-
Παιδια χρειαζομαι βοηθεια! Σας παρακαλω αν μπορειτε να μου πειτε καποιο μοντελο αυτοκινητου μεχρι 1600 κυβικα που θα μπορουσα να παρω... Σκεφτομαι να το φερω απο γερμανια, εχω ψαξει αρκετα και σκεφτομαι διαφορα μοντελα απλα δε ξερω αρκετα πραγματα! ΠΧ θελω celica rx8 η καποια bmw ισωσ αλλα δεν ξερω αν βγαινουν σε 1600 αυτα τα μοντελα..... help????
-
Παιδια χρειαζομαι βοηθεια! Σας παρακαλω αν μπορειτε να μου πειτε καποιο μοντελο αυτοκινητου μεχρι 1600 κυβικα που θα μπορουσα να παρω... Σκεφτομαι να το φερω απο γερμανια, εχω ψαξει αρκετα και σκεφτομαι διαφορα μοντελα απλα δε ξερω αρκετα πραγματα! ΠΧ θελω celica rx8 η καποια bmw ισωσ αλλα δεν ξερω αν βγαινουν σε 1600 αυτα τα μοντελα..... help????
-
Παιδια χρειαζομαι βοηθεια! Σας παρακαλω αν μπορειτε να μου πειτε καποιο μοντελο αυτοκινητου μεχρι 1600 κυβικα που θα μπορουσα να παρω... Σκεφτομαι να το φερω απο γερμανια, εχω ψαξει αρκετα και σκεφτομαι διαφορα μοντελα απλα δε ξερω αρκετα πραγματα! ΠΧ θελω celica rx8 η καποια bmw ισωσ αλλα δεν ξερω αν βγαινουν σε 1600 αυτα τα μοντελα..... help????
-
Παιδια χρειαζομαι βοηθεια! Σας παρακαλω αν μπορειτε να μου πειτε καποιο μοντελο αυτοκινητου μεχρι 1600 κυβικα που θα μπορουσα να παρω... Σκεφτομαι να το φερω απο γερμανια, εχω ψαξει αρκετα και σκεφτομαι διαφορα μοντελα απλα δε ξερω αρκετα πραγματα! ΠΧ θελω celica, rx8 η καποια bmw ισωσ αλλα δεν ξερω αν βγαινουν σε 1600 αυτα τα μοντελα..... help????
-
το RX8 βγαινει **μονο **στα 1300 κυβικα και ειναι ο,τι πρεπει για εισαγωγη!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το RX8 βγαινει **μονο **στα 1300 κυβικα και ειναι ο,τι πρεπει για εισαγωγη!!!+1
-
Σε 1.600 βγάζει η ΒMW το 316, αλλά αν θες υπερεπιδόσεις και σπορ/competition αίσθηση καλύτερα να πας στο BMW 116 επίσης στα 1.600 κυβικά.
-
Πείτε του όμως ότι είναι κάπως ειδικό σαν αυτοκίνητο το RX8...
_
-
H Celica ,το τελευταιο μοντελο, εβγαινε μονο σε 1800κεκ με 140 και 192 ιππους και εχει σταματησει η παραγωγη της απο το 2005.
-
Οταν λετε καπως ειδικο το rx8.... δηλαδη...?? Εχω ακουσει διαφορα αλλα δεν ξερω ακομα..
-
ειδικο=καιει τα κερατα του σε σχεση με τα προαναφερθεντα αυτοκινητα.αν δε σε νοιαζει να πληρωνεις βενζινες ειναι το καλυτερο απο τα παραπανω,διαφορετικα παρε ενα αυτοκινητο με νορμαλ κινητηρα μεχρι τα 1600.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειδικο=καιει τα κερατα του σε σχεση με τα προαναφερθεντα αυτοκινητα.αν δε σε νοιαζει να πληρωνεις βενζινες ειναι το καλυτερο απο τα παραπανω,διαφορετικα παρε ενα αυτοκινητο με νορμαλ κινητηρα μεχρι τα 1600.Βασικα εχω ακουσει πως οταν οδηγας με ανεβασμενες στροφες (η 'ιστορια' που ακουσα ελεγε πωσ εκεινος μαρσαρε στο φαναρι για να μην καει πολυ!) καιει λιγοτερο το rx8. Κατα ποσο μπορει να
ισχυει κατι τετοιο...? -
κοιταξε απο οσο εχω καταλαβει ο wankel,δηλαδη ο περιστροφικος κινητηρας στη γλωσσα μας ειναι(ζητω συγγνωμη για τη παρομοιωση δημοτικου ) σαν μια καρεκλα γραφειου απο αυτες που μπορουν και περιστρεφονται γυρω απο τον εαυτο τους.
ας πουμε οτι εσυ καθεσαι σε αυτη τη καρεκλα και καποιος φιλος σου αρχιζει να σε φερνει σβουρες.
η αρχικη δυναμη που πρεπει να ασκησει ο φιλος σου για να ξεκινησει να σε περιστρεφει ειναι μεγαλη.
οσο ομως αρχιζεις και επιταχυνεις ωστε να φτασεις σε συγκεκριμενο αριθμο στροφων, η δυναμη που πρεπει να συνεχισει να σου ασκει αρχιζει να μικραινει σε σχεση με αυτη που δαπανησε αρχικα.καποια στιγμη θα φτασει σε εναν αριθμο στροφων που θα σου ασκει παρα πολυ μικρη δυναμη για να συνεχισεις να περιστρεφεσαι
αυτο μεταφραζεται σε λιγοτερη ενεργεια,αρα λιγοτερο καυσιμο.
παρολα αυτα ο βανκελ θελει ετσι κι αλλιως περσσοτερο καυσιμο σε σχεση με εναν ιδιας αποδοσης παραδοσιακο κινητηρα.συμφωνα με το παραπανω παραδειγμα της καρεκλας( ) θα υπαρχουν καποιες στροφες οι οποιες παροτι δε θα ειναι οι μικροτερες ,ας πω τυχαια 5000, θα εχουν μικροτερη καταναλωση απο τις 2000 αλλα για να φτασεις στις 9000 που ειναι ο κοφτης και δινονται τα πολλα αλογα(ο βανκελ στις χαμηλες στροφες ειναι ψοφιος) θα πρεπει να καψεις μια πετρελαιοπηγη!!!
ας μπει καποιος με περισσοτερες γνωσεις(και σωστοτερες!) να διευκρυνισει επιπλεον,pleaseee!!!
το παραδειγμα με τον τυπο στο φαναρι παντως μου φανηκε καπως υπερβολικο!
-
Corsa OPC/207RC/Mini S βρισκεις πολλα στη γερμανια με 16000 -18000 ευρω (χωρις εκτελωνισμο).
Διαφορετικα Scirocco/Golf GT -
Ο χρήστης kalelgreece έγραψε:
Παιδια χρειαζομαι βοηθεια! Σας παρακαλω αν μπορειτε να μου πειτε καποιο μοντελο αυτοκινητου μεχρι 1600 κυβικα που θα μπορουσα να παρω... Σκεφτομαι να το φερω απο γερμανια, εχω ψαξει αρκετα και σκεφτομαι διαφορα μοντελα απλα δε ξερω αρκετα πραγματα! ΠΧ θελω celica rx8 η καποια bmw ισωσ αλλα δεν ξερω αν βγαινουν σε 1600 αυτα τα μοντελα..... help????Προσωπικά πριν πω οποιαδήποτε γνώμη, θα ήθελα να αναφέρεις και κάποια χρηματική 'οροφή'.Αν τα χρήματα είναι 'πάρα πολλά για 1.6lt', θα σου πρότινα Golf GT ή Scirocco (αν και έχει βρωμίσει ο τόπος και από τα 2 ).
Να σημειώσω γενικότερα ότι τα 18.000-20.000€ χωρίς εκτελωνισμό (Evgenios) μεταφράζεται σε μία αύξηση των 2-3.000€ (δηλαδή συνολικά μιλάμε για 20.000-22.000€, οπότε μπαίνει το δίλημμα...Γιατί να μην το πάρεις μεταχειρισμένο εξαρχής από Ελλάδα και ίσως σου έρθει τελικά και πιο φτηνά ή έστω στα ίδια λεφτά και θα έχεις γλιτώσει και την 'παπάρα' του εκτελωνισμού?
-
Βασικα υπαρχουν ηδη μτχ εν ελλαδι κορσα στα λεφτα αυτα.Και με λιγα χλμ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Σε 1.600 βγάζει η ΒMW το 316, αλλά **αν θες υπερεπιδόσεις και σπορ/competition αίσθηση καλύτερα να πας στο BMW 116 **επίσης στα 1.600 κυβικά.Πλακα θα κανεις?
-
Λες να σοβαρολογώ Ζευς?
Υπάρχει περίπτωση να μπει στο ίδιο σακκί celica rx8 και BMW στα 1.600 κυβικά? Τα 3 αυτοκίνητα δεν έχουν τίποτα το κοινό μεταξύ τους. -
Οk γιατι αγχωθηκα προς στιγμην
1600 Κυβικα!