίδες όχι μέσα στους κυλίνδρους. Γενικά έχει αποδειχτεί πολύ καθαρό και ανθεκτικό. Βέβαια έχει μικρότερη απόδοση και αυξημένους ρύπους, οπότε μόλις βγήκαν οι κανονισμοί Euro-4 το απέσυραν άμεσα οιΓερμανοί. Παρόμοιας τεχνολογίας μοτέρ φοράει απ' όσο θυμάμαι και το 1ης γενιάς α3, κυκλοφορούν αρκετά του '98, '99 με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, απροβλημάτιστα.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • X
                xeno @w202-amg last edited by

                @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                W X 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg @xeno last edited by

                  @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                  @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                  Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                  Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                  Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                  Τη στάθμη πως τη μετράς?Με διαγνωστικό ή από το μενού στο τιμόνι? εμένα στη w203 μου βγάζει μόνο ΟΚ όχι ποσότητα.

                  X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xeno @w202-amg last edited by xeno

                    @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                    @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                    @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                    Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                    Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                    Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                    Τη στάθμη πως τη μετράς?Με διαγνωστικό ή από το μενού στο τιμόνι? εμένα στη w203 μου βγάζει μόνο ΟΚ όχι ποσότητα.

                    Μεσα από το μενού στο τιμόνι. Εκτός από την κλασσική μέτρηση ( στάθμη λαδιού οκ) μπορείς να γυρίσεις το κλειδί στην 1η σκάλα (εκεί που δείχνει μόνο τον αερόσακκο) , να πιέσεις 3 φορές συνεχόμενα το διακοπτακι /dimmer για την ένταση του φωτός στο καντράν, και μόλις ανάψει η ένδειξη (κάνει και ήχο) στο καντραν γυρνάς το κλειδί στη 2η σκάλα (πριν την εκκίνηση) και με τα πλήκτρα < πάνω ή κάτω > (μάλλον το πάνω <) να το οδηγήσεις εκεί που δείχνει την ποσότητα σε λίτρα λαδιού που περιέχει ο κινητήρας. (θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες από τη διαδικασία αργότερα)

                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg @xeno last edited by

                      @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                      @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                      @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                      @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                      Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                      Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                      Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                      Τη στάθμη πως τη μετράς?Με διαγνωστικό ή από το μενού στο τιμόνι? εμένα στη w203 μου βγάζει μόνο ΟΚ όχι ποσότητα.

                      Μεσα από το μενού στο τιμόνι. Εκτός από την κλασσική μέτρηση ( στάθμη λαδιού οκ) μπορείς να γυρίσεις το κλειδί στην 1η σκάλα (εκεί που δείχνει μόνο τον αερόσακκο) , να πιέσεις 3 φορές συνεχόμενα το διακοπτακι /dimmer για την ένταση του φωτός στο καντράν, και μόλις ανάψει η ένδειξη (κάνει και ήχο) στο καντραν γυρνάς το κλειδί στη 2η σκάλα (πριν την εκκίνηση) και με τα πλήκτρα < πάνω ή κάτω > (μάλλον το πάνω <) να το οδηγήσεις εκεί που δείχνει την ποσότητα σε λίτρα λαδιού που περιέχει ο κινητήρας. (θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες από τη διαδικασία αργότερα)
                      Woww!! Θα το δοκιμάσω , ευχαριστώ!

                      X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xeno @w202-amg last edited by

                        @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                        @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                        @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                        @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                        @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                        Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                        Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                        Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                        Τη στάθμη πως τη μετράς?Με διαγνωστικό ή από το μενού στο τιμόνι? εμένα στη w203 μου βγάζει μόνο ΟΚ όχι ποσότητα.

                        Μεσα από το μενού στο τιμόνι. Εκτός από την κλασσική μέτρηση ( στάθμη λαδιού οκ) μπορείς να γυρίσεις το κλειδί στην 1η σκάλα (εκεί που δείχνει μόνο τον αερόσακκο) , να πιέσεις 3 φορές συνεχόμενα το διακοπτακι /dimmer για την ένταση του φωτός στο καντράν, και μόλις ανάψει η ένδειξη (κάνει και ήχο) στο καντραν γυρνάς το κλειδί στη 2η σκάλα (πριν την εκκίνηση) και με τα πλήκτρα < πάνω ή κάτω > (μάλλον το πάνω <) να το οδηγήσεις εκεί που δείχνει την ποσότητα σε λίτρα λαδιού που περιέχει ο κινητήρας. (θα προσπαθήσω να βγάλω φωτογραφίες από τη διαδικασία αργότερα)
                        Woww!! Θα το δοκιμάσω , ευχαριστώ!

                        https://www.youtube.com/watch?v=xNz8gz2rVLk
                        Δες εδώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno @xeno last edited by

                          @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                          @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                          Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                          Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                          Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                          Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.

                          W X 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg @xeno last edited by

                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                            Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                            Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                            Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                            Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.

                            Τέλεια όλα καλά λοιπόν και ανεξοδα!!!

                            X 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xeno @w202-amg last edited by

                              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                              @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                              @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                              @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                              Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                              Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                              Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                              Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.

                              Τέλεια όλα καλά λοιπόν και ανεξοδα!!!

                              Είμαι αρκετά αισιόδοξος ( και χαίρομαι ιδιαίτερα για το ανέξοδα). Θα το δω και στις 10000χλμ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                evzi86 last edited by

                                παιδια εχω το fiat panda cng, και χρειαζεται συμπληρωμα ψυκτικο υγρο.
                                ο κατασκευαστης νομιζω λεει το paraflu up petronas, πρεπει να βρω αυτο η ενα απλα ροζ απο βενζιναδικο?

                                A S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andya3 @evzi86 last edited by

                                  @evzi86 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                  παιδια εχω το fiat panda cng, και χρειαζεται συμπληρωμα ψυκτικο υγρο.
                                  ο κατασκευαστης νομιζω λεει το paraflu up petronas, πρεπει να βρω αυτο η ενα απλα ροζ απο βενζιναδικο?

                                  Ένα ίδιο από το βενζινάδικο, αν είναι ροζ παίρνεις πάλι ροζ. Κι εγώ από το βενζινάδικο της γειτονιάς το ψωνίζω. Καλύτερα κάποια γνωστή μάρκα, νομίζω Wurth παίρνω αλλά δε θυμάμαι καλά, το παίρνω σπάνια.

                                  Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evzi86 last edited by evzi86

                                    Άρα κ να μη βάλω τ εργοστασιακό δεν εχει θεμα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Αυτά τα ροζ αντιψυκτικά είναι όλα προδιαγραφής G12. Αν βάλεις μια γνωστή μάρκα, ακόμα κι από βενζινάδικο, όλα οκ. Δε χρειάζεται απαραιτήτως να είναι η μάρκα που βάζει ο κατασκευαστής. Δεν το φτιάχνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες το αντιψυκτικό, εμπορική επιλογή είναι αυτό που βάζουν στα αυτοκίνητά τους.

                                      Αν νιώθεις πιο άνετα με το εργοστασιακό και μπορείς να το βρεις εύκολα οκ πάρε αυτό, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό,

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster @evzi86 last edited by

                                        @evzi86 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                        παιδια εχω το fiat panda cng, και χρειαζεται συμπληρωμα ψυκτικο υγρο.
                                        ο κατασκευαστης νομιζω λεει το paraflu up petronas, πρεπει να βρω αυτο η ενα απλα ροζ απο βενζιναδικο?

                                        Πρωτα να βρεις απο που το χανει.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          evzi86 last edited by

                                          δε χανει απο καπου, απλα εχω δυο χρονια απο τοτε που το πηρα κ επεσε λιγο η σταθμη

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • X
                                            xeno @xeno last edited by

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                                            Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                                            Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                                            Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @xeno said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            @w202-amg said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

                                            Άρα τα λάδια τα επιπλέον δεν καίγονται από τα έμβολα. Ας περιμένουμε πάντως μπορεί απλά τα καστρολ να καίγονται δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο ένας κινητήρας με τη Χ μάρκα να καίει ενώ με την Ψ να είναι νορμάλ η κατανάλωση.

                                            Επανέρχομαι μετά από 3000χλμ. Έγινε μέτρηση (μέσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ) και βρέθηκε ότι υπάρχουν 5.0 λίτρα λάδι στον κινητήρα. Ο μηχανικός μου είπε ότι εναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο (νομίζω ότι στην w211 /E200 συμπεριλαμβανομένου του φίλτρου λαδιού η συνολική ποσότητα είναι 5.5 λίτρα ).
                                            Μπορεί το πρόβλημα να ήταν όντως στον τύπο λαδιού. Θα το παρακολουθήσω μερικές χιλιάδες χλμ. ακόμη και θα ξαναγράψω.

                                            Στις 4500χλμ η μέτρηση έδειξε 4.8 λίτρα λαδιού. Μάλλον ανταποκρίνεται καλά στο νέο λάδι.

                                            Στις 6500χλμ, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μου ζήτησε 1 λιτρο λάδι. Όταν επέστρεψα η μέτρηση στο καντράν έδειξε 4λιτρα στο κάρτερ . Νομίζω ότι είναι καλά, 1 λίτρο λάδι / 6000χλμ περίπου.

                                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 434
                                            • 435
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 433 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr