-
Παρόμοια κατάσταση κ με εμενα.. έχω πήξει στον χυμό!
Απ' όσο γνωρίζω είναι το μισό από τα όρια για τους υπόλοιπους οδηγούς.
Και το κρασάκι, χλωμό δηλαδή αλλά αν περάσει λίγη ώρα, δε νομίζω να έχουμε πρόβλημα.
Ισχύει για δύο χρόνια από τη στιγμή που θα βγει το δίπλωμα.Άσχετο/Σχετικό: Τους τελευτάιους 2 μήνες με έχουν σταματήσει 3 φορές για αλκοτεστ!
-
Αν βγεις για 4-5 ωρες μπορεις να πιεις 2 κουτακια μπυρα (συνολο περιπου μισο λιτρο) Και να μην σε πιασει...
Εννοω αν βγεις στις 10 να πιεις ενα ποτο στις 10, και ενα στις 2 και να γυρισεις, εισαι ΟΚ, και ειναι διαπιστωμενο απο εμενα σε αλκοτεστ... -
Και αυτο που ανεφερα παραπανω και αυτο που λετε για τα ποτα αναφερονται στο http://www.bloka.com
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Παιδια καπου διαβασα οτι αν εχεις το διπλωμα λιγοτερο απο 3 χρονια παιρνεις 3 επιπλεον βαθμους για καθε παραβαση. Ισχυει;Ωπ! δε το είδα πριν, αλλά ήξερα πως ισχύει..
Πριν καναδυο εβδομάδες γράψανε φίλο μου για κοκκινο (επιτάχυνε στο πορτοκαλί και πέρασε με κόκκινο) και πήρε 8+3 πόντους (χώρια το πρόστιμο) -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Άσχετο/Σχετικό: Τους τελευτάιους 2 μήνες με έχουν σταματήσει 3 φορές για αλκοτεστ!Πίστεψε με, αυτό είναι πολύ καλό.
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Άσχετο/Σχετικό: Τους τελευτάιους 2 μήνες με έχουν σταματήσει 3 φορές για αλκοτεστ!
Σε ποιά σημεά κάνουν στην θεσσαλονίκη αλκοτέστ;
Δεν μου έχει τύχει ποτέ στα δυο χρόνια που οδηγάω.
Α Και μιά άλλη ερώτηση.
Όταν το αυτοκίνητο δεν είναι δικό σου(μπαμπά, φίλου,ενοικιασμένο ή να είναι γραμμένο το αυτοκίνητο σε άλλο όνομα της οικογενείας) στην παρακράτιση άδειας ή πινακίδων τι γίνεται; στα πέρνουν πάλι; -
Συμφωνώ πως κάνουν μια χαρά!
Βέβαια, όλοι οι έλεγχοι έγιναν μεσοβδόμαδα που δεν υπάρχει κίνηση για να μη γίνει και χαλάστρα στα μαγαζιά..Το πιο στάνταρ σημείο, που όχι μόνο έλεγξαν εμένα δις αλλά και πολύ άλλο κόσμο είναι φεύγοντας από Καλαμαριά, στη διασταύρωση Πλούτωνος (ο δρόμος που ανεβαίνει για τη νομαρχία) με Ανθέων, επί της Πλούτωνος, ακριβώς μπροστά στο καφε 'Παράλληλος'. Μια ακόμα στην Καλαμαριά, επί της οδού Χηλής, ανεβαίνοντας, λίγο πριν τη διασταύρωση με Κερασούντος. Τον τελευταίο καιρό έχω πετύχει αλκοτεστ (χωρίς να με σταματήσουν) και ακριβώς μπροστά στην είσοδο του λιμανιού.
Αυτά, αν και όπως είπαμε δεν κάνει να πίνουμε και να οδηγάμε. Απλά και ξεκάθαρα!
Για το άλλο που ρωτάς, δυστυχώς δε γνωρίζω..
[edit] ορθογραφικό
-
ok thanks
-
Το Σάββατο το πρωί στην ΕΟ Αθηνών - Κορίνθου στο ύψος της κακιάς σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα (εκεί που το όριο είναι 60) είχε καμιά 10αριά άτομα με δυο-τρία περιπολικά και έναν τύπο να σημαδεύει, είμασταν στην σειρά τρία αυτοκίνητα ένα σε κάθε μια λωρίδα και πίσω μας άρκετοί ακόμα κινούμενοι με 100 περίπου.
Ο τύπος δεν έκανε καμία κίνηση και συνέχισε να σκοπέυει
Πιστέυετε ότι
α) δεν πρόλαβε να 'πιάσει' κανέναν και πήγαινε για τους επόμενους..
β) 'Έπιασε' κάποιον, αλλά δεν τον σταμάτησε λόγω κίνησης και πιθανής πρόκλησης ατυχήματος οπότε ξεχνάμε το γεγογνός και πάμε για τον επόμενο...
γ) 'Έπιασε' κάποιον και η κλήση θα πάει σπίτι...
Όποιος ξέρει παρακαλώ ας απαντήσει, είναι κρίμα ρε γαμώτο να πηγαίνω χαλαρά σε όλο το δρόμο (110-120) και να με γράψουν εκεί...(αν τελικά ήμουν ο 'τυχερός' από τους τρείς) -
Αν γκρέμισε κάποιος φούρνος, δεν κυνηγούσαν τους 'συνήθεις' 100άρηδες, αλλά τους 140άρηδες. Στο σπίτι δύσκολα θα πάει κάτι, γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει η παράβαση να συνοδεύεται από φωτογραφία κάμερας, όχι από τη βεβαίωση του τροχονόμου με το αετίσιο μάτι. Όχι ότι αποκλείεται πάντως, έχω δει τροχονόμο να κρατάει σε μπλοκάκι τον αριθμό παπιού που πήγαινε ανάποδα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Στο σπίτι δύσκολα θα πάει κάτι, γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει η παράβαση να συνοδεύεται από φωτογραφία κάμερας, όχι από τη βεβαίωση του τροχονόμου με το αετίσιο μάτι.Ευχαριστώ Μάνο κι εγώ το ίδιο πιστεύω, απλά ήθελα και μια επιβεβαίωση...
-
Αρχές Νοεμβρίου μου είχε συμβεί κάτι παρόμοιο στα διόδια της Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο (δηλ. εκεί που ΔΕΝ σταματάς -αλλά έχει πινακίδες με όριο 80) όπου περιπολικό σταματημένο στην αριστερή πλευρά πίσω από τα ασπροκόκκινο 'διαχωριστικά' στην άκρη του δρόμου είχε laser (χτύπησε το αντιραντάρ με σχετική ένδειξη). Πέρασα με 115-120 και δεν με σταμάτησαν (απορώ: αν έπρεπε να με σταματήσουν πως θα το έκαναν ? τα διαχωριστικά δεν είχαν κάποιο άνοιγμα) και άρα έχω την απορία: μήπως το ραντάρ ήταν συνδεδεμένο με κάποια κάμερα μέσα στο περιπολικό (δεν μπόρεσα να δω) και με έβγαλε ένα ωραίο ενσταντανέ ?
Πάντως νομίζω πως δεν γράφουν πια για παραβάσεις του στυλ 100 στον αυτοκινητόδρομο με όριο ...60 διότι θα έπρεπε να γράφουν όλους τους οδηγούς (δεν πάει ΚΑΝΕΝΑΣ με 60 ή με 80 στα διόδια όπου δεν σταματάς). Εχω την εντύπωση πως βάζουν πολύ ψηλότερα τον πήχυ, πχ. >140.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως νομίζω πως δεν γράφουν πια για παραβάσεις του στυλ 100 στον αυτοκινητόδρομο με όριο ...60 διότι θα έπρεπε να γράφουν όλους τους οδηγούς (δεν πάει ΚΑΝΕΝΑΣ με 60 ή με 80 στα διόδια όπου δεν σταματάς). Εχω την εντύπωση πως βάζουν πολύ ψηλότερα τον πήχυ, πχ. >140.Τέλος Αυγούστου 2004 στο Βόρειο οδικό άξονα Κρήτης από Αγ. Νικόλαο προς Ηράκλειο, έγραψαν τους γονείς μου στο καινούριο τμήμα μετά τα Μάλια με τη σήραγγα, για ταχύτητα 97χλμ/ώρα με όριο...90!!
Οπότε συμπεραίνω ότι γράφουν ό,τι τους κάνει όρεξη ανάλογα με το χρηματικό κατώφλι που πρέπει να φτάσουν. -
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Το Σάββατο το πρωί στην ΕΟ Αθηνών - Κορίνθου στο ύψος της κακιάς σκάλας στο ρεύμα προς Αθήνα (εκεί που το όριο είναι 60) είχε καμιά 10αριά άτομα με δυο-τρία περιπολικά και έναν τύπο να σημαδεύει, είμασταν στην σειρά τρία αυτοκίνητα ένα σε κάθε μια λωρίδα και πίσω μας άρκετοί ακόμα κινούμενοι με 100 περίπου.
Ο τύπος δεν έκανε καμία κίνηση και συνέχισε να σκοπέυει
Πιστέυετε ότι
α) δεν πρόλαβε να 'πιάσει' κανέναν και πήγαινε για τους επόμενους..
β) 'Έπιασε' κάποιον, αλλά δεν τον σταμάτησε λόγω κίνησης και πιθανής πρόκλησης ατυχήματος οπότε ξεχνάμε το γεγογνός και πάμε για τον επόμενο...
γ) 'Έπιασε' κάποιον και η κλήση θα πάει σπίτι...
Όποιος ξέρει παρακαλώ ας απαντήσει, είναι κρίμα ρε γαμώτο να πηγαίνω χαλαρά σε όλο το δρόμο (110-120) και να με γράψουν εκεί...(αν τελικά ήμουν ο 'τυχερός' από τους τρείς)Το Β!
Όταν έχει αρκετή κίνηση δεν ρισκάρουν την καραμπόλα -πάλι καλά-. Παλιότερα την είχαν στήσει μετά τα έργα της Πελασγίας προς Αθήνα, στην αριστερή 3 αυτοκίνητα με 140+ (εγώ στη μέση) να προσπερνάμε δύο στη μεσαία με περίπου 120. Το όργανο σημάδευε, αλλά το μόνο που έκανε ήταν μία αγανακτισμένη κίνηση σηκώνοντας το πιστόλι προς τα πάνω
Όταν είσαι μόνος σε άδειο δρόμο κινδυνεύεις περισσότερο (για κλήση)
-
Ξερει κανενας που μπορω να μαθω πως ποντους εχω στο διπλωμα μου;
-
Γνωρίζει κανείς ποια σημεία χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή για ραντάρ στη διαδρομή Αθήνα-Γύθειο και πίσω; Ευχαριστώ πολύ!
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γνωρίζει κανείς ποια σημεία χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή για ραντάρ στη διαδρομή Αθήνα-Γύθειο και πίσω; Ευχαριστώ πολύ!Τσέκαρε το http://www.bloka.com/
-
δεν εχει μεινει ουτε θαμνος να κρυφτουν απο πισω με τις φωτιες
να και ενα καλο της φωτιας!!!εχει μια ευθεια καπου σπαρτη με 50οριο...εκει εχει φαει ο θειος μου κληση με 54!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Έκανα μια βόλτα κι από τα μπλόκα κι έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Πώς μπορείς να παρακάμψεις τα διόδια, κρατώντας το αντίτιμο για τον εαυτό σου και πού έχει μπλόκα στην περιοχή. Γενικά, λέει ότι Σπάρτη-Γύθειο έχει πάρα πολλά μπλοκά με όριο 50...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έκανα μια βόλτα κι από τα μπλόκα κι έχει πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία. Πώς μπορείς να παρακάμψεις τα διόδια, κρατώντας το αντίτιμο για τον εαυτό σου και πού έχει μπλόκα στην περιοχή. Γενικά, λέει ότι Σπάρτη-Γύθειο έχει πάρα πολλά μπλοκά με όριο 50...Όντως Σπάρτη-Γύθειο έχουν πολλά σημεία που τη στήνουν.
Πριν λίγα χρόνια που είχα πάει με έσωσε το γεγονός ότι ακολουθούσα ΚΤΕΛ. Σε κάποια σημεία πήγαινε κομμάτια και φτάνοντας σε συγκεκριμένα σημεία έκοβε και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τον προσπερνούσε. Γνώριζαν τα μπλόκα...
Αν βρεις ΚΤΕΛ ή κάποιον ντόπιο να προπορεύεται παρατήρησε τις αυξομειώσεις της ταχύτητάς τους. Αν δεις ότι κινούνται σχετικά αργά (και το κάνουν όλοι), μείωσε την ταχύτητά σου και σε καμία περίπτωση μην προσπεράσεις.
Περί Κλήσεων....