-
Σε αντίθεση βέβαια με τα 'τίμια'
Δηλαδή, ποιά κυκλοφορούντα μοντέλα μπορούμε να πούμε ότι προσφέρουν λίγα σε σχέση με τα χρήματα που ζητάνε; Λαμβάνοντας βέβαια πάντα υπ'όψιν την κατηγορία τους (δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την σχέση ποιότητας τιμής ενός σουπερμίνι και μιας υπερπολυτελούς λιμουζίνας).
-
Σε αντίθεση βέβαια με τα 'τίμια'
Δηλαδή, ποιά κυκλοφορούντα μοντέλα μπορούμε να πούμε ότι προσφέρουν λίγα σε σχέση με τα χρήματα που ζητάνε; Λαμβάνοντας βέβαια πάντα υπ'όψιν την κατηγορία τους (δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την σχέση ποιότητας τιμής ενός σουπερμίνι και μιας υπερπολυτελούς λιμουζίνας).
-
Σε αντίθεση βέβαια με τα 'τίμια'
Δηλαδή, ποιά κυκλοφορούντα μοντέλα μπορούμε να πούμε ότι προσφέρουν λίγα σε σχέση με τα χρήματα που ζητάνε; Λαμβάνοντας βέβαια πάντα υπ'όψιν την κατηγορία τους (δεν μπορούμε να συγκρίνουμε την σχέση ποιότητας τιμής ενός σουπερμίνι και μιας υπερπολυτελούς λιμουζίνας).
-
Βλέπω την 316 να πάει ...καρφί για Νο.1!
Πάρτε όλοι Hyundai, δεν υπάρχουν πιο τίμια (άντε, υπάρχουν και τα ΚΙΑ! ).
-
προφανως η απαντηση ειναι πως ολα τα αυτοκινητα ειναι 'ατιμα', δηλαδη υπερτιμημενα.
http://en.wikipedia.org/wiki/Surplus_value -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάρτε όλοι Hyundai, δεν υπάρχουν πιο τίμια (άντε, υπάρχουν και τα ΚΙΑ! ).
Τώρα τα λες σωστά
Ρεκόρ σε αυτή τη λίστα πιστεύω θα είχε το μπίτλ κάμπριο 1.4. Με 20+Κ παίρνεις ένα θεόβαρυ στενάχωρο γκόλφ προηγούμενης γενιάς με μειωμένη στρεπτική ακαμψία.
-
Εγώ με λύπη μου θα έβαζα στη λίστα ένα αυτοκίνητο που μου αρέσει πάρα πολύ, το Jeep Wrangler. Δυστυχώς η τιμή του στην Ελλάδα είναι εξωφρενική γι'αυτά που προσφέρει.
-
BMW 116
-
-
Yaris T-Sport
Mini Cooper One
116, 316
Aποκορύφωμα:
Ford Focus CC 1.6 με 100 άλογα και 26.000 ευρώ -
Ξεχνάμε και κάτι Α-class, B-class από την Mercedes...
Φυσικά, μην ξεχνάμε πως αν κάποιος θέλει Yaris με καλό εξοπλισμό και θέλει να κάνει οικονομία , υπάρχει και το παρακάτω, σε τιμή τεφαρίκι:
5d 1.4D Sol +MMT VSC/TRC 1364 cc /90 hp 5 18760€Ούτε καν 19Κ δηλαδή, αρχική τιμή... Με κάτι μεταλλικούλια, κάτι πινακιδούλες, βάλε και κάνα εξτραδάκι, έχεις φύγει πάνω από 20Κ, αλλά όλα κι όλα, αφού ήθελες ΚΑΙ αυτόματο ΚΑΙ diesel ΚΑΙ Τουότα, θα δώσεις κάτι παραπάνω!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ξεχνάμε και κάτι Α-class, B-class από την Mercedes...Όντως, ένας γνωστός πήρε την A150 (95 hp) με λίγα έξτρα (ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλιοροφή και ένα-δυο άλλα) σε τιμή γύρω στις 29000
-
Μήπως να μετονομαζόταν το θέμα σε 'άτιμη (καταναλωτική) ΒΛΑΚΕΙΑ' ...;
-
Ο χρήστης micmic έγραψε:
Ξεχνάμε και κάτι Α-class, B-class από την Mercedes...
Όντως, ένας γνωστός πήρε την A150 (95 hp) με λίγα έξτρα (ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλιοροφή και ένα-δυο άλλα) σε τιμή γύρω στις 29000
Mέσω συγγενή που δούλευε στην Μερκ, μπορούσα να παρω Α150 κλασσικ, συν ζαντες καθρέπτες και ηλιοροφή στα 22.000ευρώ.
-
No 1 (μακράν όμως από τα υπόλοιπα) : Βειρόν 1.5 Μ περίπου προ φόρων . Ο κάθε διακόπτης για τα παράθυρα κοστίζει 6.000 ευρώ! Ολογράφως : έξι χιλιάδες ευρώ για έναν διακόπτη. Είπαμε να χλιδοζούμε ρε σούπερ πλούσιοι αλλά μη σας λένε και μαλάκες οι ιταλογερμανοί !
Νο 2 : BMW Mini . Ζητάει την Άρτα και τα Γιάννενα αν θέλεις να το πάρεις επαρκώς εξοπλισμένο εκτός του ότι ξεκινάει απο γελοίες αρχικές τιμές.
Νο 3 : ΒMW 130 + Audi S3 . H γελοιώδης τιμολόγηση τους ξεβρακώνεται όταν πάρεις στην προσφορά την έκπτωση.
Νο 4 : Fiat 500. Ένα πανέμορφο μικρό αυτοκίνητο με 122.000 διαφορετικούς συνδυασμούς εξοπλισμού (έτσι λέει η Φιατ). Από κάτω από το design όμως θα βρεις ένα ταπεινό (πλην πολύ τίμιο για μένα) Panda. Οσο design και να του ρίξεις από πάνω πάλι Panda θα αγοράσεις απλά θα το πληρώσεις 2-3 χιλιάρικα παραπάνω.
Νο 5 : Porshe Cayman S . Είναι 4-5 χιλιάρικα ακριβότερη από το ΙΔΙΟ σασί σε κάμπριο. Παγκόσμια πρώτη όπου το κλειστό είναι ακριβότερο από το ανοικτό. Για λόγους μαρκετινγκ για να 'στριμωχτεί' ως μοντέλο ανάμεσα στην 911 και τη Boxster. Φυσικά στα βασικά μοντέλα ξαναβρήκαν τη λογική τους και το κλειστό είναι 2 χιλιάρικα φθηνότερο από το ανοικτό.
Νο 6 : Χ6 . Ακόμη και με το τυράκι των διαφορετικών κινητήρων και των υπερεξελιγμένων ηλεκτρονικών ( ) παραμένει γελοιωδώς ακριβότερη από το Χ5.
Νο 7 : οι δύο MAybach. Από 520 χιλιάρικα μέχρι 610 για μια πλούσια S Class στην οποία μπορείς να παραγγείλλεις μέχρι και γρανίτη για επένδυση σε ταμπλό και πόρτες. Πόσο μ@λάκας και ποζεράς πρέπει να είσαι? Πάντως μια κυρία που μας μόνταρε τους Ολυμπιακούς έχει μία. Καταλαβαίνετε νομίζω τι πρέπει να έχεις στο μυαλό ...
Και ΠΟΛΛΑ ακόμη παραδείγματα. Γενικά έχω παρατηρήσει ότι στα αυτοκίνητα ισχύει ότι και σε διαφόρους άλλους τομείς της ανθρώπίνης ζωής. Το value for money είναι πολύ χαμηλό όταν είναι ανεβασμένο πολύ το Design και η θεωρία 'είμαι ακριβό όχι γιατί αξίζω τόσα (αξίζω βέβαια πολλά) αλλά για να ξεχωρίζω απλώς και μόνο από την τιμή μου'.
Όπως είχα γράψει και αλλού από τη στιγμή που οι τιμές είναι επίσημες δεν υπάρχει θέμα κοροιδίας. Όλοι μας έχουμε βάλει κάποιες προτεραιότητες και όσο μπορούμε τις υλοποιούμε στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.
Κάποτε είχε γράψει ο Νίκος Δήμου ότι θα επιθυμούσε να οδηγεί μια Πόρσε σε αμάξωμα Lada για να απολαμβάνει ο ίδιος χωρίς να προκαλεί. 8 στους 10 Έλληνες επιθυμούν μια τιμή Lada σε ένα αμάξωμα (και μόνο) Πόρσε. Κατακριτέο μεν από πολλούς αλλά αποδεκτό. Πρώτα φεύγει η ψυχή του Έλληνα και μετά το Χούι της φιγούρας (στο γείτονα, στη γκόμενα, στους συναδέλφους, στους άλλους οδηγούς στην εθνική, στο Club, στην πεθερά, στην πρώην, στους φίλους και όπου άλλου βρει). Η φιγούρα πληρώνεται όμως προκαταβολικά και η αναζήτηση της πολλές φορές 'γράφει' μόνη της το καρτελάκι με την τιμή ...
Υ.Γ. : η δύσμοιρη (σε αυτό το φόρουμ εννοώ ! )316 μάλλον φαντάζει και ευκαιρία υπό κάποιες οπτικές γωνίες ...
-
Πάντως τα προσθιοκίνητα μερσεντές και το γιάρις είναι ιδανικές μεταφορικές μηχανές για την πόλη. Ειδικά το το δε γιάρις ακριβώς όπως το περιγράφει ο άκα έφε ίσως έπαιρνε θέση στο ονειρικό γκαράζ μου που θα χώραγε όμως μόνο 3 μοντέλα...
-
Για εμένα 'άτιμα' είναι αυτά που τα αγοράζεις καινούργια στην Ελλάδα πανάκριβα και σαν μεταχειρισμένα παίρνεις τα @@@@@@ σου.
Πρωταθλητή θεωρώ το Jeep Grand Cherokee
ακολουθούν κάτι SAAB 9-7X κάτι Jaguar S-Type κλπ
Επίσης 'άτιμα' ΙΜΟ είναι κάτι αμάξια που πολούνται και καλά προσφορες με δωρεάν 10 χρόνια service και εγγύηση πχ ενώ όλα αυτά έχουν προυπολογιστεί στην τιμή.
Γιατί να πληρώσεις σήμερα το service για μετά από 10 χρόνια? -
άτιμη είναι η 10ετης εγγύηση του Σ !!!!
-
Γιατί? Είναι φεικ και καραγκιοζιλίκι ελληνικό ? Εχει ηλίθιους και γελοίους όρους (π.χ. αλλαγή δισκόπλακων ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ιδιοκτήτη στα 25.000 ΤΟ ΠΟΛΥ κμ και άλλα τέτοια?) ? Τις υποψιάζομαι αυτές τις εγγυήσεις αλλά δεν έχει πέσει ποτέ κάποια στα χέρια μου για να τη δω ...
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Για εμένα 'άτιμα' είναι αυτά που τα αγοράζεις καινούργια στην Ελλάδα πανάκριβα και σαν μεταχειρισμένα παίρνεις τα @@@@@@ σου.
Πρωταθλητή θεωρώ το Jeep Grand Cherokee
ακολουθούν κάτι SAAB 9-7X κάτι Jaguar S-Type κλπ
Επίσης 'άτιμα' ΙΜΟ είναι κάτι αμάξια που πολούνται και καλά προσφορες με δωρεάν 10 χρόνια service και εγγύηση πχ ενώ όλα αυτά έχουν προυπολογιστεί στην τιμή.
Γιατί να πληρώσεις σήμερα το service για μετά από 10 χρόνια?+1
Ποιά είναι τα πιο "άτιμα" μοντέλα;