-
Hρθε λοιπον η ωρα του πατερα μου να παρει αυτοκινητο. Για αρκετα χρονια ειχε βολευτει με το carina e 1600cc. Εξαιρετικο αμαξι,σκυλι πραγματικο,με ΤΕΡΑΣΤΙΟ πορτ μπαγκαζ,εξαιρετικο κινητηρα(οτι ατομοσφαιρικο 1600αρι κυκλοφορει το παταει ανετα). Το ειχε απο το 1993 εως το 2005(αν θυμαμαι καλα),κανοντας 220.000χμ και ΧΩΡΙΣ να εχει βγαλει την παραμικρη ζημια. Το περιεργο? Μετα τα 100.000 χμ του εκανε service οποτε θυμοταν,ομως και παλι το σκυλι δεν καταλαβαινε τιποτα. Το μονο κουσουρι που του ειχε μεινει ηταν το τσιμπημα στο λαδακι.
Τωρα ομως ηρθε η ωρα για αγορα νεου μεσαιου αυτοκινητου. Τι πρεπει να εχει λοιπον(κατα σειρα προτεραιοτητας). Το οριο στα χρηματα ειναι 21.000 ευρο.
1)ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Εχει καλομαθει με την σκυλισια συμπεριφορα του carina και αν τυχον αρχιζει να βγαζει ζημιες το αυτοκινητο θα κυνηγαει εμενα,γιατι εγω θα του υποδειξω τι θα αγορασει.
2)Ανεση και ποιοτητα κυλισης. Πλεον στα γεραματα(51 ετων) δεν μπορει να χρησιμοποιει ενα αυτοκινητο που θα ειναι κουτσουρο. Το carina σε αυτον τον τομεα ειναι μετριο και ειμαι σιγουρος οτι αν παρει κανα passat θα μεινει με το στομα ανοιχτο με την ανεση και το πως αποροφαει τις ανωμαλιες του εδαφους.
3)Ενεργητικη ασφαλεια. Δεν ειναι γκαζοφονιας ο πατερας μου,αλλα δεν παει ποτε αργα ,οποτε πρεπει το αμαξι να εχει καλο κρατημα και αν ειναι δυνατον ESP. Το carina ηταν μετριο σε αυτο τον τομεα ,οποτε παλι οτι καινουργιο αμαξι και να παρει θα εντυπωσιαστει
4)Επιδοσεις-Καταναλωση. Και εδω δεν χρειαζεται το αμαξι να ειναι πυραυλος,αλλα να μπορει να κανει μια προσπεραση σχετικα γρηγορα χωρις να κατεβαζει 2ρες και να το σπαει. Να εχει λιγο ροπη ο κινητηρας. Φυσικα ο κινητηρας πρεπει να καταλωνει οσο το δυνατον λιγοτερο. Εχει εξοδα η οικογενεια ,η βενζινη ειναι στα υψη και ο γιος του ,του τρωει τα λεφτα.
5)Χωρους. Εδω δυσκολα νομιζω οτι θα βρει αντιστοιχους χωρους με το carina. Αναφερομαι κυριως στο πορτμπαγκαζ οπου ουτε μπορειτε να φανταστειτε τι φορτωνε πανω.ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΕ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΦΟΡΤΗΓΟ
Μεχρι στιγμης του εχω προτεινει 2. Το mazda 6 1.8 εχει καλυτερο κρατημα απο το passat ,αλλα υστερει σε ανεση. Το passat εχει καλυτερες επιδοσεις,αλλα καιει παραπανω και απ'οτι διαβαζω θελει 98αρα βενζινη. Το mazda 6 εχει 3 χρονια εγγυηση ,ειναι Ιαπωνικο και ειναι ατμοσφαιρικο ενω το passat turbo(κατι διαβαζω για αλλαγη turbo μετα απο 100.000χμ και για προβληματα) και εχει 2 χρονια εγγυηση. Το passat τελος εχει μεγαλυτερους χωρους. Πραγματικα δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο.
-
Hρθε λοιπον η ωρα του πατερα μου να παρει αυτοκινητο. Για αρκετα χρονια ειχε βολευτει με το carina e 1600cc. Εξαιρετικο αμαξι,σκυλι πραγματικο,με ΤΕΡΑΣΤΙΟ πορτ μπαγκαζ,εξαιρετικο κινητηρα(οτι ατομοσφαιρικο 1600αρι κυκλοφορει το παταει ανετα). Το ειχε απο το 1993 εως το 2005(αν θυμαμαι καλα),κανοντας 220.000χμ και ΧΩΡΙΣ να εχει βγαλει την παραμικρη ζημια. Το περιεργο? Μετα τα 100.000 χμ του εκανε service οποτε θυμοταν,ομως και παλι το σκυλι δεν καταλαβαινε τιποτα. Το μονο κουσουρι που του ειχε μεινει ηταν το τσιμπημα στο λαδακι.
Τωρα ομως ηρθε η ωρα για αγορα νεου μεσαιου αυτοκινητου. Τι πρεπει να εχει λοιπον(κατα σειρα προτεραιοτητας). Το οριο στα χρηματα ειναι 21.000 ευρο.
1)ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Εχει καλομαθει με την σκυλισια συμπεριφορα του carina και αν τυχον αρχιζει να βγαζει ζημιες το αυτοκινητο θα κυνηγαει εμενα,γιατι εγω θα του υποδειξω τι θα αγορασει.
2)Ανεση και ποιοτητα κυλισης. Πλεον στα γεραματα(51 ετων) δεν μπορει να χρησιμοποιει ενα αυτοκινητο που θα ειναι κουτσουρο. Το carina σε αυτον τον τομεα ειναι μετριο και ειμαι σιγουρος οτι αν παρει κανα passat θα μεινει με το στομα ανοιχτο με την ανεση και το πως αποροφαει τις ανωμαλιες του εδαφους.
3)Ενεργητικη ασφαλεια. Δεν ειναι γκαζοφονιας ο πατερας μου,αλλα δεν παει ποτε αργα ,οποτε πρεπει το αμαξι να εχει καλο κρατημα και αν ειναι δυνατον ESP. Το carina ηταν μετριο σε αυτο τον τομεα ,οποτε παλι οτι καινουργιο αμαξι και να παρει θα εντυπωσιαστει
4)Επιδοσεις-Καταναλωση. Και εδω δεν χρειαζεται το αμαξι να ειναι πυραυλος,αλλα να μπορει να κανει μια προσπεραση σχετικα γρηγορα χωρις να κατεβαζει 2ρες και να το σπαει. Να εχει λιγο ροπη ο κινητηρας. Φυσικα ο κινητηρας πρεπει να καταλωνει οσο το δυνατον λιγοτερο. Εχει εξοδα η οικογενεια ,η βενζινη ειναι στα υψη και ο γιος του ,του τρωει τα λεφτα.
5)Χωρους. Εδω δυσκολα νομιζω οτι θα βρει αντιστοιχους χωρους με το carina. Αναφερομαι κυριως στο πορτμπαγκαζ οπου ουτε μπορειτε να φανταστειτε τι φορτωνε πανω.ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΕ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΦΟΡΤΗΓΟ
Μεχρι στιγμης του εχω προτεινει 2. Το mazda 6 1.8 εχει καλυτερο κρατημα απο το passat ,αλλα υστερει σε ανεση. Το passat εχει καλυτερες επιδοσεις,αλλα καιει παραπανω και απ'οτι διαβαζω θελει 98αρα βενζινη. Το mazda 6 εχει 3 χρονια εγγυηση ,ειναι Ιαπωνικο και ειναι ατμοσφαιρικο ενω το passat turbo(κατι διαβαζω για αλλαγη turbo μετα απο 100.000χμ και για προβληματα) και εχει 2 χρονια εγγυηση. Το passat τελος εχει μεγαλυτερους χωρους. Πραγματικα δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο.
-
Hρθε λοιπον η ωρα του πατερα μου να παρει αυτοκινητο. Για αρκετα χρονια ειχε βολευτει με το carina e 1600cc. Εξαιρετικο αμαξι,σκυλι πραγματικο,με ΤΕΡΑΣΤΙΟ πορτ μπαγκαζ,εξαιρετικο κινητηρα(οτι ατομοσφαιρικο 1600αρι κυκλοφορει το παταει ανετα). Το ειχε απο το 1993 εως το 2005(αν θυμαμαι καλα),κανοντας 220.000χμ και ΧΩΡΙΣ να εχει βγαλει την παραμικρη ζημια. Το περιεργο? Μετα τα 100.000 χμ του εκανε service οποτε θυμοταν,ομως και παλι το σκυλι δεν καταλαβαινε τιποτα. Το μονο κουσουρι που του ειχε μεινει ηταν το τσιμπημα στο λαδακι.
Τωρα ομως ηρθε η ωρα για αγορα νεου μεσαιου αυτοκινητου. Τι πρεπει να εχει λοιπον(κατα σειρα προτεραιοτητας). Το οριο στα χρηματα ειναι 21.000 ευρο.
1)ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. Εχει καλομαθει με την σκυλισια συμπεριφορα του carina και αν τυχον αρχιζει να βγαζει ζημιες το αυτοκινητο θα κυνηγαει εμενα,γιατι εγω θα του υποδειξω τι θα αγορασει.
2)Ανεση και ποιοτητα κυλισης. Πλεον στα γεραματα(51 ετων) δεν μπορει να χρησιμοποιει ενα αυτοκινητο που θα ειναι κουτσουρο. Το carina σε αυτον τον τομεα ειναι μετριο και ειμαι σιγουρος οτι αν παρει κανα passat θα μεινει με το στομα ανοιχτο με την ανεση και το πως αποροφαει τις ανωμαλιες του εδαφους.
3)Ενεργητικη ασφαλεια. Δεν ειναι γκαζοφονιας ο πατερας μου,αλλα δεν παει ποτε αργα ,οποτε πρεπει το αμαξι να εχει καλο κρατημα και αν ειναι δυνατον ESP. Το carina ηταν μετριο σε αυτο τον τομεα ,οποτε παλι οτι καινουργιο αμαξι και να παρει θα εντυπωσιαστει
4)Επιδοσεις-Καταναλωση. Και εδω δεν χρειαζεται το αμαξι να ειναι πυραυλος,αλλα να μπορει να κανει μια προσπεραση σχετικα γρηγορα χωρις να κατεβαζει 2ρες και να το σπαει. Να εχει λιγο ροπη ο κινητηρας. Φυσικα ο κινητηρας πρεπει να καταλωνει οσο το δυνατον λιγοτερο. Εχει εξοδα η οικογενεια ,η βενζινη ειναι στα υψη και ο γιος του ,του τρωει τα λεφτα.
5)Χωρους. Εδω δυσκολα νομιζω οτι θα βρει αντιστοιχους χωρους με το carina. Αναφερομαι κυριως στο πορτμπαγκαζ οπου ουτε μπορειτε να φανταστειτε τι φορτωνε πανω.ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΕ ΣΑΝ ΝΑ ΗΤΑΝ ΦΟΡΤΗΓΟ
Μεχρι στιγμης του εχω προτεινει 2. Το mazda 6 1.8 εχει καλυτερο κρατημα απο το passat ,αλλα υστερει σε ανεση. Το passat εχει καλυτερες επιδοσεις,αλλα καιει παραπανω και απ'οτι διαβαζω θελει 98αρα βενζινη. Το mazda 6 εχει 3 χρονια εγγυηση ,ειναι Ιαπωνικο και ειναι ατμοσφαιρικο ενω το passat turbo(κατι διαβαζω για αλλαγη turbo μετα απο 100.000χμ και για προβληματα) και εχει 2 χρονια εγγυηση. Το passat τελος εχει μεγαλυτερους χωρους. Πραγματικα δεν ξερω ποιο ειναι καλυτερο.
-
Κοιτα εντελως αντικειμενικη απαντηση μην περιμενεις απο κανεναν.τα σημαντικοτερα κριτηρια κατα τη γνωμη μου για επιλογη ειναι
1ο.Τι του αρεσει εκεινου
2ο.Τι το χρειαζεται
τωρα αν δν κανει αποστασεις και δν βγαινει εθνικη οδο συχνα μην παρει και πολλα αλογα...οχι οτι σερνεται κανενα μοντελο...ισα-ισα...αλλα τουρμπο=αυξημενη καταναλωση,ελαχιστα μεν,αλλα αυξημενη.Προσωπικα πιστευω οτι το passat ειναι καλυτερη επιλογη μιας και ειναι ομορφοτερο και εχει καλη τιμη γι αυτα που προσφερει και επειδη εχω οδηγησει πασσατ σε ταξιδι...δν παιζεται!Και να σκεφτεις οτι ηταν 1.6...πολυ καλη κλιμακωση στο κιβωτιο. -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
αλλα τουρμπο=αυξημενη καταναλωση,ελαχιστα μεν,αλλα αυξημενη.αυτο εχει να κανει με την αυτοσυγκρατηση του καθενος...σε νορμαλ συνθηκες και με ηρεμη οδηγηση ο tsi ειναι παρα πολυ οικονομικος και σιγουρα λογω των κυβικων αρκετα πιο ικονομικος απο εναν 1800αρη οπως αυτον της mazda..
τα αλογα και η ροπη ειναι ακομα μια φορα υπερ της τουρμπινας... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αλλα τουρμπο=αυξημενη καταναλωση,ελαχιστα μεν,αλλα αυξημενη.
αυτο εχει να κανει με την αυτοσυγκρατηση του καθενος...σε νορμαλ συνθηκες και με ηρεμη οδηγηση ο tsi ειναι παρα πολυ οικονομικος και σιγουρα λογω των κυβικων αρκετα πιο ικονομικος απο εναν 1800αρη οπως αυτον της mazda..
τα αλογα και η ροπη ειναι ακομα μια φορα υπερ της τουρμπινας...δεν διαφωνω,απλα λεω αν οδηγας με το ιδιο στυλ οδηγησης με ατμοσφαιρικο τι ισχυει...αν πιεσεις τον tsi,που πραγματι ειναι διαμαντι σε καταναλωση,και αν πιεσεις τον 1.8 του μαζντα...
-
ναι αλλα εδω μιλαμε για πατερα 51 ετων,αρα δε νομιζω οτι τιθεται θεμα σκισιματος συνεπως πιστευω οτι σαν κινητηρας ειναι σαφως καλυτερη και οικονομικοτερη προταση.
σαν αυτοκινητο γενικα δε μπορω απολυτα να κλινω προς καποιο,μου αρεσουν και τα 2 αρκετα..
ειναι ποιοτικα εμφανισιμα και ευρυχωρα..το 6 αν θυμαμαι καλα υπερτερει στον τομεα της ευρυχωριας(πραγμα που δεν ειναι απαραιτητα καλο,αν θυμηθω τα προβληματα που εχει δημιουργησει στο γκαραζ μας ενα καινουριο mondeo .......... )το passat βεβαια μπορει να το αγορασει και με dsg το οποιο πιστευω οτι θα τον βολεψει αρκετα,χωρις το κοστος να γινεται εξωφρενικο
-
Για σενα θα ελεγα πασατ. Για τον πατερα σου, αβενσις. Αλλιως θα ακους συνεχεια 'το τουοτα μου ομως...'...
-
Σε πείσμα του HF, Skoda Octavia 1.4TSI , ακόμη και Superb 1.4 TSI.
-
Να παρει το 6 αλλα πενταπορτο για να βρει τους χωρους του carina. Ασε δε που ειναι και γιαπωνεζικο = πιο κοντα σε φιλοσοφια με το carina. Το passat καλο αλλα ΑΝ βγαλει καποιο προβλημα με την τουρμπινα θα χεις να ακους εξαψαλμους και σιγουρα θα θελει ενα αυτοκινητο να παει αλλες 220000χλμ χωρις πολλη συντηρηση. Τοσα χρονια ετσι εμαθε.
-
Αν υπάρχει πιθανότητα μετά από κάποιο διάστημα που θα έχει λήξει η εγγύηση, να παραμελεί ξανά τα service (όπως έκανε με το Carina), τότε καλύτερα να μην επιλέξει κάποιο με κινητήρα turbo.
Ίσως καλύτερα να στραφεί προς το Mazda 6 που βγαίνει και sedan και 5θ. Στο 5θυρο υπάρχει το πλεονέκτημα της μεγάλης πίσω πόρτας που διευκολύνει πολύ όταν έχεις να φορτώσεις ογκώδη ή πάσης φύσεως αντικείμενα.
Στα μειονεκτήματα του Mazda 6, το γεγονός (αν δεν κάνω λάθος) ότι έχει κιβώτιο 5 σχέσεων και όχι 6.
O tsi υπερτερεί ως κινητήρας, αλλά θέλει περισσότερη προσοχή στη συντήρησή του και στην χρήση του.
-
Ας πάρει το Mazda...
Πιο αξιόπιστο θα είναι απο το Passat...
Ασε που με την κατανάλωση λαδιού που θα'χει το Passat θα του φανεί κάπως... -
Πες τον πατέρα σου να μην παίζει με την φωτιά.....
Να ξαναπάρει Toyota -
+Αvensis
-
Εσύ να του προτείνεις ιαπωνικό (Mazda, Toyota) αλλά να τον βάλεις να οδηγήσει και τα Passat και Skoda. Έτσι αν του αρέσει (που θα του αρέσει) και το πάρει να είναι δική του επιλογή και να μην μπορεί να κατηγορήσει εσένα. Εσύ θα φροντίσεις να του πεις τα τυχόν μείον αλλά με 1-2 καλά (ίσως το τούρμπο να θέλει σέρβις μετά από 100000χλμ αλλά τραβάει πιο καλά χωρίς να κατεβάζεις ταχύτητα και δεν είναι όπως παλιά, τώρα πολλά οικογενειακά έχουν τούρμπο) και θα τονίσεις ότι είναι και γερμανικό δεν είναι και πολωνέζικο...
-
Αν δεν χρειάζεται τους χώρους (αφού τα παιδιά μεγάλωσαν...), μπορεί να δει το νέο Corolla. Μέχρι και σε ταξί το βλέπεις, είναι αρκετά ευρύχωρο, χωρίς όμως μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις.
-
Εξαρτάται από το στυλ οδήγησης του πατέρα σου. Αν δεν συνηθίζει να ανεβαίνει πάνω από τις 4000 στροφές - κάτι που για το Mazda θα είναι απαραίτητο για να δει δύναμη - τότε το Passat που έχει όλη τη ροπή του από τις 2000 μέχρι τις 4500 στροφές θα του έρθει κουτί. Από την άλλη, είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιες υποχωρήσεις που υπαγορεύει η λειτουργία της τουρμπίνας; Να περιμένει ένα-δυο λεπτά όταν ανάβει το αμάξι, άλλο τόσο όταν το σβήνει, να μη δίνει πολύ γκάζι και να μην ανεβαίνει πάνω από 3000 στροφέςμέχρι να ζεσταθεί κλπ κλπ
Σαν αυτοκίνητο μου αρέσει περισσότερο το Mazda πάντως.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Εξαρτάται από το στυλ οδήγησης του πατέρα σου. Αν δεν συνηθίζει να ανεβαίνει πάνω από τις 4000 στροφές - κάτι που για το Mazda θα είναι απαραίτητο για να δει δύναμη - τότε το Passat που έχει όλη τη ροπή του από τις 2000 μέχρι τις 4500 στροφές θα του έρθει κουτί. Από την άλλη, είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιες υποχωρήσεις που υπαγορεύει η λειτουργία της τουρμπίνας; Να περιμένει ένα-δυο λεπτά όταν ανάβει το αμάξι, άλλο τόσο όταν το σβήνει, να μη δίνει πολύ γκάζι και να μην ανεβαίνει πάνω από 3000 στροφέςμέχρι να ζεσταθεί κλπ κλπΣαν αυτοκίνητο μου αρέσει περισσότερο το Mazda πάντως.
Κοιταξε. Στο carina(που και αυτο εχει την δυναμη ψηλα) οταν ηθελε να κανει καμια προσπεραση γρηγορα, του ανεβαζε μεχρι 5000 στροφες(αλλα οχι παραπανω). Ειναι ομως καλυτερα να εχει ροπη χαμηλα. ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ οτι δεν θα περιμενει 1-2 λεπτα να ζεσταθει το αμαξι και να περιμενει κιολας τον ιδιο χρονο για να το σβησει. Οποτε μαλλον καταργειται η περιπτωση του passat και του turbo.
Avensis δεν θελω να παρω και ουτε ο ιδιος,γιατι του εχω εξηγησει οτι ειναι μετριο αυτοκινητο. Ειπαμε να ειναι αξιοπιστο το αμαξι,αλλα εχουμε πλεον 2008 και θελω να εχει ανεση-κρατημα. Αφηστε που τα toyota κατασκευαζονται στην Τουρκια. Το carina μας ηταν made in JAPAN. Μεγαλο ρολο παιζει και η εγγυηση. Μετα απο 4.5 χρονια στραβωσε η δισκοπλακα του Getz (μαλλον επλυνε το αμαξι μετα απο ταξιδι) και ομως την αλλαξαν ΔΩΡΕΑΝ τα παληκαρια.(μην μου πειτε να παρω Hyundai.Ειναι μετρια κατα την γνωμη μου)
Το ford mondeo 1600 μου φαινεται και αυτο καλη επιλογη. Ουτε skoda εχει προβλημα να παρει,αλλα και αυτα εχουν τους ιδιες κινητηρες με τα VW οποτε απορριπτονται. Το νεο corolla εχει δεχθει καλες κριτικες και λενε οτι εχει καλο κρατημα(πολυ καλυτερο απο του avensis τελος παντων),αλλα ειναι στην ιδια κατηγορια με τα mazda 6,mondeo,passat και octavia 5?
-
Θεωρητικα, ουτε το σκοντα ειναι στην ιδια κατηγορια. Στο πορτμπαγκαζ υπερτερει το σκοντα, αλλα στους υπολοιπους χωρους μαλλον ειναι ισαξιο αν οχι καλυτερο το κορολα. Το αβενσις εχει βελτιωθει αρκετα μετα το f/l.
Απο αυτα που λες, να μην φυγει απο την τογιοτα. -
Προτεινω Octavia 1.8tsi (χωραει πολυ πραμα πισω)
Ας δει και το τεραστιο new Avensis που ερχεταιΣκεψου οτι:
Carina μια φορα βγηκε, δε θα ξαναβγει και ο father εχει κακομαθει.
Tα service της VW θα του φαινονται ακριβα.
To Carina για χρονια στο δρομο εριχνε ξυλο σε οτι 1600 και 1800 εβλεπε. Τρελα παρτυ με audi 80 και mercedes Ε190 1,8
Οποτε εαν ο father καβαλησει το Mazda λογικα θα ξενερωσει. +300kg +12hp
Να δωσει το αμαξι του για κατι πιο αργο??Eπισης εαν τα παιδια δεν τον ακολοθουν μηπως δε χρειαζεται 4,7μ αυτοκινητο και μπορει να βολευτει με κατι μικροτερο.
RAV4 μεταχειρισμενο?
P.S κρατα το carina για σενα, τρακτερ κτλ
Mazda 6 1.8 vs Passat tsi vs?