-
Μέχρι το Μάϊο, που ο αδελφός επιστρέφει από εξωτερικό και θα αναλάβει το corolla, πρέπει ο πατέρας να αγοράσει νέο αυτοκίνητο καθώς η 518 του 92 τα έχει φτύσει.
Υποψήφια: Citroen c5 2.0 (χωρίς υδροπνευματική), Passat 1.4 tsi με dsg, Volvo v50 1.8 και Tiguan 1.4 tsi.
Αυτό που ζητάει: να είναι σχετικά οικονομικό τόσο σε κατανάλωση όσο και σε κόστος συντήρησης και σχετικά άνετο σε ταξίδια καθότι μεγάλος άνθρωπος πλέον θέλει μόνο την ησυχία του που του στερούμε εμείς
-
Μέχρι το Μάϊο, που ο αδελφός επιστρέφει από εξωτερικό και θα αναλάβει το corolla, πρέπει ο πατέρας να αγοράσει νέο αυτοκίνητο καθώς η 518 του 92 τα έχει φτύσει.
Υποψήφια: Citroen c5 2.0 (χωρίς υδροπνευματική), Passat 1.4 tsi με dsg, Volvo v50 1.8 και Tiguan 1.4 tsi.
Αυτό που ζητάει: να είναι σχετικά οικονομικό τόσο σε κατανάλωση όσο και σε κόστος συντήρησης και σχετικά άνετο σε ταξίδια καθότι μεγάλος άνθρωπος πλέον θέλει μόνο την ησυχία του που του στερούμε εμείς
-
Μέχρι το Μάϊο, που ο αδελφός επιστρέφει από εξωτερικό και θα αναλάβει το corolla, πρέπει ο πατέρας να αγοράσει νέο αυτοκίνητο καθώς η 518 του 92 τα έχει φτύσει.
Υποψήφια: Citroen c5 2.0 (χωρίς υδροπνευματική), Passat 1.4 tsi με dsg, Volvo v50 1.8 και Tiguan 1.4 tsi.
Αυτό που ζητάει: να είναι σχετικά οικονομικό τόσο σε κατανάλωση όσο και σε κόστος συντήρησης και σχετικά άνετο σε ταξίδια καθότι μεγάλος άνθρωπος πλέον θέλει μόνο την ησυχία του που του στερούμε εμείς
-
VOLVO
-
Για βενζινοκίνητο συμφέρει (με διαφορά) το Πασάτ.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Μέχρι το Μάϊο, που ο αδελφός επιστρέφει από εξωτερικό και θα αναλάβει το corolla, πρέπει ο πατέρας να αγοράσει νέο αυτοκίνητο καθώς η 518 του 92 τα έχει φτύσει.Υποψήφια: Citroen c5 2.0 (χωρίς υδροπνευματική), Passat 1.4 tsi με dsg, Volvo v50 1.8 και Tiguan 1.4 tsi.
Αυτό που ζητάει: να είναι σχετικά οικονομικό τόσο σε κατανάλωση όσο και σε κόστος συντήρησης και σχετικά άνετο σε ταξίδια καθότι μεγάλος άνθρωπος πλέον θέλει μόνο την ησυχία του που του στερούμε εμείς
Όχι στα δίλιτρα και όχι στο tiguan (=μεγάλη αναμονή).
Ας πάρει ένα Jetta 1.4 TSi να του έρθει πιο οικονομικό από το Passat χωρίς στην ουσία να χάσει και κάτι το φοβερό πέρα από τους χώρους και την ανώτερη αίσθηση πολυτέλειας ή ένα octavia 1.8TSi.Υ.Γ. Ερώτημα προς όλους:
Octavia 1.4Tsi (γιατί) δεν υπάρχει??? -
Καμια 316 μήπως;
-
C5 χωρις σκέψη.
-
C5 με τουρμπομοτερ ρε γμτ...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
C5 με τουρμπομοτερ ρε γμτ...Ελα ντε..
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Υ.Γ. Ερώτημα προς όλους:
Octavia 1.4Tsi (γιατί) δεν υπάρχει???Το Γενάρη έρχεται με το fl.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Για βενζινοκίνητο συμφέρει (με διαφορά) το Πασάτ.- honda civic by leonp
-
C5 ΛΕΜΕ
-
Passat.
Και 1.4 (ποσο ειπαμε οτι θα ακριβυνουν οι ασφαλειες??)
Και ΤSΙ (και ροπη εχουμε και αποδεκτες επιδοσεις ωχρις να γινουμε κολλητοι του Βενζινα)
Και dsg (ανεση, ανεση, ανεση μιας και μιλαμε για μεγαλο ανθρωπο)Το C5 οπως βλεπεις ολοι το προτιμουν αλλα οχι για τον εαυτο τους.
Και ειναι και Σιτροεν -
Πράγματι το passat έχει πολλά + .
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Πράγματι το passat έχει πολλά + .κάντου δώρο την διαφορά για το CC να τραβάει και τα κορίτσια να ξανανιώσει λίγο ο άνθρωπος!
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Πράγματι το passat έχει πολλά + .Και ένα μεγάλο - (την αντιπροσωπεία). Προσωπικά VW μόνο για το dsg θα αγόραζα, αλλά μπορείς να το πάρεις σε Skoda, οπότε καλύτερα να πας προς τα εκεί... (αν και για πολλούς το σήμα της Skoda είναι εκτός συζήτησης... μόλις είπα στη δικιά μου ότι ίσως στο μέλλον να δώσουμε το 206 για ένα octavia sw με κοίταξε με το βλέμα του 'για τόλμα και θα δεις τι έχεις ν' ακούσεις'... )
Για κανένα ντήζελ δεν το σκέφτεστε;;;
Το C5 όπως το βλέπω μόνο ένα μειονέκτημα έχει (αν το πάρεις με υδροπνευματική, αλλιώς έχει 2 ) και αυτό είναι το βάρος του... Αν αυτό ήταν σε λογικά πλαίσια θα το σκεφτόμουν κι εγώ για όταν θα αλλάξω το 206 (2-3 χρόνια), αλλά έτσι όπως είναι πρέπει να χάσει καμιά 250 κιλά για να το σκεφτώ...
Γιατί δεν παίρνει κανένα μικρότερο;;; Αφού δεν χρειάζεται χώρους;;; Εκτός κι αν θέλει να έχει κάτι μεγάλο και 'καλό' (προσωπική πείρα... άντε πείσ'τους... )
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ας πάρει ένα Jetta 1.4 TSi να του έρθει πιο οικονομικό από το Passat χωρίς στην ουσία να χάσει και κάτι το φοβερό πέρα από τους χώρους και την ανώτερη αίσθηση πολυτέλειας...Volkswagen Passat Limousine 1.4 TSi 122 hp Comfortline Τιμή Βασική Έκδοση 21790 €
Volkswagen Jetta 1.4 TSi 122 hp Highline Τιμή Βασική Έκδοση 19750 €Έχουν 2 χιλιάρικα διαφορά και το μικρότερο Jetta ίσως ταιριάζει καλύτερα στη στριμωγμένη πόλη.
Από την άλλη μεριά με 2 χιλιάρικα αγοράζεις αμάξι επόμενης κατηγορίας μεγέθους (μεταξόνια: 2710 αντί 2578).C5 σκέφτομαι εγώ, όμως TOURER και πετρέλαιο (1.6D). Το Πασάτ δεν συμφέρει εκεί.
Το πλεονέκτημα των VW είναι το DSG - είναι ακριβό (2Κ+) αλλά δεν αυξάνει την κατανάλωση ούτε μειώνει τις επιδόσεις. -
C5 χωρίς υδροενεργητική είναι σαν να μην παίρνεις Citroen και ειδικά αν φτάνεις στα 2λίτρα...όσο για την κατανάλωση έχει μικτή κατανάλωση 8.4λίτρα/100χλμ αλλά είναι και 4.78μ...και αυξημένα τέλη κυκλοφορίας
Αφού κοιτάς C5 2λιτρη,γιατί δεν κοιτάς και το 2λιτρο V50;Είναι βέβαια πιο ακριβό αλλά καίει 7.4λίτρα/100χλμ. απλής αμόλυβδης και έχει τον ίδιο χώρο αποσκευών με τη C5 παρότι το μήκος του είναι 4.52μ(C5:4.78μ)...βέβαια σε εσωτερικούς χώρους απλά η C5 δε συγκρίνεται αλλά δε νομίζω να φτάνει την ποιότητα και κυρίως την αξιοπιστία του Volvo...ενώ δε συγκρίνονται και σαν ονόματα αν σε ενδιαφέρει...κόστος συντήρησης:πρώτο και δεύτερο σέρβις υπολόγισε 250ευρώ έκαστο...
Όσο γαι το V50 1.8 έχει την ίδια σχεδόν κατανάλωση με το 2λιτρο αλλά με λιγότερες επιδόσεις...πάντα σύμφωνα με την εταιρία...και στις δύο περιπτώσεις είναι πολύ πρακτικό και βολικό(μεγάλη 5η πόρτα ενώ για στέισον έχει αρκετά καλές γραμμές...είναι το πρώτο σε πωλήσεις Volvo στην Ευρώπη)
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι παρότι έχουν μεγάλη διαφορά μεγέθους και βάρους ως 2λιτρα η C5 και το V50 (C5:1521kg,V50:1408kg)έχουν τις ίδιες περίπου επιδόσεις....
Όσον αφορά τα VW,το Tiguan έχει πολύ μεγάλη λίστα αναμονής αλλά αν αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα,είναι οκ αλλά θέλεις πάντα 100άρα βενζίνη ενώ για το Passat δε θα το αγόραζα με τίποτα τη στιγμή που υπάρχει το Passat CC...το οποίο είναι απλά σε άλλη κλάσση τουλάχιστον εμφανισιακά...κόστος σέρβις...ας μην το συζητάμε καλύτερα...αλλά έχουν πολύ καλές επιδόσεις αλλά όχι για πάντα...
Αν θέλει να το κρατήσει για πολλά χρόνια τότε Volvo,διαφορετικά ένα ΤSi είναι ό,τι χρειάζεται... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Και ένα μεγάλο - (την αντιπροσωπεία). Προσωπικά VW μόνο για το dsg θα αγόραζα, αλλά μπορείς να το πάρεις σε Χ μαρκα, οπότε καλύτερα να πας προς τα εκεί... (αν και για πολλούς το σήμα της ταδε μαρκας είναι εκτός συζήτησης... μόλις είπα στη δικιά μου ότι ίσως στο μέλλον να δώσουμε το 206 για ένα Ψ μοντελο με κοίταξε με το βλέμα του 'για τόλμα και θα δεις τι έχεις ν' ακούσεις'... : )
Ερωτηση:
Η γυναικα σου σε ρωταει τι τυπο και μαρκα κουζινικα θα αγορασει??
Ο καιρός γαρ (σχετικά) εγγύς... αγορά οικογενειακού