-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
σε ευχαριστώ1α) εννοείς ότι σε αυτά τα 4.000χλμ το έχεις μονίμως ενεργοποιημένο , προσπαθώντας να κάνεις extra οικονομία ;
το ESP δεν απενεργοποιείται
Κρίμα..
1α:
Ναι γιατί όχι?
Φθείρει κάτι η λειτουργία του?
Δεν μου απάντησες, τι ακριβώς κάνει-αλλάζει? -
Δεν νομίζω ότι φθείρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα ...
φαντάζομαι, ότι με το ECO on, πρέπει το ηλεκτρογκαζο να είναι πιο αναίσθητο ... -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Δεν νομίζω ότι φθείρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα ...
φαντάζομαι, ότι με το ECO on, πρέπει το ηλεκτρογκαζο να είναι πιο αναίσθητο ...Αυτό πιστεύω και εγώ, γιατί τα περι διαφορετικής χαρτογράφησης στον εγκέφαλο δεν τα πιστεύω...
-
το manual στο dci 90Hp , τι προδιαγραφές λαδιών ζητάει ?
RENAULT RN0720 ?
https://skinflint.co.uk/eu/?cat=aummoel ... ult+RN0720
AGIP eni i-Sint tech R 5W30
ARAL HighTronic R 5W30
CASTROL EDGE Professional C4 5W30
CHEVRON LUBRICANTS HAVOLINE ULTRA R 5W30
Elf 5w30 evolution Fe FULL TECH
EXXONMOBIL MOBIL SUPER 3000 FORMULA R 5W30
FUCHS TITAN GT1 PRO C-4 5W30
LIQUI MOLY TOP TEC 4400 5W30
Q8 FORMULA R LONG LIFE 5W30
ROWE HIGHTEC ECO SYNT RS HC-C4 5W30
SHELL HELIX DIESEL ULTRA AR-L 5W30
VALVOLINE SYNPOWER MST C4 5W30 -
Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!
-
Ο χρήστης panagiotisgousis έγραψε:
Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!Ακριβώς το ίδιο κάνει και σε μένα και είναι η φυσιολογική συμπεριφορά λόγω της ροπής και του turbo. Ασ μας πει Και κάποιο άλλος την.άποψη του
-
Εγώ δεν έχω προσέξει κάποιο από τα ανωτέρω.
Μαλλον επειδή όταν ξεκινήσω θα δώσω κ λίγο γκάζι.... -
Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:
Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!
Ακριβώς το ίδιο κάνει και σε μένα και είναι η φυσιολογική συμπεριφορά λόγω της ροπής και του turbo. Ασ μας πει Και κάποιο άλλος την.άποψη του
είναι απόλυτα φυσιολογικό .... αν το ρελαντί είναι στις 800σαλ, σύμφωνα με το κιβώτιο
με 1η 6.8 χλμ/ώρα
με 2η 13.4 χλμ την ώραδεν μπορείς να πας με λιγότερα χλμ και αν πας ή θα αρχίσει να σκορτσάρει και να να σβήσει, είτε θα επιταχύνει μέχρι την παραπάνω ταχύτητα που αναγράφω ή για να πας με πιο λίγα χαω θα πατινάρεις με το συμπλέκτη.
το turbo στο ρελαντί ... είναι 'νεκρό' .... μιας και υπάρχουν ελάχιστα καυσαέρια για να το περιστρέψουν ...
-
Με το δικο μου... και μονο με αλλαγες ταχυτητας μπορω να κινηθω με 45χλμ/ωρα.... και με το στροφομετρο στις 800.
Ειναι φυσιολογικο!!!
-
είναι απόλυτα φυσιολογικό λόγω της ροπής-υψηλής συμπίεσης που αποδίδουν οι πετρελαιοκινητηρες.
στο sprinter της δουλειάς μου ξεκινώ ακόμα και σε ανηφόρα αφήνοντας τον συμπλέκτη, ρυθμίζοντας το ποσο αφηνω το φρένο. Ούτε λόγος για γκάζι δηλαδή! -
- Βαρύς σφόνδυλος. Και σε παλιά αργόστροφα βενζινοκίνητα το ίδιο συνέβαινε.
-
το φωνητικο στο gps ειναι και σε σας στα αγγλικα??
στα ελληνικα μπορουμε να το κανουμε καπως??
και ποια εκδοση του ειναι η τελευταια,η 4.0.2?? -
Ο χρήστης Rg1985 έγραψε:
το φωνητικο στο gps ειναι και σε σας στα αγγλικα??
στα ελληνικα μπορουμε να το κανουμε καπως??
και ποια εκδοση του ειναι η τελευταια,η 4.0.2??Έχει ελληνικά το αλλάζεις μέσα από τις ρυθμίσεις. Νομίζω 4.0.3 είναι η τελευταία. Μπορεί στην 2 να μην έχει ελληνικά.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
-
Καλησπερα παιδια! Μολις πηρα κ εγω το νεο μου renault clio dci 75hp. Μια ερωτησουλα μονο, αν κ ειμαι ακομα στο ψαξιμο απλα επειδη για μενα ειναι καπως σημαντικο. το medianav βρισκει κ συνδεεται με το κινητο μου αλλα στο μενου εχει μονο την επιλογη κληση αλλα οχι καταλογο κ ιστορικο κλησεων. Κ φυσικα δεν μπορεις ουτε να καλεσεις ουτε να δεχτεις κληση. Απλα τα δειχνει συνδεδεμενα αλλα τιποτα αλλο. Υπαρχει περιπτωση να μην ειναι συμβατα? εχω ενα samsung galaxy note 3. Επισης μηπως το εργοστασιακο medianav δεν ειναι ενημερωμενο? μηπως θελει update? το κανω εγω ή η αντιπροσωπεια? αυτα τα 'λιγα' για αρχη κ εδω θα ειμαστε να ρωτησω κ για τα υπολοιπα.. ευχαριστω εκ των προτερων για τη βοηθεια
-
http://www.adac-procar.de/default.aspx? ... DTC%202015
-
Ο χρήστης tsomby έγραψε:
το φωνητικο στο gps ειναι και σε σας στα αγγλικα??
στα ελληνικα μπορουμε να το κανουμε καπως??
και ποια εκδοση του ειναι η τελευταια,η 4.0.2??Έχει ελληνικά το αλλάζεις μέσα από τις ρυθμίσεις. Νομίζω 4.0.3 είναι η τελευταία. Μπορεί στην 2 να μην έχει ελληνικά.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
και update πως κανουμε ??
-
Ο χρήστης panagiotisgousis έγραψε:
Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!ΕΛΕΟΣ! Δε σου απανησε ο μηχανικος στο σερβις γιατι ειναι κατι εντελως προφανες και οχι καποιο προβλημα.
Ολα τα αυτοκινητα το κανουν που εχω οδηγησει. Απο πολυ αργα οπως κλιο του 1999 με 60αλογα μεχρι και 1800αρι ford mondeo και suzuki swift.
Ο κινητηρας βγαζει καποια ιποδυναμη ακομα και στο ρελαντι ειναι φυσιολογικο.
Το τουρμπο δε δουλευει τοσο χαμηλα, τα καυσαερια περναν απο bypass βαλβιδα κατευθειαν στην εξαγωγη.Μη σε ανησυχει το φαινομενο.Απλα οταν πεφτουν οι στροφες πατα συμπλεκτη για να μη σβησει και κατεβασε ταχυτητα
Προσωπικα οταν ειμαι χαλαρος στα φαναρια ξεκινω χωρις γκαζι με 1η.
Δοκιμασε να πειραματιστεις να δεις οτι ξεκιναει και με 2α σε ισιωμα χωρις ac χωρις να φοβασαι μη καψεις συμπλεκτη. Με ρελαντι παντα.
-
Από σήμερα, αναμένω κι εγώ το Clio IV 1.5dci Dynamic (λευκό), υπολογιζόμενη εβδομάδα παράδοσης 44η/14
@samatistas thanks
-
Με το καλό!
-
γεια σας.ειμαι καινουργιος στο φορουμ.θα θελα να ρωτησω κατι.εχω το renault clio 1.5d στην εκδοση dynamic.εδω και καιρο ακουγεται καποιος ηχος,απο το μπροστινο μερος.οταν οι στροφες του μοτερ ειναι απο τις 900 και πανω.ειναι εκνευριστικος και παραλληλα με αγχωνει.για να βοηθησω στην περιγραφη του ηχου.ειναι οπως ακουγεται απο τα ηχεια ο δυναμος του αυτοινητου(σε παλιοτερα αυτοκινητα).το πηγα στον αντιπροσωπο τον αυγουστο.αφου το οδηγησε,επιβεβαιωσε πως οντως ακουγεται.αφου εψαχνε για μια ωρα κατω απο το ταμπλο.μου ειπε πως μαλλον θα πρεπει να λυθει για να δουν τι γινεται.εγω δεν δεχομαι να βγαλουν ολο το ταμπλο.γιατι σιγουρα στην συνεχεια θα εχω αλλα προβληματα.μηπως εχει καποιος στα υποψην του κατι παρομοιο?
υ.γ..συγνωμη για το μεγεθοςτου κειμενου.απλα ηθελα να ειμαι οσο γινεται πιο κατατοπιστικος.
Renault Clio IV