Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    peugeot 206 plus
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. peugeot 206 plus
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    51
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_04.jpg
      Η peugeot σ αυτους τους δυσκολους οικονομικα καιρους προτιμα να μην ξοδεψει πολλα στην ερευνα κ ετσι οχι μονο δεν σταματα την παραγωγη του 206 που ξεκίνησε το 1998αλλα το ανανεώνει με ενα face lift μεσα εξω...
      κινητήρες 1.1 και 1.4 8v (tu)
      http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0a.jpg
      http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0e.jpg
      http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_08.jpg

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 1
        106_4_ever last edited by

        http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_04.jpg
        Η peugeot σ αυτους τους δυσκολους οικονομικα καιρους προτιμα να μην ξοδεψει πολλα στην ερευνα κ ετσι οχι μονο δεν σταματα την παραγωγη του 206 που ξεκίνησε το 1998αλλα το ανανεώνει με ενα face lift μεσα εξω...
        κινητήρες 1.1 και 1.4 8v (tu)
        http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0a.jpg
        http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0e.jpg
        http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_08.jpg

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_04.jpg
          Η peugeot σ αυτους τους δυσκολους οικονομικα καιρους προτιμα να μην ξοδεψει πολλα στην ερευνα κ ετσι οχι μονο δεν σταματα την παραγωγη του 206 που ξεκίνησε το 1998αλλα το ανανεώνει με ενα face lift μεσα εξω...
          κινητήρες 1.1 και 1.4 8v (tu)
          http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0a.jpg
          http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0e.jpg
          http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_08.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lapin last edited by

            Το peugeot 206 είναι το μοναδικό supermini με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω ή κάνω λάθος;

            Είναι και το Mini Coοper αλλά μάλλον αυτό δεν είναι στην ίδια κατηγορία...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Νομίζω ότι αυτό που στο δελτίο τύπου αναφέρεται ως εξελιγμένο για την Ευρώπη, κυκλοφορεί στην Κίνα από πέρυσι.

              @νδρέας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                106_4_ever last edited by

                εχει κλασικα πολυ καλο κρατημα (σηκωνει τον πισω εσωτερικο τροχο οπως ενα γνησιο γαλλικο )κ .
                Στην κινα κυκλοφορει το παλιο κλασικό 206 και
                κυκλοφόρησε πριν ενα χρονο μια εκδοση του citroen c2 (διαφορετικο απο το ευρωπαικο) που ειναι στην ουσια το 206 με ενα ασχημο facelift
                http://newcar.xcar.com.cn/photo/s715_3/20723.htm
                http://newcar.xcar.com.cn/photo/s715_2/20598.htm
                http://newcar.xcar.com.cn/photo/s715_6/20812.htm

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Το 206 ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο, έχει υστερούντες βραχίονες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    μια χαρα ο πεζακας και με σωστη αναρτηση απλα ελπιζω να μην αυξηθηκε το βαρος πολυ..Θα ερθει ελλαδα κανονικα??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      γιατί δεν αρχίζουν να βγάζουν ξανά και το 106 gti ... !!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mika_hakkinen last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                        Στην κινα κυκλοφορει το παλιο κλασικό 206 και
                        κυκλοφόρησε πριν ενα χρονο μια εκδοση του citroen c2 (διαφορετικο απο το ευρωπαικο) που ειναι στην ουσια το 206 με ενα ασχημο facelift

                        Λίγο καιρό μετά την παρουσίαση του κινέζικου C2, είχαν κυκλοφορήσει φωτογραφίες του 206 plus, σαν έκδοση του 206 που αφορούσε συγκεκριμένη, μη Ευρωπαϊκή, αγορά. Νομίζω ότι ήταν η Κινέζικη, σε κάθε περίπτωση όμως το αυτοκίνητο αυτό το έχουμε ξαναδει πριν αρκετό καιρό.

                        @νδρέας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          highfidelity last edited by

                          Εγώ θ'αγόραζα άνετα πάντως ένα 206 ΣΗΜΕΡΑ, αν είχε ένα ταμπλο με πιο μαλακά πλαστικά και ένα μοτερ 1.6 120 ίππων...
                          Το 1.1 που του είχα πιει το αίμα και το εύρισκα υπέροχο στο δρόμο (εντάξει, κυρίως σε...κατηφόρες! ), η ανάρτησή του δεν είχε καμία σχέση με ημιάκαμπτους, ήταν ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες. Εξαιρετικό αυτοκινητάκι, κρίμα που κακοπέρασε στα χέρια αυστραλών βέβαια...

                          Ισως λόγω των οικονομικών συνθηκών έρθει ξανά προς τα μέρη μας τούτο, αλλά φοβάμαι πως δεν θα έχει καλά μοτέρ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                            Εγώ θ'αγόραζα άνετα πάντως ένα 206 ΣΗΜΕΡΑ, αν είχε ένα ταμπλο με πιο μαλακά πλαστικά και ένα μοτερ 1.6 120 ίππων...
                            Το 1.1 που του είχα πιει το αίμα και το εύρισκα υπέροχο στο δρόμο (εντάξει, κυρίως σε...κατηφόρες! ), η ανάρτησή του δεν είχε καμία σχέση με ημιάκαμπτους, ήταν ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες.

                            +1.6 110
                            Μαγικό χαλί το άτιμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 1
                              106_4_ever last edited by

                              Ναι πολυ σωστά το ειχα ξεχασει τελειως , νομιζα ηταν για 207..... Λοιπον πισω αναρτηση : υστερούντες βραχίονες και ράβδοι στρέψης. μπροστά ανάρτηση :γόνατα μακφέρσον και ψαλίδια βάσης σε συνδυασμό με υποπλαίσιο : το 1,1 ισως να μην εχει αντιστρεπτικη δοκό οπως το 1,4 και πολυ πιο μαλακη αναρτηση σε σχεση με το 1,4..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                highfidelity last edited by

                                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                Εγώ θ'αγόραζα άνετα πάντως ένα 206 ΣΗΜΕΡΑ, αν είχε ένα ταμπλο με πιο μαλακά πλαστικά και ένα μοτερ 1.6 120 ίππων...
                                Το 1.1 που του είχα πιει το αίμα και το εύρισκα υπέροχο στο δρόμο (εντάξει, κυρίως σε...κατηφόρες! ), η ανάρτησή του δεν είχε καμία σχέση με ημιάκαμπτους, ήταν ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες.

                                +1.6 110
                                Μαγικό χαλί το άτιμο.

                                Εγκάθετε, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν όντως μαγικό χαλί! Άντε, μην αρχίσω καμιά ανάλυση για τα πλεονεκτήματα των υστερούντων βραχιόνων του 206 έναντι των ψαλιδιών με εγκάρσιο φύλλο σούστας του Ζασταβίγκου!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  τι τιμες θα εχει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                    Εγκάθετε, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν όντως μαγικό χαλί! Άντε, μην αρχίσω καμιά ανάλυση για τα πλεονεκτήματα των υστερούντων βραχιόνων του 206 έναντι των ψαλιδιών με εγκάρσιο φύλλο σούστας του Ζασταβίγκου!

                                    Αναμένω με αγωνία! Τέτοιο ποστ περί Ζασταβίγκου παίζει να είναι από τα λίγα που δεν έχουν τα στερεότυπα. Μπάι δε γουέι που θα έλεγε και ο Κουλούρης, έχει γίνει ανάλυση υστερούντων βραχιόνων.

                                    Υ.Γ. Το 1.1 ήταν ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει - χωρίς πλάκα. Και έχω οδηγήσει πολλά που εδώ μέσα αν τα αναφέρω θα πεθάνουμε στο γέλιο μαζί!

                                    Υ.Γ. 2) Το 1.1 δεν φορούσε αντιστρεπτική μέχρι το facelift, εξ ου και η άνεση. Βέβαια είχαμε μερικά αντισταθμίσματα...

                                    Υ.Γ. 3) Σας αγαπώ όλους και σας σκέφτομαι. Φιλάκια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                                      Εγκάθετε, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν όντως μαγικό χαλί! Άντε, μην αρχίσω καμιά ανάλυση για τα πλεονεκτήματα των υστερούντων βραχιόνων του 206 έναντι των ψαλιδιών με εγκάρσιο φύλλο σούστας του Ζασταβίγκου!

                                      Αναμένω με αγωνία! Τέτοιο ποστ περί Ζασταβίγκου παίζει να είναι από τα λίγα που δεν έχουν τα στερεότυπα. Μπάι δε γουέι που θα έλεγε και ο Κουλούρης, έχει γίνει ανάλυση υστερούντων βραχιόνων.

                                      Υ.Γ. Το 1.1 ήταν ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει - χωρίς πλάκα. Και έχω οδηγήσει πολλά που εδώ μέσα αν τα αναφέρω θα πεθάνουμε στο γέλιο μαζί!

                                      Υ.Γ. 2) Το 1.1 δεν φορούσε αντιστρεπτική μέχρι το facelift, εξ ου και η άνεση. Βέβαια είχαμε μερικά αντισταθμίσματα...

                                      Υ.Γ. 3) Σας αγαπώ όλους και σας σκέφτομαι. Φιλάκια!

                                      Θα περιμένεις λιγουλάκι, γιατί τελευταία δεν έχω πολύ χρόνο και μια τέτοια ανάλυση, για να σταθεί στο ύψος του Ζασταβίγκου, θέλει να ωριμάσει πρώτα...

                                      Εγώ οδήγησα το 1.1 Leader, άρα μάλλον μιλάμε μετά το φεισλιφτ, αλλά δεν με ενοχλούν ποτέ οι κλίσεις στις στροφές, αρκεί να υπάρχει το κράτημα... Το πρόβλημά του για έναν άπειρο οδηγό, ήταν αν άφηνες το γκάζι στην στροφή, ήταν νευρικό, αλλά μιας και δεν είχε γκάζι, δεν υπήρχε και πρόβλημα!

                                      Τα πιο δυνατά, 1.6 και 2.0 είχαν ούτως ή άλλως διαφορετική ανάρτηση...

                                      Συνολικά, το 1.1 ήταν από μέτριο ως κακό, γιατί οι επιδόσεις του ήταν ανεπαρκείς για κάτι παραπάνω από την πόλη... Αλλά, ΟΚ, κανείς δεν είναι τέλειος.. Για την πόλη και γύρω από αυτήν και με τέτοια άνετη ανάρτηση, το βρήκα μια χαρά!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mika_hakkinen last edited by

                                        Εγώ πάντως αν ήθελα κάτι οικονομικό θα το σκεφτόμουν σοβαρά, όπως και το Clio Campus. Εξαιρετικά αυτοκίνητα με πινελιές ανανέωσης (πολύ πετυχημένες στην περίπτωση του 206 νομίζω) και σε καλή τιμή. Πρόκειται για μοντέλα με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά, δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, ανταγωνιστικ΄πη παθητική ασφάλεια. Με χίλια από μένα!!!

                                        @νδρέας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          thymios last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Το 206 ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο, έχει** υστερούντες βραχίονες**.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                            Τα πιο δυνατά, 1.6 και 2.0 είχαν ούτως ή άλλως διαφορετική ανάρτηση...

                                            Ναι... που έκανε μαντάρα την άνεση (έχω κάτσει σε ένα 1,4 - καμία σχέση με το δικό μου 1,6... )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr