-
χαχα εγω παλι απο γαλλικο ηταν η ds και το reanult 5
βασικα μ αρεσει ο τροπος που σκέφτονται οι γαλλοι για την αυτοκινηση...για αυτο μ αρεσει η psa και η renault
με το ταμπλο που ηταν σαν καλοριφερ στον σχεδιασμο!!! αν το θυμάται κανεις....αχ τι μου θυμησες -
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Ελάχιστα πριν λίγο είχε τον Πουρναράκη στον ΑΝΤ1 να το οδηγεί στην πίστα.(για το RS,οχι για τον ακυρο τον Πουρναρακη που εκοβε μεσα στη στροφη)
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Ελάχιστα πριν λίγο είχε τον Πουρναράκη στον ΑΝΤ1 να το οδηγεί στην πίστα.
(για το RS,οχι για τον ακυρο τον Πουρναρακη που εκοβε μεσα στη στροφη)
Η εκπομπή πως λεγόταν?
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
χαχα εγω παλι απο γαλλικο ηταν η ds και το reanult 5
βασικα μ αρεσει ο τροπος που σκέφτονται οι γαλλοι για την αυτοκινηση...για αυτο μ αρεσει η psa και η renault
με το ταμπλο που ηταν σαν καλοριφερ στον σχεδιασμο!!! αν το θυμάται κανεις....αχ τι μου θυμησεςΤο ΡΕΝΟ 5 πραγματικα ηταν φοβερο αμαξι.Θα το γουσταρα πολυ δε ξερω γενικα μου αρεσει.Αλλα οχι οποιο και οποιο μονο το τουρμπατο!!!!
-
αυτο οχι μονο δεν ηταν τουρμπατο ...αλλα ειχε τελικη κοντα στα 120-130 χλμ ...
εσυ λες για το renault 5 (2) -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αυτο οχι μονο δεν ηταν τουρμπατο ...αλλα ειχε τελικη κοντα στα 120-130 χλμ ...
εσυ λες για το renault 5 (2)Ναι εχεις δικιο συγγνωμη που δεν το ανεφερα.Εχω δει ενα στο Αιγιο και ειναι παρατημενο εδω και καιρο στην ακκινησια..
-
Ο χρήστης rebel έγραψε:
Ελάχιστα πριν λίγο είχε τον Πουρναράκη στον ΑΝΤ1 να το οδηγεί στην πίστα.
(για το RS,οχι για τον ακυρο τον Πουρναρακη που εκοβε μεσα στη στροφη)
Η εκπομπή πως λεγόταν?
formula 1
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ελάχιστα πριν λίγο είχε τον Πουρναράκη στον ΑΝΤ1 να το οδηγεί στην πίστα.
(για το RS,οχι για τον ακυρο τον Πουρναρακη που εκοβε μεσα στη στροφη)
Η εκπομπή πως λεγόταν?
formula 1
Ήταν μια ελάχιστη παρουσίαση σαν τσόντα δηλαδή μέσα στην εκπομπή
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
αυτο οχι μονο δεν ηταν τουρμπατο ...αλλα ειχε τελικη κοντα στα 120-130 χλμ ...
εσυ λες για το renault 5 (2)Εδώ κάνεις ένα λάθος.
Το RENAULT 5 αρχίζει να παράγεται το 1972 και φτάνει να παράγεται μέχρι το 1984. Το πρώτο 5αρι λοιπόν είχε δύο 'γρήγορες' εκδόσεις και μία πολύ γρήγορη.
Οι γρήγορες ήταν το 5 Alpine το 1976, με κινητήρα 1397 CC της Alpine και όχι της RENAULT με εκεντροφόρο επικεφαλής και αλουμινένιο καπάκι και 93 άλογα και το 1982 έρχεται το 5 Alpine Turbo με το ίδιο μοτέρ με turbo και δισκόφρενα παντού (αυτό ας το δουν αυτοί που ακόμα και σήμερα τσιγκουνεύονται για τις πίσω ρόδες τα δισκόφρενα) και 110 άλογα.
Ένα τέτοιο είχε και ο εκδότης των 4ΤΡΟΧΟΙ Κώστας Καβαθάς και μάλιστα θυμάμαι ότι στο τεστ που είχε κάνει για το περιοδικό έγραφε ότι ήταν τόσο χαμηλό που έβρισκε ακόμα και σε ένα κουτόσπιρτο!
Τα παραπάνω αυτοκίνητα στην Αγγλία αν δεν κάνω λάθος αντί για Alpine ονομάζονταν Gordini.
Το 'κακό' αυτοκίνητο της οικογένειας των 5 ήταν φυσικά το πισωκίνητο 5 Turbo με τον κινητήρα πίσω, φορούσε το ιδιο μοτέρ με τα παραπάνω και έβγαζε στην νορμάλ του έκδοση 160 άλογα, για να φτάσει στην αγωνιστική τα 350!!! και αυτό
ονομαζόταν MAXI. Ήταν φοβερά δύστροπο αφού ήταν και κοντό (κοντό μεταξόνιο) και έβγαζε όλα του τα άλογα μέσα σε μόλις 1000 στροφές οπότε χρειαζόταν οδηγός με 'καρπούζια' να το οδηγήσει και αυτός λεγόταν Ζαν Ρανιοτί που κυριολεκτικά το ξεφτύλιζε.Τελειώσαμε με το RENAULT 5
Το 1985 βγαίνει στην παραγωγη η ανανεωμένη έκδοση του 5 με την εμπορική ονομασία RENAULT SUPER 5.
Το γρήγορο του είναι το θρυλικό 5 GT Turbo με κινητήρα 1397 cc, αυτή την φορά όχι τον προηγούμενο της Alpine αλλά έναν απλό της RENAULT πανάρχαιο με πλάγιο εκεντροφόρο!!! και υποδύναμη μέχρι το 1988, 115 αλογα και από το 1988 και μέχρι το τέλος της παραγωγης (1991) με 120 άλογα.
Το αυτοκίνητο αυτό ήταν στην πράξη πολύ γρήγορο και ένα από λίγα αυτοκίνητα της εποχής του που κατάφερνε να κάνει επίδοση στην μέτρηση 0-1000 μετρα, κάτω από 30 sec επίδοση που ακόμα και σήμερα λίγα αυτοκίνητα καταφέρνουν.
Έχω την τύχη να έχω ένα από το 1990 και θα το κρατήσω για πάντα.
Στην αγωνιστική του έκδοση έφτανε και τα 180 άλογα (αφού οι αλλαγές που έκανε λόγω της συμμετοχής του στην ομάδα Ν-Νορμαλ ήταν λίγες) και ήταν πραγματικός φονέας των γιγάντων, όπου πολλές φορές LANCIA Delta, SIERRA, BMW M3, που ήταν τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας έτρωγαν ατελείωτο ξύλο από το 5 GT.
Είναι δε το μοναδικό αυτοκίνητο ομάδας Ν που έχει κερδίσει αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ, το 1989 στην Ακτή Ελαφαντοστού όπου κέρδισε μέσα στην λάσπη πολλά τετρακίνητα αυτοκίνητα.Το αυτοκίνητο που στο βίντεο δείχνει να κοντράρει το TWINGO είναι από τα τελευταία μοντέλα του 1990-1991 που όλα παρήχθησαν σε μπλε χρώμα, και αν δεν κάνω λαθος ονομάζοταν BLUE RIDER.
Οπότε
Κινητήρες turbo (Alpine ή Renault) φορούσαν όλες οι γενιές των 5 και όχι μόωο η γενιά 2.
-
@thvarveris
Τι μου θυμισες τωρα με το 5GT Turbo...
Μαγικες εποχες. Ημουν πολυ πιτσιρικας βεβαια τοτε, πηγαινα γυμνασιο αλλα τα παρακολουθουσα απο τοτε, μιας και ηταν η αγαπημενη μου 'βολιδα' ειδικα το τελευταιο με τα 120αλογα και τις ωραιες 'νεες' τοτε 13αρες ( ) ζαντες και τα κοκκινα 'σημαδακια' στα μπακετ καθισματα!Μερικες στιγμες απο την νικη του Αλέν Ορέιγ στο Μοντε Καρλο του 89' οπου και 'καθαρισε'
ολα τα τερατα της εποχης (delta Integrale, sierra cosworth , M3 κλπ)...Το παλαιοτερο πισωκινητο/κεντρομηχανο Turbo2 οπως πολυ σωστα ειπες, ηταν 'αλλο φρουτο' πολυ δυσκολο αλλα ικανοτατο στα χερια και του καλυτερου οδηγου αγωνων ειδικα σε προσθιοκινητα ever, του Jeanne Ragnioti. Eδω μια μικρη 'επιδειξη' του για να μαθαινουν οι 'νεοι' και να θυμουνται οι 'παλαιοτεροι'...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
(αυτό ας το δουν αυτοί που ακόμα και σήμερα τσιγκουνεύονται για τις πίσω ρόδες τα δισκόφρενα) και 110 άλογα.renault clio ΙΙ 100 αλογα με ταμπουρα και αποσταση φρεναρισματος του κωλου , οταν το συγχρονο του ibiza παλι 1400 ή το polo με επισης 100 αλογα εχαν πισω δισκοφρενα τα οποια διαπιστωμενα λειτουργουσαν πολυ καλυτερα
η renault καλυτερα να μη μιλαει για φρενα επειδη βαζει brembo στο RS...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
(αυτό ας το δουν αυτοί που ακόμα και σήμερα τσιγκουνεύονται για τις πίσω ρόδες τα δισκόφρενα) και 110 άλογα.
renault clio ΙΙ 100 αλογα με ταμπουρα και αποσταση φρεναρισματος του κωλου , οταν το συγχρονο του ibiza παλι 1400 ή το polo με επισης 100 αλογα εχαν πισω δισκοφρενα τα οποια διαπιστωμενα λειτουργουσαν πολυ καλυτερα
η** renault καλυτερα να μη μιλαει για φρενα επειδη βαζει brembo στο RS**...
Ωπα, μισο, καταρχας η Renault ΟΝΤΩΣ ηταν πρωτοπορος σε χρηση δισκοφρενων στους πισω τροχους σε μικρα αυτοκινητα παραγωγης.
Τα ειχε το πρωτο αυτοκινητο που ειχε αγορασει ο πατερας μου ενα r8 (οχι το Audi... )
4πορτο 1.1λιτρα με κινητηρα πισω, σπαστο διαφορικο και δισκοφρενα πισω
το 1965! .
Οσο για το Clio , δεν ξερω ποιο εχεις, το τελευταιο, με fl , χωρις, τι τροχους, λαστιχα κλπ,
παντως στο συγκριτικο των 4τροχων Οκτωβριου 2006 αναμεσα σε corsa sport 1.4, GP 1.4, και 207 1.4, το κατατασσει δευτερο αμεσως μετα το corsa (που φορουσε σπορ αναρτηση και
conti sport contact3. ), με αποσταση φρεναρισματος απο τα 120km/h τα 60.5μετρα με 2 ατομα και 62.2μετρα αντιστοιχα με 4ατομα +80κιλα, ενω χαρακτηριστικα ανεφεραν οτι 'το καλυτερο σε αισθηση και και γραμμικοτητα πενταλ διαθετουν τα corsa και clio, αυτο του 207 ειναι σχετικα ελαφρυ, ενω στο GP, υπαρχει μια αρχικη νεκρη διαδρομη'. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
αυτο οχι μονο δεν ηταν τουρμπατο ...αλλα ειχε τελικη κοντα στα 120-130 χλμ ...
εσυ λες για το renault 5 (2)Εδώ κάνεις ένα λάθος.
βασικα μιλαγα για αυτο της φωτο ....ωραιες οι πληροφοριες που εδωσες...
-
Για να επανελθουμε ομως και στο θεμα, ηδη οι Γαλλοι εχουν 'ασχοληθει'
αρκετα με το νεο 'καμαρι' τους.
Ιδου λοιπον μερικα Videακια...http://www.youtube.com/watch?v=KRjOPi0a9M8
μερος 1ο σε πισταhttp://www.youtube.com/watch?v=Di505Pyp ... re=related
μερος 2ο σε δημοσιο δρομο...http://www.youtube.com/watch?v=LQ2CDpatAxU
Ωραια παρουσιαση του Αγγλου Honest John, με το σημα κατατεθεν
καπελακι αλα Frank Sinatra...http://www.youtube.com/watch?v=C6ypybOgbLY
Παρουσιαση απο ενα 'πικαντικο' Γαλλικο μωρακι... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=KRjOPi0a9M8
μερος 1ο σε πιστα:
to τιμονι κοβει παρα πολυ!!!!!!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
(αυτό ας το δουν αυτοί που ακόμα και σήμερα τσιγκουνεύονται για τις πίσω ρόδες τα δισκόφρενα) και 110 άλογα.
renault clio ΙΙ 100 αλογα με ταμπουρα και αποσταση φρεναρισματος του κωλου , οταν το συγχρονο του ibiza παλι 1400 ή το polo με επισης 100 αλογα εχαν πισω δισκοφρενα τα οποια διαπιστωμενα λειτουργουσαν πολυ καλυτερα
η** renault καλυτερα να μη μιλαει για φρενα επειδη βαζει brembo στο RS**...
Ωπα, μισο, καταρχας η Renault ΟΝΤΩΣ ηταν πρωτοπορος σε χρηση δισκοφρενων στους πισω τροχους σε μικρα αυτοκινητα παραγωγης.
Τα ειχε το πρωτο αυτοκινητο που ειχε αγορασει ο πατερας μου ενα r8 (οχι το Audi... )
4πορτο 1.1λιτρα με κινητηρα πισω, σπαστο διαφορικο και δισκοφρενα πισω
το 1965! .
Οσο για το Clio , δεν ξερω ποιο εχεις, το τελευταιο, με fl , χωρις, τι τροχους, λαστιχα κλπ,
παντως στο συγκριτικο των 4τροχων Οκτωβριου 2006 αναμεσα σε corsa sport 1.4, GP 1.4, και 207 1.4, το κατατασσει δευτερο αμεσως μετα το corsa (που φορουσε σπορ αναρτηση και
conti sport contact3. ), με αποσταση φρεναρισματος απο τα 120km/h τα 60.5μετρα με 2 ατομα και 62.2μετρα αντιστοιχα με 4ατομα +80κιλα, ενω χαρακτηριστικα ανεφεραν οτι 'το καλυτερο σε αισθηση και και γραμμικοτητα πενταλ διαθετουν τα corsa και clio, αυτο του 207 ειναι σχετικα ελαφρυ, ενω στο GP, υπαρχει μια αρχικη νεκρη διαδρομη'.ολα τα clio 2 ειχαν ταμπουρα και φρενα της κακιας ωρας.. το 3 δεν το χω δοκιμασει..
στο test που παραθετεις εχεις clio 3
-
@Qsis
Επεσες στην περιπτωση...
Σχεδον σε ολες τις υπολοιπες γενικως τα Renault εχουν καλα φρενα... -
καλα θελει κουβεντα το θεμα, εγω διαφωνω παντως (και η σφοδρη μου στουκα με το clio εγινε και λογω κακων φρενων) να τη χεσω τη παθητικη ασφαλεια αμα δεν εχω ενεργητικη
το μεγαλυτερο προβλημα που ειχε και εχει το clio μας εχει να κανει κυριως με το abs του , αλλα και τα επικινδυνα αδυναμα φρενα του. μεχρι και το 19 μας που ειχε εμπρος φρενα απο 1800αρι παροτι δεν ειχε abs φρεναρε πολυ καλυτερα.
γενικα ειναι ντροπη να χρησιμοποιουνται ταμπουρα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο, ακομα και 1000αρι.στα 100 αλογα ειναι εγκληματικο.
οταν πηγα απο το clio στο c2 καταλαβα τι παει να πει φρενο (το οποιο c2 εχει και αυτο στις απλες εκδοσεις του ντροπιαστικα φρενα).. και επειδη εχεις το vectra που ειχαμε ουτε και με αυτο ειχα καταλαβει τι παει να πει φρενο.. και τους πισω δισκους δεν καταλαβα ποτε γιατι τους εχει..παιζει να μην ειχαμε αλλαξει ποτε πισω τακακια -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα θελει κουβεντα το θεμα, εγω διαφωνω παντως (και η σφοδρη μου στουκα με το clio εγινε και λογω κακων φρενων) να τη χεσω τη παθητικη ασφαλεια αμα δεν εχω ενεργητικη
το μεγαλυτερο προβλημα που ειχε και εχει το clio μας εχει να κανει κυριως με το abs του , αλλα και τα επικινδυνα αδυναμα φρενα του. μεχρι και το 19 μας που ειχε εμπρος φρενα απο 1800αρι παροτι δεν ειχε abs φρεναρε πολυ καλυτερα.
γενικα ειναι ντροπη να χρησιμοποιουνται ταμπουρα σε οποιοδηποτε αυτοκινητο, ακομα και 1000αρι.στα 100 αλογα ειναι εγκληματικο.
οταν πηγα απο το clio στο c2 καταλαβα τι παει να πει φρενο (το οποιο c2 εχει και αυτο στις απλες εκδοσεις του ντροπιαστικα φρενα).. και επειδη εχεις το vectra που ειχαμε ουτε και με αυτο ειχα καταλαβει τι παει να πει φρενο.. και τους πισω δισκους δεν καταλαβα ποτε γιατι τους εχει..παιζει να μην ειχαμε αλλαξει ποτε πισω τακακιαΜου θυμισες τωρα σκηνικο απο τα λιγα...
Ανεβαινα το 'ΝτραφιRing' ( ) καλη ωρα (κακη για τον φιλο με το 19...) Παρασκευη
γυρω στις 8 το βραδι για ενα περασμα. Καποια στιγμη, βγαινει απο ενα στενο πισω μου ενα
αυτοκινητο, το οποιο ακουγοταν καλα (ηχος 2 εκκεντροφορων σπορτιφ),
και αρχισε να με 'κυνηγαει'...
Το συγκεκριμενο κομματι εχει άπλα γενικως και συγχωρει λαθη, αλλα εχει και καποια χασιματα τα οποια εγω γνωριζω μεν ακομα και το βραδυ που πηγα, αλλα προφανως δεν
γνωριζε ο τυπος που ερχοταν 'ταπα' για να με προλαβει.
Το αποτελεσμα ηταν, σε μια κλειστη ελαφρως κατηφορικη δεξια που ερχοταν μετα απο μικρη ευθεια, να μην στριψει καθολου και να φυγει ευθεια με μπλοκαρισμενους τροχους,
και να ανεβει σε ενα μικρο τριγωνικο 'παρκακι' με θαμνους-δεντρα σταματωντας ευτυχως
σε θαμνο και οχι σε δεντρο παραδιπλα, κανοντας ομως σοβαρη ζημια σε ολο το μπροστινο συστημα. Εγω ειχα ηδη περασει την στροφη και ανηφοριζα την επομενη ευθεια, οπου και ακουσα ενα πολυ δυνατο ΓΚΑΑΑΑΑΠ με λιγο συρσιμο. Γυρισα πισω βεβαια
και βοηθησα τα παιδια να βρουν οδικη βοηθεια, και οταν τον ρωτησα γιατι του γλυστρισε, μου ειπε οτι ειχε αποσυνδεσει το ABS για να εχει καλυτερη αισθηση στο αυτοκινητο του,
ενα R 19 1.8 16V... -
ειχε abs το 19 1.8? το 1.4 που ειχαμε εμεις δεν ειχε..
παντως τα εμπρος φρενα του 1800αριου (πισω παρεμειναν ταμπουρα) που ειχε το δικο μας ακομα και χωρις abs εκαναν τρομερη δουλεια!!!φυσικα σε φρεναρισμα πανικου (ημουν και 18 τοτε) εκανες επιπεδα τα λαστιχα σου
Renault Megane 3 R.S.