-
Ευχαριστώ, για αυτό τι κάνω;
Ο χρήστης dragonslayer έγραψε:
Μια απορία παίδες,όταν γίνει αλλαγή ζάντας από 14 σε 15 πρέπει να γίνει και ενημέρωση στον εγκέφαλο; -
μαλλον όχι αν δεν αλλάξει το βήμα.
-
Μα και με το υπάρχον βήμα το κοντέρ ήδη 'κλέβει' κάποια χιλιόμετρα συνήθως δείχνουν περισσότερα από τα πραγματικά ποτέ αν μεγαλώσει η περίμετρος το πιθανότερο να πλησιάσει τα πραγματικά.
Αλλάζοντας διαμετρο ζαντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή το προφίλ του ελαστικού το οποίο θα ειναι χαμηλότερο πιθανότατα δεν θα αλλάξει η περίμετρος του ελαστικουΣτάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συμφωνώ με τον tedd
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πως υπολογίζεται η κατανάλωση ανάμεσα σε δυο ελαστικά με δείκτη Ε και Β είναι μεγάλη η διαφορά;
Η κατανάλωση επηρεάζεται από τη σύνθεση της γόμας ή από κάτι άλλο; -
Ο χρήστης dragonslayer έγραψε:
Πως υπολογίζεται η κατανάλωση ανάμεσα σε δυο ελαστικά με δείκτη Ε και Β είναι μεγάλη η διαφορά;
Η κατανάλωση επηρεάζεται από τη σύνθεση της γόμας ή από κάτι άλλο;σύνθεση γόμας, σχεδιασμός πέλματος, ίσως κι από άλλους παράγοντες
-
Η διαφορά σε κατανάλωση Ε και Β πως μεταφράζεται χοντρικά σε λίτρα;
-
Ο χρήστης dragonslayer έγραψε:
Η διαφορά σε κατανάλωση Ε και Β πως μεταφράζεται χοντρικά σε λίτρα;Η διαφορά από το Α στο Ε δεν είναι μεγαλύτερο από 0,3 λίτρα/100χλμ και πολλά λέω. Περισσότερο ένα πλασεμπο των ετιαριών για δήθεν οικολογικά λάστιχα παρά κάτι ουσιαστικό. Προσοχή θέλει όταν βάζεις ελαστικά με διάμετρο πάνω από 1-2 εκ οπότε μακραίνει το σασμάν θες περισσότερο γκάζι για να πιάσεις καλές ροπές. Επίσης και όταν βάζεις πιο φαρδιά ανεβαίνει αρκετά η κατανάλωση. Τουτέστιν πηγαίνεις σε κάτι όσο πιο στενό σηκώνει η ζάντα και τα άλογα του κινητήρα μεγαλώνεις πολύ λίγο την διάμετρο και καταναλώνεις λιγότερο.
τι έκανα εγώ; σε mazda6 1,8 120HP με αρχική 205/55/16 δεν πήγα σε 225/45/17 αλλά σε 205/50/17.
Επίσης σε mitsubishi colt 1,3 95HP πήγα από 205/45/16 όπου ζορίζανταν πολύ σε 175/65/15 καικερδίζω αρκετά χλμ σε κάθε γέμισμα εάν αυτό είναι το ζητούμενο. Βέβαι στην 2η περίπτωση μάκραίνει πολυ το σαζμάν και πέφτουν οι επιδόσεις. -
Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
Η διαφορά σε κατανάλωση Ε και Β πως μεταφράζεται χοντρικά σε λίτρα;
Η διαφορά από το Α στο Ε δεν είναι μεγαλύτερο από 0,3 λίτρα/100χλμ και πολλά λέω. Περισσότερο ένα πλασεμπο των ετιαριών για δήθεν οικολογικά λάστιχα παρά κάτι ουσιαστικό. Προσοχή θέλει όταν βάζεις ελαστικά με διάμετρο πάνω από 1-2 εκ οπότε μακραίνει το σασμάν θες περισσότερο γκάζι για να πιάσεις καλές ροπές. Επίσης και όταν βάζεις πιο φαρδιά ανεβαίνει αρκετά η κατανάλωση. Τουτέστιν πηγαίνεις σε κάτι όσο πιο στενό σηκώνει η ζάντα και τα άλογα του κινητήρα μεγαλώνεις πολύ λίγο την διάμετρο και καταναλώνεις λιγότερο.
τι έκανα εγώ; σε mazda6 1,8 120HP με αρχική 205/55/16 δεν πήγα σε 225/45/17 αλλά σε 205/50/17.
Επίσης σε mitsubishi colt 1,3 95HP πήγα από 205/45/16 όπου ζορίζανταν πολύ σε 175/65/15 καικερδίζω αρκετά χλμ σε κάθε γέμισμα εάν αυτό είναι το ζητούμενο. Βέβαι στην 2η περίπτωση μάκραίνει πολυ το σαζμάν και πέφτουν οι επιδόσεις.Χρήση νορμαλ? Μου φαίνονται αμφότερες λαθος ως λύσεις εστω για σχετικά γρήγορη οδήγηση.
-
Α-->Ε 0,45λιτρα
Α-->Β 0,14λιτρα -
Σε σελίδα κάποιου κατασκευαστή ελαστικών έγραφε ότι η διαφορά μεταξύ Α και Ε είναι έως 7% στη κατανάλωση.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μήπως το 7% αναφέρεται στην διαφορά του κομματιού της κατανάλωσης που οφέιλεται απο τα λάστιχα;
-
Το 7% σε 8lt/100km είναι 0,56 και η λέξη κλειδί είναι έως.
-
0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.
Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης pagalo έγραψε:
0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.
Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σίγουρα παίζει ρολο και η θερμοκρασία όμως στην αύξηση της καταναλωσης.
-
Η ζωή μας κρέμεται από τα 4 σημεία επαφής των ελαστικών με τον δρόμο και αντί να κοιτάμε ποιο κρατάει καλύτερα, κοιτάμε πιο θα μας γλιτώσει μισό λίτρα βενζίνη στα 100 χλμ;
-
Ο χρήστης pagalo έγραψε:
0.56lt/100km με τιμή βενζίνης 1,5€ είναι 0.84€
Αν πούμε ότι αλλάζεις τα λάστιχα στις 40000km αυτό μας κάνει μια διαφορά 336€. Δεν το λες και λίγο...Επίσης εγώ είδα αρκετή διαφορά όταν έβαλα τα χειμερινά σε σιδερένιες ζάντες.
Τα καλοκαιρινά είναι GY Efficient grip performance 205/60/16 με δείκτες Β/Α σε αλουμινίου.
Τα χειμερινά είναι BF Goodrich G-force winter 2 με δείκτες Ε/Β σε σιδερένιες.
Η διαφορά στην κατανάλωση αλλά και στην αίσθηση είναι μεγάλη. Περίπου 1+ lt/100km. Το αυτοκίνητο φαίνεται να πηγαίνει πιο βαριά και σε χαμηλές στροφές κάνει λες και χτυπάει πυρακια...Επειδή φορούσα και παλαιότερα χειμερινά και με δείκτες F/E - nokian hakkapellita r2 - αλλά στις αλουμινίου πιστεύω ότι η διαφορά οφείλεται κυρίως στην σιδερένια ζάντα.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω μια C4 1.6 '14 e-hdi που φορούσε αρχικά σε διάσταση 205/55/16 Michelin Energy Saver. Τα κράτησα μέχρι τις 68.000χλμ με πέλμα 3mm. Γενικά ούτε κρύο ούτε ζέστη, πολύ μέτριο λάστιχο, προβλέψιμο, αλλά όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Μετά έβαλα τα Goodyear Grip Efficient Performance. Το λάστιχο γενικά απαράδεκτο. Χειρότερο του Energy και ειδικά παγωμένο είχε κοντεψει να με στείλει δυο φορές. Από θέμα άνεσης, θορυβώδες, πολύ μαλακό πλαϊνό, που 'μπαλονιαζε' το αμάξι σε συνδυασμό με την μαλακή ανάρτηση. Έμειναν πάνω 49.000χλμ (έχοντας βέβαια κινηθεί περισσότερο σε πολύ, σε σχέση με τα Energy Saver).
Στην αλλαγή έβαλα Michelin Primacy 4. Ε αυτό ήταν!! Το λάστιχο απλά δεν υπάρχει! Πολύ πιο άνετο, πιο αθόρυβο, μαλακό στις ανωμαλίες και σταθερά πλαϊνά, έτσι που τις πρώτες μέρες νόμιζα πως άλλαξα και αμορτισέρ με ελατήρια μαζί. Στο κράτημα το κάτι άλλο σε σχέση με πριν και ειδικά στο νερό με γλίτωσαν από σίγουρο τροχαίο με λιμνάζοντα νερά πάνω σε στροφή.
Σαν κατανάλωση δεν έχω δει κάποια ουσιαστική διαφορά, παρόλο που τα ψειριζω αυτά.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πρώτα από όλα γενική συζήτηση γίνεται για το τι να περιμένει κάποιος σαν διαφορά κατανάλωσης μεταξύ ενός λάστιχου με ταμπελάκι Α και κάτι παρακάτω και δεύτερον η ζωή μας όταν οδηγαμε κρέμεται πάνω από όλα από αυτό που υπάρχει ανάμεσα από τα αυτιά μας.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
η ζωή μας όταν οδηγαμε κρέμεται πάνω από όλα από αυτό που υπάρχει ανάμεσα από τα αυτιά μαςΑν πεταχτεί κάποιος μπροστά μας, ας ζητήσουμε από τη δύναμη του μυαλού να σταματήσει το αυτοκίνητο. Μπορεί το μυαλό να είναι πολύ σημαντικό, αλλά πρέπει να βελτιστοποιούμε και τους άλλους παράγοντες ασφαλείας.
-
Μπορεί αυτοί που αγοράζουν ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης να μαζεύουν λεφτά για μεγαλύτερα δισκόφρενα και τετραπιστονες δαγκάνες
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]