Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 162
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 219
    • 220
    • 164 / 220
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    4381
    97328
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tala last edited by

      Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
      σε ευχαριστώ

      1α) εννοείς ότι σε αυτά τα 4.000χλμ το έχεις μονίμως ενεργοποιημένο , προσπαθώντας να κάνεις extra οικονομία ;

      το ESP δεν απενεργοποιείται

      Κρίμα..
      1α:
      Ναι γιατί όχι?
      Φθείρει κάτι η λειτουργία του?
      Δεν μου απάντησες, τι ακριβώς κάνει-αλλάζει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        Δεν νομίζω ότι φθείρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα ...
        φαντάζομαι, ότι με το ECO on, πρέπει το ηλεκτρογκαζο να είναι πιο αναίσθητο ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tala last edited by

          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
          Δεν νομίζω ότι φθείρει κάτι, το αντίθετο θα έλεγα ...
          φαντάζομαι, ότι με το ECO on, πρέπει το ηλεκτρογκαζο να είναι πιο αναίσθητο ...

          Αυτό πιστεύω και εγώ, γιατί τα περι διαφορετικής χαρτογράφησης στον εγκέφαλο δεν τα πιστεύω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            johnkyr last edited by

            το manual στο dci 90Hp , τι προδιαγραφές λαδιών ζητάει ?

            RENAULT RN0720 ?

            https://skinflint.co.uk/eu/?cat=aummoel ... ult+RN0720

            AGIP eni i-Sint tech R 5W30
            ARAL HighTronic R 5W30
            CASTROL EDGE Professional C4 5W30
            CHEVRON LUBRICANTS HAVOLINE ULTRA R 5W30
            Elf 5w30 evolution Fe FULL TECH
            EXXONMOBIL MOBIL SUPER 3000 FORMULA R 5W30
            FUCHS TITAN GT1 PRO C-4 5W30
            LIQUI MOLY TOP TEC 4400 5W30
            Q8 FORMULA R LONG LIFE 5W30
            ROWE HIGHTEC ECO SYNT RS HC-C4 5W30
            SHELL HELIX DIESEL ULTRA AR-L 5W30
            VALVOLINE SYNPOWER MST C4 5W30

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panagiotisgousis last edited by

              Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                firestarter26 last edited by

                Ο χρήστης panagiotisgousis έγραψε:
                Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!

                Ακριβώς το ίδιο κάνει και σε μένα και είναι η φυσιολογική συμπεριφορά λόγω της ροπής και του turbo. Ασ μας πει Και κάποιο άλλος την.άποψη του

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dsgeo last edited by

                  Εγώ δεν έχω προσέξει κάποιο από τα ανωτέρω.
                  Μαλλον επειδή όταν ξεκινήσω θα δώσω κ λίγο γκάζι....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    johnkyr last edited by

                    Ο χρήστης Firestarter26 έγραψε:

                    Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!

                    Ακριβώς το ίδιο κάνει και σε μένα και είναι η φυσιολογική συμπεριφορά λόγω της ροπής και του turbo. Ασ μας πει Και κάποιο άλλος την.άποψη του

                    είναι απόλυτα φυσιολογικό .... αν το ρελαντί είναι στις 800σαλ, σύμφωνα με το κιβώτιο

                    με 1η 6.8 χλμ/ώρα
                    με 2η 13.4 χλμ την ώρα

                    δεν μπορείς να πας με λιγότερα χλμ και αν πας ή θα αρχίσει να σκορτσάρει και να να σβήσει, είτε θα επιταχύνει μέχρι την παραπάνω ταχύτητα που αναγράφω ή για να πας με πιο λίγα χαω θα πατινάρεις με το συμπλέκτη.

                    το turbo στο ρελαντί ... είναι 'νεκρό' .... μιας και υπάρχουν ελάχιστα καυσαέρια για να το περιστρέψουν ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      alexis-5 last edited by

                      Με το δικο μου... και μονο με αλλαγες ταχυτητας μπορω να κινηθω με 45χλμ/ωρα.... και με το στροφομετρο στις 800.

                      Ειναι φυσιολογικο!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        edmond last edited by

                        είναι απόλυτα φυσιολογικό λόγω της ροπής-υψηλής συμπίεσης που αποδίδουν οι πετρελαιοκινητηρες.
                        στο sprinter της δουλειάς μου ξεκινώ ακόμα και σε ανηφόρα αφήνοντας τον συμπλέκτη, ρυθμίζοντας το ποσο αφηνω το φρένο. Ούτε λόγος για γκάζι δηλαδή!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          • Βαρύς σφόνδυλος. Και σε παλιά αργόστροφα βενζινοκίνητα το ίδιο συνέβαινε.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rg1985 last edited by

                            το φωνητικο στο gps ειναι και σε σας στα αγγλικα??
                            στα ελληνικα μπορουμε να το κανουμε καπως??
                            και ποια εκδοση του ειναι η τελευταια,η 4.0.2??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tsomby last edited by

                              Ο χρήστης Rg1985 έγραψε:
                              το φωνητικο στο gps ειναι και σε σας στα αγγλικα??
                              στα ελληνικα μπορουμε να το κανουμε καπως??
                              και ποια εκδοση του ειναι η τελευταια,η 4.0.2??

                              Έχει ελληνικά το αλλάζεις μέσα από τις ρυθμίσεις. Νομίζω 4.0.3 είναι η τελευταία. Μπορεί στην 2 να μην έχει ελληνικά.

                              Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stgal last edited by

                                Καλησπερα παιδια! Μολις πηρα κ εγω το νεο μου renault clio dci 75hp. Μια ερωτησουλα μονο, αν κ ειμαι ακομα στο ψαξιμο απλα επειδη για μενα ειναι καπως σημαντικο. το medianav βρισκει κ συνδεεται με το κινητο μου αλλα στο μενου εχει μονο την επιλογη κληση αλλα οχι καταλογο κ ιστορικο κλησεων. Κ φυσικα δεν μπορεις ουτε να καλεσεις ουτε να δεχτεις κληση. Απλα τα δειχνει συνδεδεμενα αλλα τιποτα αλλο. Υπαρχει περιπτωση να μην ειναι συμβατα? εχω ενα samsung galaxy note 3. Επισης μηπως το εργοστασιακο medianav δεν ειναι ενημερωμενο? μηπως θελει update? το κανω εγω ή η αντιπροσωπεια? αυτα τα 'λιγα' για αρχη κ εδω θα ειμαστε να ρωτησω κ για τα υπολοιπα.. ευχαριστω εκ των προτερων για τη βοηθεια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  johnkyr last edited by

                                  http://www.adac-procar.de/default.aspx? ... DTC%202015

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rg1985 last edited by

                                    Ο χρήστης tsomby έγραψε:

                                    το φωνητικο στο gps ειναι και σε σας στα αγγλικα??
                                    στα ελληνικα μπορουμε να το κανουμε καπως??
                                    και ποια εκδοση του ειναι η τελευταια,η 4.0.2??

                                    Έχει ελληνικά το αλλάζεις μέσα από τις ρυθμίσεις. Νομίζω 4.0.3 είναι η τελευταία. Μπορεί στην 2 να μην έχει ελληνικά.

                                    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

                                    και update πως κανουμε ??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giteart last edited by

                                      Ο χρήστης panagiotisgousis έγραψε:
                                      Παιδιά ερώτηση. Έχω το dci 90hp. Το 'πρόβλημα' είναι το εξής: Όταν είμαι ρελαντί και κουμπώνω την 1η για να ξεκινήσω, αφήνοντας τον συμπλέκτη σταδιακά το αμάξι ξεκινάει να τσουλάει μόνο του, χωρίς να πατήσω γκάζι, σαν να έχει δηλαδή κάποιες έξτρα στροφές. Το στροφόμετρο είναι κάπου στις 800 στροφές και νομίζω είναι φυσιολογικό. Αυτό συμβαίνει είτε το αμάξι είναι ζεστό, είτε κρύο. Το ίδιο φαινόμενο γίνεται και εν κινήσει. Δηλαδή, μερικές φορές (γίνεται αισθητό μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες) αφήνω το γκάζι με ταχύτητα μέσα 2α ή 3η και το αμάξι δεν κόβει όπως θα έπρεπε, αλλά συνεχίζει ακάθεκτο αναγκάζοντάς με να φρενάρωσυνεχώς και να απομονώνω σε νεκρά σε συνθήκες πόλης, ώστε να μην πατώ συνεχώς φρένο. Στο σέρβις το είχα αναφέρει στον τεχνικό αλλά δεν έδωσε και πολλή σημασία. Μου είπε ότι είναι λόγω ροπής του ντίζελ. Εμένα πάντως αυτό μου φαίνεται παράλογο. Δηλαδή αμάξια με 50 και 60 κιλά ροπή θα έπρεπε να 'απογειώνονται' μόνα τους μόλις κουμπώσεις την ταχύτητα; Στο επόμενο σέρβις (που δεν αργεί) θα επιμείνω. Κλείνοντας να πω ότι αυτό δεν παρουσιάστηκε κάποια στιγμή, αλλά ήταν από την αρχή που αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Περιμένω τις γνώμες σας!!!

                                      ΕΛΕΟΣ! Δε σου απανησε ο μηχανικος στο σερβις γιατι ειναι κατι εντελως προφανες και οχι καποιο προβλημα.

                                      Ολα τα αυτοκινητα το κανουν που εχω οδηγησει. Απο πολυ αργα οπως κλιο του 1999 με 60αλογα μεχρι και 1800αρι ford mondeo και suzuki swift.

                                      Ο κινητηρας βγαζει καποια ιποδυναμη ακομα και στο ρελαντι ειναι φυσιολογικο.
                                      Το τουρμπο δε δουλευει τοσο χαμηλα, τα καυσαερια περναν απο bypass βαλβιδα κατευθειαν στην εξαγωγη.

                                      Μη σε ανησυχει το φαινομενο.Απλα οταν πεφτουν οι στροφες πατα συμπλεκτη για να μη σβησει και κατεβασε ταχυτητα

                                      Προσωπικα οταν ειμαι χαλαρος στα φαναρια ξεκινω χωρις γκαζι με 1η.

                                      Δοκιμασε να πειραματιστεις να δεις οτι ξεκιναει και με 2α σε ισιωμα χωρις ac χωρις να φοβασαι μη καψεις συμπλεκτη. Με ρελαντι παντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnkyr last edited by

                                        Από σήμερα, αναμένω κι εγώ το Clio IV 1.5dci Dynamic (λευκό), υπολογιζόμενη εβδομάδα παράδοσης 44η/14

                                        @samatistas thanks

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          samatistas last edited by

                                          Με το καλό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mayros-ippotis last edited by

                                            γεια σας.ειμαι καινουργιος στο φορουμ.θα θελα να ρωτησω κατι.εχω το renault clio 1.5d στην εκδοση dynamic.εδω και καιρο ακουγεται καποιος ηχος,απο το μπροστινο μερος.οταν οι στροφες του μοτερ ειναι απο τις 900 και πανω.ειναι εκνευριστικος και παραλληλα με αγχωνει.για να βοηθησω στην περιγραφη του ηχου.ειναι οπως ακουγεται απο τα ηχεια ο δυναμος του αυτοινητου(σε παλιοτερα αυτοκινητα).το πηγα στον αντιπροσωπο τον αυγουστο.αφου το οδηγησε,επιβεβαιωσε πως οντως ακουγεται.αφου εψαχνε για μια ωρα κατω απο το ταμπλο.μου ειπε πως μαλλον θα πρεπει να λυθει για να δουν τι γινεται.εγω δεν δεχομαι να βγαλουν ολο το ταμπλο.γιατι σιγουρα στην συνεχεια θα εχω αλλα προβληματα.μηπως εχει καποιος στα υποψην του κατι παρομοιο?
                                            υ.γ..συγνωμη για το μεγεθοςτου κειμενου.απλα ηθελα να ειμαι οσο γινεται πιο κατατοπιστικος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 164 / 220
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr