-
Αυτήν την κ@λοδιάσταση έχει και το Clio (II) : 390 € έδωσα για PremiumContact 2 προ 2,5 ετών ... Πολλά καινούρια 5οοάρια εκείνη την εποχή είχαν ακριβώς το ίδιο λάστιχο. Αφού κάνεις λίγα χλμ. το χρόνο μην πας σε 195/50 (άποψή μου...), που είναι ΑΡΚΕΤΑ φθηνότερα, διότι σε βάθος 3,5-4ων ετών η διαφορά θ' αποσβεστεί.
Προτάσεις: Dunlop Sport BluResponse, Conti PremiumContact 5, Goodyear EfficientGrip Performance. -
Δεν καταλαβαίνω πως θα αποσβεστεί η διαφορά επειδή κάνει λίγα χλμ το χρόνο;;;
Ίσως αν έκανε πολλά χλμ τότε η διαφορά ανά χλμ θα ήταν μικρότερη.... Ή αν υποθέσουμε ότι θα έχει αυξημένη κατανάλωση πάλι θα ήθελε πολλά χλμ ώστε η κατανάλωση να του στοιχίσει ένα μέρος της διαφοράς. Με λίγα χλμ όμως η διαφορά μεγενθύνεται. -
Το ίδιο 'τρώγονται' τα λάστιχα αν κάνεις 7.000 χλμ. το χρόνο και το ίδιο αν κάνεις 20.000 ;
-
Tα BluEarth πάνε για αλλαγή. Ανάκληση απο την Yokohama, απότομη απώλεια πίεσης που παρατηρήθηκε σε κάποια εκτός UK, οπότε εκεί που έλεγα να κάνω ένα μπρός πίσω θα έχω 4 καινούργια την άλλη Πέμπτη
Θα αναστενάξουν τα roundabout -
Λιώσ' τα όσο περισσότερο μπορείς!!!
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Έχω βάλει στο κόρσα (1.4) εδώ και κανα χρόνο και περίπου 10.000χλμ τα hankook ventus prime 2. Στα μπροστινά παρατήρησα αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες και δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν περπατήθηκαν ξεφούσκωτα, δεν έστριψαν γρήγορα (μα καθόλου), δεν ανεβαίνουν πεζοδρόμια. Καμιά εξήγηση;;;
Μάλλον προς γνώση και συμμόρφωση είναι το γεγονός...Να υποθέσω η κακή ποιότητα γόμας σε συνδυασμό με κακής ποιότητας ελληνικούς κατσικόδρομους!
-
Τί σου φταίνε οι κατσικόδρομοι!;;...μια χαρά είναι!!
-
Με τα λιγα με τα πολλα, εχωσα 330 και εβαλα τα
goodyear efficient grip performance....εχω μεθαυριο ταξιδι πανε ελα καμια 600 χλμ, θα ειμαι και μονος να κανω καμια ψιλο χαζομαρα....θα σας πω εντυπωσεις μετα
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Τί σου φταίνε οι κατσικόδρομοι!;;...μια χαρά είναι!!Mια χαρά......για τρακτέρ!
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Έχω βάλει στο κόρσα (1.4) εδώ και κανα χρόνο και περίπου 10.000χλμ τα hankook ventus prime 2. Στα μπροστινά παρατήρησα αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες και δεν μπορώ να το εξηγήσω. Δεν περπατήθηκαν ξεφούσκωτα, δεν έστριψαν γρήγορα (μα καθόλου), δεν ανεβαίνουν πεζοδρόμια. Καμιά εξήγηση;;;
Μάλλον προς γνώση και συμμόρφωση είναι το γεγονός...Να υποθέσω η κακή ποιότητα γόμας σε συνδυασμό με κακής ποιότητας ελληνικούς κατσικόδρομους!
Νομιζω οτι μονο το πρωτο ειναι σωστο δυστυχως.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Καποιο μικροσπιναρισμα σε αγριο εδαφος ή καποια ραμπα, ή καποιο φρεναρισμα μπορει να προκαλεσει αυτες τις απωλειες κομματιων. Δεν ειναι κατι τραγικο, και νομιζω οτι ειναι εντελως τυχαιο γεγονος.
-
Ο χρήστης Γιώργης έγραψε:
Είμαστε μεταξύ του Continental PC5 και του αντίστοιχου Michelin (Energy Saver+? ) για Avensis 1.8 με 205/55/16. Προορίζονται για λίγα σχετικά χιλιόμετρα το χρόνο με χαλαρή οδήγηση, οπότε δεν ενδιαφέρει τόσο ο δείκτης φθοράς, όσο το να είναι μαλακά και άνετα και να παραμείνουν έτσι όσο το δυνατόν περισσότερο (το αυτοκίνητο παρκάρει σε πιλοτή). Τι θα προτείνατε; Εγώ θα έβαζα τα Continental αλλά ο πατέρας μου επιμένει για Michelin.Μπήκαν τελικά τα Continental στα 320 ευρώ με δώρο 2 χρόνια οδική βοήθεια Continental. Ευχαριστώ τα παιδιά που είπαν τη γνώμη τους.
-
Έχουν πέσει τόσο τα 205/55/16 (έστω και Continental) ;
Μπορείς να στείλεις με π.μ. το κατάστημα; -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Έχουν πέσει τόσο τα 205/55/16 (έστω και Continental) ;
Μπορείς να στείλεις με π.μ. το κατάστημα;225/45/17 Sport contact τα πήρα 460 ευρώ όταν πριν απο μια 7ετία θυμάμαι που ζητούσαν τα διπλάσια.
-
Γνωστός μου ενδιαφέρεται για τα Β250 της bridgestone. Κάνει κοντά στα 14.000χλμ το χρόνο, ταξίδια περισσότερο. Η διάσταση που φοράει αν θυμάμαι είναι 175/65/15. Για το προφίλ δεν είμαι σίγουρος.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Γνωστός μου ενδιαφέρεται για τα Β250 της bridgestone. Κάνει κοντά στα 14.000χλμ το χρόνο, ταξίδια περισσότερο. Η διάσταση που φοράει αν θυμάμαι είναι 175/65/15. Για το προφίλ δεν είμαι σίγουρος.Και ;
-
Ψοφια η Θεσσαλονικη αποψε και ειπα να μη χασω το χρονο μου... Αφου ηπια μια μπυριτσα πηρα το 307 κ βγηκαμε ραντεβου!
Πηγα ολη τη διαδρομη μεχρι Αγιο προδρομο και πισω. Το michelin pilot sport 3 205/55/16 κρατησε οχι μονο το αμαξι αλλα κ τα οδηγικα λαθη που προσπαθησα να κανω πανω στις στροφες (πατησα φρενα στην εισοδο, εστριψα πιο αργα-πιο νωρις, μπηκα με περισσοτερα, προκαλεσα υπερστροφη κλπ).
Στο φρεναρισμα αψογο. 1-2 φορες χρειαστηκε στα εργα που κανουν μετα τα βασιλικα στην Αγια Αναστασια να φρεναρω αποτομα κ το λαστιχο απλα υπακουσε και φρεναρε (σε σχεση με τα fulda) πιο προοδευτικα. Ισως να το ελεγα οτι ενιωσα πιο ασφαλης σε αποτομο φρεναρισμα, πραγμα το οποιο μου εδωσε τεραστιο πλεονεκτημα στα εσακια που δημιουργησαν απο jerseys να διορθωσω τη πορεια μου και με γκαζι να ξεκολησω και φυγω μπροστα.
Βρηκα επισης στροφες στις οποιες υπηρχαν χωματα ελαφρως σκονισμενο οδοστρωμα. Και εκει τα michelin δεν εδειξαν να καταλαβαινουν. Ουσιαστικα ηταν σαν να μην υπηρχανε χωματα.
Σε μετρηση ταχυτητας το 307 μπηκε με 130χλμ/ω στην αριστερη στροφη διαρκειας απο θεσσαλονικη προς βασιλικα (ειναι μια στροφη που την εχω κανει χιλιαδες φορες και καταγραφω με καθε λαστιχο που εχω φορεσει το ποσο μπαινω. Το fulda carat progresso που ειχα πριν απ αυτο, στις αρχες του εμπαινε maximum με 120χλμ/ω. Το michelin ειχε κιαλλο. Νομιζω πως το οριο του εκει ειναι τα 150χλμ/ω με αυτο το αμαξι. Δεν νομιζω ομως οτι θα το δοκιμασω γτ σε δημοσιο δρομο δεν αξιζει να παιξουμε με μλκιες! Ειναι ηδη παρα πολλα τα χλμ που εχω).
Με αντιθετη φορα μπηκα με 110-115χλμ/ω καθως η δεξια διαρκειας εκει μου φαινεται πιο 'κλειστη' (αν μπορει καποιος πιο εμπειρος να το εξηγηγει αυτο θα του ειμαι ευγνωμων. Εγω νομιζω πως εχει να κανει με τη το οτι στη κατευθυνση ΠΡΟΣ βασιλικα μπαινεις απο κλειστη στροφη σε διαρκειας, ενω στην αντιθετη μπαινεις απο διαρκειας σε κλειστη). Επισης πιστευω πως και εδω ειχε περιθωριο το λαστιχο. Για μενα ειναι καλυτερο να νιωθω οτι το αμαξι μου εχει περιθωρια παραπανω ετσι ωστε να μπορω να αντιδραω καλυτερα.
Σε βροχη δυστυχως δεν μπορεσα να το δοκιμασω ακομη. Αν βρεξει και θελετε να διαβασετε την αποψη μου μετα χαρας να σας τη μεταφερω.
Εν κατακλειδι, το michelin Pilot sport 3 ειναι ενα λαστιχο επιδοσεων αλλα και ασφαλειας. Θυσιαζεις τα πολλα χιλιομετρα (μου ειπαν οτι πανω απο 40-45 χιλιαδες δε βγαζουν) αλλα κερδιζεις τρομερα σε ασφαλεια κατα κυριο λογο και μετα σε επιδοσεις. Το λαστιχο ειναι πολυ μαλακο παταει κατω, το αμαξι δειχνει πιο βαρυ απ' οτι ειναι και αυτο επιρρεαζει κ τη καταναλωση του καυσιμου. Οι εκκινησεις ειναι ελαχιστα καλυτερες και η αισθηση στα πολλα χιλιομετρα ειναι οτι το αμαξι το ελεγχω πληρως.
Για μενα πηρε αριστα στο στεγνο!
-
Ο χρήστης 307pavlos έγραψε:
Ψοφια η Θεσσαλονικη αποψετης **πουτανας **γινοταν ολη μερα
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Γνωστός μου ενδιαφέρεται για τα Β250 της bridgestone. Κάνει κοντά στα 14.000χλμ το χρόνο, ταξίδια περισσότερο. Η διάσταση που φοράει αν θυμάμαι είναι 175/65/15. Για το προφίλ δεν είμαι σίγουρος.Πες του να ψαξει και τιποτα αλλο, υπαρχουν και καλυτερα. Μαθε λεπτομεριες και πες μας!
-
Φιλε μου εσυ που ενδιαφερεσαι για τα continental. Ναι πραγματι σε 205/55/16 πλεον παιζουν εκει στα 320 σε αρκετα μαγαζια. Προχθες εστειλα ενα δικο μου και τα περασε τοσο σε γνωστο μου μαγαζι, τη στιγμη που η μερσεντες του ζηταγε 400 (γελαω).
Θεωρω παντως οτι λογω εποχης ριχνουν λιγο τις τιμες τους μιας και ο περρισσοτερος κοσμος αλλαζει το φθινοπωρο λαστιχα.Στο θεμα μας τωρα, βρηκα τα cinturato p7 300 ευρω στη παραπανω διασταση. Το αμαξι μου ειναι leon 1p 1.2tsi, τη γνωμη εχετε , αξιζουν; Τωρα φοραει brigestone της μανας του. Ειμαι ευχαριστημενος εκτος του θορυβου κυλισης που εχουν. Δεδομενου οτι κινουμαι σπιτι δουλεια και 2 φορες το μηνα παω για ψαρεμα στο Σουνιο οπου στις 7 το πρωι ειναι προκληση η συγκεκριμενη διαδρομη. Βεβαια τρωει πολυ πεζοδρομιο στο παρκαρισμα. Και 4-5 ταξιδακια καλα στο χρονο. Τι λετε λοιπον για pirelli; Κατι αλλο μηπως;
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]