-
Γνωρίζει κάποιος σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να αξιώσει αντικατάσταση αυτ/του με ολόιδιο καινούριο, εφόσον το πρώτο αποδειχθεί ελαττωματικό και βρίσκεται εντός εγγύησης? Θα παρακαλούσα, η αναφορά σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι όσον το δυνατό πιο σαφής γιατί άμα μπλέξεις νομικά, αοριστίες του τύπου 'σοβαρές βλάβες αμαξώματος', μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Γνωρίζει κάποιος σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να αξιώσει αντικατάσταση αυτ/του με ολόιδιο καινούριο, εφόσον το πρώτο αποδειχθεί ελαττωματικό και βρίσκεται εντός εγγύησης? Θα παρακαλούσα, η αναφορά σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι όσον το δυνατό πιο σαφής γιατί άμα μπλέξεις νομικά, αοριστίες του τύπου 'σοβαρές βλάβες αμαξώματος', μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Γνωρίζει κάποιος σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να αξιώσει αντικατάσταση αυτ/του με ολόιδιο καινούριο, εφόσον το πρώτο αποδειχθεί ελαττωματικό και βρίσκεται εντός εγγύησης? Θα παρακαλούσα, η αναφορά σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι όσον το δυνατό πιο σαφής γιατί άμα μπλέξεις νομικά, αοριστίες του τύπου 'σοβαρές βλάβες αμαξώματος', μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ξέρω ένα αμάξι που άναβε το λαμπάκι του αερόσακου και δεν μπορούσαν να το φτιάξουν (προσπάθησαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ).
Το πήρε πίσω (Σ) αντί να μπλέξουν με δικαστήρια. -
-
Όταν λες ελαττωματικό τι ακριβώς εννοείς?
-
Καταρχήν ευχαριστώ τον Vasgti για το άρθρο. Ελαττωματικό εννοώ τα εξής: Το αυτ/το είναι αγορασμένο καινούριο εδώ και ένα χρόνο. Μέσα σε αυτό το χρόνο έχει διανύσει μόλις 5500χλμ. Εδώ και δύο μήνες περίπου, εμφανίζει ένα θόρυβο εμπρός αριστερά, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες, εκεί που η ανάρτηση 'διαβάζει' το δρόμο. Ο εν λόγω θόρυβος γίνεται αντιληπτός τόσο μέσα από το κόκπιτ όσο και από έξω. Η συχνότητα και η ένταση του θορύβου γίνονται ολοένα και πιο έντονα. Επιπρόσθετα, κατά το ίδιο διάστημα και λίγο πιο πρόσφατα ήρθαν και προστέθηκαν ένας αεροδυναμικός θόρυβος(σαν να μπαίνει αέρας) από την πίσω δεξιά πόρτα μετά τα 140χλμ/ώρα, ενώ το αυτοκίνητο κατεβαίνοντας σε ράμπα για να εισέλθει στο γκαράζ όπου και φυλάσσεται, εμφανίζει τριγμούς από την οροφή και τη μεσαία κολόνα του οδηγού ως να δηλώνει πρόβλημα στρεπτικής ακαμψίας. Για το πρώτο θέμα (αφού για τα άλλα δύο δεν έχουν ακόμα ασχοληθεί) επισκέφθηκα δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία όπου αλλάχθηκαν διάφορα πράγματα και έγιναν διάφορες εργασίες χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ήδη το αυτ/το παραμένει στο 2ο συνεργείο με συνολικό χρόνο παραμονής 1 εβδομάδα. Τεχνική έκθεση έχει αποσταλλεί στην κεντρική αντιπροσωπεία, όπως και το αυτ/το. Η επίσημη οδηγία της αντιπροσωπείας ήταν να ξηλωθεί όλο το ταμπλώ και η ταπετσαρία της έμπροσθεν πλευράς μέχρι και την πόρτα του οδηγού. Σημειωτέον ότι όλες οι προηγούμενες επεμβάσεις αφορούσαν το μηχανολογικό κομμάτι.
-
Tι αμαξι ειναι;
-
Η υποτιθέμενη ναυαρχίδα της SEAT
-
Η υποτιθέμενη ναυαρχίδα της SEAT
-
Toledo?
-
το toledo ειναι σκετο -αρχιδ@
-
Σιγά μην βρεις άκρη.
Πρόβλημα με την στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος είχα και εγώ με την COROLLA μοντέλο 2005 με 20000km.
Το πήγα δύο φορές αντιπροσωπία, μου το λύσανε όλο, το πλακώσανε στα σπρέι, το μονώσανε και καλά, μου αλλάξανε το ταμπλό που έτριζε, μου το στερήσανε ένα μήνα και δουλειά δεν έγινε.
Η TOYOTA ΕΛΛΑΣ, δεν έβρισκε ελάττωμα στο αμάξι, αλλά τους τριγμούς, λες και είναι έτοιμο να ραγίσει στην μέση, τους ακούγανε.
Στα παράπονα που έκανα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουνε!
Και μετά σου λέει ο άλλος TOYOTA AFTER SALES SERVICE!!!!
Αρχ!δι@ !
Το πούλησα και ησύχασα. -
Ε όχι και ναυαρχίδα της SEAT το Toledo. Μιλάω για το Leon II Cupra το οποίο, θεωρητικά πάντα, είναι ειδική κατασκευή. Παρεπιμπτόντως, ξέρει κανείς πως μετριέται η στρεπτική ακαμψία και κυρίως αν υπάρχει τέτοιο μηχάνημα στην Ελλάδα?
-
Για πολυ πιο σοβαρα προβληματα(αστοχια κινητηρα)κ δεν αλλαζουν αυτοκινητα οποτε για τα ψιλουποκειμενικα προβληματα που αναφερεις λιγο δυσκολο μου ακουγεται...
-
Καθόλου 'ψιλουποκειμενικά' δεν μπορούν να χαρακτηριστούν προβλήματα τα οποία έχουν επιβεβαιωθεί από όλους τους τεχνικούς που έχουν ασχοληθεί με το αυτ/το, απλά ψάχνουν χωρίς να έχουν βρεί λύση μέχρι στιγμής. Όσο για το αν θεωρεί κάποιος 'όχι τόσο σοβαρό πρόβλημα' τη μείωση της στρεπτικής ακαμψίας (αν και εφόσον αυτό αποδειχθεί), τότε μάλλον θα κοιτάει τα roll cages ως συνοθύλευμα υδραυλικών σωλήνων.
-
Το θέμα της στρεπτική ακαμψίας το αναφέρεις με αφορμή τους τριγμούς του εσωτερικού;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το θέμα της στρεπτική ακαμψίας το αναφέρεις με αφορμή τους τριγμούς του εσωτερικού;+1
Όλα τα αμάξια λυγίζουν όταν πχ ανεβαίνεις στο πεζοδρόμιο. Άλλα λυγίζουν πολύ άλλα λίγο. Το τρίξιμο δεν είναι σαφές δείγμα ότι λυγίζουν πολύ. Μπορεί να λυγίζουν και να μη κάνουν θόρυβο, αυτό είναι το ζητούμενο (να μη τρίζουν).
Αρκετές φορές τρίζουν τα τζάμια σε ανωμαλίες του δρόμου αλλά είναι ανάλογα με την εποχή (ζέστη/κρύο). Όταν αλλάξει ο καιρός μπορεί να μη τρίζει.
Καθόλου 'ψιλουποκειμενικά' δεν μπορούν να χαρακτηριστούν προβλήματα τα οποία έχουν επιβεβαιωθεί από όλους τους τεχνικούς που έχουν ασχοληθεί με το αυτ/το, απλά ψάχνουν χωρίς να έχουν βρεί λύση μέχρι στιγμής. Όσο για το αν θεωρεί κάποιος 'όχι τόσο σοβαρό πρόβλημα' τη μείωση της στρεπτικής ακαμψίας (αν και εφόσον αυτό αποδειχθεί), τότε μάλλον θα κοιτάει τα roll cages ως συνοθύλευμα υδραυλικών σωλήνων.
Πήγαινε σε δικό σου συνεργείο να δούνε μήπως το αμάξι ήταν χτυπημένο στη μεταφορά και σου το πούλησαν για καινούριο (επίσης ψάξε για στόκους με μηχανάκι που τους ανιχνεύει). Μετά ψάξε να βρεις το πρόβλημα.
-
Φίλε leonp, έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες πως όλα τα αυτ/τα λυγίζουν=στρεβλώνουν υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Για το δικό μου εγέρθησαν υποψίες, όταν πέρα από τα προαναφερόμενα προβλήματα, άρχισα να ακούω τριγμούς από την οροφή και την αριστερή μεσαία κολώνα όχι εν πορεία αλλά με μηδενικά χλμ κατεβαίνοντας τη ράμπα του σπιτιού μου. Η συγκεκριμένη ράμπα έχει κλίση περίπου 20% και δυστυχώς για το leon έχει και άλλη μία κλίση προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν κατεβαίνω με την όπισθεν ο αριστερός πίσω τροχός να σηκώνεται στον αέρα. Τότε ακούγονται οι διάφοροι τριγμοί.
Αυτό που λες για 'ψάξιμο' του αυτ/του είχα σκοπό να το κάνω αλλά ακόμα, δυστυχώς το αμάξι βρίσκεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο -
Ο χρήστης maccentral έγραψε:
Φίλε leonp, έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες πως όλα τα αυτ/τα λυγίζουν=στρεβλώνουν υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Για το δικό μου εγέρθησαν υποψίες, όταν πέρα από τα προαναφερόμενα προβλήματα, άρχισα να ακούω τριγμούς από την οροφή και την αριστερή μεσαία κολώνα όχι εν πορεία αλλά με μηδενικά χλμ κατεβαίνοντας τη ράμπα του σπιτιού μου. Η συγκεκριμένη ράμπα έχει κλίση περίπου 20% και δυστυχώς για το leon έχει και άλλη μία κλίση προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν κατεβαίνω με την όπισθεν ο αριστερός πίσω τροχός να σηκώνεται στον αέρα. Τότε ακούγονται οι διάφοροι τριγμοί.
Αυτό που λες για 'ψάξιμο' του αυτ/του είχα σκοπό να το κάνω αλλά ακόμα, δυστυχώς το αμάξι βρίσκεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείοεμας αυτο συμβαινει και στα 4 αυτοκινητα που χρησιμοποιω συχνα,λες να πρεπει να αρχισω να συχναζω στα συνεργεια?
Καινούριο αυτ/το ως αντικατάσταση ελαττωματικού