-
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα astra f το οποίο χρησιμοποιώ σαν βασικό μεταφορικό μεσο καθημερινά ειδικά τις μέρες του χειμώνα. Το καλοκαίρι κυκλοφορω κυρίως με μηχανή. Είμαι σε μεγάλο διάλειμμα. Θελω την μέγιστη ασφάλεια σε συνθήκες κρύου παγωνιας και βροχής. Κυκλοφορω πολύ περιξ της Θεσσαλονίκης κ λίγο στο κέντρο. Τι πιστεύετε θα ήταν η καλύτερη επιλογή σε ελαστικά. Δεν με ενδιαφέρει το κόστος απλά θέλω το καλύτερο. Αξίζει να βάλω 4ων εποχών για τους 6 χειμερινους μήνες και να έχω θερινα για το καλοκαίρι? Τα χειμερινά νομίζω δεν χρειάζονται για την χρήση που κάνω καθώς ειναι σχεδόν απίθανο να κυκλοφορησω στο χιόνι. Μένω στο νέο ρυσιο Θεσσαλονίκης κ οι δρόμοι που οδηγω ειναι Θεσσαλονίκης Μουδανιών, Θεσσαλονίκης μηχανιωνας Θεσσαλονίκης πολυγυρου και περιφερειακό. Απο τα Michelin energy που φοράω δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος στο πολύ κρύο
-
Χρειάζεσαι ένα καλό σετ χειμερινών ελαστικών. Χειμερινά ελαστικά δεν χρησιμοποιούμε μόνο όταν χιονίζει. Κάτω από 7 βαθμούς Κελσίου είναι μεγάλη η διαφορά με τα θερινά. Κράτησε ένα σετ θερινών και ένα σετ χειμερινών και θα είσαι υπερευχαριστημένος
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Και αυτο το σκέφτηκα πολύ σοβαρά σαν ενδεχόμενο! Απλά φοβάμαι μήπως δεν δουλέψουν σωστά τα χειμερινα παρα μόνο ένα μήνα το χρόνο!
-
Sorry για το off topic αλλά κόντεψα να πάθω πνευμονία βάζοντας και ξαναβαζοντας κάθε 500 μέτρα την δεξιά χιονοκαλτσα εδώ και μιαμιση ώρα!
Είναι αυτές σε 38 M μέγεθος , το μοναδικό για 225/45/17 λάστιχο.
https://youtu.be/R3LN3jUPic4
Τι κάνω λάθος ρε γμτ μου;;;;;Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
-
Ο χρήστης tragosracing έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα astra f το οποίο χρησιμοποιώ σαν βασικό μεταφορικό μεσο καθημερινά ειδικά τις μέρες του χειμώνα. Το καλοκαίρι κυκλοφορω κυρίως με μηχανή. Είμαι σε μεγάλο διάλειμμα. Θελω την μέγιστη ασφάλεια σε συνθήκες κρύου παγωνιας και βροχής. Κυκλοφορω πολύ περιξ της Θεσσαλονίκης κ λίγο στο κέντρο. Τι πιστεύετε θα ήταν η καλύτερη επιλογή σε ελαστικά. Δεν με ενδιαφέρει το κόστος απλά θέλω το καλύτερο. Αξίζει να βάλω 4ων εποχών για τους 6 χειμερινους μήνες και να έχω θερινα για το καλοκαίρι? Τα χειμερινά νομίζω δεν χρειάζονται για την χρήση που κάνω καθώς ειναι σχεδόν απίθανο να κυκλοφορησω στο χιόνι. Μένω στο νέο ρυσιο Θεσσαλονίκης κ οι δρόμοι που οδηγω ειναι Θεσσαλονίκης Μουδανιών, Θεσσαλονίκης μηχανιωνας Θεσσαλονίκης πολυγυρου και περιφερειακό. Απο τα Michelin energy που φοράω δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος στο πολύ κρύοΕγώ πάντως έχω βάλει εδώ και 2.5 χρόνια τα Michelin Crossclimate και προχθές που τα χρησιμοποίησα σε δρόμο με πάγο στο Μαρκόπουλο προς Κερατέα η συμπεριφορά τους ήταν έκπληξη.Παρόλο που στον πάγο δεν περιμένεις να είναι σαν τις αλυσίδες.Ακόμα και σε ανηφόρα που οι άλλοι με τα θερινά είχαν σταματήσει,εγώ ανέβηκα και χωρίς φόρα,αφού ένας είχε κλείσει το δρόμο.Αν δεν πηγαίνεις σε χιονοδρομικά κλπ νομίζω ότι είναι μια πολύ καλή λύση.Και σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο έχουν εξαιρετική πρόσφυση.
-
Αντίθετα, εγω απογοητεύτηκᨨ απο τα CrossClimate στον τελευταίο χιονιά.
Πριν δυο χρόνια τα πολλά χιονια με επιασαν στη Λάρισα (πεδιάδα ), τα λάστιχα ηταν σχετικά καινούρια, οπότε ηταν παραπάνω αποδεκτά.
Φέτος με έπιασαν στη Θεσσαλονίκη, μένω Ανω Πόλη, οπότε στις ανηφοροκατηφόρες είχα ενα θεματάκι.
Οπου το χιονι ήταν αφράτο πηγαινα καλά, ακόμα και σε δυο μεγάλες ανηφόρες που εχουμε στη γειτονιά δεν αντιμετώπιζα πρόβλημα.Τα ορια του συγκεκριμενου ελαστικού φάνηκαν σε στενα κομμάτια με ξυμένο παγωμένο χίονι.
Ισως φταίνε και τα 46000 χιλ που εχουν στην πλάτη τους, αλλά τον επόμενο χειμώνα θα πάρω ενα σετ χειμερινα να εχω το κεφαλι μου ήσυχο (παω και σε χιονοδρομικα χωρις καποιο σοβαρο προβλημα μεχρι τωρα) -
Τα χειμερινά είναι σαφώς η καλύτερη λύση αλλά για κάποιον που δεν μπορεί να αγοράσει 2 σετ,τα all season κάνουν καλά τη δουλειά τους.Προχθές σε παγωμένο δρόμο,μια κρούστα παγωμένου χιονιού,από τον οποίο δεν είχε περάσει κανένα μηχάνημα κινήθηκα με ασφάλεια χωρίς να βάλω αλυσίδες.Σε μια ανηφορίτσα όπου όσοι είχαν καλοκαιρινά περιμεναν να ανέβει ο ήλιος για να λιώσει τον πάγο,παρόλο που αναγκάστηκα να σταματήσω και να το ξεκινήσω με το χειρόφρενο,ανέβηκα άνετα χωρίς φόβο.Πριν μερικά χρόνια λίγα μέτρα πιο πέρα σε μια ανηφόρα αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες διότι τα καλοκαιρινά bridgestone turanza στην κορφή της ανηφόρας σπινάριζαν και αναγκάστηκα να κάνω πίσω,ευτυχώς δεν είχε κίνηση,και να βάλω αλυσίδες.
-
Το θέμα είναι ότι για την καλύτερη συμπεριφορά στο χιόνι, έχεις ένα χειρότερο λάστιχο όλον τον υπόλοιπο χρόνο. Εκτός αν πρόκειται για SUV (όπου εκεί μιλάμε για 4 Seasons M&S που κάνουν για εκτός δρόμου καταστάσεις όλο τον χρόνο), δεν βλέπω τον λόγο να βάλει κανείς 4 εποχών.
-
Εγώ και στο στεγνό και στο βρεγμένο τα θεωρώ εξαιρετικά,και σίγουρα καλύτερα από τα turanza που είχα.Μόνο κάτι Dunlop fast response που είχα ήταν εξίσου καλά,αλλά αφού ζεσταίνονταν.Με τα Crossclimate δεν ένιωσα σε κανένα σημείο δρόμου ανασφάλεια,ουτε σφυρίζουν ούτε γλιστράνε.Και θα ξαναβάλω τα ίδια.
-
Βρε, αν εσένα σου αρέσουν, εμάς η γνώμη μας περισσεύει. Αλλά για να λες ότι τα βρίσκεις καλύτερα από Turanza (μάλλον ER300), πηγαίνεις μάλλον συντηρητικά και δεν τα ζέστανες ποτέ τα Bridgestone... Τα οποίο 300 ήταν λίγο νταμάρια, αλλά όταν ζεσταθούν...
-
Αυτά εδώ τα έχει βάλει κανείς παιδιά; ;
https://www.newsauto.gr/offers/h-bridge ... oches/amp/
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε, αν εσένα σου αρέσουν, εμάς η γνώμη μας περισσεύει. Αλλά για να λες ότι τα βρίσκεις καλύτερα από Turanza (μάλλον ER300), πηγαίνεις μάλλον συντηρητικά και δεν τα ζέστανες ποτέ τα Bridgestone... Τα οποίο 300 όταν ήταν λίγο νταμάρια, αλλά όταν ζεσταθούν...Το ER300 φοβερό λάστιχο!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Βρε, αν εσένα σου αρέσουν, εμάς η γνώμη μας περισσεύει. Αλλά για να λες ότι τα βρίσκεις καλύτερα από Turanza (μάλλον ER300), πηγαίνεις μάλλον συντηρητικά και δεν τα ζέστανες ποτέ τα Bridgestone... Τα οποίο 300 όταν ήταν λίγο νταμάρια, αλλά όταν ζεσταθούν...Τα T001 είχα βάλει.Δε μου ενέπνευσαν ποτέ εμπιστοσύνη.Γλίστραγαν πολύ,σε στροφές που με τα crossclimate είτε σε στεγνό είτε σε βρεγμένο οδόστρωμα τα πιέζω όσο θέλω.Άντεξαν όμως πολύ.Τα άλλαξα κάπου στις 50.000χλμ και είχαν και άλλο πέλμα.Το αμάξι το χρησιμοποιώ κυρίως σε Αττική Οδό και και Εθνική προς Καλαμάτα και στο ορεινό δίκτυο της Μεσσηνίας το χειμώνα.Στην πόλη ζήτημα να έχω κάνει το 15% των χιλιομέτρων.
-
Τα Michelin και κυρίως τα Continental (οι μικρές σειρές τουλάχιστον) έχουν το πλεονέκτημα ότι δουλεύουν και κρύα, επειδή είναι μαλακά. Αυτό όμως είναι μειονέκτημα υπό πίεση, καθώς τότε υπερθερμαίνονται και γλιστράνε. Φυσικά έχει να κάνει με το οδόστρωμα. Στην Ιταλία ή στην Αγγλία, η άσφαλτος είναι τόσο τραχιά που κρατάει και ένα κρύο λάστιχο. Στην Ελλάδα ένα πιο σπορ λάστιχο (όπως είναι τα Bridge) θέλει ζέσταμα. Για αυτό μερικοί λένε ότι δεν τους αρέσουν. Αν πάνε όμως μια γρήγορη Πάρνηθα/Χολομώντα θα δούνε τι φανταστικά λάστιχα είναι. Το συμπέρασμα; Επιλέγουμε λάστιχο ανάλογα με το οδηγικό μας στυλ και τις συνθήκες που κινούμαστε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα Michelin και κυρίως τα Continental (οι μικρές σειρές τουλάχιστον) έχουν το πλεονέκτημα ότι δουλεύουν και κρύα, επειδή είναι μαλακά. Αυτό όμως είναι μειονέκτημα υπό πίεση, καθώς τότε υπερθερμαίνονται και γλιστράνε. Φυσικά έχει να κάνει με το οδόστρωμα. Στην Ιταλία ή στην Αγγλία, η άσφαλτος είναι τόσο τραχιά που κρατάει και ένα κρύο λάστιχο. Στην Ελλάδα ένα πιο σπορ λάστιχο (όπως είναι τα Bridge) θέλει ζέσταμα. Για αυτό μερικοί λένε ότι δεν τους αρέσουν. Αν πάνε όμως μια γρήγορη Πάρνηθα/Χολομώντα θα δούνε τι φανταστικά λάστιχα είναι. Το συμπέρασμα; Επιλέγουμε λάστιχο ανάλογα με το οδηγικό μας στυλ και τις συνθήκες που κινούμαστε.Είχα πει παλιότερα ότι ΑΝ γινόταν να κάνω pitstop στη Μαλακάσα ή στην Ελευσίνα και να βάζω τα 050Α!!!!!!! Στην πόλη με οτιδήποτε άλλο θα ήμουν ικανοποιημένος..........
-
Έτσι είναι!
Όσο χάρηκα τα 002 το καλοκαίρι, άλλο τόσο με τρόμαξαν τώρα με τα χιόνια και τους πάγους!!!
-
Τα 050Α ήταν ξύλινα και με 40αρια στην Αθήνα. Ποτέ δεν δούλευαν με ταχύτητες πόλης! Με τα κρύα έβαζα την ταυτότητα στο στόμα.......
-
Ποια είναι η άποψη σας για τα Nokian WRD4;
Για χιονοβροχολαστιχο, μέχρι να έρθει η άνοιξη - καλοκαίρι
85% Εγνατία - 15% επαρχιακό δρόμο -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έτσι είναι!Όσο χάρηκα τα 002 το καλοκαίρι, άλλο τόσο με τρόμαξαν τώρα με τα χιόνια και τους πάγους!!!
Εννοείς τα Potenza;Αν εννοείς αυτά λογικό να σε τρόμαξαν στο χιόνι,είναι 'καθαρόαιμα' καλοκαιρινά ελαστικά.Κι εγώ μια φορά με τα dunlop στον Παρνασσό,βάζω αλυσίδες για ένα χιονισμένο κομμάτι και μετά είχε στεγνό δρόμο.Κάνω το λάθος και βγάζω τις αλυσίδες και μετά ξαναμπαίνω σε χιονισμένο δρόμο.Πατάω φρένο για μια κλειστή στροφή και τα είδα όλα!Έβαλα αλυσίδες και τις έβγαλα μόλις επέστρεφα!Αυτό το βάλε βγάλε θέλω να αποφύγω με τα all season.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Βρε, αν εσένα σου αρέσουν, εμάς η γνώμη μας περισσεύει. Αλλά για να λες ότι τα βρίσκεις καλύτερα από Turanza (μάλλον ER300), πηγαίνεις μάλλον συντηρητικά και δεν τα ζέστανες ποτέ τα Bridgestone... Τα οποίο 300 όταν ήταν λίγο νταμάρια, αλλά όταν ζεσταθούν...
Το ER300 φοβερό λάστιχο!
Συμφωνώ απόλυτα και με τους δύο για τα ER300.
Πολύ καλή απόδοση και τρομερή αντοχή στο χρόνο και τα χιλιόμετρα!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]