Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 914
    • 915
    • 916
    • 917
    • 918
    • 939
    • 940
    • 916 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18799
    30973
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panos2171 last edited by

      Ο χρήστης tmgiorgio έγραψε:
      Για volvo v40 τι προτείνετε; φοράει 205/55r16
      Για τα continental EcoContact 6 τα φοράει κανένας τι γνώμη έχετε; τώρα φοράει Michelen energysaver.
      Πιο πολύ για μες την πόλη

      Έχουν μπει τα Potenza σε 17αρα διάσταση τα οποία τα έφαγε για πλάκα, είχαν και κάμποσο θόρυβο. Τώρα έχει τα Premium Contact 5 τα οποία φαίνεται ότι του πάνε.

      Στη δική σου διάσταση μπορώ να πω καλά λόγια για Turanza T005.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n-k-9 last edited by

        Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
        Καλησπέρα σε όλους.
        Πρόταση για ελαστικό διάστασης 185/60/15, για Opel Agila B;
        Το αυτοκίνητο γράφει max 5.000 χιλιόμετρα κατ' έτος, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων διανύονται εντός αστικής περιοχής.
        Τώρα φοράει Dunlop Bluresponse. Εξαιρετικά λάστιχα. Φορεμένα από 07/2013 και μετά από 40.000 χιλιόμετρα το πέλμα τους είναι σε εξαιρετική κατάσταση, πλην όμως έχουν αρχίσει να ξεραίνονται τα πλαϊνά τους.
        Σκεφτόμουν να δοκιμασω κάτι άλλο, γι' αυτό και κοιτάω τα Hankook Kinetic και Pirelli P1.
        Με ενδιαφέρει να ζεσταίνονται γρήγορα και να είναι όσο το δυνατόν ανθεκτικότερα στις επαφές με τα πεζοδρόμια (αντικρουόμενες απαιτήσεις, το ξέρω....) και φυσικά δεν με απασχολεί η χιλιομετρική τους αντοχή.

        Τελικά η επιλογή είναι τα Pirelli P1 Verde. Δυστυχώς, το κατάστημα στο οποίο είμαι χρόνια πελάτης δεν εμπορεύεται τα Hankook κι έτσι δεν δοκίμασα τα Ventus Prime 3.
        Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και τις συμβουλές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n-k-9 last edited by

          Ο χρήστης tmgiorgio έγραψε:
          Για volvo v40 τι προτείνετε; φοράει 205/55r16
          Για τα continental EcoContact 6 τα φοράει κανένας τι γνώμη έχετε; τώρα φοράει Michelen energysaver.
          Πιο πολύ για μες την πόλη

          Pirelli P7.
          All around εξαιρετική επιλογή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannik last edited by

            Καλησπέρα,

            Σε διάσταση 225/40/18 καθότι το αυτοκίνητο μένει για αρκετά διαστήματα ακίνητο θα ήθελα προτάσεις ελαστικού με πολύ μαλακή γόμα ,έχω p zero αλλά είναι πολύ σκληρό και γίνεται κούτσουρο με την πάροδο του χρόνου.
            Ευχαριστώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Καλησπέρα,

              Αν εννοείς ότι σκληραίνει το ride, δεν θέλεις μαλακή γόμα (το P Zero έχει σπορ-μαλακή γόμα), θέλεις μαλακό σκελετό (που είναι αντίθετο από τις απαιτήσεις ενός σπορ ελαστικού). Θέλεις δηλαδή ένα τουριστικό λάστιχο.

              Αν εννοείς ότι σκληραίνει η γόμα και γλιστράει, αυτό είναι θέμα ακινησίας ή αργής οδήγησης και άρα 'γυαλίσματος' του πέλματος. Η λύση είναι να τα πιέσεις, ώστε να βγει από κάτω η φρέσκια γόμα. Υπάρχουν πιο μαλακά λάστιχα (π.χ. Continental), αλλά δεν κάνουν για πολύ σπορ οδήγηση, καθώς 'σαπουνιάζουν' εύκολα.

              ΥΓ: 225-40-18... Type R?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                giannik last edited by

                Ευχαριστώ για την απάντηση.
                Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά, έιχα την εντύπωση ότι υπάρχουν μαλακες γόμες σε super sport ελαστικά με μείον την διάρκεια ζωής σε χλμ.
                Λαστιχας μου έχει πει ότι σεμι σλικ είναι αυτά που θέλω..

                Υστ:peugeot 308 gt thp etuners ,245hp..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Τα semis είναι ως και επικίνδυνα στη βροχή, καθώς κάνουν ελάχιστη απαγωγή ύδατος. Για χειμώνα επίσης το ξεχνάς, ενώ θα έχεις και πολύ φασαρία. Αυτά είναι ωραία στην πίστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannik last edited by

                    Άρα διαβάζοντας τα ποστ ίσως σαν ιδανική λύση για την περίπτωση μου τα ήταν τα Dunlop Sport Maxx rt2? >Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                    Τα semis είναι ως και επικίνδυνα στη βροχή, καθώς κάνουν ελάχιστη απαγωγή ύδατος. Για χειμώνα επίσης το ξεχνάς, ενώ θα έχεις και πολύ φασαρία. Αυτά είναι ωραία στην πίστα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xenos last edited by

                      Ο χρήστης Giannik έγραψε:
                      Άρα διαβάζοντας τα ποστ ίσως σαν ιδανική λύση για την περίπτωση μου τα ήταν τα Dunlop Sport Maxx rt2? >Τα semis είναι ως και επικίνδυνα στη βροχή, καθώς κάνουν ελάχιστη απαγωγή ύδατος. Για χειμώνα επίσης το ξεχνάς, ενώ θα έχεις και πολύ φασαρία. Αυτά είναι ωραία στην πίστα.

                      Εγω αυτα εβαλα σε 116. Πολυ ευχαριστημενος. Ειχα και τα προηγουμενα σε μξ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Τα είχα κι εγώ στην 330 (την προηγούμενη γενιά τους). Μια χαρά λάστιχο, αλλά όχι τόσο σπορ ή γρήγορο όσο το P Zero. Ειδικά το νέο P Zero 4 βγαίνει πρώτο σε χρόνους και στο στεγνό και στο βρεγμένο στις δοκιμές και θα ήταν με κλειστά τα μάτια η δική μου επιλογή. Αλλά ίσως το Dunlop ταιριάζει περισσότερο σε αυτά που ζητάς εσύ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Ειδικά το νέο P Zero 4 βγαίνει πρώτο σε χρόνους και στο στεγνό και στο βρεγμένο στις δοκιμές

                          Πάντως τα τεστ που βλέπω στο tyrereviews δεν φαίνεται να επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σου. Είναι από τα καλά της κατηγορία τους, αλλά σε κανένα τεστ δεν βγαίνουν κορυφαία.

                          Κατά τ' άλλα, αν έχεις προσωπική άποψη από τα PZ4 και τα κορυφαία ελαστικά του ανταγωνισμού, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                            Κατά τ' άλλα, αν έχεις προσωπική άποψη από τα PZ4 και τα κορυφαία ελαστικά του ανταγωνισμού, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου.

                            Ναι, τα έχω οδηγήσει, αλλά δεν είμαι χρονόμετρο και δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο μόνος μου.

                            Το Evo όμως έχει χρονόμετρο και ήταν τα ταχύτερα:

                            Pirelli P Zero PZ4
                            Total: 297.4 / Dry: 39 / Wet: 54.5 / Comfort: 21 / Rolling Resistance: 87.2 / Overall: 95.7
                            Positive: Fastest in both the dry and wet.
                            Negative: Poor curved aquaplaning score.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Αυτό είναι όμως ένα μόνο τεστ και μάλιστα το καλύτερο όλων για τα PZ4. Και ακόμη και σε αυτό, βγαίνει δεύτερο, λόγω βεβαίως της υποκειμενικής υπεροχής του PS4.

                              Κατά τ' αλλά εδώ είναι μαζεμένα όλα τα τεστ και πουθενά δεν είναι τα PZ4 στην κορυφή: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirel ... ro-PZ4.htm

                              Πέρα από αυτά, όπως έγραψα και πιο πάνω, η υποκειμενική σου άποψη (ελλείψει χρονομέτρων, μην παρεξηγηθώ) μετράει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Τις υποκειμενικές κρίσεις των περιοδικών δεν τις δίνω καμία σημασία. Ο καθένας έχει την άποψή του. Το χρονόμετρο όμως είναι αντικειμενικό.

                                Το βλέπουμε και με ίδια αυτοκίνητα στις Σέρρες πάντως αυτό το φαινόμενο. Σπάνια να μην φοράει Pirelli αυτό που θα γυρίσει ταχύτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Τις υποκειμενικές κρίσεις των περιοδικών δεν τις δίνω καμία σημασία. Ο καθένας έχει την άποψή του. Το χρονόμετρο όμως είναι αντικειμενικό.

                                  Το βλέπουμε και με ίδια αυτοκίνητα στις Σέρρες πάντως αυτό το φαινόμενο. Σπάνια να μην φοράει Pirelli αυτό που θα γυρίσει ταχύτερα.

                                  Από την άλλη, δεν κάνουμε ούτε αναβάσεις ούτε σιρκουί με το καθημερινό μας αυτοκίνητο, ώστε να είναι ο χρόνος το απόλυτο κριτήριο. Η (υποκειμενική) αίσθηση που εισπράττεις είναι αυτό που μένει.

                                  Ακόμη όμως και με το χρονόμετρο στο χέρι, σε αλλά τεστ δεν είναι τα κορυφαία τα PZ4...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Δεν διαφωνώ στο ότι δεν μετράει στην καθημερινότητα μόνο το χρονόμετρο (και κατά πόσο μετράει), αλλά η κρίση του καθενός είναι τόσο διαφορετική που δεν βγαίνει καμιά άκρη. Σε άλλον αρέσουν τα Continental. Μέσα σε 5 λεπτά στον Χολομώντα τα είχα φιτιλιάσει τα Sport Contact 2... Τουλάχιστον το χρονόμετρο δείχνει την απόλυτη πρόσφυση. Φιλικότητα κλπ σίγουρα μετράνε, αλλά δύσκολα μπορεί να κριθεί κάτι τέτοιο αντικειμενικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Απόλυτα σωστός.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manos0013 last edited by

                                        Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                        Καλησπέρα σε όλη την ομάδα!

                                        Σε διάσταση 215/40/17 τι λάστιχο θα προτείνατε με
                                        προτεραιότητα 1.το κράτημα, 2 τον θόρυβο.

                                        Να πω ότι είμαι επιθετικός οδηγός.

                                        Αυτή τη στιγμή το αμάξι φοράει τα
                                        Dunlop SP Sport Maxx, από τα οποία είμαι ευχαριστημένος.

                                        Ακριβή διάσταση, δυστυχώς. Επιθετική οδήγηση σημαίνει σπορ ελαστικό. Σπορ ελαστικό και χαμηλός θόρυβος είναι αντικρουόμενες απαιτήσεις, αν και τα νέα λάστιχα είναι σχετικά αθόρυβα.

                                        Εγώ θα ήμουν ανάμεσα στα εξής:
                                        Michelin Pilot Sport 4.
                                        Pirelli P Zero Nero GT.
                                        Bridgestone S001.
                                        Goodyear Eagle F1.
                                        Dunlop Sport Maxx.
                                        Hankook K120.

                                        Το καλύτερο είναι μάλλον το Michelin, αλλά είναι ακριβό. Η αγαπημένη μου Pirelli δεν βγάζει το κορυφαίο P Zero 4 σε αυτήν την διάσταση, αλλά έχει το παλιότερο Nero GT, το οποίο παραμένει καλό λάστιχο. Το S001 είναι κλασικό Bridgeston, που σημαίνει ότι θέλει ζέσταμα, αλλά μετά κρατάει δαιμονισμένα και έχει πλαϊνό 'νταμάρι', που σημαίνει εξαιρετικό τιμόνι. Το Dunlop το γνωρίζεις. Το Goodyear είναι κοντά στο Dunlop (ίδια εταιρεία είναι άλλωστε), απλά ένα κλικ πιο τουριστικό, σε σχέση με το πιο σπορ Sport Maxx. Το Hankook είναι το πιο οικονομικό, αλλά είναι αξιοπρεπέστατο.

                                        Από όλα όσα κουβεντιάζουμε, ποια είναι αυτά που ζεσταίνονται ευκολοτερα;

                                        Μάλλον τα Dunlop, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μικροδιαφορές.

                                        Σε ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσες για την απαντηση σου ! Απο αυτα που βλεπω ,ψαχνω και
                                        εχω βιωσει καταληγω στην τελευταια κουβεντα που ειπες : αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μικροδιαφορές.

                                        Αυτη την στιγμη που φοραω το dunlop με δειχτη ταχυτητας V ,ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο
                                        τον χρονο που χρειαζεται να ''ζεσταθει το λαστιχο'' και εδω εχω την εξης απορια.
                                        Επειδη βρισκω τα Pirelli P Zero Nero GT 215/40R17 87W σε πολυ καλη τιμη και το σκεφτομαι,πιστευεις
                                        οτι μπορει να εχουν μεγαλη διαφορα σε σχεση με το dunlop λογω της αλλαγης του δειχτη ταχυτητας απο V σε W ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Παρακαλώ, εδώ είμαστε για να αλληλοβοηθούμαστε άλλωστε.

                                          Ο δείκτης ταχύτητας επηρεάζει στον σκελετό του ελαστικού (πιο συμπαγής-ανθεκτικός σκελετός όσο μεγαλύτερος ο δείκτης). Συνήθως δε, η γόμα είναι πιο μαλακή όσο αυξάνεται ο δείκτης, καθώς το λάστιχο απευθύνεται σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα με μεγαλύτερες απαιτήσεις πρόσφυσης. Αυτό βέβαια ισχύει μόνο ανάμεσα στα ίδια μοντέλα (π.χ. Sport Maxx RT2 V και W) και όχι ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα, ακόμα και του ίδιου του κατασκευαστή. Η όποια αλλαγή που θα δεις ανάμεσα στα δικά σου και στα Nero GT θα οφείλεται στο ότι είναι διαφορετικά λάστιχα και όχι στον δείκτη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nik16v last edited by

                                            Την ερχόμενη εβδομάδα ο Adac θα δημοσιεύσει νέο τεστ θερινών ελαστικών (σίγουρα όχι για τη διάσταση 205/55/16).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 914
                                            • 915
                                            • 916
                                            • 917
                                            • 918
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 916 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr