Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 436
    • 437
    • 438
    • 439
    • 440
    • 939
    • 940
    • 438 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης Adriver έγραψε:
      Δεν είχα ποτέ κολλημένα ... θα δούμε!

      Τζαμπα ανησυχείς.Πιο πιθανο ειναι να το φαει η δαγκανα αν ειναι απο την εσωτερικη πλευρα παρα να ξεκολλησει μονο του ή απο την πιεση του νερου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        ggab last edited by

        Ο χρήστης Adriver έγραψε:
        Θα έχει συζητηθεί, αλλά δύσκολα θα το βρώ. Στη ζυγοσταθμιση τώρα 'κολλάνε' κάτι μεταλλάκια, μάλλον μαγνητικά. πάνω στις ζάντες. Αυτά δεν φεύγουν με πιεσμένο νερό όπως έχουν στα καλά συνεργεία πλυσίματος?

        αυτα τα βαζουν σε ζαντες αλουμινιου μονο και το αλουμινιο δεν μαγνητιζεται,οπως ειπε και ο bill ειναι με ταινια 2πλης οψης πολυ καλης ποιοτητας οπου με την φυγοκεντρο δεν φευγουν με τιποτα! οταν ξανακανεις ζυγοσταθμιση μονο με αιχμηρο εργαλειο βγαινουν και οχι με το χερι.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christoss8 last edited by

          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
          @popolaros

          προφανώς είναι για το focus ? διάσταση ?
          τι δείκτη φθοράς έχουν, για πόσα χλμ πιστεύεις ότι θα τα κρατήσεις ?
          στο απώτερο παρελθόν είχα οδηγήσει RE-11 σε 106 (πίστα) 330lbs ελατήριο 22ρες ράβδοι πίσω
          και μου είχαν αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις όχι τόσο για το κράτημα τους, όσο για την αντοχή
          τους στην πίεση και στις υψηλές θερμοκρασίες.

          @nikospappas, όλα τα 'οικολογικά', ακόμα και αυτά που στο βρεγμένο κατά ΕU είναι 'Α', είναι πολύ
          μέτρια στο βρεγμένο. Πχ το exalto2 με φρενάρισμα στο βρεγμένο 'Β', συνολικά είναι πολύ καλύτερο από
          preniumcontact5 'συνολικά' στο βρεγμένο, που έχει rating 'A' (βρεγμένο - φρενάρισμα)

          Δεν ισχυει αυτο που γραφεις.
          Τα τεστ για φρεναρισμα στο βρεγμενο γινονται σε συγκεκριμενα χλμ και οι επιδοσεις καθοριζουν το Α-Β-C κτλ.
          Το γεγονος οτι καποιο λαστιχο παιρνει Α και καποιο αλλο Β ,δεν σημαινει αυτοματως οτι ειναι καλυτερο σε συνθηκες δρομου που εχουν να κανουν με την προσφυση και την υδρολισθηση απτο αλλο που παιρνει Β.
          Η ταμπελα που μπηκε σχετικα με φρεναρισμα,οικονομια καυσιμου και θορυβο,ειναι ενας γενικος μπουσουλας και σκοπο εχει να βοηθησει καπως τον υποψηφιο αγοραστη.
          Να του δωσει καποιες πληροφοριες και οχι να του υποδειξει ποια μαρκα -μοντελο να επιλεξει.

          Τα οικολογικα επειδη εχουν πυριτιο,εχουν πολλη καλη προσφυση στο βρεγμενο ,καλυτερη απτα απλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            το ίδιο λέμε ........

            ότι το Α.ΒC... kok είναι** μόνο** για το Φρενάρισμα

            το πολύ πυρίτιο νομίζω είναι για να έχουν μειωμένη αντίσταση κύλισης και όχι καλύτερες επιδόσεις στην βροχή.

            από προσωπική εμπειρία με το ίδιο αυτοκίνητο, στο βρεγμένο 'δίονυσο' αισθάνομαι πιο ασφαλής και γλιστράω λιγότερο με τα pilotexalto2 EU B, σε σχέση με τα premiumcontact EU A. ξέρω γω σε απόλυτο φρενάρισμα στην ευθεία μπορεί να είναι καλύτερα τα continental ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christoss8 last edited by

              Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
              το ίδιο λέμε ........

              ότι το Α.ΒC... kok είναι μόνο για το Φρενάρισμα

              Δεν λεμε το ιδιο ,εσυ γενικευεις.

              Λες,''ολα τα οικολογικα, μπλα μπλα''

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                johnkyr last edited by

                οκ τότε .... περιοριζόμαστε

                στα saver και στα premiumcontac5

                αλήθεια ξέρεις κάποιο 'οικολογικό' (γενικεύω), που να είναι πολύ καλό στο βρεγμένο (όχι υδρ-ολίσθηση σε λίμνούλες), καλύτερο από κάποιο ελαστικό επιδόσεων .... ???

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  orestis-d last edited by

                  Eνα ενδιαφερον βιντεακι...

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    206xs last edited by

                    Πολύ ενδιαφέρον! Το αμερικάνικο με το ευρωπαϊκό όριο είναι το ίδιο? Δείχνει πάντως ξεκάθαρα οτι η νομοθεσία είναι ανεπαρκής για τα σημερινά βαριά οχήματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Είναι πραγματικά εντυπωσιακές οι διαφορές!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vasilis-1200101 last edited by

                        Λάστιχα για την κορολλα!
                        Ήρθε η ώρα για νέα τετράδα, το αμάξι είναι Ε12 1.6 VVTI του 2004, με 270.000 χλμ. Αυτό θα είναι το πέμπτο σετ ελαστικών, μετά τα τραγικά bridgestone πρώτης τοποθέτησης (νομίζω er300, ούτε θυμάμαι πια), πήγα σε michelin pilot, primacy και μετά energy, το οποίο τελικά ταίριαξε περισσότερο από τα άλλα στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
                        Διάσταση 195 /60 /15 δείκτης H (ή και V). Πρώτη σκέψη μου είναι η σίγουρη λύση, τα Energy Saver Plus, αλλά σκέφτομαι σοβαρά τα P1 της Pirelli (μου αρέσουν πολύ στο σαιτ της εταιρίας και τα παρουσιάζουν όλα πολύ ωραία, μόνο καφέ δεν ψήνουν!) και εναλλακτικά ίσως κάποιο αντιστοιχο μοντέλο της Nokian.
                        Σημείωση: το αυτοκίνητο γράφει 30.000+ χλμ το χρόνο, αλλάζω λάστιχα κάθε 2 με 2,5 χρόνια, σε αστικό / ημιαστικό περιβάλλον η πίεση είναι 37 Psi και στα ταξίδια 34 (λόγω υψηλών ταχυτήτων).
                        Είμαι ανοικτός σε ιδέες, αλλά πλιζ όχι σε continental! Thanx!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christoss8 last edited by

                          Kαι τα Μισελεν και τα Πιρελι,θα σε καλυψουν.
                          Απο κει και περα τιθεται θεμα αντοχης οπου το δευτερο ειναι λιγο πιο σφιχτο στο πλαι και το πρωτο πιο ανετο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikospappas last edited by

                            Ο χρήστης vasilis 1200101 έγραψε:
                            Λάστιχα για την κορολλα!
                            Ήρθε η ώρα για νέα τετράδα, το αμάξι είναι Ε12 1.6 VVTI του 2004, με 270.000 χλμ. Αυτό θα είναι το πέμπτο σετ ελαστικών, μετά τα τραγικά bridgestone πρώτης τοποθέτησης (νομίζω er300, ούτε θυμάμαι πια), πήγα σε michelin pilot, primacy και μετά energy, το οποίο τελικά ταίριαξε περισσότερο από τα άλλα στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.
                            Διάσταση 195 /60 /15 δείκτης H (ή και V). Πρώτη σκέψη μου είναι η σίγουρη λύση, τα Energy Saver Plus, αλλά σκέφτομαι σοβαρά τα P1 της Pirelli (μου αρέσουν πολύ στο σαιτ της εταιρίας και τα παρουσιάζουν όλα πολύ ωραία, μόνο καφέ δεν ψήνουν!) και εναλλακτικά ίσως κάποιο αντιστοιχο μοντέλο της Nokian.
                            Σημείωση: το αυτοκίνητο γράφει 30.000+ χλμ το χρόνο, αλλάζω λάστιχα κάθε 2 με 2,5 χρόνια, σε αστικό / ημιαστικό περιβάλλον** η πίεση είναι 37 Psi και στα ταξίδια 34 (λόγω υψηλών ταχυτήτων).**
                            Είμαι ανοικτός σε ιδέες, αλλά πλιζ όχι σε continental! Thanx!

                            Μαλλον αναποδα τα λες.
                            Ο κατασκευαστης προτεινει 32 psi στην πολη και 36 psi σε ταξιδι με υψηλες ταχυτητες (εχουμε το ιδιο αυτοκινητο).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Σε όλα τα αυτοκίνητα απαιτείται υψηλότερη πίεση σε υψηλότερες ταχύτητες.

                              Αν δεν ενδιαφέρουν οι σπορ επιδόσεις, κοίτα τα Bridgestone 002, σαν αυτά που έχει ο nikospappas.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis-m6 last edited by

                                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                Σε όλα τα αυτοκίνητα απαιτείται υψηλότερη πίεση σε υψηλότερες ταχύτητες.

                                .

                                Έτσι γράφει και το δικό μου manual , αλλά γιατί απαιτείται υψηλότερη πίεση σε υψηλότερες ταχύτητες;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Για να μη ζεσταίνονται πολύ.

                                  Επίσης, υψηλότερη πίεση όταν το αμάξι έχει μεγαλύτερο φορτίο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestis-d last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Για να μη ζεσταίνονται πολύ.

                                    Επίσης, υψηλότερη πίεση όταν το αμάξι έχει μεγαλύτερο φορτίο.

                                    • Γλιτωνεις καταναλωση, αλλα αυτο ειναι side-effect.
                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostas77kostas last edited by

                                      Υστερα απο μια ερευνα ρωτωντας διαφορους λαστιχαδες προσπαθωντας να βρω για το honda hrv vtec σε διασταση 205/60/16 92H,ακουγοντας τη συμβουλη του Ορεστη να προσανατολιστω σε p7 cint η σε er300,δεν εβγαλα ακρη.....Οι μισοι το ενα και οι αλλοι μισοι το αλλο....Σημερα καποιος μου προτεινε σε διασταση 205/55/16 92V και τα bridgestone T001.Οι τιμες p7-410,er 300-470,t001-340.Και ρωτω,εαν αλλαξω διασταση θα παιξει ρολο αρνητικο?Τι τελικα να βαλω????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        orestis-d last edited by

                                        Ο χρήστης kostas77kostas έγραψε:
                                        Υστερα απο μια ερευνα ρωτωντας διαφορους λαστιχαδες προσπαθωντας να βρω για το honda hrv vtec σε διασταση 205/60/16 92H,ακουγοντας τη συμβουλη του Ορεστη να προσανατολιστω σε p7 cint η σε er300,δεν εβγαλα ακρη.....Οι μισοι το ενα και οι αλλοι μισοι το αλλο....Σημερα καποιος μου προτεινε σε διασταση 205/55/16 92V και τα bridgestone T001.Οι τιμες p7-410,er 300-470,t001-340.Και ρωτω,εαν αλλαξω διασταση θα παιξει ρολο αρνητικο?Τι τελικα να βαλω????

                                        Αν αλλαξεις στη διασταση που λες θα μικρυνει η συνολικη περιμετρος του τροχου και θα χει ενα μικρο σφαλμα στο κοντερ. (Για να μην εχεις σφαλμα πρεπει να πας σε 215/55/16, που παλι πανακριβα θα ναι.)
                                        Θα χασεις λιγο σε ανεση επισης.
                                        Εσυ διαλεγεις... Ειχες πει κατι για λακουβες, στη θεση σου δε θα μειωνα το προφιλ... Η διαφορα κοστους δυστυχως ειναι μεγαλη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Παντου σφαλμα θα έχει όχι μονο στο κοντερ
                                          Σε ότι συστημα σχετιζεται με φρεναρισμα κλπ
                                          Φίλε μου που έχουμε την ίδια διασταση ποσα χρηματα διαθετεις περίπου?
                                          Επίσης τι στυλ οδηγησης και τι αυτοκινητο έχεις?
                                          edit sorry το αυτοκινητο το έχεις γραψει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostas77kostas last edited by

                                            Οποτε με βλεπω μαλλον για τα p7,εκτος και εαν αξιζει να περιμενω τα p7 blue?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 436
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 438 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr