-
Λοιπον ,εχουμε αρχισει να ψαχνουμε μικρο αυτοκινητο για την αδερφη μου.Επειδη την αγχωνει ο συμπλεκτης και οι αλλαγες ταχυτητων,προσανατολοζομαστε προς αυτοματα ,προτιμοτερα ημιαυτοματα,κιβωτια.
Προς το παρον ειδα το Fiat 500 auto 1,2, το οποιο βγαινει περιπου 13500 ευρω
Μετα ειδα το Toyota aygo MMT,στα 11880.Και τελος αυτο που μου φανηκε ως πιο συμφερουσα αγορα,το Toyota Yaris 1,33 MMT linea Sol, me 14000 ευρω και αρκετα πλουσιοτερο εξοπλισμο απο τα αλλα,συν το ποιτικοτερο(ειδικα σε συγκριση με το Aygo που μου φανηκε πολυ 'φτηνο') και πιο ευρυχωρο εσωτερικο.Στα συν των Toyota η πληρης εξαετης εγγυηση.Το φιατ εχει μονο δυο χρονια πλεον.
Ποια ειναι η αποψη σας?Εχετε να προτεινετε κατι αλλο με τη τιμη αυστηρα στα 14000 ευρω? -
Λοιπον ,εχουμε αρχισει να ψαχνουμε μικρο αυτοκινητο για την αδερφη μου.Επειδη την αγχωνει ο συμπλεκτης και οι αλλαγες ταχυτητων,προσανατολοζομαστε προς αυτοματα ,προτιμοτερα ημιαυτοματα,κιβωτια.
Προς το παρον ειδα το Fiat 500 auto 1,2, το οποιο βγαινει περιπου 13500 ευρω
Μετα ειδα το Toyota aygo MMT,στα 11880.Και τελος αυτο που μου φανηκε ως πιο συμφερουσα αγορα,το Toyota Yaris 1,33 MMT linea Sol, me 14000 ευρω και αρκετα πλουσιοτερο εξοπλισμο απο τα αλλα,συν το ποιτικοτερο(ειδικα σε συγκριση με το Aygo που μου φανηκε πολυ 'φτηνο') και πιο ευρυχωρο εσωτερικο.Στα συν των Toyota η πληρης εξαετης εγγυηση.Το φιατ εχει μονο δυο χρονια πλεον.
Ποια ειναι η αποψη σας?Εχετε να προτεινετε κατι αλλο με τη τιμη αυστηρα στα 14000 ευρω? -
Λοιπον ,εχουμε αρχισει να ψαχνουμε μικρο αυτοκινητο για την αδερφη μου.Επειδη την αγχωνει ο συμπλεκτης και οι αλλαγες ταχυτητων,προσανατολοζομαστε προς αυτοματα ,προτιμοτερα ημιαυτοματα,κιβωτια.
Προς το παρον ειδα το Fiat 500 auto 1,2, το οποιο βγαινει περιπου 13500 ευρω
Μετα ειδα το Toyota aygo MMT,στα 11880.Και τελος αυτο που μου φανηκε ως πιο συμφερουσα αγορα,το Toyota Yaris 1,33 MMT linea Sol, me 14000 ευρω και αρκετα πλουσιοτερο εξοπλισμο απο τα αλλα,συν το ποιτικοτερο(ειδικα σε συγκριση με το Aygo που μου φανηκε πολυ 'φτηνο') και πιο ευρυχωρο εσωτερικο.Στα συν των Toyota η πληρης εξαετης εγγυηση.Το φιατ εχει μονο δυο χρονια πλεον.
Ποια ειναι η αποψη σας?Εχετε να προτεινετε κατι αλλο με τη τιμη αυστηρα στα 14000 ευρω? -
Εχω δοκιμασει ολα τα κιβωτια σε αυτην την κατηγορια τιμης
Καλυτερο το amt της mitsubishi
οποτε απο μενα colt amt 1.3 κ εισαι super (δες κ τις επιδοσεις )http://mitsubishi-colt.sgpetch.co.uk/pa ... 2006_model
-
Ποσο εχει το iQ?Μαλλον θα παμε σε κατι περισσοτερο ευρυχωρο...
Ειδα οτι υπαρχει και αυτοματο Micra 1,2 ,μαλλον με μετατροπεα ροπης θα ειναι αυτο.
Τιμη καταλογου 12.310 ευρω.
Το colt δεν το ειχα σκεφτει.Τι τιμη εχει? -
http://www.newcolt.com/_new/index.php?lang=gr_gr
Σε λευκο κ εισαι μουρλια...
http://www.mitsubishi-motors.gr/prices.cfm?car_id=29 -
Θα το κοιταξουμε και αυτο.
Για τα υπολοιπα που σας ειπα τι εχετε να πειτε?Εχει κανεις εμπειρια απο τα αυτοματα της Τοyota?
To Yaris σε αυτη τι τιμη τι σας λεει?Βασικα μου φαινονται πολυ λιγα τα 2000 ευρω διαφορα που εχει με το Aygo.Υπενθυμιζω οτι μιλαμε για την πλουσια εκδοση Sol του Yaris. -
Grande Punto 1.4 Dualogic (στα €11.620 )
Opel Corsa Easytronic
Honda Jazz με CVT -
για το 500 αν σε ενδιαφερει η φιατ με € 500 σου δινει αλλα 3 χρονια εργοστασιακη εγγυηση επισης και το corsa εχει 6ετη εγγυηση. Για το AYGO παρα πολυ ακριβο το αυτοματο κΙβωτιο το yaris για μενα ειναι πολυ καλη επιλογη για τα λεφτα του
-
Έχουν γραφτεί πολλά για το θέμα στο φόρουμ, ψάξε λίγους μήνες πίσω...
Θα σου έλεγα να αποφύγεις τα ημιαυτόματα γιατί κλωτσάνε και δεν είναι άνετα. -
Φιλε σε αυτην την κατηγορια τιμης το μονο σου μελημα πρεπει να ειναι το κιβωτιο κ μετα ολα τα αλλα.Γι αυτο κ πρεπει να τα δοκιμασεις ολα (ειναι δυσκολο το ξερω) Εμενα μου πηρε 1.5 χρονο για να καταληξω στο amt.
Το μονο που δεν μπορεσα να δοκιμασω ηταν το αυτοματο του suzuki swift (δεν μπορεσα να το βρω για test drive με τους αθλιους της αντιπροσωπειας ) -
το κιβωτιο που εχει το aygo ειναι αυτο του c1 με το αυτοματο
επειδη το αυτοκινητο το ξερω καλα ακου!
μπορεις να αλλαζεις και εσυ ημιαυτοματα τις σχεσεις!! αν οταν τις αλλαζεις σηκωνεις λιγο το ποδι σου απο το γκαζι (οπως οταν αλλαζεις κανονικα) η ταχυτητες αλλαζουν αστραπιαια χωρις ''κλοτσιες'' και ειναι και μαλιστα ''πολυ σπορ η αισθηση που λαμβανεις''!
τωρα αν αλλαζεις παλι ετσι σιριακα χωρις να σηκωνεις το ποδι σου απο το γκαζι (γιατι ισως βαριεσαι!!!)
θα νιωθεις μια καθηστερηση στην αλλαγη και μια μικρη κλοτσια (σαν να πατας δηλαδη γκαζι με συμπλεκτη και αφηνεις καπως πιο αποτομα τον συμπλεκτη )
Στην αυτοματη λειτουργια τωρα ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ με μονη ιδιαιτεροτητα οτι δεν αφηνει τον κινητηρα να ''ρεταρει'' καθολου.Αυτο σημαινει πως οταν θα μπαινεις σε καποιο στενο και εισαι με δευτερα δεν θα κρατησει αυτην την σχεση και αντι αυτου θα κατεβασει την σχεση σε πρωτη με αποτλεσμα να εχει ενα μικρο τρανταγματακι (τιποτα σοβαρο σχεδον δεν το νιωθεις) και να πεταγονται οι στροφες του κινητηρα ψηλα!!1 βεβαια αυτο το (κολπακι) σε βοηθα να στριβεις παντου και αμεσως να εχεις δυναμη και να φευγεις αν το θελεις σχεδον σπινιαροντας σε καθε στενο διοτι αμεσως μετα ξαναβαζει δευτερα αλλα ειναι καπως παραξενο ομολογω μεχρι να το συνηθισεις!
Αν δεν σ αρεσει τοτε οταν πηγαινεις απο στενο σε στενο το γυριζεις στο ημιαυτοματα! -
Ευχαριστω για τις απαντησεις κατ'αρχην!
Το θεμα ειναι οτι το αυτοκινητο θα το οδηγαει η αδερφη μου,η οποια δεν εχει ιδιαιτερες οδηγικες ανησυχιες...Εγω θα επαιρνα DSG
Απο την αλλη βεβαια,δε θελω να της παρω και καποιο αυτοκινητο που να μην ειναι ανετο και να κλοτσαει. Εγω θα τα ακουσω μετα...Καταλαβαινω οτι τα ημιαυτοματα για τα οποια συζηταμε, στην ουσια ειναι αυτοματοποιημενα χειροκινητα,εχουν καποιους περιορισμους ως προς την ομαλοτητα των αλλαγων.
Το Yaris φοραει το ιδιο κιβωτιο με το aygo? -
Συμφωνα με αυτα που ειπες θα σου πρότεινα το Yaris.
νεο μοτερ 100hp. Καλο after sales .φθηνή συντήρηση , ευκολη και καλη μεταπώληση.
Τωρα το mistsou μπορει να ειναι εξισου καλο αλλα κοιτα και ποιος τα εισαγει....
-
Έχοντας το 500 dualogic εδω και ενα εξαμηνο ειμαι υπερευχαριστημενος.
Με την επιλογη του economy στο dualogic το αυτοκινητο ειναι τερας οικονομιας.
Οι αλλαγες στο αυτοματο γίνονται απροβληματισμα ενω στη σειριακο δεν χρειαζεται να αφηνω το γκαζι για ομαλες αλλαγες χωρις κλωτσήματα. Επισης το κιβωτιο φαίνεται να υιοθετει το τροπο οδηγησης σου και με το περασμα του χρόνου γίνεται ολο και πιο ομαλη η λειτουργία του.
Απο οσο εχω καταλαβει η ολη φιλοσοφια του dualogic υπερτερει εναντι των αλλων ημιαυτοματων κιβωτιων (εκτος του colt για το οποιο δεν γνωριζω λεπτομέρειες & δεν εχω διαβασει εμπειριες εκτος απο αυτο το φορουμ).
Ουσιαστικα το dualogic ειναι ενα ρομποτικο κιβωτιο οπου μια ηλεκτρουδραυλικη αντλια αυτοματοποιει τις κινησεις του συμπλεκτη ενω εχει τα πλεονεκτηματα ενος dry clutch οπως το βαρος, τη χαμηλη καταναλωση, την αντοχη.
Βεβαια εχω μολις 2500χλμ οποτε δεν μπορω να μιλαω για αντοχη ακομη αλλα εχω τη τυχη να εχω γειτονα με panda dualogic ο οποιος ειναι υπερετυχισμενος με το αμαξι του και μετραει πανω απο 40000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα. -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε μου.Ωραίο το 500,αλλά το βρίσκω λίγο υπερτιμημένο για αυτά που προσφέρει και επίσης βγαίνει μόνο τριπορτο.Μεταξύ μας ξενέρωσα λιγάκι όταν έμαθα πόσο παραπάνω δούλεψε η Ford στο Κα,το οποιο βασίζεται πανω στο 500...
Δεν το έχουμε αποκλείσει ακομα παντως
Επισης απο χθες αρχισα να σκεφτομαι και το νεο fiesta,αλλα δε ξερω τι αυτοματο φοραει και το κυριοτερο,ποσο κανει,μιας και βγαινει αυτοματο μονο σε 1400.Ξερει κανεις κατι περισσοτερο για το Fiesta?
Προς το παρον μαλλον κλινουμε προς το Yaris.Απλα σκεφτομαι μηπως ειναι πολλα τα 14000... -
Eμεις σκεφτόμαστε το πάντα dualogic...
To ζήτημα είναι ότι έχουμε ένα πάντα με 23.000χλμ (όχι αυτόματο) και θα αναγκαστούμε να το σκοτώσουμε με τις τρέχουσες τιμές. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες φίλε μου.Ωραίο το 500,αλλά το βρίσκω λίγο υπερτιμημένο για αυτά που προσφέρει και επίσης βγαίνει μόνο τριπορτο.Μεταξύ μας ξενέρωσα λιγάκι όταν έμαθα πόσο παραπάνω δούλεψε η Ford στο Κα,το οποιο βασίζεται πανω στο 500...
Δεν το έχουμε αποκλείσει ακομα παντως
Επισης απο χθες αρχισα να σκεφτομαι και το νεο fiesta,αλλα δε ξερω τι αυτοματο φοραει και το κυριοτερο,ποσο κανει,μιας και βγαινει αυτοματο μονο σε 1400.Ξερει κανεις κατι περισσοτερο για το Fiesta?
Προς το παρον μαλλον κλινουμε προς το Yaris.Απλα σκεφτομαι μηπως ειναι πολλα τα 14000...Το δοκιμασες??Εκανες test drive??Επαναλαμβανω.Μην παρεις αυτοκινητο χωρις να δοκιμασεις το κιβωτιο πρωτα. θα με θυμηθεις....Οσο για το mmt .Μπες κ στο yaris club κ δες τι λενε... (δεν ειναι καλο.το λενε κ οι κατοχοι)
-
Ο χρήστης panosm25 έγραψε:
Το δοκιμασες??Εκανες test drive??Επαναλαμβανω.Μην παρεις αυτοκινητο χωρις να δοκιμασεις το κιβωτιο πρωτα. θα με θυμηθεις....Οσο για το mmt .Μπες κ στο yaris club κ δες τι λενε... (δεν ειναι καλο.το λενε κ οι κατοχοι)
Ειναι τοσο χαλια το κιβωτιο του Yaris?Εσενα τι δε σου αρεσε?Δεν ηταν ομαλες οι αλλαγες?'Η βγαζει προβληματα?
Λενε οτι εχουν κανει αλλαγες στο MMT,Μετα το facelift που εγινε πριν λιγους μηνες.
Επαναλαμβανω οτι το αυτοκινητο ειναι για την αδερφη μου και θα κινειται σε κανονικους ρυθμους.
Ευχαριστω φιλε για το ενδιαφερον και την απαντηση σου.Δυσκολα παντως θα κανουμε Test drive εδω που ειμαστε.Περναω απο το Yaris club... -
Ειναι λιγο αποτομο στις αλλαγες...
Το μονο βελτιωμενο κιβωτιο της toyota ειναι το multidrive που δεν μπαινει ομως στο yaris.
Μπαινει στο iq Δεν κοιταζετε γι αυτο??Ειναι καινουριο Cool κ cozy κ δεν το εχει κ η κουτση Mαρια οπως το yaris
Τωρα αν η αδελφη σου δεν εχει κ τις τρελες απαιτησεις κ θελει να μετακινειτε απο το σημειο Α στο σημειο Β χωρις πολλα πολλα τοτε go for yaris
Μικρό αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο.