-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/1000χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/1000χλμ με lpg)
Αν ειναι λαδι ειναι πολυ ,αν ειναι καυσιμο ειναι ελαχιστο .
δεν είναι το mk5 fr να καίει τόσο
νομίζω η κατανάλωση 10 είναι αρκετή για μέση, τουλάχιστον με όσα έχω δει για άλλα mk4 101 άλογα κ δεδομένου πως το αμάξι δεν έμπαινε ποτέ πόλη αλλά κινείται στα βόρεια προαστια-εθνική-αττική -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/1000χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/1000χλμ με lpg)
Αν ειναι λαδι ειναι πολυ ,αν ειναι καυσιμο ειναι ελαχιστο .
δεν είναι το mk5 fr να καίει τόσο
νομίζω η κατανάλωση 10 είναι αρκετή για μέση, τουλάχιστον με όσα έχω δει για άλλα mk4 101 άλογα κ δεδομένου πως το αμάξι δεν έμπαινε ποτέ πόλη αλλά κινείται στα βόρεια προαστια-εθνική-αττικήΣτα 1000χλμ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χρήση 'ξεσκίσματος' μέχρι τα 155.000 (κατανάλωση 10λτρ/1000χλμ), πολύ πιο χαλαρά μετά αφού του έβαλα Lpg (9,3λίτρα/1000χλμ με lpg)
Αν ειναι λαδι ειναι πολυ ,αν ειναι καυσιμο ειναι ελαχιστο .
δεν είναι το mk5 fr να καίει τόσο
νομίζω η κατανάλωση 10 είναι αρκετή για μέση, τουλάχιστον με όσα έχω δει για άλλα mk4 101 άλογα κ δεδομένου πως το αμάξι δεν έμπαινε ποτέ πόλη αλλά κινείται στα βόρεια προαστια-εθνική-αττικήΣτα 1000χλμ;
το διορθώνω
πάντως ο 101 της σεατ καιει δυσαναλογα πολύ με την αποδοση του. ακόμα κ πολύ χαλαρά τώρα πια καίει 8-8,5 με βενζίνη (9,5 με Lpg). ο 'ίδιος' κινητήρας ως 75αρης-80αρης καίει τουλάχιστον 1λτρ/100χλμ πιο λίγο.
όταν το έπαιρνα όμως, η βενζίνη είχε κάτω από 1 ευρώ οπότε δεν με ένοιαζε -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
...αφού καίγοντας λάδι ουσιαστικά δεν θέλει συχνές αλλαγέςΑυτό θεωρείται λάθος. Συμπληρώνοντας λάδι δεν ανανεώνεις το παλιό...χαλάς το καινούργιο!
Καλύτερα να αλλάζεις λάδια και φίλτρο κάθε 5κ με το φθηνό του Λιντλ και να συμπληρώνεις με το ίδιο απο το 5λιτρο που περισσεύει....Σίγουρα θα μειωθεί η κατανάλωση (λαδιού bill ) και θα ανασάνει και ο κινητήρας σου. -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Καιρο εχω να γραψω
Ford Focus mk1 f/l 2004, 1.6: 75000χλμ δουλευει ακομα (αλλα για ποσο αγνωστο ) προβληματα που εχει βγαλει, πολλαπλασιαστες, αλλαγη στους αισθητηρες 'λ', αλλαγη αντλιας βενζινης, αλλαγη και των 4 γρυλλων, αυτο δεν ξερω αν πρεπει να το βαλω αλλα θα το βαλω , συνεχεια πυρακια εχει το ρημαδι και βαζει απο συγκεκριμμενα πρατηρια Shell 97αρα και Ultimate 95αρα, αλλαγη αισθητηρα στροφων, θα ρωτησω μηπως θυμηθει τιποτα αλλο ο ιδιοκτητηςΑς δοκιμάσει να βάζει και σε συγκεκριμένο πρατήριο αλλά Elin.... Είναι πιο σπάνιο..... Δε θα τα δεις πολύ συχνά στην Εθνική...(+λιγότερο κόστος στη διαφήμηση.....+στην ποιότητα). Ας κάνει ένα πείραμα..
Το δικό μου ένα fiesta mk4 z-tech έχει έως ώρας 186 000 χλμ έως ώρας όλα καλά και απότι λένε οι Z-tech της ford (πουχει βάλει το χεράκι του ο ιάπωνας-yamaha κυλινδροκεφαλή..)βγάζουν πολλά και απροβλημάτηστα χιλιόμετρα.Είδωμεν. Η κρεμαγιέρα μας τα έχει χαλάσει... στρίβω από τις δυο πλευρές σταματιμένος και ακούω ένα ανατριχιαστικό χλουπ...2/2 μάστορες μου λένε ας το.... ε ,βέβαια αφού όσο κάνει να ασχοληθείς μαυτό κοστίζει όλο το αυτοκίνητο... anyway ... z-tech engine
-
υ.γ Γύρω στα 175 000χλμ ανεβοκατέβαζε στροφες το ρελαντί. Μου λέγαν για το ρυθμιστή ρελαντί και τον maf .Αλλαξα μόνο maf και έστρωσε.. έκαιγε και λιγότερο μετά.. Αυτό το σημαντικό είδα όσον αφορά τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Καιρο εχω να γραψω
Ford Focus mk1 f/l 2004, 1.6: 75000χλμ δουλευει ακομα (αλλα για ποσο αγνωστο ) προβληματα που εχει βγαλει, πολλαπλασιαστες, αλλαγη στους αισθητηρες 'λ', αλλαγη αντλιας βενζινης, αλλαγη και των 4 γρυλλων, αυτο δεν ξερω αν πρεπει να το βαλω αλλα θα το βαλω , συνεχεια πυρακια εχει το ρημαδι και βαζει απο συγκεκριμμενα πρατηρια Shell 97αρα και Ultimate 95αρα, αλλαγη αισθητηρα στροφων, θα ρωτησω μηπως θυμηθει τιποτα αλλο ο ιδιοκτητηςΑς δοκιμάσει να βάζει και σε συγκεκριμένο πρατήριο αλλά Elin.... Είναι πιο σπάνιο..... Δε θα τα δεις πολύ συχνά στην Εθνική...(+λιγότερο κόστος στη διαφήμηση.....+στην ποιότητα). Ας κάνει ένα πείραμα..
Το δικό μου ένα fiesta mk4 z-tech έχει έως ώρας 186 000 χλμ έως ώρας όλα καλά και απότι λένε οι Z-tech της ford (πουχει βάλει το χεράκι του ο ιάπωνας-yamaha κυλινδροκεφαλή..)βγάζουν πολλά και απροβλημάτηστα χιλιόμετρα.Είδωμεν. Η κρεμαγιέρα μας τα έχει χαλάσει... στρίβω από τις δυο πλευρές σταματιμένος και ακούω ένα ανατριχιαστικό χλουπ...2/2 μάστορες μου λένε ας το.... ε ,βέβαια αφού όσο κάνει να ασχοληθείς μαυτό κοστίζει όλο το αυτοκίνητο... anyway ... z-tech engine
Ποιον Zetec έχεις που έχει βάλει Ιάπωνας χέρι; Μόνο ο 1700 του Puma αν δεν κάνω λάθος ήταν έτσι...
-
Διάβασε την παράγραφο στο παρακάτω Link που λέει κινητήρας επιδόσεις:
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1435
Εξάλλου και από ονόματος φέρνει..z-tech (v-tech) ιαπων.. Πάνε τώρα αυτά όμως πάλι γερμανία οι duratech...
-
Σωστά, τον είχα ξεχάσει τον 1250. Ο 1400 όμως δεν ήταν (κι ας λένε οι Τροχοί) και φυσικά ούτε ο 1600 που έχω εγώ.
-
Ο 1.6 που εχουμε ειναι και αυτος φτιαγμενος απο τους Ιαπωνες.Θωμα δοκιμασε να κανεις εναν καθαρισμο μπεκ.Οσο για τον Λ και την αντλια καποιος δε βαζει καλη βενζινη...
-
Το Nissan Sunny του θείου μου, νομίζω λέγεται B11 άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία κυρίως οταν ζορίζετε. Επίσης η μηχανή πρέπει να είναι πεσμένμη γιατί στα ζόρια παρπαρίζει και δεν τραβάει. Έχει 385000 χιλιόμετρα. Πιστεύω δεν μπορεί κανεις να περιμένει κάτι παραπάνω...
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Ο 1.6 που εχουμε ειναι και αυτος φτιαγμενος απο τους Ιαπωνες.Θωμα δοκιμασε να κανεις εναν καθαρισμο μπεκ.Οσο για τον Λ και την αντλια καποιος δε βαζει καλη βενζινη...Δεν είναι. Ο 115 έχει Ιαπωνική τεχνογνωσία.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ο 1.6 που εχουμε ειναι και αυτος φτιαγμενος απο τους Ιαπωνες.Θωμα δοκιμασε να κανεις εναν καθαρισμο μπεκ.Οσο για τον Λ και την αντλια καποιος δε βαζει καλη βενζινη...
Δεν είναι. Ο 115 έχει Ιαπωνική τεχνογνωσία.
Και ο δικος μας!
-
Ο χρήστης ΒασίληςG6 έγραψε:
Το Nissan Sunny του θείου μου, νομίζω λέγεται B11 άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία κυρίως οταν ζορίζετε. Επίσης η μηχανή πρέπει να είναι πεσμένμη γιατί στα ζόρια παρπαρίζει και δεν τραβάει. Έχει 385000 χιλιόμετρα. Πιστεύω δεν μπορεί κανεις να περιμένει κάτι παραπάνω...πανω που εστρωσε;;;;
-
ΟΠΕΛ ΑΣΤΡΑ 92 μοντ.1.400κκ 315.000χλμ.
-
Πες μας και τι εβγαλε
-
No.45 430.000km πλεον, μοντ '99
Νο.167 215.000km εχει τελικα.
Ενα ακομα.
Mazda 121 1.3
1 κατοχος απο καινουργιο. Σε οικτρη κατασταση εμφανισιακα, χρησιμοποιειται ως μουλαρι δουλειας με παρανοικα φορτωματα..
208.000km ,τελειως αξιοπιστο ,αλλαγη ημιαξονια και θελει σιγουρα καποια πραγματα στην αναρτηση αυτη τη στιγμη. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
@dsarafNo.45 430.000km πλεον, μοντ '99
Νο.167 215.000km εχει τελικα.
Ενα ακομα.
Mazda 121 1.3
1 κατοχος απο καινουργιο. Σε οικτρη κατασταση εμφανισιακα, χρησιμοποιειται ως μουλαρι δουλειας με παρανοικα φορτωματα..
208.000km ,τελειως αξιοπιστο ,αλλαγη ημιαξονια και θελει σιγουρα καποια πραγματα στην αναρτηση αυτη τη στιγμη...248 αναφορές μαζί με αυτές από άλλα θέματα του φόρουμ όπου βρήκα αναφορές αυτοκινήτων με πολλά χλμ
Τη λίστα με το σύνολο όλων των αναφορών μας μπορείτε να τη βρείτε ** εδώ**ακόμα μια φορά special thnx στον nonos για τις εύστοχες παρατηρήσεις, και τον thomas_c200k για τις επισημάνσεις και τα καλά του λόγια στο PM του
με την ευκαιρία να συμπληρώσω και μια αναφορά που βρήκα στο autoblog.gr για ένα VW Bora 1.8Τ 2001 (Jetta αναφέρεται αλλά έτσι μάλλον πωλείται στις ΗΠΑ) με 804.000 χλμ(!!!)
http://www.autoblog.gr/2012/04/29/500000-miles-with-a-vw-jetta/ -
Επειδή δεν βρήκα καμία αναφορά στο Mondeo (ούτε στον πίνακα), να αναφέρω: Ford Mondeo 1.8 (νέο του 2001) πρώτος ιδιοκτήτης. Έχει φτάσει τα 210.000 χλμ. Το πηγαίνω για σέρβις στην αντιπροσωπεία όπως προβλέπεται, και δεν έχω ανοίξει το καπό για προσθέσω ή να δω κάτι ούτε μια φορά. Κάνει μέσα στην πόλη 5 χλμ. στο ευρώ και έξω μέχρι 7-7,5. Αυτο σημαίνει 8-12 χλμ./lt ή κατανάλωση 8.5-12 lt/100 χλμ. Τώρα ψάχνω να το πουλήσω για να πάρω κάτι πιο μικρό και οικονομικό, αλλα δεν βλέπω ενδιαφέρον.
Έχω κι ένα Lancia Y του 1997, από δεύτερο χέρι, που έχει φτάσει τα 190.000 χλμ. Μόλις περάσει τα 200.000, θα μιλήσω και γι' αυτό. -
Το mazda 121 που ανεφερα παραπανω ειναι του 1992 ,παραλειψη μου..
No.47 σιγουρα 1.4 ειναι το αυτοκινητο του saxon747
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;