-
1618 κυβικά εκατοστά σημαίνει ότι οι Δ.Υ. δεν μπορούν να το αγοράσουν άρα θα πάει άπατο....
Πάντως 140 KW, 240 Νm και το κυριότερο κυβικά που δεν προκαλούν αποτελούν μία πολύ καλή συνταγή. Επιπλέον εφόσον η Nissan ξεκίνησε στην Ευρώπη το χορό των turbo είναι βέβαιο ότι Toyota, Honda θα ακολουθήσουν με ότι αυτό σημαίνει.
Το video πολύ ωραίο
http://www.autoblog.com/2010/02/12/vide ... jected-i4/
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πια δυναμικη εμφανιση ρε συ ? μου ερχετε να βγαλω το πρωινο σαν ορισμενους που πανε και βαζουν σποϊλερ και αεροτομες σε κατι suzuki liana,renault thalia, lada aquarious κ.λ.π ο ορισμος της γυφτιάς και της κακογουστιας !
Λίγα λόγια για το τιιντα, έτσι;
Υπάρχει και έκδοση GT-R, μην ξεχνιόμαστε.
Eκδιση GTR ?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μετά από πάρα πολύ καιρό βγαίνει αυτοκίνητο λογικής και μαζικής κατηγορίας που με 'κέντρισε'!
Η τιμή του 4χ4 CVT turbo κλπ, θα κινηθεί λογικά έναντι του YETI,σωστά?
Επομένως θα είναι λογική η τιμολόγηση μεταξύ 25-27 χιλ ευρώ ή πιστευετε ότι πρέπει να τιμολογηθεί φθηνότερα (ή ακριβότερα...)?Φαίνεται πιο ενδιαφέρον από το ΥΕΤΙ,το SX4/Sedici και τα μεγαλύτερα Tiguan και Κuga!
ειναι αντιπαλος του ΥΕΤΙ, απλα καμια 100στη φορες πιο ομορφο
λογικα εκει γυρω θα κυμανθει η τιμη του, ενω τα 1600κκ ισως αφηνουν περιθωριο για εκπληξεις σε σχεση με το QQ, του οποιου οι τιμες εχουν μειωθει αισθητα λογω tiguan.Αν δεν κάνω λάθος σε διαστάσεις το Yeti είναι πιο ανταγωνιστικό με το QQ ενω το Juke είναι ένα μικρότερο supermini τύπου-SUV στα μεγέθη του Soul. Γύρω στα 17.000 με 18.000€ υπολογίζω το βασικό ατμοσφαιρικό 1,6 ενώ το τούρμπο και με το CVT το βλέπω λίγο ακριβότερο απο το QQ 2,0 4χ4 (26.000-27.000€).
Για ποιο λόγο να είναι ακριβότερο από το QQ 2lt? Είναι λιγότερα κυβικά με ότι συνεπάγεται σε τέλη ταξινόμησης, μια κατηγορία κάτω με ότι συνεπάγεται σε χώρους, πιο εκκεντρικό σε ότι συνεπάγεται σε αποδοχή κτλ. Κανονικά πρέπει να είναι 22 - 24.000 αλλιώς η σύγκριση με το QQ θα το αδικεί και φυσικά σε λίγο καιρό φαντάζομαι θα δουμε τον ίδιο κινητήρα και στο QQ.
-
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
full press release
http://www.nissanpress.co.uk/juke/html/press-pack.htm
τεχνικα σε pdf
http://www.nissanpress.co.uk/juke/docs/ ... h_spec.pdf
video
http://www.nissanpress.co.uk/juke/html/videos.htm
φωτος εξω
http://www.nissanpress.co.uk/juke/html/photos-ext.htm
φωτος μεσα
http://www.nissanpress.co.uk/juke/html/photos-int.htm
προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου και δεν νομιζω να εχει την επιτυχια του qq5 δείχνει για 3θυρο κουπε-4χ4
το ιδανικό -
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Για ποιο λόγο να είναι ακριβότερο από το QQ 2lt? Είναι λιγότερα κυβικά με ότι συνεπάγεται σε τέλη ταξινόμησης, μια κατηγορία κάτω με ότι συνεπάγεται σε χώρους, πιο εκκεντρικό σε ότι συνεπάγεται σε αποδοχή κτλ. Κανονικά πρέπει να είναι 22 - 24.000 αλλιώς η σύγκριση με το QQ θα το αδικεί και φυσικά σε λίγο καιρό φαντάζομαι θα δουμε τον ίδιο κινητήρα και στο QQ.
Συμφωνω.
Λογικα θα ειναι κανενα 2χιλιαρο κατω απο QQ.From the 2010 New York auto show
http://www.youtube.com/watch?v=WYYcyLMf ... re=relatedΧωροι για τους πισω
-
Αηδια σχετη... ... μου θυμιζει πλαστελινη.
-
'Δύσκολο' εξωτερικό σχήμα, περιορισμένοι εσωτερικοί χώροι, διαστάσεις supermini και targetgroup νεανικό κοινό.
Το μόνο ανταγωνιστικό μοντέλο που σκέφτομαι είναι το Kia Soul που άρεσε στους περισσότερους μόνο σε φωτογραφία -δεν βοηθήθηκε βέβαια και απο την τιμή του-, θα έχει ενδιαφέρον το μέλλον του Juke!
Σαν σχήμα μάλλον θα θέλει τον χρόνο του ενώ τεχνικά ενδιαφέρον έχει μόνο ο turbo που θα δούμε πως θα τιμολογηθεί. -
Κριμα για τον κινητηρα αυτον 1,6t και το συστημα τετρακινησης να χαθουν με την ''φορεσια'' του juke ...
-
Torque vectoring????
Πόσο θα κάνει αυτό; Πιο στριφτερό απο 106 rallye θα είναι!
Εξωτερική εμφάνιση γ.τ.π. να το πω ευγενικά
-
Εγώ μιά φορά... εάν έχει καλές τιμές και βγει γενικότερα καλό, με δελεάζει να πουλήσω το υπάρχον μου τουτου γιά να το πάρω...
-
σε θηριωδες micra μου κανει
-
Χωρίς παρεξήγηση,θηριώδες!
-
σωστος, το διορθωσα ηδη...
-
ξερουμε ποιος ειναι ο σχεδιαστης της nissan;............ετσι για τα συχαρικια που του αξιζουν!!!
-
εξαιρετικο σχημα και θα κανει τι διαφορά στους δρομους.
μου αρεσει που η Nissan τολμά και πιστευω θα τους βγει σε καλο. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ξερουμε ποιος ειναι ο σχεδιαστης της nissan;............ετσι για τα συχαρικια που του αξιζουν!!!Κοίτα ... όταν Tiida και GTR έχουν τον ίδιο ιάπωνα σχεδιαστή ... τότε δεν ξέρεις πότε, που, με ποια ψυχολογια/διάθεση, τι μέρα και τι ώρα και κάτω απο ποιες συνθήκες ... σχεδιάστηκε!
Το Juke από ευρωπαική σχεδιαστική ομάδα προέκυψε, όπως και το QQ.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ξερουμε ποιος ειναι ο σχεδιαστης της nissan;............ετσι για τα συχαρικια που του αξιζουν!!!απο το post του cosneo για το nissan leaf ο κυριος Takashi Nakajima
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=27783&start=30
-
Το χρωματολόγιο από το Αμερικάνικο site http://www.nissanusa.com/juke/
-
Ο χρήστης zero_IQ έγραψε:
Το χρωματολόγιο από το Αμερικάνικο site http://www.nissanusa.com/juke/Είναι τόσο ... ιδιόμορφο το σχήμα του που μόνο σε μαύρο μου δείχνει ... ωραιο!
Nissan Juke