Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 915
    • 916
    • 917
    • 918
    • 919
    • 939
    • 940
    • 917 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137052
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dragonslayer last edited by

      Ευχαριστώ, για αυτό τι κάνω;

      Ο χρήστης dragonslayer έγραψε:
      Μια απορία παίδες,όταν γίνει αλλαγή ζάντας από 14 σε 15 πρέπει να γίνει και ενημέρωση στον εγκέφαλο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xeno last edited by

        μαλλον όχι αν δεν αλλάξει το βήμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tedd last edited by

          Μα και με το υπάρχον βήμα το κοντέρ ήδη 'κλέβει' κάποια χιλιόμετρα συνήθως δείχνουν περισσότερα από τα πραγματικά ποτέ αν μεγαλώσει η περίμετρος το πιθανότερο να πλησιάσει τα πραγματικά.
          Αλλάζοντας διαμετρο ζαντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή το προφίλ του ελαστικού το οποίο θα ειναι χαμηλότερο πιθανότατα δεν θα αλλάξει η περίμετρος του ελαστικου

          Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pagalo last edited by

            Συμφωνώ με τον tedd

            Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dragonslayer last edited by

              Πως υπολογίζεται η κατανάλωση ανάμεσα σε δυο ελαστικά με δείκτη Ε και Β είναι μεγάλη η διαφορά;
              Η κατανάλωση επηρεάζεται από τη σύνθεση της γόμας ή από κάτι άλλο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xeno last edited by

                Ο χρήστης dragonslayer έγραψε:
                Πως υπολογίζεται η κατανάλωση ανάμεσα σε δυο ελαστικά με δείκτη Ε και Β είναι μεγάλη η διαφορά;
                Η κατανάλωση επηρεάζεται από τη σύνθεση της γόμας ή από κάτι άλλο;

                σύνθεση γόμας, σχεδιασμός πέλματος, ίσως κι από άλλους παράγοντες

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dragonslayer last edited by

                  Η διαφορά σε κατανάλωση Ε και Β πως μεταφράζεται χοντρικά σε λίτρα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lamprosdl last edited by

                    Ο χρήστης dragonslayer έγραψε:
                    Η διαφορά σε κατανάλωση Ε και Β πως μεταφράζεται χοντρικά σε λίτρα;

                    Η διαφορά από το Α στο Ε δεν είναι μεγαλύτερο από 0,3 λίτρα/100χλμ και πολλά λέω. Περισσότερο ένα πλασεμπο των ετιαριών για δήθεν οικολογικά λάστιχα παρά κάτι ουσιαστικό. Προσοχή θέλει όταν βάζεις ελαστικά με διάμετρο πάνω από 1-2 εκ οπότε μακραίνει το σασμάν θες περισσότερο γκάζι για να πιάσεις καλές ροπές. Επίσης και όταν βάζεις πιο φαρδιά ανεβαίνει αρκετά η κατανάλωση. Τουτέστιν πηγαίνεις σε κάτι όσο πιο στενό σηκώνει η ζάντα και τα άλογα του κινητήρα μεγαλώνεις πολύ λίγο την διάμετρο και καταναλώνεις λιγότερο.

                    τι έκανα εγώ; σε mazda6 1,8 120HP με αρχική 205/55/16 δεν πήγα σε 225/45/17 αλλά σε 205/50/17.
                    Επίσης σε mitsubishi colt 1,3 95HP πήγα από 205/45/16 όπου ζορίζανταν πολύ σε 175/65/15 καικερδίζω αρκετά χλμ σε κάθε γέμισμα εάν αυτό είναι το ζητούμενο. Βέβαι στην 2η περίπτωση μάκραίνει πολυ το σαζμάν και πέφτουν οι επιδόσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:

                      Η διαφορά σε κατανάλωση Ε και Β πως μεταφράζεται χοντρικά σε λίτρα;

                      Η διαφορά από το Α στο Ε δεν είναι μεγαλύτερο από 0,3 λίτρα/100χλμ και πολλά λέω. Περισσότερο ένα πλασεμπο των ετιαριών για δήθεν οικολογικά λάστιχα παρά κάτι ουσιαστικό. Προσοχή θέλει όταν βάζεις ελαστικά με διάμετρο πάνω από 1-2 εκ οπότε μακραίνει το σασμάν θες περισσότερο γκάζι για να πιάσεις καλές ροπές. Επίσης και όταν βάζεις πιο φαρδιά ανεβαίνει αρκετά η κατανάλωση. Τουτέστιν πηγαίνεις σε κάτι όσο πιο στενό σηκώνει η ζάντα και τα άλογα του κινητήρα μεγαλώνεις πολύ λίγο την διάμετρο και καταναλώνεις λιγότερο.

                      τι έκανα εγώ; σε mazda6 1,8 120HP με αρχική 205/55/16 δεν πήγα σε 225/45/17 αλλά σε 205/50/17.
                      Επίσης σε mitsubishi colt 1,3 95HP πήγα από 205/45/16 όπου ζορίζανταν πολύ σε 175/65/15 καικερδίζω αρκετά χλμ σε κάθε γέμισμα εάν αυτό είναι το ζητούμενο. Βέβαι στην 2η περίπτωση μάκραίνει πολυ το σαζμάν και πέφτουν οι επιδόσεις.

                      Χρήση νορμαλ? Μου φαίνονται αμφότερες λαθος ως λύσεις εστω για σχετικά γρήγορη οδήγηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Α-->Ε 0,45λιτρα
                        Α-->Β 0,14λιτρα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tedd last edited by

                          Σε σελίδα κάποιου κατασκευαστή ελαστικών έγραφε ότι η διαφορά μεταξύ Α και Ε είναι έως 7% στη κατανάλωση.

                          Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gakost last edited by

                            Μήπως το 7% αναφέρεται στην διαφορά του κομματιού της κατανάλωσης που οφέιλεται απο τα λάστιχα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              aikibill last edited by

                              Το 7% σε 8lt/100km είναι 0,56 και η λέξη κλειδί είναι έως.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pagalo last edited by

                                0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
                                Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...

                                Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.

                                Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
                                Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
                                Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...

                                Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.

                                Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  w202-amg last edited by

                                  Ο χρήστης pagalo έγραψε:
                                  0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
                                  Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...

                                  Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.

                                  Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
                                  Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
                                  Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...

                                  Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.

                                  Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  Σίγουρα παίζει ρολο και η θερμοκρασία όμως στην αύξηση της καταναλωσης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Η ζωή μας κρέμεται από τα 4 σημεία επαφής των ελαστικών με τον δρόμο και αντί να κοιτάμε ποιο κρατάει καλύτερα, κοιτάμε πιο θα μας γλιτώσει μισό λίτρα βενζίνη στα 100 χλμ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      crektis01 last edited by

                                      Ο χρήστης pagalo έγραψε:
                                      0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
                                      Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...

                                      Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.

                                      Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
                                      Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
                                      Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...

                                      Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.

                                      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      Έχω μια C4 1.6 '14 e-hdi που φορούσε αρχικά σε διάσταση 205/55/16 Michelin Energy Saver. Τα κράτησα μέχρι τις 68.000χλμ με πέλμα 3mm. Γενικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, πολύ μέτριο λάστιχο, προβλέψιμο, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.

                                      Μετά έβαλα τα Goodyear Grip Efficient Performance. Το λάστιχο γενικά απαράδεκτο. Χειρότερο του Energy και ειδικά παγωμένο είχε κοντεψει να με στείλει δυο φορές. Από θέμα άνεσης, θορυβώδες, πολύ μαλακό πλαϊνό, που 'μπαλονιαζε' το αμάξι σε συνδυασμό με την μαλακή ανάρτηση. Έμειναν πάνω 49.000χλμ (έχοντας βέβαια κινηθεί περισσότερο σε πολύ, σε σχέση με τα Energy Saver).

                                      Στην αλλαγή έβαλα Michelin Primacy 4. Ε αυτό ήταν!! Το λάστιχο απλά δεν υπάρχει! Πολύ πιο άνετο, πιο αθόρυβο, μαλακό στις ανωμαλίες και σταθερά πλαϊνά, έτσι που τις πρώτες μέρες νόμιζα πως άλλαξα και αμορτισέρ με ελατήρια μαζί. Στο κράτημα το κάτι άλλο σε σχέση με πριν και ειδικά στο νερό με γλίτωσαν από σίγουρο τροχαίο με λιμνάζοντα νερά πάνω σε στροφή.

                                      Σαν κατανάλωση δεν έχω δει κάποια ουσιαστική διαφορά, παρόλο που τα ψειριζω αυτά.

                                      Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill last edited by

                                        Πρώτα από όλα γενική συζήτηση γίνεται για το τι να περιμένει κάποιος σαν διαφορά κατανάλωσης μεταξύ ενός λάστιχου με ταμπελάκι Α και κάτι παρακάτω και δεύτερον η ζωή μας όταν οδηγαμε κρέμεται πάνω από όλα από αυτό που υπάρχει ανάμεσα από τα αυτιά μας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                                          η ζωή μας όταν οδηγαμε κρέμεται πάνω από όλα από αυτό που υπάρχει ανάμεσα από τα αυτιά μας

                                          Αν πεταχτεί κάποιος μπροστά μας, ας ζητήσουμε από τη δύναμη του μυαλού να σταματήσει το αυτοκίνητο. Μπορεί το μυαλό να είναι πολύ σημαντικό, αλλά πρέπει να βελτιστοποιούμε και τους άλλους παράγοντες ασφαλείας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aikibill last edited by

                                            Μπορεί αυτοί που αγοράζουν ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης να μαζεύουν λεφτά για μεγαλύτερα δισκόφρενα και τετραπιστονες δαγκάνες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 915
                                            • 916
                                            • 917
                                            • 918
                                            • 919
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 917 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr