Το είχα ψάξει το θέμα στο συνεργείο παλιότερα, δεν είχαν βρει κάποια διαρροή. Πολύ απλά είναι γέρικος ο κινητήρας
(δεν έχει αλλάξει φυσικά, ούτε ρεκτιφιέ καν...) και 'το τρώει'. Άλλωστε τον τελευταίο χειμώνα είχα πρόβλημα να το
βάλω μπρος: μετά από 1 λεπτό έσβηνε και έπαιρνε κάπως δύσκολα, αλλά πάντα έπαιρνε και αφού ζεσταινόταν ήταν
μια χαρά. Πάλι στο συνεργείο μου είπαν πως χαλάρωσαν πολύ τα ...δε θυμάμαι ακριβώς (ωστήρια; ελατήρια;...
κάτι που έχει σχέση με τις βαλβίδες και που ήταν 24 συνολικά και που για να αλλάξουν, μαζί και τα εργατικά, ήθελε
1000+ ευρώ που δεν τα έδωσα).
Η ουσία είναι πως για οικονομικούς λόγους (εφορία και τέλη, με τα οποία δεν είχα κανένα πρόβλημα ως πέρσι) θα
αναγκαστώ να της βγάλω τις πινακίδες ως το τέλος του χρόνου. Άρα το θέμα είναι να μπορεί να κινηθεί μέχρι τότε
χωρίς να βγάλει σοβαρή βλάβη, δεν έχει νόημα να κάνω οποιαδήποτε άλλη ενέργεια αυτή τη στιγμή. Για το λόγο αυτό
βάζω τα απολύτως απαραίτητα λάδια. Γιατί να βάλω αυτή τη στιγμή ακριβότερα λάδια, για να διατηρηθεί καλύτερα
ένας κινητήρας που έτσι κι αλλιώς θα μείνει σε ακινησία για κάποια χρόνια (ελπίζω όχι για πάντα...) ;
Τέλος πάντων, μη σας κουράζω! Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, τελικά στο Βερόπουλο (Αχαρνών στην Κάτω
Κηφισιά για όσους ξέρουν) έχει AVIN όπου βρήκα μονόλιτρα 20W-50 με 5,2 ευρώ, αγόρασα 4, έβαλα μέσα τα τρία
και ησύχασα κι εγώ και (προς το παρόν) η κούκλα...