-
ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;
ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ;;;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ!!! ΓΙΑ SUV ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ!!!!
ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ! 16.000 ΕΧΕΙ!!!!!PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
Ανάφλεξη Με υπερσυμπίεση
Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 69,6 X 82
Ελεγχος εκπομπής ρύπων Οξειδωτικός καταλύτης στο χώρο του κινητήρα και βαλβίδα EGR
Κάυσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1248
Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 70 (51) / 4000
Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 145 (14,8) / 1500
Μετάδοση 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
Οικολογικό επίπεδο Euro 4
Σχέση συμπίεσης 18:1
Τροφοδοσία Άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 'Common Rail' ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (Multijet), με υπερσυμπιεστή και Intercooler
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο ταχυτήτων: αριθ. Σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων+ όπισθεν
Κίνηση 4x4 με αυτόματη εμπλοκή μέσω συνεκτικού συνδέσμου 'viscous' - δύο διαφορικά
Σχέση (κίνησης)
Τελική σχέση μετάδοσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (m) 9.4
Τύπος κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive
ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 240 (αεριζόμενοι)
Πίσω: Διάμετρος mm Δ 240
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητη, τύπου Mc Pherson με κάτω 'κρεμαστά' ψαλίδια σε βοηθητικό υποπλαίσιο και αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη με το αμμορτισέρ
Πίσω ανεξάρτητη, με διαμήκεις βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
Μεταξόνιο (mm) 2305
Μετατρόχιο (εμπρός-πίσω) (mm) 1366 / 1358
Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm) 3574 / 1605 / 1590-1632
Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με ενιαίο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (min/max) 200 / 855
Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με συρόμενο πίσω κάθισμα (min/max) 230 / 780
ΤΡΟΧΟΙ
Ελαστικά 165/70 R14' (185/65 R14' ελαστικά Winter, έκδοση Climbing)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)
Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)
Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) 50
ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας DIN (kg) 1075
Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο 900
Μέγιστο φορτίο 445
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Γωνία διαφυγής 420
Γωνία προσέγγισης 240
Γωνία υπέρβασης ράμπας 240
Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από γωνία) 55%
Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από επίπεδο) 65%
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
Μέγιστη Ταχύτητα 150
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα / 100χλμ)
Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) 141
Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7/4.4/5.3 -
ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;
ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ;;;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ!!! ΓΙΑ SUV ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ!!!!
ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ! 16.000 ΕΧΕΙ!!!!!PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
Ανάφλεξη Με υπερσυμπίεση
Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 69,6 X 82
Ελεγχος εκπομπής ρύπων Οξειδωτικός καταλύτης στο χώρο του κινητήρα και βαλβίδα EGR
Κάυσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1248
Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 70 (51) / 4000
Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 145 (14,8) / 1500
Μετάδοση 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
Οικολογικό επίπεδο Euro 4
Σχέση συμπίεσης 18:1
Τροφοδοσία Άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 'Common Rail' ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (Multijet), με υπερσυμπιεστή και Intercooler
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο ταχυτήτων: αριθ. Σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων+ όπισθεν
Κίνηση 4x4 με αυτόματη εμπλοκή μέσω συνεκτικού συνδέσμου 'viscous' - δύο διαφορικά
Σχέση (κίνησης)
Τελική σχέση μετάδοσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (m) 9.4
Τύπος κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive
ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 240 (αεριζόμενοι)
Πίσω: Διάμετρος mm Δ 240
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητη, τύπου Mc Pherson με κάτω 'κρεμαστά' ψαλίδια σε βοηθητικό υποπλαίσιο και αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη με το αμμορτισέρ
Πίσω ανεξάρτητη, με διαμήκεις βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
Μεταξόνιο (mm) 2305
Μετατρόχιο (εμπρός-πίσω) (mm) 1366 / 1358
Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm) 3574 / 1605 / 1590-1632
Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με ενιαίο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (min/max) 200 / 855
Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με συρόμενο πίσω κάθισμα (min/max) 230 / 780
ΤΡΟΧΟΙ
Ελαστικά 165/70 R14' (185/65 R14' ελαστικά Winter, έκδοση Climbing)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)
Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)
Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) 50
ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας DIN (kg) 1075
Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο 900
Μέγιστο φορτίο 445
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Γωνία διαφυγής 420
Γωνία προσέγγισης 240
Γωνία υπέρβασης ράμπας 240
Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από γωνία) 55%
Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από επίπεδο) 65%
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
Μέγιστη Ταχύτητα 150
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα / 100χλμ)
Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) 141
Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7/4.4/5.3 -
ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΛΕΤΕ;;;;;;
ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΩ;;;
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ!!! ΓΙΑ SUV ΠΗΓΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΗΡΙΩΔΕΙΣ!!!!
ΜΟΝΟ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΜΕΣΑ! 16.000 ΕΧΕΙ!!!!!PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Aρ. Κυλίνδρων διάταξη 4 σε σειρά, εγκάρσια εμπρός
Ανάφλεξη Με υπερσυμπίεση
Διάμετρος Χ διαδρομή (mm) 69,6 X 82
Ελεγχος εκπομπής ρύπων Οξειδωτικός καταλύτης στο χώρο του κινητήρα και βαλβίδα EGR
Κάυσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός (κυβ. εκ.) 1248
Μέγιστη ισχύς HP - (kW) / σ.α.λ. 70 (51) / 4000
Μέγιστη ροπή Nm-CE (kgm-CE) ) / σ.α.λ. 145 (14,8) / 1500
Μετάδοση 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (υδραυλικά ωστήρια)
Οικολογικό επίπεδο Euro 4
Σχέση συμπίεσης 18:1
Τροφοδοσία Άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 'Common Rail' ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (Multijet), με υπερσυμπιεστή και Intercooler
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο ταχυτήτων: αριθ. Σχέσεων Μηχανικό 5 σχέσεων+ όπισθεν
Κίνηση 4x4 με αυτόματη εμπλοκή μέσω συνεκτικού συνδέσμου 'viscous' - δύο διαφορικά
Σχέση (κίνησης)
Τελική σχέση μετάδοσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (m) 9.4
Τύπος κρεμαγιέρα με ηλεκτρική υποβοήθηση Dualdrive
ΦΡΕΝΑ (με ΑBS) - Δ (δίσκος) - Τ (Ταμπούρα)
Εμπρός : Διάμετρος mm Δ 240 (αεριζόμενοι)
Πίσω: Διάμετρος mm Δ 240
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός Ανεξάρτητη, τύπου Mc Pherson με κάτω 'κρεμαστά' ψαλίδια σε βοηθητικό υποπλαίσιο και αντιστρεπτική δοκό συνδεδεμένη με το αμμορτισέρ
Πίσω ανεξάρτητη, με διαμήκεις βραχίονες και αντιστρεπτική δοκό
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΒΑΡΗ
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
Μεταξόνιο (mm) 2305
Μετατρόχιο (εμπρός-πίσω) (mm) 1366 / 1358
Μήκος/Πλάτος/Υψος (mm) 3574 / 1605 / 1590-1632
Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με ενιαίο και διαιρούμενο πίσω κάθισμα (min/max) 200 / 855
Χώρος αποσκευών (Χωρητικότητα) VDA dm3 με συρόμενο πίσω κάθισμα (min/max) 230 / 780
ΤΡΟΧΟΙ
Ελαστικά 165/70 R14' (185/65 R14' ελαστικά Winter, έκδοση Climbing)
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (12V)
Εναλλακτήρας μεγ. Τάση (Α)
Χωρητικότητα συσσωρευτή (Ah) 50
ΒΑΡΟΣ - ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας DIN (kg) 1075
Μέγιστο Ρυμουλκούμενο Φορτίο 900
Μέγιστο φορτίο 445
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 30
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Γωνία διαφυγής 420
Γωνία προσέγγισης 240
Γωνία υπέρβασης ράμπας 240
Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από γωνία) 55%
Δυνατότητα αναρρίχησης (εκκίνηση από επίπεδο) 65%
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 160 (κάτω μέρος κινητήρα)
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
Μέγιστη Ταχύτητα 150
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (λίτρα / 100χλμ)
Εκπομπές καυσαερίων CO2 (gr/km) 141
Κύκλος πόλης/εκτός πόλης/μικτός 7/4.4/5.3 -
Με 1500 ευρω παραπάνω παίρνεις Suzuki SX4 4x4.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Με 1500 ευρω παραπάνω παίρνεις Suzuki SX4 4x4....αλλα αν θες diesel, θα πρεπει να δωσεις κατι παραπανω, με μοναδικη επιλογη τον 1.9...
-
φοβερη επιλογη το panda σε πετρελαιο.ειναι ροπατο, οικονομικο και σε παει σχεδον παντου επειδη σαν αμαξωμα ειναι παναλαφρο. το μειονεκτημα του, απο συζητηση με ενα πωλητη της fiat, ειναι οτι δεν μπορεις ευκολα να το πουλησεις μετα λογω της μειωμενης ζητησης σε πετρελαιοκινητα στην ελλαδα
-
Ο χρήστης metro έγραψε:
δεν μπορεις ευκολα να το πουλησεις μετα λογω της μειωμενης ζητησης σε πετρελαιοκινητα στην ελλαδαΕτσι όπως γίνανε τα πράγματα, παίρνεις ένα αμάξι και το κρατάς πάνω από 15 χρόνια , οπότε τότε που θα το δώσεις του τά έχεις πάρει όλα και δεν σε απασχολεί σε τι τιμή θα το δώσεις!
Σε αμάξια φυσικά γύρω στα 15000 ευρώ! -
Μπα, κανείς δεν παίρνει πλέον για 15 χρόνια αμάξι...
Πάρτο επιτέλους το παντα!
-
Είναι πάρα πολύ μικρό για μοναδικό αυτοκίνητο.
-
Και ακόμα πιο μικρό για 16.000.
-
Ειναι ελαφρώς πανάκριβό αλλά είναι η μόνη έκδοση του πάντα που βλέπω με καλό μάτι. Ροπή ντίζελ + κατανάλωση βέσπας + τετρακίνηση = ενδιαφέρον SUVλάκι. Εξάλλου το τζίπινγκ θέλει μικρές διαστάσεις στην Ελλάδα...
Πάντως το σέντιτσι/σχ4 είναι αρκετά πιο ολοκλρωμένο...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Είναι πάρα πολύ μικρό για μοναδικό αυτοκίνητο.Aν καλυπτει τις αναγκες του , δεν παιζει ρολο το οτι θα ειναι 'πρωτο' αυτοκινητο.
Και ακόμα πιο μικρό για 16.000.
Πιο ειναι φθηνοτερο diesel 4Χ4 απο το Panda?
-
Διακοπές δεν πηγαίνει;
-
Διακοπες , ναι.
Μετακομιση οχι.Ακομα και αν τυχει να συμβιβαστει σε χωρους, ποσες φορες θα γινει αυτο? Ενα μηνα συνολικα? Τους υπολοιπους 11 θα εναι μια χαρα.
-
Είναι πολύ μικρό αυτοκίνητο για ένα και μοναδικό. Είναι μόνο για μέσα στην πόλη. Οικογένεια, παιδιά αν έχει? Ακόμα και κοπέλα μόνο να έχει θα αντιμετωπίσει πρόβλημα πολύπλευρο . Πολύ μικρό μεταξόνιο στα ταξίδια θα έχει πρόβλημα. Εδώ και το sx4 που έχω είναι οριακό νομίζω για μένα.
-
Panda φίλε...
Χτύπα το και δε θα χάσεις!!! -
Δεν είναι κακή ιδέα. 'Έρχεσαι' από παλιό Τέριος, σωστα?
Με σχετικό μειονέκτημα την τιμή αγοράς του (για την οποία θα ελπίζεις σε απόσβεση αν κάνεις πολλά km) αντισταθμίζει εν μέρει το μειονέκτημα του 'δικού μου' βενζινοκίνητου, που είναι ψοφίμι. Καλή ροπή. Δεν έχει τα 100τόσα άλογάκια των διδύμων, εννοείται.
Πάλι σε σχέση με Sedici/SX4 και τους χώρους τους. Μιλάμε για 210 lt vs 270(*) στο πορτμπαγκάζ, κάτι που σημαίνει ότι μιλάμε ούτως ή άλλως για μικρο χώρο αποσκευών. (τα 210 είναι μια μεγάλη βαλίτσα και τίποτ' αλλο, στα 270 θα βάλεις από δίπλα και ένα σάκο). Πήγαμε με φιλικό ζευγάρι που έχει Sedici και μωρό (ακολουθούσε και SX4 με δίδυμα). Εκεί έχεις μπαγκαζιέρα οροφής default, αν θες διακοπές -πέραν του ζεύγους. (Για μετακόμιση, όλα είναι άχρηστα, εννοείται).
Το Παντάκι επίσης είναι στενό: άλλωστε η στάνταρντ έγκριση τύπου του είναι για 4θέσιο. Βγαίνει και σε 5θέσιο, αλλά ο μεσαίος είναι τόσο στριμωγμένος όσο και σε ένα Roomster (χα χα).
Εξαιρετική εργονομία, για το παντάκι. Εκει χάνει το SX4 (δεν ξέρω για το αδερφάκι του), με τα χειριστήρια κλιματισμού τοποθετημένα εξαιρετικά χαμηλά, ΙΜΟ. Ενδέχεται επίσης να σε ενοχλήσει και το μπροστινό κολωνάκι (αλλά αυτό ξεπερνιέται) που έχουν τα δίδυμα.(*) με συρόμενο πίσω κάθισμα, χωρητικότητα του παντακίου είναι 170-230 lt. Η option αυτή ΔΕΝ προτείνεται, αν είναι να μπαίνουν παραπάνω από 2 ενήλικα άτομα.
Άλλα:
Το παντάκι ΔΕΝ έχει το ύψος (clearance height) του Τέριος, αλλά έχει εκπληκτικές γωνίες προσβολής - διαφυγής.
Μειονεκτεί ως προς τα δίδυμα ως προς την υποχρεωτική τετρακίνηση (auto only). Αλλά δίνει ένα ψευτο-LSD που όλο και κάπου μπορεί να βοθήσει.
Με Service ανα 30k δε θα βλέπεις συχνά το συνεργείο, αλλά η κάθε επίσκεψη θα τσούζει λιγουλάκι. (Το βενζινοκίνητο θέλει >300 Ε για σέρβις των 20k).
Τέλος, η χαμηλή του κατανάλωση έρχεται να ισοσκελίσει κάπως το απελπιστικά μικρό του ρεζερβουάρ. -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα 18
Μέγιστη Ταχύτητα 150 -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Επιτάχυνση (δ): 0-100 χλμ/ώρα **18 **
Με αρκετή αισιοδοξία...
-
κατοχος εδω και δυο χρονια περιπου
μια χαρα ειναι ,για περισοτερα περνα απο την πιο κατω διεθυνση
http://www.fiatpandaclub.gr/index.php' target='_blank
PANDA 4x4 Climbing 1.3 Diesel