-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
. . . Βεβαια και παλι το πισω μερος δεν χωνευεται..
Μα καλά στραβοί είναι και δεν το βλέπουν ????????????????????????????????????
Project
Να βγει ένας after market να βγάλει τα πίσω φώτα χωρίς την εξοχή στο πλάι , ή η εξοχή να είναι στο χρώμα του αυτ/του να μην φαίνεται .Face Lift , ΤΩΡΑ !!!!!
Φίλε sprsk έτσι και δεν είχε την εξοχή στο πλάι στα πίσω φώτα, θα έμοιαζε με το KIA CEED!!
Πρωσιπικά εμένα μου αρέσει το κάνει να ξεχωρίζει...δένει αρμονικά με το πορτάκι του ρεζερβουάρ. -
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Εντάξει το 2ο μοιάζει με MEGANE..
-
1000 φορές καλύτερο
στείλτο
-
Περισσοτερο μ'αρεσει η πρωτη φωτο...
-
Αν είχε και το τελείωμα στο επάνω μέρος που έχει το 2ο θα ήταν πολύ καλό .
Σίγουρα έιναι καλύτερο από το αίσχος που παρουσίασαν -
Σίγουρα το πρώτο είναι πολύ πιο ωραίο απο το κανονικό.
-
Έχει ενα θέμα με τα οπίσθια του το νεο focus ,αλλα μπροστα και στο πλαι είναι πολύ ωραιο. Επίσης το εσωτερικό του μου αρέσει περισσοτερο απο τα βαρετά εσωτερικα των vw.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Έχει ενα θέμα με τα οπίσθια του το νεο focus ,αλλα μπροστα και στο πλαι είναι πολύ ωραιο. Επίσης το εσωτερικό του μου αρέσει περισσοτερο απο τα βαρετά εσωτερικα των vw.Είναι τόσο ενδιαφέρον το εσωτερικό του που σε κάνει να χαζεύεις με όλα αυτά τα κουμπάκια και τις λειτουργίες...
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
πραγματικές δοκιμές που έχουν γίνει στον ecoboost 1.000cc (φιεστα), έχουν δείξει, ότι η κατανάλωση του, δεν είναι για 1000cc, αλλά για 120Ηp. Όπως και να έχει πάντως, είναι μια πρόοδος ... πιο ελαφρύς και υπό συνθήκες πιο οικονομικός ...Eξαρτάται πως οδηγάς και αν χρησιμοποιείς συνεχώς και τα 125 άλογα ή αν είσαι συνέχεια στο overboost. Με προσεκτική οδήγηση κατεβαίνει εύκολα στα 6lt/100km με το πάτωμα του focus.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
νομίζω θα ήταν Ο ιδανικός κινητήρας για το Fiesta.
για το focus το αυξημένο κόστος παραγωγής θα αντισταθμίζεται μόνο απο μειωμένη κατανάλωση και όχι απο κάτι ιδιαίτερο σε επιδόσεις.Όντως ταιριάζει καλύτερα στο fiesta. Αλλά και στο focus είναι ικανοποιητικός. Είναι πολύ καλύτερος σε επιδόσεις από τον 1.6 sigma που αντικαθιστά.
-
Αυτό μένει να αποδειχθεί...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό μένει να αποδειχθεί...Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.
-
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Αυτό μένει να αποδειχθεί...
Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.
Άρα όχι και η πιο αξιόπιστη πηγή για αντικειμενική πληροφόρηση επ' αυτού...
-
Oπως και να εχει, το ενδιαφερον για τους πιο 'ανησυχους' θα ειναι να μπει το 1000αρι μοτερ σε fiesta με τις σπορ ρυθμισεις που εχει πχ το 3πορτο 1600αρι, αλλα και σε ενα στημενο Ka...
Η ford μεχρι το κοντινο παρελθον, ειχε εντονο...lag στο να παρακολουθησει τις εξελιξεις σε επιπεδο βενζινοκινητηρων χαμηλου κυβισμου, και συνδυασμο με διαφορετικα πλαισια. Μακαρι, να 'παρει μπρος' και να δουμε συντομα τον 1000αρη στα μοντελα που προανεφερα... -
με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!Σαν το TCT της AR, που δεν αλλαζει σε κοφτη, και δεν κανει kickdown σε σπορ προγραμμα δεν νομιζω να ειναι... Τι να το κανεις ομως το αυτοματο σε ford, (παππους εισαι? )
η ford εχει και γ@μω τα χειροκινητα κιβωτια, ωραια αισθηση στο κουμπωμα, δεν σκαλωνουν και στις πιο γρηγορες αλλαγες, τις παιρνουν και με κολημμενο γκαζι αμα λαχει, και αμα δεν πατας και τερμα τον συμπλεκτη σε γρηγορες αλλαγες και γρατζουνιζεις τα συγχρονιζε ( ) ενιοτε, δυσκολα σπανε. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό μένει να αποδειχθεί...
Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.
Άρα όχι και η πιο αξιόπιστη πηγή για αντικειμενική πληροφόρηση επ' αυτού...
Αυτο πως προκυπτει;
Sent from my MB525 using Sarko power
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!
Σαν το TCT της AR, που δεν αλλαζει σε κοφτη, και δεν κανει kickdown σε σπορ προγραμμα δεν νομιζω να ειναι... Τι να το κανεις ομως το αυτοματο σε ford, (παππους εισαι? )
η ford εχει και γ@μω τα χειροκινητα κιβωτια, ωραια αισθηση στο κουμπωμα, δεν σκαλωνουν και στις πιο γρηγορες αλλαγες, τις παιρνουν και με κολημμενο γκαζι αμα λαχει, και αμα δεν πατας και τερμα τον συμπλεκτη σε γρηγορες αλλαγες και γρατζουνιζεις τα συγχρονιζε ( ) ενιοτε, δυσκολα σπανε.οταν μεγαλωσεις λιγο θα καταλαβεις οτι μεταξυ ενος καλου αυτοματου και ενος χειροκινητου, δεν υπαρχει καμια σχεση.
το χειροκινητο ειναι μονο για αυτους που νομιζουν οτι 'οδηγουν', αλλα ταυτοχρονα στο 99,9% των χιλιομετρων που κανουν, ειναι παντελως αχρηστο το χειροκινητο.
Ford Focus 2011