-
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομες.Επειδη δεν ξερω χριστο απο off road οχηματα και γενικα off road, ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και γιατι?
YΓΤο θεμα αυτο το εχω βαλει και στο ''Εκτος δρομου'' αλλα απο οτι φαινεται δεν παταει κανεις σε αυτη την ενοτητα.Αν οι mods το κρινουν απαραιτητο να το διαγραψουν.
-
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομες.Επειδη δεν ξερω χριστο απο off road οχηματα και γενικα off road, ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και γιατι?
YΓΤο θεμα αυτο το εχω βαλει και στο ''Εκτος δρομου'' αλλα απο οτι φαινεται δεν παταει κανεις σε αυτη την ενοτητα.Αν οι mods το κρινουν απαραιτητο να το διαγραψουν.
-
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομες.Επειδη δεν ξερω χριστο απο off road οχηματα και γενικα off road, ποιο πιστευετε οτι ειναι καλυτερο και γιατι?
YΓΤο θεμα αυτο το εχω βαλει και στο ''Εκτος δρομου'' αλλα απο οτι φαινεται δεν παταει κανεις σε αυτη την ενοτητα.Αν οι mods το κρινουν απαραιτητο να το διαγραψουν.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Υπαρχει περιπτωση στο μελλον να αγορασω ενα απο αυτα χωρις να δωσω πανω απο 5000 ευρω, με μονο σκοπο τις off road διαδρομεςNIVA
-
Ναι αλλα τι ειναι αυτο που το κανει καλυτερο απο το Samurai ή το jimny ας πουμε?Υπαρχει καποιος που να ξερει τι συστηματα τετρακινησης εχει το καθενα?
Γιατι αν εχουν τα ιδια συστηματα τετρακινησης τοτε σιγουρα προτιμω το Jimny απο τα αλλα... -
Εγω γενικα θα προτιμουσα το Jimny λογω a/c και καλυτερης -πιστευω- αξιοπιστιας.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Εγω γενικα θα προτιμουσα το Jimny λογω a/c και καλυτερης -πιστευω- αξιοπιστιας.+1
Ειδικά εφόσον δεν έχεις εμπειρία από off-road, ακόμα κι αν κάποιο είναι (λίγο) καλύτερο απ' τ' άλλα (που και τα τρία είναι φοβερά), πολύ αμφιβάλλω αν θα το φτάσεις σε τέτοια όρια. Γνώμη μου, παρ' το Jimny που είναι και το πιο πρόσφατο. Κλείδωμα έχει, κοντά έχει, παντού πάει, τι άλλο θες;
-
(Χωρίς να είμαι ειδικός στα off-road)
Πιστεύω ότι εφόσον δεν ξερεις καισυ πολλα απο off-road καλύτερα το jimny διότι θα είναι πιο φιλικό στη χρήση (a/c, αξιοπιστία όπως είπε ο skye και λογικά υδραυλικό σε αντίθεση με τ'άλλα) και απ' όσο ξέρω έχει δυνατότητες off-road. -
Εγω θα έπερνα ένα MAZDA BT 50 διπλοκάμπινο, που πάει παντού μα παντού φορτώνει και τα πάντα δεν σπάει με τίποτα κάνει και ταξίδια και μπορει να το οδηγησει ο καθένας εκτος δρόμου με μικρότερο κίνδυνο σε σχέση με ένα JIMNY..... αλλα το κυριότερο είναι δεν παθαίνει τίποτα όπου και να μπεί....
-
εκτός βέβαια και αν κάποιος έχει την φαεινή ιδέα τέτοιου είδους όχημα να το κάνει οκταράκια οπου μια μικρή μισοθαμένη κόντρα βραχοπετρούλα αρκεί να κάνεις 2-3 τούμπες..... (NISSAN NAVARA δεν πάθαμε τίποτα.... το καλο της υπόθεσης)
-
Πάντως πέρα απο την πλάκα στην κατηγορία αυτή των οχημάτων υπάρχουν πολλά καλά και όμορφα αυτοκίνητα (TOUOTA, ISUZU, MAZDA,NISSAN, FORD.....) και τα τελευταία χρόνια έίναι και υπερβολικά ασφαλή, ταξιδιάρικα και είναι και τα μοναδικά που μπορόύν να σου δώσουν την αίσθηση της πραγματικής off-rad οδήγησης χωρίς υποχωρίσεις σε κάποιο τομέα.... και οδηγώντας τα νιώθεις ανίκητος με την καλή έννοια....
-
Δεν είναι και ότι καλύτερο για Off Road αυτά τα αυτοκίνητα! Το γεγονός ότι πίσω δεν έχεις βάρος δε βοηθάει καθόλου, ούτε και με την 4κίνηση!
Το λέω απο εμπειρία με Navara και Hilux ακόμα και στο χιόνι!Εγώ θα έλεγα Jimny, αξιόπιστο (σκύλι για την ακρίβεια) φιλικό στη χρήση ακόμα και στην πόλη, ευχάριστο περιβάλλον (νιβα ) άψογη τετρακίνηση, Νορμαλ συντήρηση!
Δίνεις κάτι παραπάνω και παίρνεις ένα αυτοκίνητο που θα το ευχαριστηθείς σε όλα τα τερέν! -
iliassp για το χιόνι συμφωνω κάπως.... αλλα γενικά έχουν λύσει αυτο το μεγάλο πρόβλημα του παρελθόντος χαμηλώνοντας κατα πολύ το κέντρο βάρους αυτων των οχημάτων και ανεβάζοντας και τα κιλά τους στο πίσω μέρος έτσι πλέον είναι πολύ καλα ζυγισμένα... δεν ξέρω σε τι χρονολογιας hilux αναφέρεσαι αλλα τα τελευταία χρόνια δεν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα (ειδικά στο NAVARA πχ)
-
Gaitanakos το γάμησες το θέμα
-
τι του έκανα του θέματος είπα την γνώμη μου για off road τόσο κακό είναι???
-
σε 800 διαφορετικά ποστς και με αμάξια που τη μονη σχέση που έχουν με αυτό που θέλει ο ευγένιος είναι η τετρακίνηση
-
Όντως το Navara φαίνεται αρκετά βελτιωμένο ίσως όμως οφείλεται και στο γεγονός ότι το πήραμε 2πλοκάμπινο!
Όλα τα Hilux ήταν Extra Cabs και αρκετά πιο ελαφριά πίσω! Συγκεκριμένα έχουν μπει στο σπίτι Hilux 4ης(Single Cab),5ης και 6ης γενιάς! Στο 5ης γενιάς έμαθα να πιάνω το τιμόνι και στην ουσία με το 6ης έμαθα να οδηγάω, πολύ πριν πιάσω στα χέρια μου τιμόνι κούρσας
Ακόμη θυμάμαι την αίσθηση του αυτοκινήτου στον χωματόδρομο όταν έμπαινε το turbo, το ένιωθες ότι το πίσω μέρος ήταν στον αέρα!Μερικές φορές ήταν παραπάνω απόσο έπρεπε --> Ουσιαστική ζημιά μόνο το Bullbar, το οποίο τσαλάκωσα στην κυριολεξία, αρκετά χιλιόμετρα και μετωπική πάνω σε βράχο!Κατα τα άλλα 2 φλασάκια και λίγη λαμαρινοδουλειά!
-
viewtopic.php?f=10&t=34637
-
Ο ανθρωπος ψαχνει 4Χ4 μεχρι 5000 ευρω και σεις του λετε για Hilux Navara κλπ.
Αντε ναρθουν και οι αλλοι με τα Grand Cherokee, Land Cruiser, Cayenne να τον βοηθησουν στην επιλογη του (και να κανουν το κομματι τους βεβαιως βεβαιως) για να τελειωνουμε... -
Αν είναι να πας σε παλιό με 5000 μπατζετ , τότε Niva και μόνο Niva
Αν κατάλαβα το θές μόνο για την τρέλα σου και όχι για καθημερινό αυτοκίνητο, αν ναι, τότε aircondition κλπ δν έχουν λογο ύπαρξης παρά μόνο για να σου τρών λεφτά....
Όταν έρθει η ώρα να αναζητήσεις και να πληρώσεις ανταλλ θα τρελαθείς με τις τιμές των ιαπωνικών...
Είναι τρελό κατσίκι, είναι φτηνό και είναι εύκολο στις επισκευές. Είναι πολύ απλό σαν αυτοκίνητο και θα μπορείς και εσύ να του βάζεις χέρι με λίγες γνώσεις
Η τετρακίνηση του είναι αρχαία , πλήν όμως λειτουργική και αξιόπιστη
Lada Niva vs Suzuki Samurai Vs Suzuki Jimny