Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    19
    250
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      costaslio last edited by

      ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;
      ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ;;;
      ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ!!! ΓΙΑ SUV ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ!!!!
      ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ! 16.000 ΕΧΕΙ!!!!!

      PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
      ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
      Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
      Ανάφλεξη Με υπερσυμπίεση
      Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 69,6 X 82
      Ελεγχος εκπομπής ρύπων Οξειδωτικός καταλύτης στο χώρο του κινητήρα και βαλβίδα EGR
      Κάυσιμο Πετρέλαιο
      Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1248
      Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 70 (51) / 4000
      Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 145 (14,8) / 1500
      Μετάδοση 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
      Οικολογικό επίπεδο Euro 4
      Σχέση συμπίεσης 18:1
      Τροφοδοσία Άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 'Common Rail' ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (Multijet), με υπερσυμπιεστή και Intercooler
      ΜΕΤΑΔΟΣΗ
      Κιβώτιο ταχυτήτων: αριθ. Σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων+ όπισθεν
      Κίνηση 4x4 με αυτόματη εμπλοκή μέσω συνεκτικού συνδέσμου 'viscous' - δύο διαφορικά
      Σχέση (κίνησης)
      Τελική σχέση μετάδοσης
      ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
      Ελάχιστη διάμετρος στροφής (m) 9.4
      Τύπος κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive
      ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
      Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 240 (αεριζόμενοι)
      Πίσω: Διάμετρος mm Δ 240
      ΑΝΑΡΤΗΣΗ
      Εμπρός Ανεξάρτητη, τύπου Mc Pherson με κάτω 'κρεμαστά' ψαλίδια σε βοηθητικό υποπλαίσιο και αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη με το αμμορτισέρ
      Πίσω ανεξάρτητη, με διαμήκεις βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
      ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
      Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
      Μεταξόνιο (mm) 2305
      Μετατρόχιο (εμπρός-πίσω) (mm) 1366 / 1358
      Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm) 3574 / 1605 / 1590-1632
      Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με ενιαίο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (min/max) 200 / 855
      Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με συρόμενο πίσω κάθισμα (min/max) 230 / 780
      ΤΡΟΧΟΙ
      Ελαστικά 165/70 R14' (185/65 R14' ελαστικά Winter, έκδοση Climbing)
      ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)
      Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)
      Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) 50
      ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
      Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας DIN (kg) 1075
      Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο 900
      Μέγιστο φορτίο 445
      Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
      ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
      Γωνία διαφυγής 420
      Γωνία προσέγγισης 240
      Γωνία υπέρβασης ράμπας 240
      Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από γωνία) 55%
      Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από επίπεδο) 65%
      Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
      Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
      Μέγιστη Ταχύτητα 150
      ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα / 100χλμ)
      Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) 141
      Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7/4.4/5.3

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        costaslio last edited by

        ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;
        ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ;;;
        ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ!!! ΓΙΑ SUV ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ!!!!
        ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ! 16.000 ΕΧΕΙ!!!!!

        PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
        ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
        Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
        Ανάφλεξη Με υπερσυμπίεση
        Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 69,6 X 82
        Ελεγχος εκπομπής ρύπων Οξειδωτικός καταλύτης στο χώρο του κινητήρα και βαλβίδα EGR
        Κάυσιμο Πετρέλαιο
        Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1248
        Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 70 (51) / 4000
        Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 145 (14,8) / 1500
        Μετάδοση 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
        Οικολογικό επίπεδο Euro 4
        Σχέση συμπίεσης 18:1
        Τροφοδοσία Άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 'Common Rail' ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (Multijet), με υπερσυμπιεστή και Intercooler
        ΜΕΤΑΔΟΣΗ
        Κιβώτιο ταχυτήτων: αριθ. Σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων+ όπισθεν
        Κίνηση 4x4 με αυτόματη εμπλοκή μέσω συνεκτικού συνδέσμου 'viscous' - δύο διαφορικά
        Σχέση (κίνησης)
        Τελική σχέση μετάδοσης
        ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
        Ελάχιστη διάμετρος στροφής (m) 9.4
        Τύπος κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive
        ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
        Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 240 (αεριζόμενοι)
        Πίσω: Διάμετρος mm Δ 240
        ΑΝΑΡΤΗΣΗ
        Εμπρός Ανεξάρτητη, τύπου Mc Pherson με κάτω 'κρεμαστά' ψαλίδια σε βοηθητικό υποπλαίσιο και αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη με το αμμορτισέρ
        Πίσω ανεξάρτητη, με διαμήκεις βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
        ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
        Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
        Μεταξόνιο (mm) 2305
        Μετατρόχιο (εμπρός-πίσω) (mm) 1366 / 1358
        Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm) 3574 / 1605 / 1590-1632
        Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με ενιαίο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (min/max) 200 / 855
        Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με συρόμενο πίσω κάθισμα (min/max) 230 / 780
        ΤΡΟΧΟΙ
        Ελαστικά 165/70 R14' (185/65 R14' ελαστικά Winter, έκδοση Climbing)
        ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)
        Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)
        Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) 50
        ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
        Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας DIN (kg) 1075
        Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο 900
        Μέγιστο φορτίο 445
        Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
        ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
        Γωνία διαφυγής 420
        Γωνία προσέγγισης 240
        Γωνία υπέρβασης ράμπας 240
        Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από γωνία) 55%
        Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από επίπεδο) 65%
        Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
        Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
        Μέγιστη Ταχύτητα 150
        ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα / 100χλμ)
        Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) 141
        Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7/4.4/5.3

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          costaslio last edited by

          ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;
          ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ;;;
          ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ!!! ΓΙΑ SUV ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ!!!!
          ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ! 16.000 ΕΧΕΙ!!!!!

          PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
          ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
          Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
          Ανάφλεξη Με υπερσυμπίεση
          Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 69,6 X 82
          Ελεγχος εκπομπής ρύπων Οξειδωτικός καταλύτης στο χώρο του κινητήρα και βαλβίδα EGR
          Κάυσιμο Πετρέλαιο
          Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1248
          Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 70 (51) / 4000
          Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 145 (14,8) / 1500
          Μετάδοση 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
          Οικολογικό επίπεδο Euro 4
          Σχέση συμπίεσης 18:1
          Τροφοδοσία Άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 'Common Rail' ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (Multijet), με υπερσυμπιεστή και Intercooler
          ΜΕΤΑΔΟΣΗ
          Κιβώτιο ταχυτήτων: αριθ. Σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων+ όπισθεν
          Κίνηση 4x4 με αυτόματη εμπλοκή μέσω συνεκτικού συνδέσμου 'viscous' - δύο διαφορικά
          Σχέση (κίνησης)
          Τελική σχέση μετάδοσης
          ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
          Ελάχιστη διάμετρος στροφής (m) 9.4
          Τύπος κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive
          ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
          Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 240 (αεριζόμενοι)
          Πίσω: Διάμετρος mm Δ 240
          ΑΝΑΡΤΗΣΗ
          Εμπρός Ανεξάρτητη, τύπου Mc Pherson με κάτω 'κρεμαστά' ψαλίδια σε βοηθητικό υποπλαίσιο και αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη με το αμμορτισέρ
          Πίσω ανεξάρτητη, με διαμήκεις βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
          ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
          Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
          Μεταξόνιο (mm) 2305
          Μετατρόχιο (εμπρός-πίσω) (mm) 1366 / 1358
          Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm) 3574 / 1605 / 1590-1632
          Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με ενιαίο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (min/max) 200 / 855
          Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με συρόμενο πίσω κάθισμα (min/max) 230 / 780
          ΤΡΟΧΟΙ
          Ελαστικά 165/70 R14' (185/65 R14' ελαστικά Winter, έκδοση Climbing)
          ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)
          Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)
          Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) 50
          ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
          Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας DIN (kg) 1075
          Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο 900
          Μέγιστο φορτίο 445
          Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
          ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
          Γωνία διαφυγής 420
          Γωνία προσέγγισης 240
          Γωνία υπέρβασης ράμπας 240
          Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από γωνία) 55%
          Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από επίπεδο) 65%
          Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
          Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
          Μέγιστη Ταχύτητα 150
          ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα / 100χλμ)
          Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) 141
          Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7/4.4/5.3

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Με 1500 ευρω παραπάνω παίρνεις Suzuki SX4 4x4.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Με 1500 ευρω παραπάνω παίρνεις Suzuki SX4 4x4.

              ...αλλα αν θες diesel, θα πρεπει να δωσεις κατι παραπανω, με μοναδικη επιλογη τον 1.9...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                metro last edited by

                φοβερη επιλογη το panda σε πετρελαιο.ειναι ροπατο, οικονομικο και σε παει σχεδον παντου επειδη σαν αμαξωμα ειναι παναλαφρο. το μειονεκτημα του, απο συζητηση με ενα πωλητη της fiat, ειναι οτι δεν μπορεις ευκολα να το πουλησεις μετα λογω της μειωμενης ζητησης σε πετρελαιοκινητα στην ελλαδα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  costaslio last edited by

                  Ο χρήστης metro έγραψε:
                  δεν μπορεις ευκολα να το πουλησεις μετα λογω της μειωμενης ζητησης σε πετρελαιοκινητα στην ελλαδα

                  Ετσι όπως γίνανε τα πράγματα, παίρνεις ένα αμάξι και το κρατάς πάνω από 15 χρόνια , οπότε τότε που θα το δώσεις του τά έχεις πάρει όλα και δεν σε απασχολεί σε τι τιμή θα το δώσεις!
                  Σε αμάξια φυσικά γύρω στα 15000 ευρώ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drdino last edited by

                    Μπα, κανείς δεν παίρνει πλέον για 15 χρόνια αμάξι...

                    Πάρτο επιτέλους το παντα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Είναι πάρα πολύ μικρό για μοναδικό αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Και ακόμα πιο μικρό για 16.000.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          travelman last edited by

                          Ειναι ελαφρώς πανάκριβό αλλά είναι η μόνη έκδοση του πάντα που βλέπω με καλό μάτι. Ροπή ντίζελ + κατανάλωση βέσπας + τετρακίνηση = ενδιαφέρον SUVλάκι. Εξάλλου το τζίπινγκ θέλει μικρές διαστάσεις στην Ελλάδα...

                          Πάντως το σέντιτσι/σχ4 είναι αρκετά πιο ολοκλρωμένο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Είναι πάρα πολύ μικρό για μοναδικό αυτοκίνητο.

                            Aν καλυπτει τις αναγκες του , δεν παιζει ρολο το οτι θα ειναι 'πρωτο' αυτοκινητο.

                            Και ακόμα πιο μικρό για 16.000.

                            Πιο ειναι φθηνοτερο diesel 4Χ4 απο το Panda?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Διακοπές δεν πηγαίνει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Διακοπες , ναι.
                                Μετακομιση οχι.

                                Ακομα και αν τυχει να συμβιβαστει σε χωρους, ποσες φορες θα γινει αυτο? Ενα μηνα συνολικα? Τους υπολοιπους 11 θα εναι μια χαρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Είναι πολύ μικρό αυτοκίνητο για ένα και μοναδικό. Είναι μόνο για μέσα στην πόλη. Οικογένεια, παιδιά αν έχει? Ακόμα και κοπέλα μόνο να έχει θα αντιμετωπίσει πρόβλημα πολύπλευρο . Πολύ μικρό μεταξόνιο στα ταξίδια θα έχει πρόβλημα. Εδώ και το sx4 που έχω είναι οριακό νομίζω για μένα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Panda φίλε...
                                    Χτύπα το και δε θα χάσεις!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dirtoulios last edited by

                                      Δεν είναι κακή ιδέα. 'Έρχεσαι' από παλιό Τέριος, σωστα?
                                      Με σχετικό μειονέκτημα την τιμή αγοράς του (για την οποία θα ελπίζεις σε απόσβεση αν κάνεις πολλά km) αντισταθμίζει εν μέρει το μειονέκτημα του 'δικού μου' βενζινοκίνητου, που είναι ψοφίμι. Καλή ροπή. Δεν έχει τα 100τόσα άλογάκια των διδύμων, εννοείται.
                                      Πάλι σε σχέση με Sedici/SX4 και τους χώρους τους. Μιλάμε για 210 lt vs 270(*) στο πορτμπαγκάζ, κάτι που σημαίνει ότι μιλάμε ούτως ή άλλως για μικρο χώρο αποσκευών. (τα 210 είναι μια μεγάλη βαλίτσα και τίποτ' αλλο, στα 270 θα βάλεις από δίπλα και ένα σάκο). Πήγαμε με φιλικό ζευγάρι που έχει Sedici και μωρό (ακολουθούσε και SX4 με δίδυμα). Εκεί έχεις μπαγκαζιέρα οροφής default, αν θες διακοπές -πέραν του ζεύγους. (Για μετακόμιση, όλα είναι άχρηστα, εννοείται).
                                      Το Παντάκι επίσης είναι στενό: άλλωστε η στάνταρντ έγκριση τύπου του είναι για 4θέσιο. Βγαίνει και σε 5θέσιο, αλλά ο μεσαίος είναι τόσο στριμωγμένος όσο και σε ένα Roomster (χα χα).
                                      Εξαιρετική εργονομία, για το παντάκι. Εκει χάνει το SX4 (δεν ξέρω για το αδερφάκι του), με τα χειριστήρια κλιματισμού τοποθετημένα εξαιρετικά χαμηλά, ΙΜΟ. Ενδέχεται επίσης να σε ενοχλήσει και το μπροστινό κολωνάκι (αλλά αυτό ξεπερνιέται) που έχουν τα δίδυμα.

                                      (*) με συρόμενο πίσω κάθισμα, χωρητικότητα του παντακίου είναι 170-230 lt. Η option αυτή ΔΕΝ προτείνεται, αν είναι να μπαίνουν παραπάνω από 2 ενήλικα άτομα.

                                      Άλλα:
                                      Το παντάκι ΔΕΝ έχει το ύψος (clearance height) του Τέριος, αλλά έχει εκπληκτικές γωνίες προσβολής - διαφυγής.
                                      Μειονεκτεί ως προς τα δίδυμα ως προς την υποχρεωτική τετρακίνηση (auto only). Αλλά δίνει ένα ψευτο-LSD που όλο και κάπου μπορεί να βοθήσει.
                                      Με Service ανα 30k δε θα βλέπεις συχνά το συνεργείο, αλλά η κάθε επίσκεψη θα τσούζει λιγουλάκι. (Το βενζινοκίνητο θέλει >300 Ε για σέρβις των 20k).
                                      Τέλος, η χαμηλή του κατανάλωση έρχεται να ισοσκελίσει κάπως το απελπιστικά μικρό του ρεζερβουάρ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης costaslio έγραψε:

                                        Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
                                        Μέγιστη Ταχύτητα 150

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dirtoulios last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                          Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα **18 **

                                          Με αρκετή αισιοδοξία...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cambof last edited by

                                            κατοχος εδω και δυο χρονια περιπου
                                            μια χαρα ειναι ,για περισοτερα περνα απο την πιο κατω διεθυνση
                                            http://www.fiatpandaclub.gr/index.php' target='_blank

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr