-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μετα απ'αυτα που διαβασα με βλεπω να πηγαινω προς Α3 μερια
Αλλη βλακεια δεν εχεις να επιλεξεις;
Focus Mk3?
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μετα απ'αυτα που διαβασα με βλεπω να πηγαινω προς Α3 μερια
Αλλη βλακεια δεν εχεις να επιλεξεις;
Σε 3 χρονια το ξανασυζηταμε
-
Όχι τώρα θα το συζητήσουμε. Πετάς κάτι και τώρα το γυρίζεις;
-
Λες να ειμαι 19 χρονων, να εχω αυτοκινητο 1 χρονο και να θελω τωρα να το πουλησω και να παρω το Focus?
Απλως επειδη καποτε ειχαμε Focus (το 2 ) ελεγα μηπως το επομενο μου αυτοκινητο ηταν το mk3... Διαβαζοντας ομως τα παραπανω ομολογω οτι στεναχωρεθηκα(Και η Giulietta ωραια ειναι αλλα το εσωτερικο της δεν με εντυπωσιαζει )
-
Δεν με ενδιαφέρει πόσο είσαι. Την ξεκίνησες την κουβέντα θα την τελειώσεις
-
Ωραία η ανάλυση REALZEUS. Οδήγησα κι εγώ το focus αλλά μια μικρή βόλτα με πωλητή και δεν έβγαλα κάποιο συμπέρασμα. Πέρα από την σχετικά κακή αίσθηση που μου άφησε το τιμόνι συγκρίνοντας το με το υδραυλικό του Mondeo.
Το περίμενα περίμενα όντως κάπως πιο μαλακό, αλλά όχι και να έχει χάσει τόσο τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. -
Το 'μπαρμπαδοποίησαν'. Ένα ώριμο, άνετο, ήσυχο και ταχύ αυτοκίνητο. Η αληθεία είναι ότι το έκρινα αυστηρά αλλά με τα ίδια σπορτιφ και γκαζιάρικα κριτήρια έκρινα και την Giulietta και το Leon.
Μου άρεσε πάντως το ότι το τιμόνι έρχεται πιο κοντά στον οδηγό (πιο cockpit feeling) σε σχέση με το 1 αλλά σε αυτή τη ρύθμιση (κάθισμα τέρμα κάτω, πλάτη μπροστά, τιμόνι τέρμα κάτω και έξω) ένας οδηγός μέτριου αναστήματος (1.80 είμαι) δεν βλέπει καλά το ταχύμετρο από τα 130-160... Χρόνια είχα να αντιμετωπίσω τέτοιο πρόβλημα σε αυτοκίνητο...
-
Μάλιστα. Κάτι πιο κοντά σε Golf δηλαδή σε προσανατολισμό. Δεν είναι και περίεργο με τις πωλήσεις που έκανε η VW τελευταία σε όλη την Ευρώπη.
Παρεπιπτόντως, το μη απενεργοποιήσιμο ESP γίνεται ενοχλητικό στο focus σε μία 'καλή' βόλτα; Στην Giulietta παρατήρησα σε κάποιες στροφές ότι ενεργοποιήθηκε το ESP και στο dynamic. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό αλλά θα προτιμούσα να μπορείς να το απενεργοποιήσεις. Πραγματικά γιατί επιμένουν πλέον οι κατασκευαστές να μην έχουν απενεργοποιήσιμο ESP; Εγώ σε μια αγορά θα λάμβανα υπόψην την δυνατότητα απενεργοποίησης του. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το 'μπαρμπαδοποίησαν'. Ένα ώριμο, άνετο, ήσυχο και ταχύ αυτοκίνητο. Η αληθεία είναι ότι το έκρινα αυστηρά αλλά με τα ίδια σπορτιφ και γκαζιάρικα κριτήρια έκρινα και την Giulietta και το Leon.ωραία η περιγραφή και η κριτική σου αλλά εξειδικευμένη και σιγουρα δεν 'αγγιζει' ένα μέσο οδηγό .το νέο focus όπως και πολλά καινούρια μοντέλα που πολλοί τα περνούν γεννεές 14 για την 'oδική τους συμπεριφορά' αποτελούν ασφαλή, γρήγορα, ποιοτικά,ανετα και για το μέσο οδηγό ολοκληρωμένα αυτοκίνητα. γι αυτό και οι περισσότεροι θα προτιμήσουν τα golf, astra, auris και focus απο το Leon και τη Giulietta...
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
ωραία η περιγραφή και η κριτική σου αλλά εξειδικευμένη **και σιγουρα δεν 'αγγιζει' ένα μέσο οδηγό **.Αυτός ίσως όμως είναι που θα δει την ταμπέλα '150 άλογα' και θα καταπιεί τα 'φίκια για μεταξωτές κορδέλες' και το review αναφέρεται σε ακριβή και 'ειδική' έκδοση που άνετα ο μέσος οδηγός θα νομίσει ότι μπορεί να βγάλει κάποια στιγμή και τον 'γρήγορο' από μέσα του και θα 'καταπιεί' αμασητα τα παρεμβατικά ABS, ESP, ελαφρύ τιμόνι και μαλακή αναρτηση ως μέρος του 'παιχνιδιού'.
-
συμφωνω μαζι σου, αλλά καλυτερα να βγει ο 'γρηγορος' οδηγός σε ενα μεσο οδηγο με ενα αμαξι με esp, abs κλπ που θα τον προστατευσουν (μεχρι ενος σημειου) παρα να καταληξει σε κανα χαντακι το λιγοτερο...
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Μάλιστα. Κάτι πιο κοντά σε Golf δηλαδή σε προσανατολισμό. Δεν είναι και περίεργο με τις πωλήσεις που έκανε η VW τελευταία σε όλη την Ευρώπη.
Παρεπιπτόντως, το μη απενεργοποιήσιμο ESP γίνεται ενοχλητικό στο focus σε μία 'καλή' βόλτα; Στην Giulietta παρατήρησα σε κάποιες στροφές ότι ενεργοποιήθηκε το ESP και στο dynamic. Όχι σε ενοχλητικό βαθμό αλλά θα προτιμούσα να μπορείς να το απενεργοποιήσεις. Πραγματικά γιατί επιμένουν πλέον οι κατασκευαστές να μην έχουν απενεργοποιήσιμο ESP; Εγώ σε μια αγορά θα λάμβανα υπόψην την δυνατότητα απενεργοποίησης του.Ο Pop μάλιστα λέει ότι το Golf είναι πιο σπορ πια. Δεν θα το έφτανα ως εκεί αλλά σίγουρα το νέο Focus είναι πιο κοντά στο Golf παρά στη Giulietta.
Το ESP ενόχλησε μόνο όταν περίμενα να διορθώσω εγώ την υπερστροφή και με πρόλαβε, κόβοντάς μου την χαρά. Κατά τα άλλα όχι μόνο δεν ενοχλεί, αλλά το αυτοκίνητο δείχνει να βασίζεται πάνω του σε οριακή οδήγηση. Είναι πολύ καλορυθμισμένο πάντως και με το ζόρι το αντιλαμβάνεσαι.
ωραία η περιγραφή και η κριτική σου αλλά εξειδικευμένη και σιγουρα δεν 'αγγιζει' ένα μέσο οδηγό .το νέο focus όπως και πολλά καινούρια μοντέλα που πολλοί τα περνούν γεννεές 14 για την 'oδική τους συμπεριφορά' αποτελούν ασφαλή, γρήγορα, ποιοτικά,ανετα και για το μέσο οδηγό ολοκληρωμένα αυτοκίνητα. γι αυτό και οι περισσότεροι θα προτιμήσουν τα golf, astra, auris και focus απο το Leon και τη Giulietta...
Πιστεύω ότι εδώ μέσα ασχολούμαστε λίγο περισσότερο με την αυτοκίνηση και την οδήγηση από τον μέσο οδηγό. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αρκετοί πάμε σε πίστα, παίρνουμε τα βουνα για γρήγορη οδήγηση κλπ. Το review λοιπόν ήταν από την μεριά του petrolhead που του αρέσει η σπορ οδήγηση και πιστεύω ότι αφορά τους περισσότερους σε αυτό το φόρουμ.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Μετα απ'αυτα που διαβασα με βλεπω να πηγαινω προς Α3 μερια
Αλλη βλακεια δεν εχεις να επιλεξεις;
Κάτσε να δούμε το καινούριο .
-
μαζι σου ειμαι και εξ αρχής εγραψα οτι η αναλυση σου ηταν εξαιρετικη ....απλά ηθελα να δειξω την αρτιοτητα των περισσοτερων απο τα γνωστα συγχρονα μοντελα που αφορουν την πλεοψηφία των οδηγων απο τους οποιους καποιοι σιγουρα διαβαζουν ή διαβάσαν απο το περιοδικο 4Τ ως το forum μας. φυσικά δεν παυει το πιο ειδικό να θετει τα πλαισια και τα ορια του ασφαλους,γρηγορου και εν ολιγοις απολαυστικού αυτοκινητου
-
αΛηθινε Δια εχεις ακριβως το αναποδο συμπερασμα απ αυτο του Krunsestern ε;
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
μαζι σου ειμαι και εξ αρχής εγραψα οτι η αναλυση σου ηταν εξαιρετικη ....απλά ηθελα να δειξω την αρτιοτητα των περισσοτερων απο τα γνωστα συγχρονα μοντελα που αφορουν την πλεοψηφία των οδηγων απο τους οποιους καποιοι σιγουρα διαβαζουν ή διαβάσαν απο το περιοδικο 4Τ ως το forum μας. φυσικά δεν παυει το πιο ειδικό να θετει τα πλαισια και τα ορια του ασφαλους,γρηγορου και εν ολιγοις απολαυστικού αυτοκινητουΔεν διαφωνούμε κάπου. Το νέο Focus είναι πολύ καλό για αυτό που είναι, ένα ολοκληρωμένο, ασφαλές και ταχύ μικρομεσαίο δηλαδή. Δεν κάνει για πυροβολημένους όμως.
αΛηθινε Δια εχεις ακριβως το αναποδο συμπερασμα απ αυτο του Krunsestern ε;
Τα δικά μου κριτήρια ήταν καθαρά οδηγοκεντρικά. Ο Krus και το περιδικό γενικότερα, νομίζω ότι έκριναν το αυτοκίνητο συνολικότερα και ανέφεραν ότι δεν είναι τόσο κοφτερό όσα τα προηγούμενα Focus. Η δική μου άποψη πάντως ταυτίζεται με αυτή του Drive, το οποίο κατέληξε ότι η Giulietta είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά και πιο σπορ στημένη.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
συμφωνω μαζι σου, αλλά καλυτερα να βγει ο 'γρηγορος' οδηγός σε ενα μεσο οδηγο με ενα αμαξι με esp, abs κλπ που θα τον προστατευσουν (μεχρι ενος σημειου) παρα να καταληξει σε κανα χαντακι το λιγοτερο...Ετσι είναι. Και γι'άυτό και ένα supercar μπορεί να έχει συστήματα ασφαλείας. Ομως ο μέσος οδηγός θα δει και και το ατμοσφαιρικό 1,6 και θα νιώσει και υπερηφανος για την επιλογή του (και καλά θα κάνει) αλλά οταν ακούσει πολλά άλογα, εκφράσεις 'sport ... κάτι' και turbo κλπ τότε θα δελεαστεί και θα ονειρευτεί ... 'ferrari'!
Που θέλω να καταλήξω? Αυτή η έκδοση είναι marketing ή ουσία? Και το review δείχνει έντονα το πρώτο.
Eκείνο που καταλαβα εγώ (διαβάζοντας το) είναι ότι το αυτοκίνητο θέτει στενά όρια στην απόλαυση που 'υπόσχονται' και προσφέρουν οι αριθμοί και τα λογότυπα. Και μάλλον κάτι ίσως να έχω παρεξηγήσει εγώ αφού το ίδιο διαπίστωσα πριν μήνες και στο Astra 1,4T.
Τωρα αν το έφτιαξαν κάτι καλύτερο από το βασικό αλλά έτσι για να μεγαλώσουν το χάσμα και τις διαφορές με το δυνατότερο ... τότε απλώς είναι ένα μοντέλο 'κράχτης'. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μαζι σου ειμαι και εξ αρχής εγραψα οτι η αναλυση σου ηταν εξαιρετικη ....απλά ηθελα να δειξω την αρτιοτητα των περισσοτερων απο τα γνωστα συγχρονα μοντελα που αφορουν την πλεοψηφία των οδηγων απο τους οποιους καποιοι σιγουρα διαβαζουν ή διαβάσαν απο το περιοδικο 4Τ ως το forum μας. φυσικά δεν παυει το πιο ειδικό να θετει τα πλαισια και τα ορια του ασφαλους,γρηγορου και εν ολιγοις απολαυστικού αυτοκινητου
Δεν διαφωνούμε κάπου. Το νέο Focus είναι πολύ καλό για αυτό που είναι, ένα ολοκληρωμένο, ασφαλές και ταχύ μικρομεσαίο δηλαδή. Δεν κάνει για πυροβολημένους όμως.
αΛηθινε Δια εχεις ακριβως το αναποδο συμπερασμα απ αυτο του Krunsestern ε;
Τα δικά μου κριτήρια ήταν καθαρά οδηγοκεντρικά. Ο Krus και το περιδικό γενικότερα, νομίζω ότι έκριναν το αυτοκίνητο συνολικότερα και ανέφεραν ότι δεν είναι τόσο κοφτερό όσα τα προηγούμενα Focus. Η δική μου άποψη πάντως ταυτίζεται με αυτή του Drive, το οποίο κατέληξε ότι η Giulietta είναι σαφώς πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά και πιο σπορ στημένη.
Ερώτηση: Απο θέμα ποιότητας εσωτερικού με βάση το κόστος απόκτησης, πως το θεωρείς; Σε σχέση με Γκόλφ, Τζουλιέτα, C4;
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Ερώτηση: Απο θέμα ποιότητας εσωτερικού με βάση το κόστος απόκτησης, πως το θεωρείς; Σε σχέση με Γκόλφ, Τζουλιέτα, C4;Ούτε που πρόσεξα για να σου πω την αλήθεια. Δεν με ενδιαφερουν τα ζουληχτά πλαστικούλια... Πάντως γεροδεμένη αίσθηση είχε και το πλαίσιο και τα πλαστικά.
-
Ρε συ Αληθινέ Δία, δεν κάνεις για περιοδικά. Την έθαψες τη Φώκια. Άντε τώρα να το αγοράσει κανένας χεράς από τους
πολυάριθμους φορουμάδες που διαβάζουν το θρεντ. Άκου χορεύει η ουρά, το έκαναν για μπαρμπάδες, το παλιό έχει ισάξια φρένα και τα τοιαύτα.
Ατόπημα και κίτρινη κάρτα.
Ford Focus 2011