Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 65
    • 66
    • 36 / 66
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    1317
    33595
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ethnikofron471 last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Ξεχυλίζουν αξιοπιστία......

      4)Fiat Stilo 3D sport dynamic του 2002
      Ότι και να πω για αυτό το αμάξι είναι λίγο.Εκτός απο το οτι για την εποχή του ήταν χρόνια μπροστά και απο ποιότητα και απο τεχνολογία, το αυτοκίνητο αυτό στέκεται δίπλα σε πολλά νέα ακριβά μοντέλα με το κεφάλι ψηλα!Έχει τεχνολογία που ακόμα και σήμερα αμάξια ακριβά δεν έχουν!

      Παρα το χαμήλωμα,την θεόσκληρη ανάρτηση και τα χαμηλού προφιλ ελαστικά (225/45/17) το αμάξι απο τριγμους δεν κάνει ΚΙΧ.

      Δεν το κατάλαβα.... ?
      Άν είχες κάποια προσωπική εμπειρία μπορείς να την τεκμηριώσεις και να την αναλύσεις...απόψεις ανταλλάσσουμε εδώ και εμπειρίες.... θα πρεπε να το ξέρεις απο μόνος σου και εξ αρχης να το κάνεις
      Φιλικά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fordakias_focus last edited by

        280000 ford focus 1.6 δεν καει σταγονα λαδι αλλαγη λαδιων καθε 15000 χλμ δεν εχει μμεινει ουτε μια φορα μοντελο 1999....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theonissanp12 last edited by

          NIssan Primera P12 του 2004 sedan 1.8 l. full extra κινητήρας. 120.000 χλμ. και προχωράει με δύο βλάβες. Κρεμαγιέρα στα 90.000 χλμ. και στα 110.000 χλμ. Αισθητήρας στρόφαλου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Έχει άψογο κράτημα (δοκιμασμένο στο nurburgring με bmw m3 και mercedes). Το μόνο θεματάκι είναι με την κατανάλωση διότι 'ακουμπά' 11 και καμιά φορά 13 λίτρα/100km.

          Θοδωρής,13.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lokatzis last edited by

            Τι εννοείς >Ο χρήστης theonissanp12 έγραψε:

            (δοκιμασμένο στο nurburgring με bmw m3 και mercedes)

            ;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              theosalas last edited by

              Καλησπερα! Δηλαδη η m3 εφευγε στις ευθειες και στις στροφες την πλησιαζες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                ggab last edited by

                Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
                Καλησπερα! Δηλαδη η m3 εφευγε στις ευθειες και στις στροφες την πλησιαζες;

                οχι ρε......το αναποδο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by

                  [quote='theonissanp12']NIssan Primera P12 του 2004 sedan 1.8 l. full extra κινητήρας. 120.000 χλμ. και προχωράει με δύο βλάβες. Κρεμαγιέρα στα 90.000 χλμ. και στα 110.000 χλμ. Αισθητήρας στρόφαλου. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Έχει άψογο κράτημα (δοκιμασμένο στο nurburgring με bmw m3 και mercedes). Το μόνο θεματάκι είναι με την κατανάλωση διότι 'ακουμπά' 11 και καμιά φορά 13 λίτρα/100km.

                  Θοδωρής,13.[/quote


                  Είναι λογική η κατανάλωση σου φίλε. Βεβαία το πόδι σου είναι καταλυτικό της κατανάλωσης!!!!....
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης theonissanp12 έγραψε:
                    Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αυτοκίνητο. Έχει άψογο κράτημα (δοκιμασμένο στο nurburgring με bmw m3 και mercedes)..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gakost last edited by

                      αμέσως να κράξετε όλοι σας. Με BMW 316 εννοούσε με σηματάκι M3 σαν εξτρα εξοπλισμό

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thanosb last edited by

                        Υπάρχει ένα Α4 1.8 στην οικογένια αγορασμένο καινούργιο το 95.Μέχρι στιγμής 223.000 χλμ έχει χωρίς πρόβλημα και χρησιμοποιείται που και που όποτε το θυμηθεί ο πατέρας.Λάδια όποτε του το θυμίζω εγώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theonissanp12 last edited by

                          Έκαναν test για το κράτημα κάθε αυτοκινήτου! Το γκάζι είναι περιορισμένο όπως και το φρένο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης theonissanp12 έγραψε:
                            Έκαναν test για το κράτημα κάθε αυτοκινήτου! Το γκάζι είναι περιορισμένο όπως και το φρένο!


                            A.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nickolas last edited by

                              Σε όσους χλευάζετε θέλω να σας θυμίσω αυτό http://www.caranddriver.com/features/th ... 11-feature

                              Αν κάνετε τις πράξεις (τα g είναι ταχύτητα στο τετράγωνο δια διάμετρο στροφής) αν το Lancer τραβάει 0.81g και η M3 1g στρογγυλό, σε στροφή που η M3 έχει 100χλμ το Lancer έχει 90. Αν όμως είχατε οδηγήσει σβέλτα το κουβαδάκι σας δίπλα σε γρήγορα αυτοκίνητα θα το ξέρατε ότι μέσα στη στροφή οι διαφορές είναι μικρές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                για primera μιλαμε.. διπλα σε m3..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antonis-team last edited by

                                  Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                  για primera μιλαμε.. διπλα σε m3..


                                  Και σίγουρα δεν συγκρίνονται τα δυο αυτοκίνητα, τουλάχιστον οδηγηκά.
                                  Τώρα ένα λάστιχο αναλόγως της σχεδίασης, σημαδεύετε με κάποιες αποδόσεις.
                                  Όταν είναι ‘στρογγυλού’ πέλματος, τότε στο κέντρο καμπυλώσεως του πέλματος, έχεις την μεγίστη μετρική απόσταση κύλισης. Στο άκρο του πέλματος, όπου η διάμετρος είναι μικρότερη, η αναπτυσσόμενη ανά τροχό δύναμης, πριμοδοτείτε, έτσι στης γρήγορες στροφές παρουσιάζονται γρηγορότερα ‘ξεκολλήματα’.
                                  Στο flat λάστιχο, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, μα έχει μεγαλύτερη επιφάνεια πατήματος, και μεγαλύτερη σταθερότητα. Έχει όμως και μεγαλύτερη τριβή, και αυξημένη κατανάλωση.
                                  Στα slicks που αναμφίβολα είναι hairless ελαστικά, έχουμε το καλύτερο κράτημα, για δρόμους style πίστας με την μικρότερη απόλυα από τριβές. Εδώ τα ‘χόρσα’ πρέπει να είναι δεδομένα αρκετά!!!.....
                                  Όπως αντιλαμβάνεστε, οι μελετητές διαβάζουν τι αυτοκίνητο έφτιαξαν, και του βάζουν τα κατάλληλα παπούτσια!.
                                  Πάντως τα flat & slicks, προτιμούν να είναι η αλλαγή του πελάτη, για να μην εκτεθούν από πλευράς κατανάλωσης.
                                  Α.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ermis1975 last edited by

                                    ... accent του 1998 έχει 270.000χλμ και συνεχίζει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mad_max_geo last edited by

                                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                      Σε όσους χλευάζετε θέλω να σας θυμίσω αυτό http://www.caranddriver.com/features/th ... 11-feature

                                      Αν κάνετε τις πράξεις (τα g είναι ταχύτητα στο τετράγωνο δια διάμετρο στροφής) αν το Lancer τραβάει 0.81g και η M3 1g στρογγυλό, σε στροφή που η M3 έχει 100χλμ το Lancer έχει 90. Αν όμως είχατε οδηγήσει σβέλτα το κουβαδάκι σας δίπλα σε γρήγορα αυτοκίνητα θα το ξέρατε ότι μέσα στη στροφή οι διαφορές είναι μικρές.

                                      Αμα πιασει 1g το leaf σε τετοιο τεστ, τοτε θα γινει αληθινο φυλλο...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonis-team last edited by

                                        Ο χρήστης ermis1975 έγραψε:
                                        ... accent του 1998 έχει 270.000χλμ και συνεχίζει.


                                        και είναι πολλά?.
                                        Δεν μετράει ο τρόπος οδήγησης?. Δεν μετράει ο συνάδελφος που το συντηρεί?. Δεν μετράει η περιοχή που κινείτε?.
                                        Δεν μετράει ότι είναι ένα μέσο αμάξι με στόχο την μακροημέρευση?. Δεν μετράνε οι περιορισμένες του επιδόσεις?.
                                        Και σίγουρα το τι έχει φτιαχτεί επάνω του δεν το γνωρίζουμε!......
                                        Α.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos_krhth_91 last edited by

                                          To προηγουμενο μου Ignis sport Που το εδωσα με 180.000χλμ τωρα απο οτι μαθαινω απο τον καινουριο ιδιοκτητη σχεδον διακοσαρισε και ειναι υπερκομπλε και φυσικα δεν καιει σταγονα λαδι,και επειδη εχει δικιο σε αυτα που λεω ο Αντωνης να πω οτι σε αυτο το αυτοκινητο γινοταν ευλαβικα τα σερβις του και αλλαγη λαδιων το πολυ καθε 10.000 και ηταν ολη μερα στους κοφτες και το μοτερ του πυροβολουσε.
                                          Τωρα το καινουριο ειναι στα 107.000 χλμ,αστρωτο ειναι ακομα χαχα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            ggab last edited by

                                            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                            ... accent του 1998 έχει 270.000χλμ και συνεχίζει.


                                            και είναι πολλά?.
                                            Δεν μετράει ο τρόπος οδήγησης?. Δεν μετράει ο συνάδελφος που το συντηρεί?. Δεν μετράει η περιοχή που κινείτε?.
                                            Δεν μετράει ότι είναι ένα μέσο αμάξι με στόχο την μακροημέρευση?. Δεν μετράνε οι περιορισμένες του επιδόσεις?.
                                            Και σίγουρα το τι έχει φτιαχτεί επάνω του δεν το γνωρίζουμε!......
                                            Α.

                                            τα θεωρεις λιγα;;;;τα περισσοτερα ακριβοθωρητα σε αυτα τα χλμ εχουν καταρευσει.....
                                            ας δεχτουμε οτι εκανε και τα 270Κ με το γαντι,ο μαστορας που το συντηρει ειναι μια πριν τη NASA,κινειται μονο στην εθνικη,ειναι ειδικο αμαξι οπως λες καθως φτιαχτηκε ειδικα για να κραταει για παντα,οταν φτιαχτηκε οι επιδοσεις του δεν ηταν περιορισμενες για τα cc του
                                            ας μαθουμε λοιπον με τι βλαβες εφτασε ως εκει και συνεχιζει........

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 36 / 66
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr