-
με θέσεις για 5 (κανονικές, για ταξίδι, όχι για καφέ) και τους αντίστοιχους χώρους (> 400 λτ πορτ μπαγκάζ), σωστά στημένο και με οδηγοκεντρική φιλοσοφία.
Μέχρι 25Κ.
Mazda 6 1.8 (hatch + SW), VW Passat Variant 1.4 TSI έχουν μείνει άσβηστα, λένε τα κιτάπια μου.
Υπάρχει κανείς καλοθελητής; Μήπως ακόμα καλύτερα κάποιος κάτοχος να μου πει τι γίνεται από αξιοπιστία;
ΥΓ: Ford και Alfa 'κόπηκαν' - με το ζόρι είν΄ αλήθεια - γιατί δεν προβλέπεται μπάτζετ για συνεργεία και το αμάξι αγοράζεται για 10+ χρόνια
-
με θέσεις για 5 (κανονικές, για ταξίδι, όχι για καφέ) και τους αντίστοιχους χώρους (> 400 λτ πορτ μπαγκάζ), σωστά στημένο και με οδηγοκεντρική φιλοσοφία.
Μέχρι 25Κ.
Mazda 6 1.8 (hatch + SW), VW Passat Variant 1.4 TSI έχουν μείνει άσβηστα, λένε τα κιτάπια μου.
Υπάρχει κανείς καλοθελητής; Μήπως ακόμα καλύτερα κάποιος κάτοχος να μου πει τι γίνεται από αξιοπιστία;
ΥΓ: Ford και Alfa 'κόπηκαν' - με το ζόρι είν΄ αλήθεια - γιατί δεν προβλέπεται μπάτζετ για συνεργεία και το αμάξι αγοράζεται για 10+ χρόνια
-
με θέσεις για 5 (κανονικές, για ταξίδι, όχι για καφέ) και τους αντίστοιχους χώρους (> 400 λτ πορτ μπαγκάζ), σωστά στημένο και με οδηγοκεντρική φιλοσοφία.
Μέχρι 25Κ.
Mazda 6 1.8 (hatch + SW), VW Passat Variant 1.4 TSI έχουν μείνει άσβηστα, λένε τα κιτάπια μου.
Υπάρχει κανείς καλοθελητής; Μήπως ακόμα καλύτερα κάποιος κάτοχος να μου πει τι γίνεται από αξιοπιστία;
ΥΓ: Ford και Alfa 'κόπηκαν' - με το ζόρι είν΄ αλήθεια - γιατί δεν προβλέπεται μπάτζετ για συνεργεία και το αμάξι αγοράζεται για 10+ χρόνια
-
Leon 1.8 TSi.
-
Καλό αλλά ..μικρό. Που να βάλεις 5 άτομα και αποσκευές και να τα πας ταξίδι;
Έχω καταλήξει ότι πρέπει να ακουμπήσω τα μεσαία για να καλυφθώ από χώρους. Μόνο τα μικρομεσαία πολυμορφικά θα με κάλυπταν (ALTEA π.χ.) αλλά πως να συγκριθούν με το αντίστοιχο μεσαίο σε οδική συμπεριφορά;
-
Με αυτα που ζητας (χωροι, 5θυρο, φθηνο ) Skoda Octavia 1.8 ΤSΙ με τα 160 ή (ακομα καλυτερα) η διλιτρη RS με τα 200 για να καλυφθει και η 'σπορ' πλευρα.
-
Αν μιλάς για το 5, αυτό ξεφεύγει από το νούμερο που ΄χω βάλει, νομίζω πλησιάζει τα 30Κ.
Υπάρχει βέβαια το 1.8TSI, αλλά προτιμώ την ποιότητα του Passat από τα άλογα του Octavia. Χωρίς να ξέρω την ποιότητα των σημερινών Skoda, πιστεύω ότι κάποιο λόγο θα ΄χουν οι Γερμανοί για να ζητούν παραπάνω λεφτά (τώρα για να είμαι και ειλικρινής, μπήκα μέσα στην Octavia και ..ντράπηκα. Ίσως το αμάξι δοκιμών να ΄ταν ταλαιπωρημένο, αλλά τα υφάσματά του έδειχναν ότι δε θα ..βγάλουν ούτε ένα χειμώνα! Ψεύτικα τελείως. Μπήκα και στο Passat και ..ντράπηκα κι εκεί αλλά εκεί με την καλή την έννοια.)
-
Lancia Delta Oro 1.4T με 150 άλογα 22.700Ε (-700 έκπτωση)
-
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Lancia Delta Oro 1.4T με 150 άλογα 22.700Ε (-700 έκπτωση)Σωστός +1
Ωραία κρατήματα, εξαιρετική ποιότητα εσωτερικού και δυνατός κινητήρας -
Ford - Αλφα , συνεργεια ..... ενώ Vag όχι .....
με τίποτα σκοντα+1 στο 6
-
Η Ford είναι πολύ πιο αξιόπιστη από Wolkswagen σύμφωνα με τις μετρήσεις του γερμανόφιλου περιοδικού Αutotriti.
Aπό την άλλη η Mazda ανήκει στη Ford γι'αυτό υπάρχουν και πολλές ομοιότητες μεταξύ Μοndeo και 6 , με το 6 να έχει πιο σπορ look.
http://www.autotriti.gr/autotriti/_magazine/viewthema_autotriti_admin.asp?id_thema=34695&link_id=15121&admin=1
Mετά το διαζύγιο με τη General Motors, οι Ιταλοί βελτιώθηκαν πολύ σε αξιοπιστία γι'αυτό και τα νέα τους μοντέλα Bravo ,159 δεν έχουν βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Η δε Δ βασίζεται σε μηχανικά μέρη του Bravo που έχει αποδειχτεί αξιόπιστο και πολλά ηλεκτρονικά της είναι της Magneti Marelli που προμηθεύει τις κορυφαίες εταιρείες του χώρου.Οι Γερμανοί φημίζονται για ποιότητα , αυτοί που φημίζονται για αξιοπιστία είναι οι Ιάπωνες.Αλλά αυτά είναι σχετικά , στην εποχή της παγκοσμιοποίησης , π.χ. το Golf κατασκευάζεται στο Βόλσφμπουργκ της Γερμανίας , το δε Scirocco στην Πορτογαλία , ο σκαραβαίος στο Μεξικό , το Fox στη Βραζιλία , το Q5 στην Κίνα , το Civic στην Αγγλία , η Δέλτα/Βravo αλλά και η Μιλανέζικη ΑΡ ΜΙΤΟ στο Τορίνο , το δε Fiat 500 στην Πολωνία κτλ... -
Ο χρήστης spy1551 έγραψε:
Η Ford είναι πολύ πιο αξιοπίστη από Wolkswagen σύμφωνα με τις μετρήσεις του γερμανόφιλου περιοδικού Αutotriti.
Aπό την άλλη η Mazda ανήκει στη Ford γι'αυτό υπάρχουν και πολλές ομοιότητες μεταξύ Μοndeo και 6 , με το 6 να έχει πιο σπορ look.Δεν έβγαλε μόνο το autotriti αξιόπιστα τα ford έιχα διαβάσει στους 4τ πως και στις δοκιμές αξιοπιστίας dekra ta ford βγήκαν απ τα πιο αξιόπιστα.
Και από προσωπική εμπειρία με ford διαπίστωσα πως είναι αρκετά αξιόπιστα
Γι αυτό δεν χάνεις τίποτα αν κοιτάξεις και το Mondeo 2.0. To tinanium έιναι στα 24920 ευρω -
Ριξε μια ματια στο νεο Opel Insignia
-
Αγαπητοί συνφορουμίτες,
τα αυτοκίνητα είναι μηχανές και μπορεί να βγάλουν πρόβλημα, αυτό ισχύει για όλα ανεξαιρέτως.
Άρα το μόνο που μπορεί να συζητηθεί είναι το ποσοστό που μπορούν να σου βγάλουν πρόβλημα.
Οι εμπειρίες που ΄χω με Ford και Alfa είναι προσωπικές ή από το στενό οικογενειακό κύκλο και τις εμπιστεύομαι περισσότερο από περιοδικά, τα οποία στο κάτω-κάτω δεν κάνουν ποτέ μεγάλες (> 100Κ χλμ) δοκιμές. Ίσως πάλι να ΄μασταν και άτυχοι αλλά ήταν πάνω από 1 'στραβή', ειδικά στα Ford :-(.
Τα VW πάλι, δεν τα θεωρώ στο επίπεδο των ιαπωνέζικων, αλλά στη δουλειά που τα ΄χουμε (Passat) δε τα πάνε και άσχημα.
Η Lancia τώρα είναι στο προφίλ που ψάχνω - αν και οι 4Τ την αποστασιοποίησαν από το σπορ στήσιμο - αλλά είναι ..Fiat. Ότι και η Alfa δηλ. Κακά τα ψέμματα, δε γίνεται κανείς Τοyοta από τη μια στιγμή στην άλλη.
-
Στη στατιστική δεν θεωρούμε κάποιο δείγμα επαρκές για την εξαγωγή συμπερασμάτων παρά μόνο αν έχει τουλάχιστον 30 παρατηρήσεις (και πάντα σε συνάρτηση με το μέγεθος του υπό παρατήρηση πληθυσμού).
Οι έρευνες αξιοπιστίας, όσο αμφιλεγόμενες κι αν είναι, (πρέπει να) τηρούν κάποιες ελάχιστες προϋποθέσεις.Το 'δείγμα' που βλέπουμε γύρω μας σε συγγενείς και φίλους δεν επαρκεί σε καμία περίπτωση για κάτι τέτοιο.
-
Ναι αλλά δε μίλησες για Τοyota αλλά για Passat με ΤSi που δε τους θεωρώ πιο αξιόπιστους από τους Τ-jet.
H Delta σίγουρα δεν είναι GTi αλλά δε νομίζω ότι το Passat είναι πιο σπορ. -
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Αγαπητοί συνφορουμίτες,τα αυτοκίνητα είναι μηχανές και μπορεί να βγάλουν πρόβλημα, αυτό ισχύει για όλα ανεξαιρέτως.
Άρα το μόνο που μπορεί να συζητηθεί είναι το ποσοστό που μπορούν να σου βγάλουν πρόβλημα.
Μόνος σου έδωσες την απάντηση .
Δηλαδή για να μπορέσει κανείς να απαντήσει στο θέμα της αξιοπιστίας πρέπει να κάνει ένα μεγάλο Survey (που λένε και οι άγγλοι) . Απο αυτό, το αποτέλεσμα θα είναι όσο το δυνατόν πιο αξιοπιστο.Οι εμπειρίες που ΄χω με Ford και Alfa είναι προσωπικές ή από το στενό οικογενειακό κύκλο και τις εμπιστεύομαι περισσότερο από περιοδικά, τα οποία στο κάτω-κάτω δεν κάνουν ποτέ μεγάλες (> 100Κ χλμ) δοκιμές. Ίσως πάλι να ΄μασταν και άτυχοι αλλά ήταν πάνω από 1 'στραβή', ειδικά στα Ford :-(.
Οσο και να το θέλουμε το δείγμα σου δεν είναι αντιπροσωπευτικό
Τα VW πάλι, δεν τα θεωρώ στο επίπεδο των ιαπωνέζικων, αλλά στη δουλειά που τα ΄χουμε (Passat) δε τα πάνε και άσχημα.
Δεν είναι, τα λένε οι ερευνες. Εχουν κι ακριβo service.
Ειναι χειρότερα απο τα mondeo . Σε στήσιμο στο δρόμο, σε τιμόνι , σε αξιοπιστία.
Μην κατηγορηθώ ... Δεν θεωρώ ότι είναι κακό το passat κάθε άλλο , αλλά το ford είναι καλύτερο.Η Lancia τώρα είναι στο προφίλ που ψάχνω - αν και οι 4Τ την αποστασιοποίησαν από το σπορ στήσιμο - αλλά είναι ..Fiat. Ότι και η Alfa δηλ. Κακά τα ψέμματα, δε γίνεται κανείς Τοyοta από τη μια στιγμή στην άλλη.
.
Και τί έχει η fiat . ??????????
Τι είναι η Toyota δηλαδή , και τι σχέση έχουν τα καράβια της με την οδηγική συμπεριφορά.Για 100,000 + θέλεις ατμόσφαιρα και όχι Turbakia
Πρόταση εκτός του 6 (το οποίο θεωρώ εξαιρετικό).
Δες το V50 της volvo ..... Εχει την πιότητα ,την συναρμολόγηση που θές για μακροετή συμβίωση και καλή αξιοπιστία.
Εκτος αν πιστευεις ότι είναι ford . (πλάκα κάνω )
-
Δε νομίζω ότι υπάρχουν 'κακά' αυτοκίνητα πια, απλά κάποια υπερέχουν κάποιων άλλων σε συγκεκριμένους τομείς.
Ωραίο το Ford, ακόμα ομορφότερη και πιο καλά 'στημένη' η Alfa, αλλά όχι για μακρόχρονη συμβίωση και πολλά χλμ. (ειδικά τα Escort, Fiesta, Focus έβγαζαν σκουριές και προβλήματα (ηλεκτρικά, υδραυλικά, ψεκασμός) ακόμα και από τον 1ο χρόνο - τουλάχιστο η κακομοίρα η 156 'περπάτησε' 3 χρόνια προτού βγάλει κύλινδρο).
Άσχημη η Toyota, αλλά μετά από 450K χλμ 'πάει' ακόμα, και μάλιστα με επιδόσεις σχεδόν σαν αυτές που είχε όταν πρωτοαγοράστηκε!
Το Passat δεν έχει την αξιοπιστία της Toyota (μηχανικά, γιατί το σαλόνι του είναι εκπληκτικής ποιότητας και αντοχής στο χρόνο), ούτε το στήσιμο της Alfa, αλλά νομίζω ότι είναι μια καλή μέση λύση και προσφέρει χώρους, στήσιμο και ανταγωνιστική τιμή (22Κ περίπου το 1.4 TSI).
Το Mazda έχει κι αυτό χώρους και στήσιμο - λέγεται σαν του Mondeo - και ποντάρω στο ότι είναι Ιαπωνικό. Χάνει λίγο σε επιδόσεις, αλλά δεδομένου και του περιορισμένου budget, πρέπει να γίνουν και κάποιοι συμφιβασμοί.
Volvo; Μου φαίνεται ότι απέχει εντελώς από το 'στήσιμο' που θα΄ θελα να ΄χει ένα αμάξι στο δρόμο. Απευθύνεται νομίζω σε πιο συντηρητικούς και ήρεμους οδηγούς από μένα.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Ωραίο το Ford, ακόμα ομορφότερη και πιο καλά 'στημένη' η Alfa, αλλά όχι για μακρόχρονη συμβίωση και πολλά χλμ. (ειδικά τα Escort, Fiesta, Focus έβγαζαν σκουριές και προβλήματα (ηλεκτρικά, υδραυλικά, ψεκασμός) ακόμα και από τον 1ο χρόνο - τουλάχιστο η κακομοίρα η 156 'περπάτησε' 3 χρόνια προτού βγάλει κύλινδρο).
.
Πάντως για την αξιοπιστία της φορντ που λες πρεπει απλά έτυχες σε περιπτώσεις ο πατέρας μου έιχε ένα sierra και δεν είχε αλλάξει τίποτα για 4 χρόνια που το κράτησε τώρα έχει το καινούριο mondeo και είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο βέβαια το έχουμε μόνο ένα χρόνο επομένως δεν μπορώ να σου πω αν είναι ζημιάρικο ή οχι. Εντάξει σαν toyota δεν θα είναι ( Εγώ έχω ένα γιάρις και σε 140.000 δεν έχω αλλάξει ούτε λαμπάκι) αλλά και να βγάλει κάποια ζημιά θα είναι ψιλοζημιά πιστέυω.
ΥΓ: Μάλιστα ο δίλιτρος του mondeo είναι ο ίδιος με αυτόν του mazda 6
-
Άστα Άγγελε, είχαμε 'φάει' μεγάλη φρίκη με το escort τελευταίας γενιάς και μάλιστα και εμείς και ξαδέρφη. Τι να λέμε: ηλεκτρικά, ψεκασμός, ηλεκτρονική, και ο κατάλογος είναι μακρύς.
- Fiesta: μόλις το πρωτοπήραμε, με σκουριές στις πόρτες.
- Focus: ηλεκτρικά, και τώρα πρόσφατα υδραυλικά τιμονιού - μόλις 3 χρονών!
Μπορεί βέβαια, να ΄μασταν άτυχοι, δε λέω ότι όλα τα Ford είναι προβληματικά, αλλά δε θέλω να πειραματιστώ παρόλο που το Mondeo είναι κούκλα - αλήθεια 5 άτομα καθίζει πίσω για ταξίδι;
Οικογενειακό (κατά πρώτο), 5θυρο, σπορ (όσο γίνεται)..