Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καινούριο αυτ/το ως αντικατάσταση ελαττωματικού
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καινούριο αυτ/το ως αντικατάσταση ελαττωματικού
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    11
    19
    99
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maccentral last edited by

      Γνωρίζει κάποιος σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να αξιώσει αντικατάσταση αυτ/του με ολόιδιο καινούριο, εφόσον το πρώτο αποδειχθεί ελαττωματικό και βρίσκεται εντός εγγύησης? Θα παρακαλούσα, η αναφορά σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι όσον το δυνατό πιο σαφής γιατί άμα μπλέξεις νομικά, αοριστίες του τύπου 'σοβαρές βλάβες αμαξώματος', μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maccentral last edited by

        Γνωρίζει κάποιος σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να αξιώσει αντικατάσταση αυτ/του με ολόιδιο καινούριο, εφόσον το πρώτο αποδειχθεί ελαττωματικό και βρίσκεται εντός εγγύησης? Θα παρακαλούσα, η αναφορά σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι όσον το δυνατό πιο σαφής γιατί άμα μπλέξεις νομικά, αοριστίες του τύπου 'σοβαρές βλάβες αμαξώματος', μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maccentral last edited by

          Γνωρίζει κάποιος σε ποιές περιπτώσεις μπορεί να αξιώσει αντικατάσταση αυτ/του με ολόιδιο καινούριο, εφόσον το πρώτο αποδειχθεί ελαττωματικό και βρίσκεται εντός εγγύησης? Θα παρακαλούσα, η αναφορά σε αυτές τις περιπτώσεις να είναι όσον το δυνατό πιο σαφής γιατί άμα μπλέξεις νομικά, αοριστίες του τύπου 'σοβαρές βλάβες αμαξώματος', μόνο σύγχυση μπορούν να δημιουργήσουν. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Ξέρω ένα αμάξι που άναβε το λαμπάκι του αερόσακου και δεν μπορούσαν να το φτιάξουν (προσπάθησαν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ).
            Το πήρε πίσω (Σ) αντί να μπλέξουν με δικαστήρια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasgti last edited by

              Διάβασε το παρακάτω άρθρο:

              Στα δικαστήρια έχουν δικαιωθεί αρκετοί καταναλωτές με ελαττωματικό αυτοκίνητο.

              Ωστόσο, προσπάθησε να έρθεις σε επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία και να διαπραγματευθείς την αντικατάσταση του αυτοκινήτου σου. Κάποιες αποδέχονται τους εξωδικαστικούς συμβιβασμούς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                evolander last edited by

                Όταν λες ελαττωματικό τι ακριβώς εννοείς?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maccentral last edited by

                  Καταρχήν ευχαριστώ τον Vasgti για το άρθρο. Ελαττωματικό εννοώ τα εξής: Το αυτ/το είναι αγορασμένο καινούριο εδώ και ένα χρόνο. Μέσα σε αυτό το χρόνο έχει διανύσει μόλις 5500χλμ. Εδώ και δύο μήνες περίπου, εμφανίζει ένα θόρυβο εμπρός αριστερά, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες, εκεί που η ανάρτηση 'διαβάζει' το δρόμο. Ο εν λόγω θόρυβος γίνεται αντιληπτός τόσο μέσα από το κόκπιτ όσο και από έξω. Η συχνότητα και η ένταση του θορύβου γίνονται ολοένα και πιο έντονα. Επιπρόσθετα, κατά το ίδιο διάστημα και λίγο πιο πρόσφατα ήρθαν και προστέθηκαν ένας αεροδυναμικός θόρυβος(σαν να μπαίνει αέρας) από την πίσω δεξιά πόρτα μετά τα 140χλμ/ώρα, ενώ το αυτοκίνητο κατεβαίνοντας σε ράμπα για να εισέλθει στο γκαράζ όπου και φυλάσσεται, εμφανίζει τριγμούς από την οροφή και τη μεσαία κολόνα του οδηγού ως να δηλώνει πρόβλημα στρεπτικής ακαμψίας. Για το πρώτο θέμα (αφού για τα άλλα δύο δεν έχουν ακόμα ασχοληθεί) επισκέφθηκα δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία όπου αλλάχθηκαν διάφορα πράγματα και έγιναν διάφορες εργασίες χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Ήδη το αυτ/το παραμένει στο 2ο συνεργείο με συνολικό χρόνο παραμονής 1 εβδομάδα. Τεχνική έκθεση έχει αποσταλλεί στην κεντρική αντιπροσωπεία, όπως και το αυτ/το. Η επίσημη οδηγία της αντιπροσωπείας ήταν να ξηλωθεί όλο το ταμπλώ και η ταπετσαρία της έμπροσθεν πλευράς μέχρι και την πόρτα του οδηγού. Σημειωτέον ότι όλες οι προηγούμενες επεμβάσεις αφορούσαν το μηχανολογικό κομμάτι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Tι αμαξι ειναι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maccentral last edited by

                      Η υποτιθέμενη ναυαρχίδα της SEAT

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        maccentral last edited by

                        Η υποτιθέμενη ναυαρχίδα της SEAT

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Toledo?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros last edited by

                            το toledo ειναι σκετο -αρχιδ@

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ibiza1_0 last edited by

                              Σιγά μην βρεις άκρη.
                              Πρόβλημα με την στρεπτική ακαμψία του αμαξώματος είχα και εγώ με την COROLLA μοντέλο 2005 με 20000km.
                              Το πήγα δύο φορές αντιπροσωπία, μου το λύσανε όλο, το πλακώσανε στα σπρέι, το μονώσανε και καλά, μου αλλάξανε το ταμπλό που έτριζε, μου το στερήσανε ένα μήνα και δουλειά δεν έγινε.
                              Η TOYOTA ΕΛΛΑΣ, δεν έβρισκε ελάττωμα στο αμάξι, αλλά τους τριγμούς, λες και είναι έτοιμο να ραγίσει στην μέση, τους ακούγανε.
                              Στα παράπονα που έκανα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email, ούτε καν μπήκαν στον κόπο να μου απαντήσουνε!
                              Και μετά σου λέει ο άλλος TOYOTA AFTER SALES SERVICE!!!!
                              Αρχ!δι@ !
                              Το πούλησα και ησύχασα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                maccentral last edited by

                                Ε όχι και ναυαρχίδα της SEAT το Toledo. Μιλάω για το Leon II Cupra το οποίο, θεωρητικά πάντα, είναι ειδική κατασκευή. Παρεπιμπτόντως, ξέρει κανείς πως μετριέται η στρεπτική ακαμψία και κυρίως αν υπάρχει τέτοιο μηχάνημα στην Ελλάδα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  corsadi last edited by

                                  Για πολυ πιο σοβαρα προβληματα(αστοχια κινητηρα)κ δεν αλλαζουν αυτοκινητα οποτε για τα ψιλουποκειμενικα προβληματα που αναφερεις λιγο δυσκολο μου ακουγεται...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    maccentral last edited by

                                    Καθόλου 'ψιλουποκειμενικά' δεν μπορούν να χαρακτηριστούν προβλήματα τα οποία έχουν επιβεβαιωθεί από όλους τους τεχνικούς που έχουν ασχοληθεί με το αυτ/το, απλά ψάχνουν χωρίς να έχουν βρεί λύση μέχρι στιγμής. Όσο για το αν θεωρεί κάποιος 'όχι τόσο σοβαρό πρόβλημα' τη μείωση της στρεπτικής ακαμψίας (αν και εφόσον αυτό αποδειχθεί), τότε μάλλον θα κοιτάει τα roll cages ως συνοθύλευμα υδραυλικών σωλήνων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Το θέμα της στρεπτική ακαμψίας το αναφέρεις με αφορμή τους τριγμούς του εσωτερικού;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Το θέμα της στρεπτική ακαμψίας το αναφέρεις με αφορμή τους τριγμούς του εσωτερικού;

                                        +1

                                        Όλα τα αμάξια λυγίζουν όταν πχ ανεβαίνεις στο πεζοδρόμιο. Άλλα λυγίζουν πολύ άλλα λίγο. Το τρίξιμο δεν είναι σαφές δείγμα ότι λυγίζουν πολύ. Μπορεί να λυγίζουν και να μη κάνουν θόρυβο, αυτό είναι το ζητούμενο (να μη τρίζουν).

                                        Αρκετές φορές τρίζουν τα τζάμια σε ανωμαλίες του δρόμου αλλά είναι ανάλογα με την εποχή (ζέστη/κρύο). Όταν αλλάξει ο καιρός μπορεί να μη τρίζει.

                                        Καθόλου 'ψιλουποκειμενικά' δεν μπορούν να χαρακτηριστούν προβλήματα τα οποία έχουν επιβεβαιωθεί από όλους τους τεχνικούς που έχουν ασχοληθεί με το αυτ/το, απλά ψάχνουν χωρίς να έχουν βρεί λύση μέχρι στιγμής. Όσο για το αν θεωρεί κάποιος 'όχι τόσο σοβαρό πρόβλημα' τη μείωση της στρεπτικής ακαμψίας (αν και εφόσον αυτό αποδειχθεί), τότε μάλλον θα κοιτάει τα roll cages ως συνοθύλευμα υδραυλικών σωλήνων.

                                        Πήγαινε σε δικό σου συνεργείο να δούνε μήπως το αμάξι ήταν χτυπημένο στη μεταφορά και σου το πούλησαν για καινούριο (επίσης ψάξε για στόκους με μηχανάκι που τους ανιχνεύει). Μετά ψάξε να βρεις το πρόβλημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • M
                                          maccentral last edited by

                                          Φίλε leonp, έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες πως όλα τα αυτ/τα λυγίζουν=στρεβλώνουν υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Για το δικό μου εγέρθησαν υποψίες, όταν πέρα από τα προαναφερόμενα προβλήματα, άρχισα να ακούω τριγμούς από την οροφή και την αριστερή μεσαία κολώνα όχι εν πορεία αλλά με μηδενικά χλμ κατεβαίνοντας τη ράμπα του σπιτιού μου. Η συγκεκριμένη ράμπα έχει κλίση περίπου 20% και δυστυχώς για το leon έχει και άλλη μία κλίση προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν κατεβαίνω με την όπισθεν ο αριστερός πίσω τροχός να σηκώνεται στον αέρα. Τότε ακούγονται οι διάφοροι τριγμοί.
                                          Αυτό που λες για 'ψάξιμο' του αυτ/του είχα σκοπό να το κάνω αλλά ακόμα, δυστυχώς το αμάξι βρίσκεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chrooooo last edited by

                                            Ο χρήστης maccentral έγραψε:
                                            Φίλε leonp, έχεις απόλυτο δίκιο όταν λες πως όλα τα αυτ/τα λυγίζουν=στρεβλώνουν υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Για το δικό μου εγέρθησαν υποψίες, όταν πέρα από τα προαναφερόμενα προβλήματα, άρχισα να ακούω τριγμούς από την οροφή και την αριστερή μεσαία κολώνα όχι εν πορεία αλλά με μηδενικά χλμ κατεβαίνοντας τη ράμπα του σπιτιού μου. Η συγκεκριμένη ράμπα έχει κλίση περίπου 20% και δυστυχώς για το leon έχει και άλλη μία κλίση προς τα δεξιά με αποτέλεσμα όταν κατεβαίνω με την όπισθεν ο αριστερός πίσω τροχός να σηκώνεται στον αέρα. Τότε ακούγονται οι διάφοροι τριγμοί.
                                            Αυτό που λες για 'ψάξιμο' του αυτ/του είχα σκοπό να το κάνω αλλά ακόμα, δυστυχώς το αμάξι βρίσκεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο

                                            εμας αυτο συμβαινει και στα 4 αυτοκινητα που χρησιμοποιω συχνα,λες να πρεπει να αρχισω να συχναζω στα συνεργεια?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr