Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus 2011
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 66
    • 67
    • 57 / 67
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    199
    1322
    1717
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas85 last edited by

      Ο χρήστης sprsk έγραψε:

      . . . Βεβαια και παλι το πισω μερος δεν χωνευεται..

      Μα καλά στραβοί είναι και δεν το βλέπουν ????????????????????????????????????

      Project
      Να βγει ένας after market να βγάλει τα πίσω φώτα χωρίς την εξοχή στο πλάι , ή η εξοχή να είναι στο χρώμα του αυτ/του να μην φαίνεται .

      Face Lift , ΤΩΡΑ !!!!!

      Φίλε sprsk έτσι και δεν είχε την εξοχή στο πλάι στα πίσω φώτα, θα έμοιαζε με το KIA CEED!!
      Πρωσιπικά εμένα μου αρέσει το κάνει να ξεχωρίζει...δένει αρμονικά με το πορτάκι του ρεζερβουάρ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        konstantinos last edited by


        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas85 last edited by

          Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:

          Εντάξει το 2ο μοιάζει με MEGANE..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sprsk
            sprsk last edited by

            1000 φορές καλύτερο

            στείλτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              focusman91 last edited by

              Περισσοτερο μ'αρεσει η πρωτη φωτο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sprsk
                sprsk last edited by

                Αν είχε και το τελείωμα στο επάνω μέρος που έχει το 2ο θα ήταν πολύ καλό .
                Σίγουρα έιναι καλύτερο από το αίσχος που παρουσίασαν

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • vespas
                  vespas last edited by

                  Σίγουρα το πρώτο είναι πολύ πιο ωραίο απο το κανονικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eleos last edited by

                    Έχει ενα θέμα με τα οπίσθια του το νεο focus ,αλλα μπροστα και στο πλαι είναι πολύ ωραιο. Επίσης το εσωτερικό του μου αρέσει περισσοτερο απο τα βαρετά εσωτερικα των vw.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostas85 last edited by

                      Ο χρήστης eleos έγραψε:
                      Έχει ενα θέμα με τα οπίσθια του το νεο focus ,αλλα μπροστα και στο πλαι είναι πολύ ωραιο. Επίσης το εσωτερικό του μου αρέσει περισσοτερο απο τα βαρετά εσωτερικα των vw.

                      Είναι τόσο ενδιαφέρον το εσωτερικό του που σε κάνει να χαζεύεις με όλα αυτά τα κουμπάκια και τις λειτουργίες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        msamaro last edited by

                        Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
                        πραγματικές δοκιμές που έχουν γίνει στον ecoboost 1.000cc (φιεστα), έχουν δείξει, ότι η κατανάλωση του, δεν είναι για 1000cc, αλλά για 120Ηp. Όπως και να έχει πάντως, είναι μια πρόοδος ... πιο ελαφρύς και υπό συνθήκες πιο οικονομικός ...

                        Eξαρτάται πως οδηγάς και αν χρησιμοποιείς συνεχώς και τα 125 άλογα ή αν είσαι συνέχεια στο overboost. Με προσεκτική οδήγηση κατεβαίνει εύκολα στα 6lt/100km με το πάτωμα του focus.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          msamaro last edited by

                          Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                          νομίζω θα ήταν Ο ιδανικός κινητήρας για το Fiesta.
                          για το focus το αυξημένο κόστος παραγωγής θα αντισταθμίζεται μόνο απο μειωμένη κατανάλωση και όχι απο κάτι ιδιαίτερο σε επιδόσεις.

                          Όντως ταιριάζει καλύτερα στο fiesta. Αλλά και στο focus είναι ικανοποιητικός. Είναι πολύ καλύτερος σε επιδόσεις από τον 1.6 sigma που αντικαθιστά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Αυτό μένει να αποδειχθεί...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Αυτό μένει να αποδειχθεί...

                              Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dstou last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                  Αυτό μένει να αποδειχθεί...

                                  Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.

                                  Άρα όχι και η πιο αξιόπιστη πηγή για αντικειμενική πληροφόρηση επ' αυτού...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Oπως και να εχει, το ενδιαφερον για τους πιο 'ανησυχους' θα ειναι να μπει το 1000αρι μοτερ σε fiesta με τις σπορ ρυθμισεις που εχει πχ το 3πορτο 1600αρι, αλλα και σε ενα στημενο Ka...
                                    Η ford μεχρι το κοντινο παρελθον, ειχε εντονο...lag στο να παρακολουθησει τις εξελιξεις σε επιπεδο βενζινοκινητηρων χαμηλου κυβισμου, και συνδυασμο με διαφορετικα πλαισια. Μακαρι, να 'παρει μπρος' και να δουμε συντομα τον 1000αρη στα μοντελα που προανεφερα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!

                                        Σαν το TCT της AR, που δεν αλλαζει σε κοφτη, και δεν κανει kickdown σε σπορ προγραμμα δεν νομιζω να ειναι... Τι να το κανεις ομως το αυτοματο σε ford, (παππους εισαι? )
                                        η ford εχει και γ@μω τα χειροκινητα κιβωτια, ωραια αισθηση στο κουμπωμα, δεν σκαλωνουν και στις πιο γρηγορες αλλαγες, τις παιρνουν και με κολημμενο γκαζι αμα λαχει, και αμα δεν πατας και τερμα τον συμπλεκτη σε γρηγορες αλλαγες και γρατζουνιζεις τα συγχρονιζε ( ) ενιοτε, δυσκολα σπανε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Αυτό μένει να αποδειχθεί...

                                          Για αποφυγή παρεξηγήσεων, τυγχάνει να είμαι μέλος της ομάδας εξέλιξης/δοκιμών του χιλιάρη τα τελευταία δύο χρόνια.

                                          Άρα όχι και η πιο αξιόπιστη πηγή για αντικειμενική πληροφόρηση επ' αυτού...

                                          Αυτο πως προκυπτει;

                                          Sent from my MB525 using Sarko power

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                            με το καλο και ενα σωστο αυτοματο κιβωτιο!

                                            Σαν το TCT της AR, που δεν αλλαζει σε κοφτη, και δεν κανει kickdown σε σπορ προγραμμα δεν νομιζω να ειναι... Τι να το κανεις ομως το αυτοματο σε ford, (παππους εισαι? )
                                            η ford εχει και γ@μω τα χειροκινητα κιβωτια, ωραια αισθηση στο κουμπωμα, δεν σκαλωνουν και στις πιο γρηγορες αλλαγες, τις παιρνουν και με κολημμενο γκαζι αμα λαχει, και αμα δεν πατας και τερμα τον συμπλεκτη σε γρηγορες αλλαγες και γρατζουνιζεις τα συγχρονιζε ( ) ενιοτε, δυσκολα σπανε.

                                            οταν μεγαλωσεις λιγο θα καταλαβεις οτι μεταξυ ενος καλου αυτοματου και ενος χειροκινητου, δεν υπαρχει καμια σχεση.
                                            το χειροκινητο ειναι μονο για αυτους που νομιζουν οτι 'οδηγουν', αλλα ταυτοχρονα στο 99,9% των χιλιομετρων που κανουν, ειναι παντελως αχρηστο το χειροκινητο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 57 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr