Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 456
    • 457
    • 458
    • 459
    • 460
    • 472
    • 473
    • 458 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53570
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fivos07 last edited by

      Καποια θα ακριβυνουν,καποια θα μειωθουν, αλλα ακομα γινονται μαγειρεματα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bassstarlet
        bassstarlet last edited by

        Τετραπλή επίθεση σε εκατομμύρια οδηγούς ΙΧ μέχρι το τέλος του έτους
        «Ξεχασμένες» εδώ και μήνες ηλεκτρονικές διασταυρώσεις οι οποίες θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί και να έχουν αποφέρει έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στα κρατικά ταμεία προγραμματίζεται να ολοκληρωθούν μέσα στο φθινόπωρο. «Θύματα» θα πέσουν όσοι λησμόνησαν να ασφαλίσουν τα αυτοκίνητά τους καθώς και όσοι δεν πέρασαν τα ΙΧ από τα ΚΤΕΟ παρά τα κίνητρα που δόθηκαν στο τέλος του 2015. Πέραν από τις μακροσκελείς δύο λίστες με τους «ανασφάλιστους» και τους «ανέλεγκτους» (από πλευράς ΚΤΕΟ) –εκτιμάται ότι θα περιλαμβάνουν αθροιστικά πάνω από ένα εκατομμύριο οδηγούς- η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ετοιμάζει και μια 3η: θα περιλαμβάνει τους οδηγούς που δεν πλήρωσαν τα τέλη κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια των τριών τελευταίων ετών. Μετά τη σύνταξη της λίστας, θα αποσταλούν ηλεκτρονικά ειδοποιητήρια ενώ τα τέλη και το πρόστιμο (το ισόποσο των τελών) θα βεβαιωθούν ηλεκτρονικά στους ΑΦΜ των ιδιοκτητών των ΙΧ. Η «επίθεση» θα ολοκληρωθεί με την νέα αλλαγή στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας κάτι που έχει προαναγγελθεί πλέον και επίσημα από το υπουργείο Οικονομικών. Το επικρατέστερο σενάριο μέχρι στιγμής, προβλέπει ότι θα επεκταθεί ο υπολογισμός των τελών βάσει των ρύπων ακόμη και για τα ΙΧ που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά πριν από τον Νοέμβριο του 2010. Κάτι τέτοιο, αναμένεται να φέρει επιβαρύνσεις κυρίως σε ΙΧ μεσαίου κυβισμού. Και αυτό διότι τα παλαιότερης τεχνολογίας ΙΧ εκπέμπουν αυξημένους ρύπους που θα οδηγήσουν σε υψηλότερα ποσά τελών κυκλοφορίας σε σχέση με αυτά που προκύπτουν βάσει του κυβισμού (από 150 έως 260 ευρώ για τα ΙΧ 1200-1400 κυβικών που είναι η δημοφιλέστερη κατηγορία οχημάτων).
        Οι ηλεκτρονικοί έλεγχοι για τον εντοπισμό των παραβατών οδηγών έχει εξελιχθεί σε φιάσκο για το υπουργείο Οικονομικών αλλά και το υπουργείο Μεταφορών το οποίο εμπλέκεται τόσο όσον αφορά στα ανασφάλιστα ΙΧ όσο και στο θέμα των ΙΧ που δεν έχουν περάσει απο ΚΤΕΟ. Δημοσιονομικά, είχε προβλεφθεί –και είχε εγγραφεί στον προϋπολογισμό του 2016 ότι:

        1.  Θα εισπραχθούν τουλάχιστον 45 εκατ. ευρώ μέσα στη διετία 2015-2016 από την παροχή κινήτρων για την ασφάλιση των ανασφάλιστων ΙΧ (σ.σ κίνητρο αποτελεί το γεγονός ότι αυτός που θα εντοπιστεί να έχει ανασφάλιστο ΙΧ σε κυκλοφορία, θα επιβαρυνθεί με παράβολο 250 ευρώ αλλά θα του δοθεί η δυνατότητα να ασφαλίσει το όχημά του χωρίς περαιτέρω συνέπειες όπως η αφαίρεση διπλώματος, άδειας κυκλοφορίας, επιβολή βαρύτερων προστίμων κλπ)
          
        2.  Θα εισπραχθούν περισσότερα από 71 εκατομμύρια ευρώ επίσης στη διετία 2015-2016 από την επιβολή προστίμων στα ΙΧ που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ.
          

        Και στις δύο περιπτώσεις –ανασφάλιστα και ΚΤΕΟ- η αιτία της καθυστέρησης αποστολής των ειδοποιητηρίων είναι παρόμοια: οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες του δημοσίου, αδυνατούν μέχρι στιγμής να συντάξουν τις λίστες με τα ονόματα των οδηγών που θα πρέπει να κληθούν... δια υπόθεσή τους. Βάσει του αρχικού προγραμματισμού, οι οδηγοί θα έπρεπε να έχουν ειδοποιηθεί από τον περασμένο Φεβρουάριο για τον έλεγχο των ΚΤΕΟ ενώ στην περίπτωση των ανασφάλιστων, η σχετική υπουργική απόφαση που καθόριζε όλη τη διαδικασία συνεργασίας ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς, έχει δημοσιευτεί στη Διαύγεια από τον περασμένο Μάρτιο. Έχουν περάσει πέντε μήνες απραξίας, το δημόσιο δεν έχει εισπράξει ούτε ένα ευρώ από τα τουλάχιστον 110 εκατ. ευρώ που είχε προϋπολογίσει και ήδη το υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται σε αναζήτηση «ισοδύναμων» για να καλύψει άλλες τρύπες του προϋπολογισμού (σ.σ ειδικά μισθολόγια, παροχές για ΕΚΑΣ κλπ).
        Πριν ολοκληρωθούν οι ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, αρμόδιοι παράγοντες των εμπλεκόμενων υπουργείων μόνο υποθέσεις μπορούν να κάνουν για τον αριθμό των εμπλεκόμενων οδηγών. Στις αρχές του χρόνου, είχε εκτιμηθεί ότι τα ανασφάλιστα ΙΧ ξεπερνούν τα 600.000 ενώ αντίστοιχος εκτιμάται ότι είναι και ο αριθμός των οδηγών που δεν έχουν περάσει τα οχήματά τους από τεχνικό έλεγχο. Σε κάθε περίπτωση, οι επιφυλάξεις είναι πολύ μεγάλες καθώς:

        1. Τα ηλεκτρονικά αρχεία τόσο του υπουργείου Οικονομικών όσο και του υπουργείου Μεταφορών δεν είναι απολύτως ενημερωμένα. Δεκάδες χιλιάδες αυτοκίνητα, εμφανίζονται να εξακολουθούν να βρίσκονται σε κυκλοφορία ενώ στην πραγματικότητα είτε έχουν καταστραφεί είτε έχουν αποσυρθεί χωρίς να έχουν ενημερωθεί σωστά οι βάσεις των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο εμφανίζεται ένας τεράστιος αριθμός οδηγών οι οποίοι δεν έχουν καταβάλλει τα τέλη κυκλοφορίας τα προηγούμενα χρόνια.
        2. Ειδικά σε ότι αφορά στα ανασφάλιστα ΙΧ, η μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην αποστολή των ειδοποιητηρίων, έχει προκαλέσει κινητοποίηση των οδηγών οι οποίοι έσπευσαν να συνάψουν έστω και τη βασική ασφάλιση, υπό την απειλή των προστίμων. Σε αυτό βοήθησε και η συνεχιζόμενη μείωση του κόστους ασφάλισης.
        3. Υπάρχουν ΙΧ τα οποία έχουν περάσει από ΚΤΕΟ χωρίς ωστόσο αυτή η πληροφορία να έχει φτάσει στην κεντρική βάση δεδομένων του υπουργείου Μεταφορών.
          Η αποστολή των ειδοποιητηρίων για τις τρεις κατηγορίες παραβατών –ανασφάλιστα, ΚΤΕΟ, απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας- αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στον Σεπτέμβριο αρχής γενομένης από τους οδηγούς με τα απλήρωτα τέλη. Οι οδηγοί με τα ανασφάλιστα αντιμετωπίζουν το παράβολο των 250 ευρώ και το κόστος της ασφάλισης του οχήματος ενώ στους οδηγούς που δεν έχουν περάσει το όχημά τους από τεχνικό έλεγχο, θα επιβληθεί πρόστιμο 265 ευρώ, αντί των 80 ευρώ περίπου που καλούνταν να καταβάλουν εάν έκαναν χρήση των ευεργετικών διατάξεων του περασμένου φθινοπώρου.

        http://www.fpress.gr/aytokinhto/item/46 ... -toy-etoys

        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          τα ανασφάλιστα είναι πάντως και εγκληματικό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Τους ανασφάλιστους καλα θα κάνουν να τους πηδηξουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fivos07 last edited by

              Συμφωνώ,να πιάσουν τους πονηρούς και να μειώσουν λιγο τα ασφάλιστρα...λεμε τωρα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                Εδω κυκλοφορούν ότι μηχανάκι θέλουν χωρίς πινακίδες ή με πινακίδες μέσα από τη ρόδα.....
                ασφάλιστρο θα ψάξουν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aikibill last edited by

                  Γιατι να μην το ψάξουν;αφου ηλεκτρονικά στην εφορία γινεται ο έλεγχος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    δεν εννοώ αυτό. Δίκιο έχεις
                    Προφανώς και είναι εύκολο να το ψάξεις
                    Λεω όμως ότι εχω βαρεθεί να βλέπω μηχανάκια χωρίς πινακίδες (αρα και χωρίς ασφάλιστρο)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bebes last edited by

                      επρεπε να φαμε 3 μνημονια στο κεφαλι για να ισχύσουν (αν ισχυσει ο νεος τροπος υπολογισμου των Τ.Κ. οπως λενε) καποια αυτονοητα για τον υπολοιπο κοσμο.

                      Αναλογικοτητα στην πληρωμη ΤΚ

                      Μηδενισμος (οσο ειναι δυνατον) των ανασφαλιστων

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ken11
                        ken11 last edited by

                        Ο νεοελληνας θελει βουρδουλα σε καποια πραγματα,οι στραβοστομιες και τα δεν πλερωνω γω ρε τελειωσανε κυριοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Πόσα μηχανάκια είδες σήμερα χωρίς πινακίδες? ή με αλλα ντι αλλων πινακίδες κρυμμένες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fivos07 last edited by

                            επρεπε να φαμε 3 μνημονια στο κεφαλι για να ισχύσουν

                            .........
                            ....ακριβώς σε κατι τετοια 'πατησανε'και τα φαγαμε τα 3..και παμε για 'λλα...βεβαια οι καρχαριες τα εφαγαν,τα ψαρακια την πληρωνουν....(και μαλλον βγηκα )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the-ace last edited by

                              Εμείς θα πάμε από τα 280 + 0 (C5 και Fiesta) στα 410 + 90, το σύνολο 500 ευρώπουλα. Δηλαδή 80% πάνω...

                              Πόσα ΓΤΜΤΜ να βάλω στη σειρά για να ξεθυμάνω ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                Ολα αυτά είναι το αποτέλεσμα της υπερφορολόγησης των μεγάλων αυτοκινήτων
                                Τωρα που καταθέσανε όλοι πινακίδες πλέον θα πληρώσουν και αυτοί που έχουν μικρά αμάξια

                                Το ίδιο θα γίνει και με τον ΕΝΦΙΑ. Το να λέμε ότι κάποιος άλλος θα πληρώσει 5 φορές περισσότερο ΕΝΦΙΑ ή τέλη κυκλοφορίας από εσένα (χωρίς να το ξέρει όταν αγόρασε αμάξι) δε σημαίνει ότι θα το κάνει για καιρό.
                                Θα τα πουλήσει ή δε θα πληρώσει

                                Αρα εσύ ακόμη και σήμερα πληρώνεις τα μισά από εμένα που έχω ένα αμάξι (που δε βγάζει και ρύπους σε σχέση με τα δικά σου). Αρα απλά και σήμερα σε επιδοτώ να κυκλοφορείς χωρίς να το ξέρω όταν το αγόραζα....

                                Πλέον σαν το δικό μου το αμάξι έχουν μείνει λίγα εδώ μέσα στο φορουμ. Τα λεφτά όμως που θέλει το κράτος ειναι τα ίδια. Αρα αντί να πληρώσω εγω 2000 (που είναι αδύνατον) ευρω το χρόνο θα πληρώσεις εσύ 500 ευρω (και θα είναι 10 σαν εσένα)

                                Αρα θα γυρίσουμε σε μικρότερα ποσοστά αλλά για όλους. Το να μην πληρώνουν κάποιοι είναι μύθος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the-ace last edited by

                                  Θυμίζω ότι εγώ πριν είχα CX7, το οποίο αναγκάστηκα να πουλήσω ακριβώς γιατί φορτώθηκα με τέλη, φόρους και τεκμήρια που επίσης δεν γνώριζα όταν αγόρασα. Και φυσικά το 'σκότωσα' ακριβώς λόγω αυτών των επιβαρύνσεων. Και αγόρασα ένα 1600αρι για να πληρώνω πιο λογικά ποσά, και πήρα το Fiesta λόγω -και- των μηδενικών τελών....και τώρα ξαφνικά μου διπλασιάζουν τα τέλη ακριβώς όπως πριν είχαν σχεδόν τετραπλασιάσει το κόστος χρήσης του CX7...

                                  Άρα εγώ προσωπικά όχι μόνο έχω φάει στη μούρη (για να μην πω κάπου αλλού ) την υπερφορολόγηση που λες (απάτη #1), αλλά ΚΑΙ την αύξηση των -πρώην- μηδενικών τελών (απάτη #2) αλλά ΚΑΙ την αυθαίρετη αύξηση των -πρώην- λογικών τελών και στα χαμηλά κυβικά (απάτη #3).

                                  Νομίζω φτάνουν οι απάτες, δεν θέλω άλλες, ευχαριστώ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Το κείμενο δεν είναι προσωπικό
                                    Είναι μία διαπίστωση
                                    Οτι πρέπει να πληρώνουν όλοι από κάτι
                                    Τα ψέματα ότι κάποιοι δε θα πληρώνουν δεν έπρεπε να τα πιστέψουμε και δε πρέπει να τα πιστεύουμε

                                    Αυτό λέω. Δε γίνεται να μη πληρώνεις. Κακώς πιστεύεται ότι θα είναι δωρεαν. Σας λένε ψέματα γιατί είστε ευκολόπιστοι.

                                    Οι ίδιοι που βρίζανε τον Αλογοσκούφη που είχε βάλει ένα φόρο κάτι τις χιλίοις.... τώρα δημεύουν τα σπίτια ..... παίρνοντας άλλο ένα μισθό από όποιον έχει σπίτι...

                                    Απορώ γιατί μας κάνει εντύπωση. Ψέματα είναι όλα αυτά...
                                    Αγρότες με 300 κιλά ροδάκινα και diesel Hilux....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bebes last edited by

                                      δεν υπαρχει περιπτωση να ελαφρυνουν τα τελη.

                                      το μονο που (ισως) θα κανουν ειναι να ελαφρυνουν λιγο τα μεγαλα κυβικα, επιβαρυνοντας λιγο τα μεσαια μικρα κυβικα, ετσι ωστε να ξανακυκλοφορησουν καποια απο τα 'μεγαλα' αυτοκινητα που εχουν παραδωσει πινεκιδες.

                                      Αργησαν λιγο αλλα καταλαβαν οτι η υπερφορολογηση στο αυτοκινητο δεν αποδιδει τα αναμενομενα.
                                      Το αυτοκινητο δεν ειναι σπιτι, ευκολα το ακινητοποιείς προσωρινα και δεν πληρωνεις (ή και το 'σκοτωνεις' αν χρειαστεί )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        θα είναι με τους ρύπους για όλους όσους έχουν δεδομένα κατά την ταξινόμηση. Ειναι λογικό μέτρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Μονο φημες υπαρχουν για τα νεα τελη, περιμενετε να τα δουμε πρωτα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mcduck last edited by

                                            Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                            θα είναι με τους ρύπους για όλους όσους έχουν δεδομένα κατά την ταξινόμηση. Ειναι λογικό μέτρο.

                                            Δεδομένα υπάρχουν από το 2002: http://www.yme.gr/index.php?tid=1054
                                            Ακούγεται έντονα ότι θα το πάνε από 1/1/2007.
                                            Επίσης ακούγεται έντονα ότι θα ρίξουν τα ψηλά τέλη (στα 2 λίτρα και πάνω) στα πιο παλιά από τότε, ώστε να επιστρέψουν μερικά σε κίνηση (παρότι θα παραμείνουν με βάση τα κυβικά).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 456
                                            • 457
                                            • 458
                                            • 459
                                            • 460
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 458 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr