-
Ο χρήστης tmgiorgio έγραψε:
Για volvo v40 τι προτείνετε; φοράει 205/55r16
Για τα continental EcoContact 6 τα φοράει κανένας τι γνώμη έχετε; τώρα φοράει Michelen energysaver.
Πιο πολύ για μες την πόληPirelli P7.
All around εξαιρετική επιλογή. -
Καλησπέρα,
Σε διάσταση 225/40/18 καθότι το αυτοκίνητο μένει για αρκετά διαστήματα ακίνητο θα ήθελα προτάσεις ελαστικού με πολύ μαλακή γόμα ,έχω p zero αλλά είναι πολύ σκληρό και γίνεται κούτσουρο με την πάροδο του χρόνου.
Ευχαριστώ. -
Καλησπέρα,
Αν εννοείς ότι σκληραίνει το ride, δεν θέλεις μαλακή γόμα (το P Zero έχει σπορ-μαλακή γόμα), θέλεις μαλακό σκελετό (που είναι αντίθετο από τις απαιτήσεις ενός σπορ ελαστικού). Θέλεις δηλαδή ένα τουριστικό λάστιχο.
Αν εννοείς ότι σκληραίνει η γόμα και γλιστράει, αυτό είναι θέμα ακινησίας ή αργής οδήγησης και άρα 'γυαλίσματος' του πέλματος. Η λύση είναι να τα πιέσεις, ώστε να βγει από κάτω η φρέσκια γόμα. Υπάρχουν πιο μαλακά λάστιχα (π.χ. Continental), αλλά δεν κάνουν για πολύ σπορ οδήγηση, καθώς 'σαπουνιάζουν' εύκολα.
ΥΓ: 225-40-18... Type R?
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά, έιχα την εντύπωση ότι υπάρχουν μαλακες γόμες σε super sport ελαστικά με μείον την διάρκεια ζωής σε χλμ.
Λαστιχας μου έχει πει ότι σεμι σλικ είναι αυτά που θέλω..Υστ:peugeot 308 gt thp etuners ,245hp..
-
Τα semis είναι ως και επικίνδυνα στη βροχή, καθώς κάνουν ελάχιστη απαγωγή ύδατος. Για χειμώνα επίσης το ξεχνάς, ενώ θα έχεις και πολύ φασαρία. Αυτά είναι ωραία στην πίστα.
-
Άρα διαβάζοντας τα ποστ ίσως σαν ιδανική λύση για την περίπτωση μου τα ήταν τα Dunlop Sport Maxx rt2? >Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα semis είναι ως και επικίνδυνα στη βροχή, καθώς κάνουν ελάχιστη απαγωγή ύδατος. Για χειμώνα επίσης το ξεχνάς, ενώ θα έχεις και πολύ φασαρία. Αυτά είναι ωραία στην πίστα.
-
Ο χρήστης Giannik έγραψε:
Άρα διαβάζοντας τα ποστ ίσως σαν ιδανική λύση για την περίπτωση μου τα ήταν τα Dunlop Sport Maxx rt2? >Τα semis είναι ως και επικίνδυνα στη βροχή, καθώς κάνουν ελάχιστη απαγωγή ύδατος. Για χειμώνα επίσης το ξεχνάς, ενώ θα έχεις και πολύ φασαρία. Αυτά είναι ωραία στην πίστα.Εγω αυτα εβαλα σε 116. Πολυ ευχαριστημενος. Ειχα και τα προηγουμενα σε μξ.
-
Τα είχα κι εγώ στην 330 (την προηγούμενη γενιά τους). Μια χαρά λάστιχο, αλλά όχι τόσο σπορ ή γρήγορο όσο το P Zero. Ειδικά το νέο P Zero 4 βγαίνει πρώτο σε χρόνους και στο στεγνό και στο βρεγμένο στις δοκιμές και θα ήταν με κλειστά τα μάτια η δική μου επιλογή. Αλλά ίσως το Dunlop ταιριάζει περισσότερο σε αυτά που ζητάς εσύ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειδικά το νέο P Zero 4 βγαίνει πρώτο σε χρόνους και στο στεγνό και στο βρεγμένο στις δοκιμέςΠάντως τα τεστ που βλέπω στο tyrereviews δεν φαίνεται να επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα σου. Είναι από τα καλά της κατηγορία τους, αλλά σε κανένα τεστ δεν βγαίνουν κορυφαία.
Κατά τ' άλλα, αν έχεις προσωπική άποψη από τα PZ4 και τα κορυφαία ελαστικά του ανταγωνισμού, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Κατά τ' άλλα, αν έχεις προσωπική άποψη από τα PZ4 και τα κορυφαία ελαστικά του ανταγωνισμού, δεν θα διαφωνήσω μαζί σου.Ναι, τα έχω οδηγήσει, αλλά δεν είμαι χρονόμετρο και δεν μπορώ να πω κάτι τέτοιο μόνος μου.
Το Evo όμως έχει χρονόμετρο και ήταν τα ταχύτερα:
Pirelli P Zero PZ4
Total: 297.4 / Dry: 39 / Wet: 54.5 / Comfort: 21 / Rolling Resistance: 87.2 / Overall: 95.7
Positive: Fastest in both the dry and wet.
Negative: Poor curved aquaplaning score. -
Αυτό είναι όμως ένα μόνο τεστ και μάλιστα το καλύτερο όλων για τα PZ4. Και ακόμη και σε αυτό, βγαίνει δεύτερο, λόγω βεβαίως της υποκειμενικής υπεροχής του PS4.
Κατά τ' αλλά εδώ είναι μαζεμένα όλα τα τεστ και πουθενά δεν είναι τα PZ4 στην κορυφή: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirel ... ro-PZ4.htm
Πέρα από αυτά, όπως έγραψα και πιο πάνω, η υποκειμενική σου άποψη (ελλείψει χρονομέτρων, μην παρεξηγηθώ) μετράει!
-
Τις υποκειμενικές κρίσεις των περιοδικών δεν τις δίνω καμία σημασία. Ο καθένας έχει την άποψή του. Το χρονόμετρο όμως είναι αντικειμενικό.
Το βλέπουμε και με ίδια αυτοκίνητα στις Σέρρες πάντως αυτό το φαινόμενο. Σπάνια να μην φοράει Pirelli αυτό που θα γυρίσει ταχύτερα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τις υποκειμενικές κρίσεις των περιοδικών δεν τις δίνω καμία σημασία. Ο καθένας έχει την άποψή του. Το χρονόμετρο όμως είναι αντικειμενικό.Το βλέπουμε και με ίδια αυτοκίνητα στις Σέρρες πάντως αυτό το φαινόμενο. Σπάνια να μην φοράει Pirelli αυτό που θα γυρίσει ταχύτερα.
Από την άλλη, δεν κάνουμε ούτε αναβάσεις ούτε σιρκουί με το καθημερινό μας αυτοκίνητο, ώστε να είναι ο χρόνος το απόλυτο κριτήριο. Η (υποκειμενική) αίσθηση που εισπράττεις είναι αυτό που μένει.
Ακόμη όμως και με το χρονόμετρο στο χέρι, σε αλλά τεστ δεν είναι τα κορυφαία τα PZ4...
-
Δεν διαφωνώ στο ότι δεν μετράει στην καθημερινότητα μόνο το χρονόμετρο (και κατά πόσο μετράει), αλλά η κρίση του καθενός είναι τόσο διαφορετική που δεν βγαίνει καμιά άκρη. Σε άλλον αρέσουν τα Continental. Μέσα σε 5 λεπτά στον Χολομώντα τα είχα φιτιλιάσει τα Sport Contact 2... Τουλάχιστον το χρονόμετρο δείχνει την απόλυτη πρόσφυση. Φιλικότητα κλπ σίγουρα μετράνε, αλλά δύσκολα μπορεί να κριθεί κάτι τέτοιο αντικειμενικά.
-
Απόλυτα σωστός.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα!
Σε διάσταση 215/40/17 τι λάστιχο θα προτείνατε με
προτεραιότητα 1.το κράτημα, 2 τον θόρυβο.Να πω ότι είμαι επιθετικός οδηγός.
Αυτή τη στιγμή το αμάξι φοράει τα
Dunlop SP Sport Maxx, από τα οποία είμαι ευχαριστημένος.Ακριβή διάσταση, δυστυχώς. Επιθετική οδήγηση σημαίνει σπορ ελαστικό. Σπορ ελαστικό και χαμηλός θόρυβος είναι αντικρουόμενες απαιτήσεις, αν και τα νέα λάστιχα είναι σχετικά αθόρυβα.
Εγώ θα ήμουν ανάμεσα στα εξής:
Michelin Pilot Sport 4.
Pirelli P Zero Nero GT.
Bridgestone S001.
Goodyear Eagle F1.
Dunlop Sport Maxx.
Hankook K120.Το καλύτερο είναι μάλλον το Michelin, αλλά είναι ακριβό. Η αγαπημένη μου Pirelli δεν βγάζει το κορυφαίο P Zero 4 σε αυτήν την διάσταση, αλλά έχει το παλιότερο Nero GT, το οποίο παραμένει καλό λάστιχο. Το S001 είναι κλασικό Bridgeston, που σημαίνει ότι θέλει ζέσταμα, αλλά μετά κρατάει δαιμονισμένα και έχει πλαϊνό 'νταμάρι', που σημαίνει εξαιρετικό τιμόνι. Το Dunlop το γνωρίζεις. Το Goodyear είναι κοντά στο Dunlop (ίδια εταιρεία είναι άλλωστε), απλά ένα κλικ πιο τουριστικό, σε σχέση με το πιο σπορ Sport Maxx. Το Hankook είναι το πιο οικονομικό, αλλά είναι αξιοπρεπέστατο.
Από όλα όσα κουβεντιάζουμε, ποια είναι αυτά που ζεσταίνονται ευκολοτερα;
Μάλλον τα Dunlop, αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μικροδιαφορές.
Σε ευχαριστω για τον χρονο που αφιερωσες για την απαντηση σου ! Απο αυτα που βλεπω ,ψαχνω και
εχω βιωσει καταληγω στην τελευταια κουβεντα που ειπες : αλλά σε κάθε περίπτωση μιλάμε για μικροδιαφορές.Αυτη την στιγμη που φοραω το dunlop με δειχτη ταχυτητας V ,ειμαι πολυ ευχαριστημενος και απο
τον χρονο που χρειαζεται να ''ζεσταθει το λαστιχο'' και εδω εχω την εξης απορια.
Επειδη βρισκω τα Pirelli P Zero Nero GT 215/40R17 87W σε πολυ καλη τιμη και το σκεφτομαι,πιστευεις
οτι μπορει να εχουν μεγαλη διαφορα σε σχεση με το dunlop λογω της αλλαγης του δειχτη ταχυτητας απο V σε W ? -
Παρακαλώ, εδώ είμαστε για να αλληλοβοηθούμαστε άλλωστε.
Ο δείκτης ταχύτητας επηρεάζει στον σκελετό του ελαστικού (πιο συμπαγής-ανθεκτικός σκελετός όσο μεγαλύτερος ο δείκτης). Συνήθως δε, η γόμα είναι πιο μαλακή όσο αυξάνεται ο δείκτης, καθώς το λάστιχο απευθύνεται σε πιο γρήγορα αυτοκίνητα με μεγαλύτερες απαιτήσεις πρόσφυσης. Αυτό βέβαια ισχύει μόνο ανάμεσα στα ίδια μοντέλα (π.χ. Sport Maxx RT2 V και W) και όχι ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα, ακόμα και του ίδιου του κατασκευαστή. Η όποια αλλαγή που θα δεις ανάμεσα στα δικά σου και στα Nero GT θα οφείλεται στο ότι είναι διαφορετικά λάστιχα και όχι στον δείκτη.
-
Την ερχόμενη εβδομάδα ο Adac θα δημοσιεύσει νέο τεστ θερινών ελαστικών (σίγουρα όχι για τη διάσταση 205/55/16).
-
Μια απορία παίδες,όταν γίνει αλλαγή ζάντας από 14 σε 15 πρέπει να γίνει και ενημέρωση στον εγκέφαλο;
Α κάτι άλλο όσον αφορά το δείκτη ταχύτητας,όταν ο κατασκευαστής προτείνει 82Η και κάποια ελαστικά βγαίνουν μόνο 82Τ ή 82V τι επιλέγεις σ' αυτή τη περίπτωση; -
Το V.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]