Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Passat 2010
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Passat 2010
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 53
    • 54
    • 18 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1064
    6362
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ariskouts last edited by

      Το δοκίμασα se Leon cupra ενός φίλου. Και επειδή είναι κ σειριακο μπορείς να παίζεις και λίγο στην απίστευτη διαδρομή για μηλιά της Βάλια κάλντα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geologist last edited by

        Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
        Φίλε geologist με παιδεύεις πολύ (καλοπροαίρετα το λέω). Εκεί που σκεφτόμουν να του κάνω test drive με το χειροκίνητο, με επηρεάζεις τώρα και θα κάνω και test drive σε κάποιο μοντέλο με dsg. Ουσιαστικά δε με επηρεάζεις εσύ, αλλά είναι αυτό που λένε: 'ήθελα να πέσω, καλά που με έσπρωξες'! Θα δω αύριο αν θα μπορέσω να κάνω σε κάποιο dsg test drive και θα ενημερώσω.
        Ποιο είχες και ποιο αγόρασες και έπαθες πολιτισμικό σοκ;

        Από Renault 19 του 1992 πήγα στο polo gti. Καναδυο φορές πάτησα λίγο γκάζι και 'σκιάχτηκα'.
        Και είμαι στο στρώσιμο ακόμη.
        Πάντως αφού η αναμονή είναι 2,5 μήνες (δηλαδή όχι πολύ μεγάλη), μη βιαστείς να το παραγγείλεις για μια-δυο μέρες διαφορά.
        Δες και το dsg και μετά αποφασίζεις.
        Εγώ ήθελα golf εδώ και χρόνια, αλλά κατέληξα στο polo που βγαίνει μόνο dsg, και μάλιστα χωρίς να το έχω δοκιμάσει σε αυτοκίνητο γνωστού ή τεστ ντραιβ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          ostvarivanje last edited by

          Και εσύ του '92 λοιπόν. Μάλλον είναι καιρός να κάνω και εγώ τη μετάβαση. Φίλε μου, σου εύχομαι καλοτάξιδο, να το χαρείς όσο μπορείς περισσότερο και όχι μόνο ατύχημα, αλλά ούτε την παραμικρή γρατσουνιά να μην έχεις!!! Φυσικά και δε θα βιαστώ για μερικές μέρες. Θέλω όταν το παραγγείλω να είμαι σίγουρος μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια, πόσο μάλλον για το dsg. Αφού το βγάζει μόνο με dsg το polo, θέλω να πιστεύω ότι είναι αρκετά αξιόπιστο.
          Αν θες πες μου, όταν το οδήγησες για πρώτη φορά (ήταν η πρώτη σου επαφή με αυτόματο κιβώτιο;) πώς σου φάνηκε το dsg και πόσο γρήγορα εξοικειώθηκες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theo13 last edited by

            Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
            Το clima ναι, οκ, το ζήτημα είναι μέχρι να αρχίζει να δροσίζει από το clima, δηλαδή μόλις μπεις μέσα. Τέλος πάντων, με βλέπω να το βάζω όλο καφέ που μου αρέσει και πολύ. Αλλά γιατί στη σελίδα της vw δεν έχει καμία φωτογραφία να πάρουμε καμία ιδέα;
            Ποιο passat έχεις;

            το 1.6 fsi του 2006 εκδοση sportline με εξτρα το πολυλειτουργικο τιμονι,αισθητηρες παρκαρισματος, συναγερμο και διζωνικο κλιματισμο.(μπορει το κλιμα να ηταν στανταρ δε θυμαμαι)
            τοτε υπηρχε μονο 1.6 fsi 2.0 fsi και 2.0Τfsi. Aν υπηρχε 1.8Τ θα το παιρναμε αλλα...
            σκεψου πως εσυ τωρα παιρνεις 1.8Τ highline με περιπου 26000 και το 2006 το 1.6 κοστιζε 27.500!(εμεις το πηραμε πολυτεκνικο με 22.000)
            μετα το μετανοιωσα που δεν πηραμε 159

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              ostvarivanje last edited by

              Πήγα σήμερα και του έκανα test drive. Πραγματικό test drive, όχι σαν την άλλη φορά που ουσιαστικά του έκανα βόλτα. Μία ώρα περίπου το οδηγούσα και... βρήκα το πρώτο του ελάττωμα. Μου πιάστηκε το δεξί πόδι από το γκάζι! Λέτε να το απορρίψω; Πραγματικά πάντως με πιάστηκε.
              Μιλώντας σοβαρά, να πω ότι δίκαιο είχα που σκεφτόμουν το 1.4, γιατί αυτό είναι που μου ταιριάζει. Βγήκαμε και Εγνατία, πήγαμε και σε δρόμους με ανηφόρες και κατηφόρες, έμεινα πλήρως ικανοποιημένος. Τώρα βέβαια εγώ συνηθισμένος από το 80άρι, όλα ωραία και καλά μου φαίνονταν. Στις καντράν των ενδείξεων που δείχνει και ποια είναι η συνιστώμενη ταχύτητα που πρέπει να βάλεις για οικονομία, συνέχεια όταν είχα τρίτη μου πρότεινε την πέμπτη. Μου φάνηκε περίεργο να βάλω δύο ταχύτητες πάνω. Πάντως, σε ερώτησή μου, μου είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Η θέση οδήγησης μου ήταν πολύ αναπαυτική, παρ' ότι δεν έκανα σχεδόν καμία ρύθμιση (μόνο το κάθισμα πήγα πίσω γιατί είμαι και 1.93). Πολύ άνετο γενικά, αλλά αυτό που με ξάφνιασε (ίσως να είχα και πολύ χαμηλά το κάθισμα) είναι ότι έβλεπα πολύ λίγο μέρος του αυτοκινήτου. Δηλαδή, μετά από το παρμπρίζ το πολύ να έβλεπα 10-15 πόντους. Φοβερά ευκολοδήγητο και αισθάνθηκα ότι το οδηγούσα καιρό. Για να μην κουράζω με λεπτομέρειες, έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος, ώστε να μην υπάρχει καμία αμφιβολία και να προχωρήσω στην παραγγελία. Βέβαια δε θα τη βιαστώ γιατί υπάρχουν μερικά ζητήματα που πρέπει να λύσω.
              Ένα από αυτά είναι ο εργοστασιακός συναγερμός που σκέφτομαι να βάλω. Μου είπε ότι πολύ λίγοι τον επιλέγουν ως έξτρα και οι περισσότεροι βάζουν αυτόν που τους προτείνει η αντιπροσωπεία. Για τον εργοστασιακό συναγερμό είπε ότι χτυπάει μόνο η κόρνα, ενώ με αυτόν που θα μου βάλει αυτός (που θα μου κάνει δώρο ουσιαστικά), έχει και σειρήνα. Και ότι οι αισθητήρες δεν είναι στη μέση (όπως στον εργοστασιακό), αλλά στα παράθυρα. Επίσης, μου πρότεινε ως πιο ουσιώδες από τον συναγερμό (που θα μου τον κάνει αυτός δώρο) το cruise control. Είχε στην έκθεση και το highline (αυτό του test drive ήταν το trend). Ήταν γκρι σκούρο (στο highline αναφέρομαι) με μαύρα καθίσματα, τα οποία μου άρεσαν πάρα πολύ. Είχα πει να του βάλω καφέ, αλλά και τα μαύρα μου άρεσαν σήμερα. Μήπως όμως - παρά το λευκό αμάξωμα - θα δημιουργούν πολύ ζέστη το καλοκαίρι; Θέλω να σκεφτώ αύριο και να αποφασίσω τι θα βάλω σαν έξτρα. Πιστεύετε ότι αξίζει να βάλω καθρέφτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενους;
              Τώρα τι άλλο να πω, δε μου έρχεται κάτι άλλο στο μυαλό. Αυτό που μου άρεσε πολύ ήταν ότι είχε ροπή από χαμηλά. Στην Εγνατία, κινούμενος σταθερά με 150 μου έβγαζε περίπου 5 λίτρα κατανάλωση, ενώ όταν επιτάχυνα από εκεί και πάνω είδα και ένα 17άρι. Ο κινητήρας του αθόρυβος, στη φάση που στο φανάρι δεν καταλάβαινα πότε έσβηνε και πότε άναβε.
              Τώρα διάσπαρτα πράγματα θυμάμαι και σας τα γράφω, όχι μόνο για μένα, αλλά ίσως βοηθηθούν και άλλοι υποψήφιοι αγοραστές.
              Αν θέλετε κάτι άλλο να με ρωτήσετε, στη διάθεσή σας. Όσο για μένα, είναι κάτι σημαντικό που θα ήθελε περαιτέρω σχολιασμό;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                κινούμενος σταθερά με 150 μου έβγαζε περίπου 5 λίτρα κατανάλωση

                Κατηφόρα ή ούριος άνεμος.

                Με το DSG τι θα κάνεις τελικά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  ostvarivanje last edited by

                  Όχι, δεν είχε κατηφόρα. Απλά με σταθερό γκάζι. Ουσιαστικά, μέχρι να φτάσω σε αυτήν την ταχύτητα, επειδή επιτάχυνα, έγραφε μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά μετά από μερικά δευτερόλεπτα που κράτησα σταθερή ταχύτητα, έγραψε αυτό το πεντάρι. Βέβαια, σε κατηφόρα με 4η ή 5η (δε θυμάμαι) και χωρίς να πατάω σχεδόν καθόλου γκαζ, σε κάποια στιγμή έγραψε και 0 (για 4-5 δευτερόλεπτα, όχι για μια στιγμή μόνο).
                  Για το DSG δεν ξέρω ακόμα, αλλά πιο πιθανό να πάω σε manual. Κάτι με φοβίζει στο dsg και αυτό που με φοβίζει είναι τυχόν βλάβη του. Από την άλλη, μου αρέσει να έχω εγώ τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geologist last edited by

                    Εννοείται ότι χωρίς γκάζι η στιγμιαία κατανάλωση είναι 0.
                    Και σε μεγάλες ταχύτητες, όσο πιο σταθερό είναι το γκάζι, τόσο χαμηλότερη η κατανάλωση.
                    Έχεις αναφερθεί σε πολλά θέματα.
                    Χρώμα: Ό,τι σου αρέσει, μην αγχώνεσαι για το καλοκαίρι, αφού θα το πάρεις άσπρο. Κι εγώ άσπρο το πήρα και γουστάρω που μέσα είναι σκούρα χρώματα γενικά και αρκετό μαύρο.
                    Έξτρα: Eγώ το πήρα ετοιμοπαράδοτο χωρίς κανένα έξτρα, γιατί θα περίμενα 6 μήνες αν πήγαινα σε παραγγελία.
                    Αν το έκανα, είχα αποφασίσει να βάλω εργοστασιακό συναγερμό και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω που πήγαιναν μαζί με cruise control.
                    Τελικά μου έβαλε η αντιπροσωπεία τους αισθητήρες και συναγερμό όχι της πλάκας (med, ιταλικός, έχω διαβάσει καλά σχόλια). Το κακό με τους αισθητήρες του συναγερμού είναι η θέση τους, ενώ στον εργοστασιακό που είναι στην πλαφονιέρα είναι πολύ πιο διακριτικοί.
                    Έμεινα λοιπόν χωρίς cruise control, που δε θα με χάλαγε να το έχω, έστω για τις λίγες φορές που θα χρειαστεί.
                    Δηλαδή ανάμεσα σε εργοστασιακό συναγερμό ή cruise control, θα διάλεγα σίγουρα το δεύτερο.

                    Θέλω να επιμείνω όμως στο θέμα του dsg.

                    Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                    Αν θες πες μου, όταν το οδήγησες για πρώτη φορά (ήταν η πρώτη σου επαφή με αυτόματο κιβώτιο;) πώς σου φάνηκε το dsg και πόσο γρήγορα εξοικειώθηκες.

                    Ουσιαστικά ήταν η πρώτη μου επαφή. (Εντάξει, είχα οδηγήσει στο στρατό αυτόματη καναδέζα, αλλά και μόνο η αναφορά σε αυτή τη σύγκριση ηχεί ως ανέκδοτο )
                    Το συνήθισα ΑΜΕΣΩΣ. Γούσταρα από την πρώτη στιγμή που το έκανα δυο γύρους στο χώρο της αντιπροσωπείας, μια μέρα πριν βγουν οι πινακίδες. Γουστάρω κάθε μέρα που το οδηγάω. Δεν έχω ξεχαστεί **ούτε μια φορά **για να πάω να κινήσω το αριστερό πόδι.

                    Κάτι με φοβίζει στο dsg και αυτό που με φοβίζει είναι τυχόν βλάβη του. Από την άλλη, μου αρέσει να έχω εγώ τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.

                    Νομίζω ότι στο χειροκίνητο, λόγω πιθανής 'κακής' χρήσης του, είναι ίσως πιο πιθανή μια βλάβη.
                    Και αυτό που λες για τον έλεγχο: Καμία σχέση, έχεις τον απόλυτο έλεγχο, και μάλιστα ανά πάσα στιγμή, ό,τι αλλαγή χρειαστεί να κάνεις στο δρόμο, θα γίνει πιο γρήγορα (και άρα με μεγαλύτερη ασφάλεια) από το χειροκίνητο. Και βέβαια, υπάρχει μεγαλύτερη οικονομία στην κατανάλωση.

                    Δε θέλω να καταλήξει το τόπικ (με δική μου ευθύνη) σε άλλη μια διαμάχη των υποστηρικτών manual vs dsg.
                    Απλά προτείνω να το δοκιμάσει κανείς σε τεστ ντράιβ και μετά να αποφασίσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      theo13 last edited by

                      Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                      Όχι, δεν είχε κατηφόρα. Απλά με σταθερό γκάζι. Ουσιαστικά, μέχρι να φτάσω σε αυτήν την ταχύτητα, επειδή επιτάχυνα, έγραφε μεγαλύτερη κατανάλωση, αλλά μετά από μερικά δευτερόλεπτα που κράτησα σταθερή ταχύτητα, έγραψε αυτό το πεντάρι. Βέβαια, σε κατηφόρα με 4η ή 5η (δε θυμάμαι) και χωρίς να πατάω σχεδόν καθόλου γκαζ, σε κάποια στιγμή έγραψε και 0 (για 4-5 δευτερόλεπτα, όχι για μια στιγμή μόνο).

                      ενταξει η στιγμιαια καταναλωση μπορει να δειχνει οτι θελει γιατι παιζει ρολο ποσο γκαζι πατας. φυσικα και σε μικρες αυξομειωσεις του πατηματος του πενταλ του γκαζιου αλλαζει οποτε δεν εχει ιδιαιτερο νοημα. η ουσια ειναι η μεση καταναλωση στο ταξιδι. εκει θα δεις τι κανεις.
                      παντως με το cruise control σε μεγαλα ταξιδια πιστευω θα δεις πολυ καλες καταναλωσεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        akollias last edited by

                        Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                        Θέλω να σκεφτώ αύριο και να αποφασίσω τι θα βάλω σαν έξτρα. Πιστεύετε ότι αξίζει να βάλω καθρέφτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενους;

                        Εχω αναδιπλουμενους καθρεφτες και στο passat και στην οctavia. Ο λογος που το επελεξα εχει να κανει κυριως με την προσβαση στον χωρο σταθμευσης, για να εχω μεγαλυτερη ευχερια και λογω ογκου των οχηματων. Απο μονο του σαν gadget δεν θα ελεγα οτι εχει χρησιμότητα, εφοσων δεν εμπιπτει στην παραπανω περιπτωση (περιορισμενο πλατος εισοδου). Βεβαια ειναι ευκολια οταν παρκαρεις και θελεις να τους κλεισεις , απλα πατας παρατεταμενα το κουμπι του κλειδωματος και κλεινουν. Ανοιγουν δεν με το που ανοιξεις την πορτα του οδηγου.
                        Στο passat του 2007 δεν ειχε standard αισθητηρα βροχης, φωτος και αντιθαμβωτικους καθρεπτες και συνδιαζοταν το πακετο και με αναδιπλουμενους καθρεπτες.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cosneo last edited by

                          Αυτά τα gadgetάκια του τυπου ηλεκτρ. καθρέφτες, αυτόματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες απλώς διευκολύνουν την ζωή σε μια διαδρομή. Τα φώτα ιδιώς στα τούνελ της Εγνατίας αλλά και οι υαλοκαθαριστήρες σε πρίπτωση που πέσει έστω και λίγο νερό στο τζάμι. Απλώς ... πολυτέλειες, κάτι παραπάνω από το βασικό.
                          Οι καθρέφτες όμως μου βγήκαν απαραίτητοι στα γκαράζ. Εκεί που τους φοβάμε λίγο είναι ... σε περιπτώσεις (πλυντήρια αυτοκινήτων κλπ) μην πάει κανένας να τους κλείσει με το χέρι. Αν και φαίνεται να αντέχουν και σε αδεξιότητες.
                          Πρόσφατα ένας π@π@ρας με ένα Tiguan από την αντίθετη κατευθυνση με χτύπησε στο QQ τον καθρέφτη με τον δικό του. Και οι δύο (και ο δικός του και ο δικός μου) έκλεισαν λίγο αλλά επανήλθαν μετά με το κουμπί. Η ατυχία του ήταν που έσπασε και το τζαμάκι του φλας του -δεν μπορούσε να πει όμως τίποτα αφού ήταν και βλακεία η κίνηση του- που βρήκε στο δικό μου μεταλλικό καλυμμα που έχω το οποίο έμεινε ανέπαφο!
                          Στο θέμα του εσωτερικού χρώματος δες καλύτερα την ποιότητα και το είδος των ταπετσαριών. Σε δικές μου περιπτώσεις το μπεζ βελούδο (Micra) ή το γαλάζιο μεν ... μάλλινο δε ύφασμα (Splash) δεν ήταν πιο δροσερά από τα μαυρα των άλλων αυτοκινήτων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            ostvarivanje last edited by

                            Καλημέρα σας. Εχτές έπεσα νωρίς για ύπνο γιατί ήμουν κομμάτια.
                            geologist, για το χρώμα, είμαι στο 90% για το λευκό. Αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι και σε φωτογραφίες και στο youtube, υπάρχουν πολύ λίγα πράγματα για το λευκό. Για παράδειγμα αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=vOVPH_PTrig αλλά είναι λευκό ή ασημί. Πάντως αυτό που βλέπω μου αρέσει πολύ. Το εσωτερικό μέχρι εχτές το σκεφτόμουν για καφέ (με τη λογική να μην είναι πολύ σκούρο για το καλοκαίρι), αλλά κάπου δε μου καθόταν καλά. Εχτές στην έκθεση είχε ένα highlive που το εσωτερικό του ήταν (δερμα/alcantara) μαύρο. Ε, εκείνη τη στιγμή αποφάσισα ότι θα το πάρω σε μαύρο και αυτό γιατί το μάτι μου κατευθείαν κόλλησε εκεί. Μου άρεσε πάρα πολύ.
                            Έχω αναφέρει γιατί θέλω τον εργοστασιακό συναγερμό. Με τη λογική ότι δεν εμπιστεύομαι και τόσο τον οποιοδήποτε 'τεχνικό' κάποιας αντιπροσωπείας να μου τον περάσει εκ των υστέρων. Γιατί, για να γίνει αυτό, δε θα πρέπει να ξηλωθούν κάποια πράγματα; Ε αυτό φοβάμαι. Ενώ με τον εργοστασιακό, ξέρεις ότι από την αρχή θα σου τον περάσουν. geologist, ο δικός σου που σου πέρασαν στην αντιπροσωπεία έχει και σειρήνα; Πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο να έχει και σειρήνα ή είναι κάτι το περιττό; Συγγνώμη, αλλά επειδή δεν ξέρω, πλαφονιέρα ποια είναι; Τώρα, για το cruise control, εγώ να το βάλω και να το πληρώσω σαν έξτρα δεν το πολυσκέφτομαι, βέβαια θα προσπαθήσω να μου το κάνει δώρο πέραν των 500 ευρώ που μου είπε έκπτωση (για τον πρώτο αντιπρόσωπο μιλάω) που ήταν πιο επαγγελματίας.
                            Για το dsg (σε ευχαριστώ πάρα πολύ geologist για την ενημέρωση που μου παρέχεις), καταλήγω στο να μην το βάλω, γιατί εκτός των άλλων, ξεφεύγω και λίγο οικονομικά. Από εκεί και πέρα... ίσως στο επόμενο αυτοκίνητο. Βέβαια, ως τελευταία λύση, από Δευτέρα να κάνω ένα test drive και σε κάποιο αυτοκίνητο με dsg, ώστε να μην υπάρχει η οποιαδήποτε σκιά στην επιλογή μου.
                            theo13, συμφωνώ ότι η γενική κατανάλωση σε ένα ταξίδι είναι το σημαντικό, αλλά ήθελε αλλαγή από το χειριστήριο των υαλοκαθαριστήρων και στα γρήγορα όπως το κοίταξα δεν το πέτυχα. Πάντως, πιστεύω ότι πρέπει να είναι αρκετά πιο οικονομικό από το 1.8. Πάντως το αυτοκίνητο του test drive ήταν ολοκαίνουριο, μόνο 380 km είχε. Έχει τόση μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση με cruise control; Θα αρχίσω, μου φαίνεται, να το σκέφτομαι πιο σοβαρά.
                            akollias, εγώ τους θέλω τους αναδιπλούμενους, για διάφορες καταστάσεις. Βασικά αν θέλεις να περάσεις από κάπου υπάρχει κουμπί που κλείνουν ή μόνο όταν έχεις παρκάρει που λες ότι πατάς παρατεταμένα το κουμπί του κλειδώματος (στην περίπτωση που περνάς πολύ κοντά με κάποιο άλλο αμάξι και το πρώτο πράγμα που θα ακουμπήσει είναι ο καθρέφτης, οπότε να κλείνει για να έχεις μεγαλύτερο περιθώριο). Έχω νοικιάσει εδώ και δύο μήνες ένα γκαράζ και εκεί στο πλάτος του θέλει λίγο προσοχή. Θα μπαίνω με την όπισθεν και η δεξιά πλευρά πρέπει να είναι σχετικά κοντά στον τοίχο, για να έχω το περιθώριο εγώ από την αριστερή πλευρά να βγω. Επίσης, πόσες φορές μπαίνω στο αμάξι και διαπιστώνω ότι έχω κλειστούς τους καθρέφτες και άντε πάλι άνοιξε τους.
                            cosneo, δεν το είχα σκεφτεί αυτό με τα φώτα στα τούνελ. Δηλαδή ανάβουν μόνα τους, οπότε εσύ δεν ασχολήσε; Σωστά; Όσο για το πλυντήριο, γιατί δεν τους λες να μην τους αγγίξουν και αν είναι απαραίτητο, πες τους πώς γίνεται. Πάντως... δε θα το κρύψω λίγο ότι είμαι και λίγο γκατζετάκιας... ίσως και λίγο παραπάνω.
                            Το απόγευμα θα καθίσω να δω τι έξτρα θα βάλω (ένα ζήτημα είναι το cruise control) και να δω που θα πάει τελικά η τιμή, οπότε θα αναφέρω και σχετικά.
                            Τώρα όμως είναι ώρα για καφέ στη λιακάδα. Σας εύχομαι μια πολύ καλή μέρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης ostvarivanje έγραψε:
                              cosneo, δεν το είχα σκεφτεί αυτό με τα φώτα στα τούνελ. Δηλαδή ανάβουν μόνα τους, οπότε εσύ δεν ασχολήσε; Σωστά; Όσο για το πλυντήριο, γιατί δεν τους λες να μην τους αγγίξουν και αν είναι απαραίτητο, πες τους πώς γίνεται.

                              Ναι. Στα χειριστήρια των φώτων και υαλοκαθαριστήρων υπάρχει και η ρύθμιση Auto που λειτουργούν μόνα τους. Στα φώτα σε περίπτωση τούνελ, γκαράζ ακόμα και καταιγίδας με χαμηλό φωτισμό λόγω συννεφιάς ανάβουν μόνα τους και κλείνουν όταν συναντήσουν 'μέρα'.

                              Εχε υπόψιν σου και τα 'Led φωτα ημέρας'. Σε κάποιες άλλες εταιρίες ακόμα δεν τα διαθέτουν ή τα έχουν σαν extra (παρόλο που τα αυτοκίνητα έχουν παρουσιαστεί μ' αυτά) και στο Passat δείχνουν όμορφα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                focusman91 last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                cosneo, δεν το είχα σκεφτεί αυτό με τα φώτα στα τούνελ. Δηλαδή ανάβουν μόνα τους, οπότε εσύ δεν ασχολήσε; Σωστά; Όσο για το πλυντήριο, γιατί δεν τους λες να μην τους αγγίξουν και αν είναι απαραίτητο, πες τους πώς γίνεται.

                                Εχε υπόψιν σου και τα 'Led φωτα ημέρας'. Σε κάποιες άλλες εταιρίες ακόμα δεν τα διαθέτουν ή τα έχουν σαν extra (παρόλο που τα αυτοκίνητα έχουν παρουσιαστεί μ' αυτά) και στο Passat δείχνουν όμορφα.

                                Οπωσδηποτε!!!
                                Κανουν το αυτοκινητο πιο ομορφο!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Το cruise control μπορεί να προστεθεί οποιαδήποτε στιγμή. Ένας διακόπτης στην κολώνα του τιμονιού είναι. Τον βρίσκεις στην αγορά (και αν το ψάξεις θα τον βρεις και σε καλύτερη τιμή από την αντιπροσωπεία), τον κουμπώνεις πάνω και δουλεύει.

                                  Αν είναι μόνο για αυτό, επέλεξε κάποιο ετοιμοπαράδοτο και βάλε συναγερμό εδώ. Δεν αξίζει να κάνεις νέα παραγγελία και να περιμένεις τόσο πολύ για τόσο μικρά εξτρα που μπορούν να τοποθετηθούν και εκ των υστέρων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    ostvarivanje last edited by

                                    Cosneo, σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες. Πραγματικά, χρήσιμες δυνατότητες, γιατί για παράδειγμα εχτές άναψα τα φώτα σε ένα τούνελ που πέρασα και μετά τα ξέχασα ανοιχτά.
                                    Όσο για τα led φώτα ημέρας, μου αρέσουν πάρα πολύ. Αλλά κάπου είμαι μπερδεμένος. Στη σελίδα της vw με το βασικό εξοπλισμό της κάθε έκδοσης, λέει φώτα ημέρας και τα έχει στάνταρτ και στις τρεις εκδόσεις εξοπλισμού. http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... passat.pdf
                                    Όμως στο pdf που έχει τον κατάλογο του καινούριου passat (http://www.volkswagen.gr/media/country/ ... _flyer.pdf) έχει μια φωτογραφία με τα ledάκια και λέει ως επεξήγηση (φωτογραφία 03): 'Οι προβολείς Bi-Xenon διαθέτουν φώτα ημέρας led, που χαρίζουν στο όχημα ξεχωριστή και μοντέρνα εμφάνιση'. Άρα, αν κατάλαβα καλά, τα ledάκια παρέχονται μαζί με τα xenon ως έξτρα. Και το συγκεκριμένο έξτρα είναι το εξής: 'Προβολείς Bi-Xenon με ενεργό σύστημα φωτισμού των στροφών και σύστημα πλύσης των φώτων' με κόστος 1.275 €. Αν ο συλλογισμός μου είναι σωστός, τότε στον στάνταρτ εξοπλισμό τι είναι τα φώτα ημέρας;

                                    Vasgti, ίσως να το αφήσω το cruise control και για αργότερα, γιατί σίγουρα δεν είναι από τα must have extra για μένα. Δεν έχω κατασταλάξει 100% τι extra θα βάλω, οπότε ακόμα το σκέφτομαι. Όσο για να πάρω κάποιο ετοιμοπαράδοτο, δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι υπάρχει ετοιμοπαράδοτο σε λευκό χρώμα. Εκτός αυτού, είναι της άμεσης προτεραιότητάς μου ο εργοστασιακός συναγερμός, γιατί δε θέλω να ξηλώνουν και να κάνουν τρύπες στο καινούριο αυτοκίνητό μου για να βάλουν το συναγερμό. Η γνώμη μου είναι ότι μόνο και μόνο για αυτό αξίζει τον κόπο η αναμονή. Εκτός αυτού είναι και το πολυλειτουργικό τιμόνι που νομίζω δε γίνεται να μπει εκ των υστέρων (αν και ελάσσονος σημασίας σε σχέση με τον εργοστασιακό συναγερμό).

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      ostvarivanje last edited by

                                      Ο χρήστης amazing έγραψε:
                                      εγω θα σου προτεινα να αποφυγεις τον συναγερμο της αντιπροσωπειας.εμενα ο αντιπροσωπος μου ειχε πει να μην τον βαλω στο πασσατ,το 2006 οταν το πηρα,και το ιδιο μου ειπε και πριν λιγο καιρο οταν εκλεισε ενα καινουργιο πολο.το ιδιο μου ειπε και για τους αισθητηρες παρκαρισματος.

                                      Εννοείς να μη βάλω τους αισθητήρες και το συναγερμό της αντιπροσωπείας. Άρα συμφωνείς με τη σκέψη μου να βάλω ως έξτρα τον εργοστασιακό συναγερμό και το εργοστασιακό park assist που έχει αισθητήρες μπροστά - πίσω. Σωστά;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stefan147 last edited by

                                        Να ρωτήσω προς τι τόση αναγκαιότητα για το συναγερμό, γενικώς?? Τι ακριβώς μπορεί να αποτρέψει ένας οποιοσδήποτε απλός συναγερμός χωρίς δορυφορικό εντοπισμό κτλ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          ariskouts last edited by

                                          Εχθές πάντως που πήγα να κλείσω το δικό μου passat μου είπαν ότι led- xenon-afl πάνε πακέτο στα 1280 και δεν μπαίνει κάτι μόνο του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                            Να ρωτήσω προς τι τόση αναγκαιότητα για το συναγερμό, γενικώς?? Τι ακριβώς μπορεί να αποτρέψει ένας οποιοσδήποτε απλός συναγερμός χωρίς δορυφορικό εντοπισμό κτλ?

                                            Αν είναι ένας πραγματικά καλός συναγερμός (με κόψιμο παροχής καυσίμου σε κινητήρα, μπλοκάρισμα ηλεκτρονικών, ραντάρ, αντικραδασμικό, αισθητήρα κλίσης κλπ) προστατεύει έναντι των 99% των απόπειρων κλοπής. Τώρα αν έρθει γερανός και το φορτώσει, δεν μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο από το να χτυπάει η σειρήνα και να σε ειδοποιήσει η τηλεειδοποίηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 18 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr