-
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_04.jpg
Η peugeot σ αυτους τους δυσκολους οικονομικα καιρους προτιμα να μην ξοδεψει πολλα στην ερευνα κ ετσι οχι μονο δεν σταματα την παραγωγη του 206 που ξεκίνησε το 1998αλλα το ανανεώνει με ενα face lift μεσα εξω...
κινητήρες 1.1 και 1.4 8v (tu)
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0a.jpg
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0e.jpg
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_08.jpg -
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_04.jpg
Η peugeot σ αυτους τους δυσκολους οικονομικα καιρους προτιμα να μην ξοδεψει πολλα στην ερευνα κ ετσι οχι μονο δεν σταματα την παραγωγη του 206 που ξεκίνησε το 1998αλλα το ανανεώνει με ενα face lift μεσα εξω...
κινητήρες 1.1 και 1.4 8v (tu)
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0a.jpg
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0e.jpg
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_08.jpg -
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_04.jpg
Η peugeot σ αυτους τους δυσκολους οικονομικα καιρους προτιμα να μην ξοδεψει πολλα στην ερευνα κ ετσι οχι μονο δεν σταματα την παραγωγη του 206 που ξεκίνησε το 1998αλλα το ανανεώνει με ενα face lift μεσα εξω...
κινητήρες 1.1 και 1.4 8v (tu)
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0a.jpg
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_0e.jpg
http://photo.netcarshow.com/Peugeot-206_Plus_2009_photo_08.jpg -
Το peugeot 206 είναι το μοναδικό supermini με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω ή κάνω λάθος;
Είναι και το Mini Coοper αλλά μάλλον αυτό δεν είναι στην ίδια κατηγορία...
-
Νομίζω ότι αυτό που στο δελτίο τύπου αναφέρεται ως εξελιγμένο για την Ευρώπη, κυκλοφορεί στην Κίνα από πέρυσι.
@νδρέας
-
εχει κλασικα πολυ καλο κρατημα (σηκωνει τον πισω εσωτερικο τροχο οπως ενα γνησιο γαλλικο )κ .
Στην κινα κυκλοφορει το παλιο κλασικό 206 και
κυκλοφόρησε πριν ενα χρονο μια εκδοση του citroen c2 (διαφορετικο απο το ευρωπαικο) που ειναι στην ουσια το 206 με ενα ασχημο facelift
http://newcar.xcar.com.cn/photo/s715_3/20723.htm
http://newcar.xcar.com.cn/photo/s715_2/20598.htm
http://newcar.xcar.com.cn/photo/s715_6/20812.htm -
Το 206 ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο, έχει υστερούντες βραχίονες.
-
μια χαρα ο πεζακας και με σωστη αναρτηση απλα ελπιζω να μην αυξηθηκε το βαρος πολυ..Θα ερθει ελλαδα κανονικα??
-
γιατί δεν αρχίζουν να βγάζουν ξανά και το 106 gti ... !!!!!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Στην κινα κυκλοφορει το παλιο κλασικό 206 και
κυκλοφόρησε πριν ενα χρονο μια εκδοση του citroen c2 (διαφορετικο απο το ευρωπαικο) που ειναι στην ουσια το 206 με ενα ασχημο faceliftΛίγο καιρό μετά την παρουσίαση του κινέζικου C2, είχαν κυκλοφορήσει φωτογραφίες του 206 plus, σαν έκδοση του 206 που αφορούσε συγκεκριμένη, μη Ευρωπαϊκή, αγορά. Νομίζω ότι ήταν η Κινέζικη, σε κάθε περίπτωση όμως το αυτοκίνητο αυτό το έχουμε ξαναδει πριν αρκετό καιρό.
@νδρέας
-
Εγώ θ'αγόραζα άνετα πάντως ένα 206 ΣΗΜΕΡΑ, αν είχε ένα ταμπλο με πιο μαλακά πλαστικά και ένα μοτερ 1.6 120 ίππων...
Το 1.1 που του είχα πιει το αίμα και το εύρισκα υπέροχο στο δρόμο (εντάξει, κυρίως σε...κατηφόρες! ), η ανάρτησή του δεν είχε καμία σχέση με ημιάκαμπτους, ήταν ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες. Εξαιρετικό αυτοκινητάκι, κρίμα που κακοπέρασε στα χέρια αυστραλών βέβαια...Ισως λόγω των οικονομικών συνθηκών έρθει ξανά προς τα μέρη μας τούτο, αλλά φοβάμαι πως δεν θα έχει καλά μοτέρ...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ θ'αγόραζα άνετα πάντως ένα 206 ΣΗΜΕΡΑ, αν είχε ένα ταμπλο με πιο μαλακά πλαστικά και ένα μοτερ 1.6 120 ίππων...
Το 1.1 που του είχα πιει το αίμα και το εύρισκα υπέροχο στο δρόμο (εντάξει, κυρίως σε...κατηφόρες! ), η ανάρτησή του δεν είχε καμία σχέση με ημιάκαμπτους, ήταν ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες.+1.6 110
Μαγικό χαλί το άτιμο. -
Ναι πολυ σωστά το ειχα ξεχασει τελειως , νομιζα ηταν για 207..... Λοιπον πισω αναρτηση : υστερούντες βραχίονες και ράβδοι στρέψης. μπροστά ανάρτηση :γόνατα μακφέρσον και ψαλίδια βάσης σε συνδυασμό με υποπλαίσιο : το 1,1 ισως να μην εχει αντιστρεπτικη δοκό οπως το 1,4 και πολυ πιο μαλακη αναρτηση σε σχεση με το 1,4..
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εγώ θ'αγόραζα άνετα πάντως ένα 206 ΣΗΜΕΡΑ, αν είχε ένα ταμπλο με πιο μαλακά πλαστικά και ένα μοτερ 1.6 120 ίππων...
Το 1.1 που του είχα πιει το αίμα και το εύρισκα υπέροχο στο δρόμο (εντάξει, κυρίως σε...κατηφόρες! ), η ανάρτησή του δεν είχε καμία σχέση με ημιάκαμπτους, ήταν ανεξάρτητη με υστερούντες βραχίονες.+1.6 110
Μαγικό χαλί το άτιμο.Εγκάθετε, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν όντως μαγικό χαλί! Άντε, μην αρχίσω καμιά ανάλυση για τα πλεονεκτήματα των υστερούντων βραχιόνων του 206 έναντι των ψαλιδιών με εγκάρσιο φύλλο σούστας του Ζασταβίγκου!
-
τι τιμες θα εχει?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγκάθετε, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν όντως μαγικό χαλί! Άντε, μην αρχίσω καμιά ανάλυση για τα πλεονεκτήματα των υστερούντων βραχιόνων του 206 έναντι των ψαλιδιών με εγκάρσιο φύλλο σούστας του Ζασταβίγκου!Αναμένω με αγωνία! Τέτοιο ποστ περί Ζασταβίγκου παίζει να είναι από τα λίγα που δεν έχουν τα στερεότυπα. Μπάι δε γουέι που θα έλεγε και ο Κουλούρης, έχει γίνει ανάλυση υστερούντων βραχιόνων.
Υ.Γ. Το 1.1 ήταν ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει - χωρίς πλάκα. Και έχω οδηγήσει πολλά που εδώ μέσα αν τα αναφέρω θα πεθάνουμε στο γέλιο μαζί!
Υ.Γ. 2) Το 1.1 δεν φορούσε αντιστρεπτική μέχρι το facelift, εξ ου και η άνεση. Βέβαια είχαμε μερικά αντισταθμίσματα...
Υ.Γ. 3) Σας αγαπώ όλους και σας σκέφτομαι. Φιλάκια!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εγκάθετε, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ήταν όντως μαγικό χαλί! Άντε, μην αρχίσω καμιά ανάλυση για τα πλεονεκτήματα των υστερούντων βραχιόνων του 206 έναντι των ψαλιδιών με εγκάρσιο φύλλο σούστας του Ζασταβίγκου!
Αναμένω με αγωνία! Τέτοιο ποστ περί Ζασταβίγκου παίζει να είναι από τα λίγα που δεν έχουν τα στερεότυπα. Μπάι δε γουέι που θα έλεγε και ο Κουλούρης, έχει γίνει ανάλυση υστερούντων βραχιόνων.
Υ.Γ. Το 1.1 ήταν ένα από τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει - χωρίς πλάκα. Και έχω οδηγήσει πολλά που εδώ μέσα αν τα αναφέρω θα πεθάνουμε στο γέλιο μαζί!
Υ.Γ. 2) Το 1.1 δεν φορούσε αντιστρεπτική μέχρι το facelift, εξ ου και η άνεση. Βέβαια είχαμε μερικά αντισταθμίσματα...
Υ.Γ. 3) Σας αγαπώ όλους και σας σκέφτομαι. Φιλάκια!
Θα περιμένεις λιγουλάκι, γιατί τελευταία δεν έχω πολύ χρόνο και μια τέτοια ανάλυση, για να σταθεί στο ύψος του Ζασταβίγκου, θέλει να ωριμάσει πρώτα...
Εγώ οδήγησα το 1.1 Leader, άρα μάλλον μιλάμε μετά το φεισλιφτ, αλλά δεν με ενοχλούν ποτέ οι κλίσεις στις στροφές, αρκεί να υπάρχει το κράτημα... Το πρόβλημά του για έναν άπειρο οδηγό, ήταν αν άφηνες το γκάζι στην στροφή, ήταν νευρικό, αλλά μιας και δεν είχε γκάζι, δεν υπήρχε και πρόβλημα!
Τα πιο δυνατά, 1.6 και 2.0 είχαν ούτως ή άλλως διαφορετική ανάρτηση...
Συνολικά, το 1.1 ήταν από μέτριο ως κακό, γιατί οι επιδόσεις του ήταν ανεπαρκείς για κάτι παραπάνω από την πόλη... Αλλά, ΟΚ, κανείς δεν είναι τέλειος.. Για την πόλη και γύρω από αυτήν και με τέτοια άνετη ανάρτηση, το βρήκα μια χαρά!
-
Εγώ πάντως αν ήθελα κάτι οικονομικό θα το σκεφτόμουν σοβαρά, όπως και το Clio Campus. Εξαιρετικά αυτοκίνητα με πινελιές ανανέωσης (πολύ πετυχημένες στην περίπτωση του 206 νομίζω) και σε καλή τιμή. Πρόκειται για μοντέλα με εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά, δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, ανταγωνιστικ΄πη παθητική ασφάλεια. Με χίλια από μένα!!!
@νδρέας
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Το 206 ΔΕΝ έχει ημιάκαμπτο, έχει** υστερούντες βραχίονες**. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τα πιο δυνατά, 1.6 και 2.0 είχαν ούτως ή άλλως διαφορετική ανάρτηση...Ναι... που έκανε μαντάρα την άνεση (έχω κάτσει σε ένα 1,4 - καμία σχέση με το δικό μου 1,6... )
peugeot 206 plus