Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα σε Colt με αυτόματο σασμάν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα σε Colt με αυτόματο σασμάν
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    15
    839
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lazarefa last edited by

      Χτες το βράδυ ο αδερφός μου είχε μια παρολίγον μοιραία εμπειρία με το 3,5 ετών (και περίπου 50.000 διανυθέντων χιλιομέτρων) Mitsubishi Colt 1.3, με αυτόματο κιβώτιο (ΜΥ2005).
      Συγκεκριμένα ενώ ταξίδευε στο επαρχιακό δίκτυο του νομού Τρικάλων επιστρέφοντας προς Αθήνα μέσω Δομοκού, χρειάστηκε να κάνει μια σβέλτη προσπέραση. Στο αμάξι βρισκόταν ο ίδιος με τη φίλη του και τις αποσκευές τους. Το κιβώτιο ήταν σε αυτόματο mode (έχει και σειριακή λειτουργία). Ενώ λοιπόν σανιδώνει το γκάζι και πραγματοποιεί την προσπέραση, φρικάρει όταν διαπιστώνει ότι το γκάζι μένει κολλημένο στο πάτωμα και το κοντέρ δείχνει σταθερά 80χαω . Προσπαθεί μάταια να φρενάρει, το αμάξι συνεχίζει ακάθεκτο, το γκάζι παραμένει κολλημένο και το κοντέρ επίσης στα 80. Χειρόφρενο επίσης δεν έκανε τίποτα. Καταλαβαίνετε πόσο επικίνδυνο είναι να πηγαίνεις σε επαρχιακούς δρόμους με σταθερή μια τέτοια ταχύτητα. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα κι ενώ το πρόβλημα συνεχίζει, ο δρόμος τον βγάζει σε ένα χωριό όπου παρολίγο να συμβεί το μοιραίο, όταν αναγκάζεται να περάσει από αριστερά (το αλάρμ έδινε κι έπαιρνε εν τω μεταξύ όπως και οι μούτζες και τα κορναρίσματα από άλλους οδηγούς που δε φαντάζονταν τι συνέβαινε), ένα ιχ που προπορευόταν με μικρή ταχύτητα (40-50 χαω) και μπαίνοντας αριστερά του έρχεται από το αντίθετο ρεύμα άλλο ιχ με αποτέλεσμα να κόψει υπερβολικά δεξιά για να μη τρακάρει μετωπικά και να στραπατσάρει απλά τον καθρέπτη του με εκείνον αυτού που προσπέρασε.
      Τελικά μετά από 2-3 λεπτά το γκάζι ξεκολλάει, ο αδερφός μου επιστρέφει σε τούτο τον κόσμο (είχε χεστεί πάνω του), σταματάει και βλέπει τον μπροστινό αριστερό τροχό να καπνίζει. Υπερβολική θέρμανση των φρένων. Έρχεται οδική βοήθεια με πυροσβεστήρα ανά χείρας (για τέτοιο άναμμα μιλάμε), που τελικά δε χρησιμοποιείται. Πρόχειρη διάγνωση του τεχνικού της οδικής. Κατεστραμμένος δίσκος πέδησης, και τακάκι που έχει φαγωθεί τελείως, σε βαθμό να βρίσκει μέταλλο με μέταλλο.
      Φυσικά το αμάξι φορτώνεται επί τόπου στην οδική προκειμένου να κατέβει συνεργείο Αθήνα...και το ταξίδι συνεχίζεται με απίστευτη ταλαιπωρία μέσω ΚΤΕΛ.

      Ερώτηση...Σας έχει ξανατύχει να ακούσετε κάτι παρόμοιο; Σε ότι αφορά την κατάσταση του οχήματος, είχε αλλάξει λάστιχα πριν 6 μήνες και είχε κάνει μεγάλο σέρβις πριν μια βδομάδα όπου εκτός των άλλων ο μηχανικός βεβαίωνε ότι τα τακάκια έχουν ψωμιά για κανά εξάμηνο ακόμα χαλαρά....
      Για να προλάβω τέλος τυχόν σχετικές ερωτήσεις, δεν του έκοψε του αδερφού μου (πάνω στον πανικό του πρωτοφανούς περιστατικού ίσως?) να γυρίσει το κλειδί του κινητήρα εν κινήσει για να διακόψει τροφοδοσία κλπ...
      Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να έχει οποιαδήποτε σχέση με λειτουργία kick down αυτόματου σασμάν και πιθανό πρόβλημα στον εγκέφαλο ή πιθανολογείτε πως μάλλον πρόκειται για απίστευτη γκαντεμιά σχετιζόμενη με μηχανικής φύσης μπλοκάρισμα του πεντάλ γκαζιού και μόνο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lazarefa last edited by

        Χτες το βράδυ ο αδερφός μου είχε μια παρολίγον μοιραία εμπειρία με το 3,5 ετών (και περίπου 50.000 διανυθέντων χιλιομέτρων) Mitsubishi Colt 1.3, με αυτόματο κιβώτιο (ΜΥ2005).
        Συγκεκριμένα ενώ ταξίδευε στο επαρχιακό δίκτυο του νομού Τρικάλων επιστρέφοντας προς Αθήνα μέσω Δομοκού, χρειάστηκε να κάνει μια σβέλτη προσπέραση. Στο αμάξι βρισκόταν ο ίδιος με τη φίλη του και τις αποσκευές τους. Το κιβώτιο ήταν σε αυτόματο mode (έχει και σειριακή λειτουργία). Ενώ λοιπόν σανιδώνει το γκάζι και πραγματοποιεί την προσπέραση, φρικάρει όταν διαπιστώνει ότι το γκάζι μένει κολλημένο στο πάτωμα και το κοντέρ δείχνει σταθερά 80χαω . Προσπαθεί μάταια να φρενάρει, το αμάξι συνεχίζει ακάθεκτο, το γκάζι παραμένει κολλημένο και το κοντέρ επίσης στα 80. Χειρόφρενο επίσης δεν έκανε τίποτα. Καταλαβαίνετε πόσο επικίνδυνο είναι να πηγαίνεις σε επαρχιακούς δρόμους με σταθερή μια τέτοια ταχύτητα. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα κι ενώ το πρόβλημα συνεχίζει, ο δρόμος τον βγάζει σε ένα χωριό όπου παρολίγο να συμβεί το μοιραίο, όταν αναγκάζεται να περάσει από αριστερά (το αλάρμ έδινε κι έπαιρνε εν τω μεταξύ όπως και οι μούτζες και τα κορναρίσματα από άλλους οδηγούς που δε φαντάζονταν τι συνέβαινε), ένα ιχ που προπορευόταν με μικρή ταχύτητα (40-50 χαω) και μπαίνοντας αριστερά του έρχεται από το αντίθετο ρεύμα άλλο ιχ με αποτέλεσμα να κόψει υπερβολικά δεξιά για να μη τρακάρει μετωπικά και να στραπατσάρει απλά τον καθρέπτη του με εκείνον αυτού που προσπέρασε.
        Τελικά μετά από 2-3 λεπτά το γκάζι ξεκολλάει, ο αδερφός μου επιστρέφει σε τούτο τον κόσμο (είχε χεστεί πάνω του), σταματάει και βλέπει τον μπροστινό αριστερό τροχό να καπνίζει. Υπερβολική θέρμανση των φρένων. Έρχεται οδική βοήθεια με πυροσβεστήρα ανά χείρας (για τέτοιο άναμμα μιλάμε), που τελικά δε χρησιμοποιείται. Πρόχειρη διάγνωση του τεχνικού της οδικής. Κατεστραμμένος δίσκος πέδησης, και τακάκι που έχει φαγωθεί τελείως, σε βαθμό να βρίσκει μέταλλο με μέταλλο.
        Φυσικά το αμάξι φορτώνεται επί τόπου στην οδική προκειμένου να κατέβει συνεργείο Αθήνα...και το ταξίδι συνεχίζεται με απίστευτη ταλαιπωρία μέσω ΚΤΕΛ.

        Ερώτηση...Σας έχει ξανατύχει να ακούσετε κάτι παρόμοιο; Σε ότι αφορά την κατάσταση του οχήματος, είχε αλλάξει λάστιχα πριν 6 μήνες και είχε κάνει μεγάλο σέρβις πριν μια βδομάδα όπου εκτός των άλλων ο μηχανικός βεβαίωνε ότι τα τακάκια έχουν ψωμιά για κανά εξάμηνο ακόμα χαλαρά....
        Για να προλάβω τέλος τυχόν σχετικές ερωτήσεις, δεν του έκοψε του αδερφού μου (πάνω στον πανικό του πρωτοφανούς περιστατικού ίσως?) να γυρίσει το κλειδί του κινητήρα εν κινήσει για να διακόψει τροφοδοσία κλπ...
        Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να έχει οποιαδήποτε σχέση με λειτουργία kick down αυτόματου σασμάν και πιθανό πρόβλημα στον εγκέφαλο ή πιθανολογείτε πως μάλλον πρόκειται για απίστευτη γκαντεμιά σχετιζόμενη με μηχανικής φύσης μπλοκάρισμα του πεντάλ γκαζιού και μόνο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lazarefa last edited by

          Χτες το βράδυ ο αδερφός μου είχε μια παρολίγον μοιραία εμπειρία με το 3,5 ετών (και περίπου 50.000 διανυθέντων χιλιομέτρων) Mitsubishi Colt 1.3, με αυτόματο κιβώτιο (ΜΥ2005).
          Συγκεκριμένα ενώ ταξίδευε στο επαρχιακό δίκτυο του νομού Τρικάλων επιστρέφοντας προς Αθήνα μέσω Δομοκού, χρειάστηκε να κάνει μια σβέλτη προσπέραση. Στο αμάξι βρισκόταν ο ίδιος με τη φίλη του και τις αποσκευές τους. Το κιβώτιο ήταν σε αυτόματο mode (έχει και σειριακή λειτουργία). Ενώ λοιπόν σανιδώνει το γκάζι και πραγματοποιεί την προσπέραση, φρικάρει όταν διαπιστώνει ότι το γκάζι μένει κολλημένο στο πάτωμα και το κοντέρ δείχνει σταθερά 80χαω . Προσπαθεί μάταια να φρενάρει, το αμάξι συνεχίζει ακάθεκτο, το γκάζι παραμένει κολλημένο και το κοντέρ επίσης στα 80. Χειρόφρενο επίσης δεν έκανε τίποτα. Καταλαβαίνετε πόσο επικίνδυνο είναι να πηγαίνεις σε επαρχιακούς δρόμους με σταθερή μια τέτοια ταχύτητα. Μετά από μερικά δευτερόλεπτα κι ενώ το πρόβλημα συνεχίζει, ο δρόμος τον βγάζει σε ένα χωριό όπου παρολίγο να συμβεί το μοιραίο, όταν αναγκάζεται να περάσει από αριστερά (το αλάρμ έδινε κι έπαιρνε εν τω μεταξύ όπως και οι μούτζες και τα κορναρίσματα από άλλους οδηγούς που δε φαντάζονταν τι συνέβαινε), ένα ιχ που προπορευόταν με μικρή ταχύτητα (40-50 χαω) και μπαίνοντας αριστερά του έρχεται από το αντίθετο ρεύμα άλλο ιχ με αποτέλεσμα να κόψει υπερβολικά δεξιά για να μη τρακάρει μετωπικά και να στραπατσάρει απλά τον καθρέπτη του με εκείνον αυτού που προσπέρασε.
          Τελικά μετά από 2-3 λεπτά το γκάζι ξεκολλάει, ο αδερφός μου επιστρέφει σε τούτο τον κόσμο (είχε χεστεί πάνω του), σταματάει και βλέπει τον μπροστινό αριστερό τροχό να καπνίζει. Υπερβολική θέρμανση των φρένων. Έρχεται οδική βοήθεια με πυροσβεστήρα ανά χείρας (για τέτοιο άναμμα μιλάμε), που τελικά δε χρησιμοποιείται. Πρόχειρη διάγνωση του τεχνικού της οδικής. Κατεστραμμένος δίσκος πέδησης, και τακάκι που έχει φαγωθεί τελείως, σε βαθμό να βρίσκει μέταλλο με μέταλλο.
          Φυσικά το αμάξι φορτώνεται επί τόπου στην οδική προκειμένου να κατέβει συνεργείο Αθήνα...και το ταξίδι συνεχίζεται με απίστευτη ταλαιπωρία μέσω ΚΤΕΛ.

          Ερώτηση...Σας έχει ξανατύχει να ακούσετε κάτι παρόμοιο; Σε ότι αφορά την κατάσταση του οχήματος, είχε αλλάξει λάστιχα πριν 6 μήνες και είχε κάνει μεγάλο σέρβις πριν μια βδομάδα όπου εκτός των άλλων ο μηχανικός βεβαίωνε ότι τα τακάκια έχουν ψωμιά για κανά εξάμηνο ακόμα χαλαρά....
          Για να προλάβω τέλος τυχόν σχετικές ερωτήσεις, δεν του έκοψε του αδερφού μου (πάνω στον πανικό του πρωτοφανούς περιστατικού ίσως?) να γυρίσει το κλειδί του κινητήρα εν κινήσει για να διακόψει τροφοδοσία κλπ...
          Υπάρχει περίπτωση το πρόβλημα να έχει οποιαδήποτε σχέση με λειτουργία kick down αυτόματου σασμάν και πιθανό πρόβλημα στον εγκέφαλο ή πιθανολογείτε πως μάλλον πρόκειται για απίστευτη γκαντεμιά σχετιζόμενη με μηχανικής φύσης μπλοκάρισμα του πεντάλ γκαζιού και μόνο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kon5 last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              drdino last edited by

              Πατούσε τέρμα φρένο και δεν σταματούσε το αμάξι; Δεν δοκίμασε να το βάλει σε νεκρά, έστω και με κίνδυνο του σασμάν;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                περα απο το κουλο του κολληματος του γκαζιου, μου κανει πολυ πολυ μεγαλη εντυπωση που τα φρενα ηταν αδυνατο να ακινητοποιησουν το αμαξι αμεσα!!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lazarefa last edited by

                  Όσο και αν φαίνεται περίεργο, όντως δεν έβαλε νεκρά...Αντ αυτού δοκίμασε να κατεβάσει αλλάζοντας τη λειτουργία από αυτόματο σε σειριακό θεωρώντας πως έτσι θα ανακόψει ταχύτητα, που δε συνέβη. Πιθανότατα το αμάξι δεν έκοβε σοβαρά επειδή τα τακάκια ήταν στο όριο και/ή λόγω μέτριας αντοχής σε σκληρή χρήση παρέδωσαν πνεύμα σχεδόν ακαριαία...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lancialybra last edited by

                    Θεέ και Κύριε...τι άλλο θα ακούσουμε!

                    Για τα τακάκια μη το ψάχνετε, φυσιολογικά παρέδωσαν εξαιτίας υπερθέρμανσης της δισκόπλακας...

                    Για δοκιμάστε να γκαζώνετε με δεξί 80-90 και με το αριστερό να πατάτε φρένο και ειδικά σε ταξίδι και αν είχε και λίγο κατωφέρεια...

                    Προσωπικά, αν μου συνέβαινε ανάλογο περιστατικό...η εταιρία μόνο το νομικό μου εκπρόσωπο θα έβλεπε!

                    Και δεν υπήρχε περίπτωση να άφηνα, το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία ... για να μου πούνε γιατί στάθηκα τυχερός και δεν σκοτώθηκα. Να προσφύγει δικαστικώς, όσα χρόνια και να του πάει!

                    Σημείωση = ανάλογο όχι αλλά βλάβη CVT κιβωτίου σε Nissan Primera, όπου ανεβοκατέβαζε τις ταχύτητες κατά το δοκούν! Βλάβη που δεν επισκευαζόταν και του ζητούσαν αλλαγή κιβωτίου...γύρω στα 6-7 χιλιάρικα ευρώ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης corsair έγραψε:
                      περα απο το κουλο του κολληματος του γκαζιου, μου κανει πολυ πολυ μεγαλη εντυπωση που τα φρενα ηταν αδυνατο να ακινητοποιησουν το αμαξι αμεσα!!!!!

                      Με κολλημένο ανοιχτό το γκάζι δέν κάνει υποπίεση στην εισαγωγή οπότε χάνεις την υποβοήθηση των φρένων. Επομένως έχεις μόνο 2-3 το πολύ πατήματα του πεντάλ μέχρι να χάσεις όλη την υποπίεση που έχει αποθηκεύσει το σέρβο.

                      Ο μόνος τρόπος θα ήταν να το πατήσει μία φορά τέρμα μέχρι να ακινητοποιηθεί. Λογικά θα το πάτησε μερικές φορές δοκιμαστικά και έμεινε μετά απο υποπίεση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lazarefa last edited by

                        Το κόλλημα του πεντάλ γκαζιού έχει κάποια εξήγηση; Υπάρχει περίπτωση να προέκυψε ως συνέπεια ηλεκτρονικού σφάλματος;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lazarefa last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                          περα απο το κουλο του κολληματος του γκαζιου, μου κανει πολυ πολυ μεγαλη εντυπωση που τα φρενα ηταν αδυνατο να ακινητοποιησουν το αμαξι αμεσα!!!!!

                          Με κολλημένο ανοιχτό το γκάζι δέν κάνει υποπίεση στην εισαγωγή οπότε χάνεις την υποβοήθηση των φρένων. Επομένως έχεις μόνο 2-3 το πολύ πατήματα του πεντάλ μέχρι να χάσεις όλη την υποπίεση που έχει αποθηκεύσει το σέρβο.

                          Ο μόνος τρόπος θα ήταν να το πατήσει μία φορά τέρμα μέχρι να ακινητοποιηθεί. Λογικά θα το πάτησε μερικές φορές δοκιμαστικά και έμεινε μετά απο υποπίεση.

                          Έστω, αλλά η τρομερή υπερθέρμανση των μπροστινών δισκοφρένων πως εξηγείται αν μόνο 1-2 φορές υπήρξε επενέργεια του συστήματος πέδησης;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ηλεκτρικο γκαζι εχει ή ντιζα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lazarefa last edited by

                              Ηλεκτρικό από όσο γνωρίζω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                leonp last edited by

                                Αν κολλήσει το γκάζι:
                                Βάζεις νεκρό, αφήνεις το κινητήρα να βαράει στον κόφτη και σταματάς άνετα.
                                Αλλιώς κινδυνεύεις να καταστρέψεις το αμάξι και να σκοτωθείς.

                                Αν ξέρεις τι να κάνεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kavoyras last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Αν κολλήσει το γκάζι:
                                  Βάζεις νεκρό, αφήνεις το κινητήρα να βαράει στον κόφτη και σταματάς άνετα.
                                  Αλλιώς κινδυνεύεις να καταστρέψεις το αμάξι και να σκοτωθείς.

                                  +1

                                  Αν ξέρεις τι να κάνεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

                                  Απλά πολλές φορές, παρότι θεωρητικά ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, όταν σου συμβεί (δεν περιμένεις και ποτέ να σου κολλήσει το γκάζι είναι η αλήθεια ), τα χάνεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dark_side last edited by

                                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                                    Αν κολλήσει το γκάζι:
                                    Βάζεις νεκρό, αφήνεις το κινητήρα να βαράει στον κόφτη και σταματάς άνετα.
                                    Αλλιώς κινδυνεύεις να καταστρέψεις το αμάξι και να σκοτωθείς.

                                    +1

                                    Αν ξέρεις τι να κάνεις δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.

                                    Απλά πολλές φορές, παρότι θεωρητικά ξέρεις τι πρέπει να κάνεις, όταν σου συμβεί (δεν περιμένεις και ποτέ να σου κολλήσει το γκάζι είναι η αλήθεια ), τα χάνεις.

                                    Αυτό το έπαθα πριν 3 χρόνια με το αμάξι μου και μάλιστα όταν βγήκε από το συνεργείο και ήμουν με την τότε κοπέλα μου μέσα, έκανα ακριβώς αυτό που ανέφερε ο leonp εντελώς ενστικτωδώς. Πραγματικά έπαθα την πλάκα μου, δε μου είχε ξανασυμβεί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr