-
ποιο απ τα δυο ειναι καλυτερο ? πιο θα περνατε εσεις κ γιατι ? ποιο ειναι καταληλοτερο για καθημερινη χρηση μεσα στη πολη αλλα κ για κανα ταξιδακι . κ τα 2 στην εκδοση 1,4 σπορ.
επιδοσεις, καταναλωση..? αξιοπιστια, μεταπωλητικη αξια..?
προτεινεται καποιο αλλο εσεις..? η βοηθεια σας θα φανει χρησιμη.
ευχαριστω -
ποιο απ τα δυο ειναι καλυτερο ? πιο θα περνατε εσεις κ γιατι ? ποιο ειναι καταληλοτερο για καθημερινη χρηση μεσα στη πολη αλλα κ για κανα ταξιδακι . κ τα 2 στην εκδοση 1,4 σπορ.
επιδοσεις, καταναλωση..? αξιοπιστια, μεταπωλητικη αξια..?
προτεινεται καποιο αλλο εσεις..? η βοηθεια σας θα φανει χρησιμη.
ευχαριστω -
ποιο απ τα δυο ειναι καλυτερο ? πιο θα περνατε εσεις κ γιατι ? ποιο ειναι καταληλοτερο για καθημερινη χρηση μεσα στη πολη αλλα κ για κανα ταξιδακι . κ τα 2 στην εκδοση 1,4 σπορ.
επιδοσεις, καταναλωση..? αξιοπιστια, μεταπωλητικη αξια..?
προτεινεται καποιο αλλο εσεις..? η βοηθεια σας θα φανει χρησιμη.
ευχαριστω -
Πόσο βγαίνουν αυτά;
-
αλογα ? ι λεφτα ?
-
κάνε καλύτερα το θέμα 207 vs clioTCE κατά τη γνώμη μου το corsa ειναι αρκετα υποδεεστερο
-
Ο χρήστης nickname έγραψε:
αλογα ? ι λεφτα ?Χρήματα....
-
γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
αλογα ? ι λεφτα ?
Χρήματα....
γυρο στα 15 με το 207 να ναι για λιγο πιο ακριβο.
-
Το 207 με το 95αρι το μοτέρ; Αν ναι, τότε αυτό...
-
Ο χρήστης nickname έγραψε:
γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..και ποιοτητα κυλισης και κοστος χρήσης υπερέχει,αλλά και σε ποιότητα κατασκευής τα clio και 207 είναι τουλάχιστον εφάμιλα του corsa
-
Αν είναι αποκλειστικά 1.4 τότε το Corsa.
Αν θες να ψαχτείς λίγο παραπάνω για κάτι καλύτερο τότε το Clio 1.2T -
Γιατί δεν κοιτάς και το Clio 1.2 ΤCE? Εμείς όταν ήταν τον προηγούμενο μήνα ήταν να αγοράσουμε καταλήξαμε αρχικά στο Corsa και στο Μαzda 2 το 1ο στα 1.2 80 hp και το 2ο στα 1.3 75 Hp. Στις βασικές τους εκδόσεις βγαίνανε στα 13300 περίπου, το μεν Corsa 3Θυρο στην Essentia full και το δε Mazda 2 σε πεντάθυρο (δεν είχε λανασαριστεί το 3θυρο) στην έκδοση Comfort Plus. Και ενώ ψάχναμε εσκασε μύτη η προσφορά της Renault για -1000 (ισχύει ακόμη έτσι κι αλλιώς) σε όλα τα clio και μας εβγαινε στα 13300 το 1.2 TCE expression με 100 άλογα και το οποίο αγοράσαμε.
Σε μια σύντομη περιγραφή το Clio: κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του, τεράστια αποθέματα ροπής από πολύ χαμηλά, οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης θεωρώ ότι είναι στα κορυφαία μαζί με το Corsa, πολύ καλή εσωτερική ποίότητα και μέσα ειδικά στην έκδοση Dynamique μαλλον από τα καλύτερα στην κατηγορία, απίστευτα χαμηλή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα 1.2 (δηλαδή σηματάκι στα 93 και όχι 168 όπως στα 1.4 και αντίστοιχα στα ασφάλιστρα). Σε αξιοπιστία το Clio III είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο σε αντίθεση με το Clio II που το ταλαιπωρούσαν οι πολλαπλασιαστές. Στα μείον του Clio το ελαφρύ τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες και η κακή πλευρική στηριξη των καθισμάτων, τουλάχιστον στην έκδοση Expression. Οσο για τη μεταπωλητική αξία ενώ τα Clio I και ΙΙ ήταν από τα λίγα Renault που στην Ελλάδα είχαν πολύ καλή μεταπωλητική αξία το Clio III κυρίως λόγω της παλιάς ελληνικής αντιπροσώπευσης με ότι κακό αυτό συνεπαγόταν και επειδή δεν είχαν κυκλοφορήσει πολλά στους ελληνικούς δρόμους δεν έχει τοσο καλή. Αυτό θεωρώ πως θα βελτιωθεί στο καλύτερο στα επόμενα χρόνια. Αν το κοιτάξεις, και θέλεις να διαθέσεις τα λεφτά σου συνιστώ να κοιτάξεις την έκδοση 1.2 TCE dynamique που με την τρέχουσα έκπτωση στην 3θυρη έκδοση βγαίνει στα 14300-14400
Για αναλυτικές εντυπώσεις τόσο από εμένα όσο και από άλλους και για στοιχεία σχετικά με την απίστευτα χαμηλή κατανάλωση του TCE δες και το θέμα που υπάρχει στην ίδια κατηγορία: Renault Clio 2005.
Αν το Clio δεν είναι στις επιλογές σου μεταξύ των 2 που αναφέρεις το Corsa υπερέχει σε όλους τους τομείς έναντι του 207, ίσως υστερεί ελαφρά σε επιδόσεις. Αυτά έχοντας οδηγήσει σε test drive και τα 2 παραπάνω (207 και Corsa). Επίσης στις επιλογές θα σου πρότεινα να βάλεις και το Mazda 2 (ειδικά τώρα που ήρθε και το 3θυρο) αλλά εκεί στα 1.5 εφόσον αντέχεις οικονομικά.
-
Το κόρσα δεν νομίζω να υπερέχει σε πολλά πράγματα έναντι του 207.
-
Ο χρήστης nickname έγραψε:
γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..αφου δε συγκρινεται ο γερμανος σε ποιοτητα τοτες τι το συζηταμε?
κορσα all the way!
ειδικα το σπορ ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..
αφου δε συγκρινεται ο γερμανος σε ποιοτητα τοτες τι το συζηταμε?
κορσα all the way!
ειδικα το σπορ ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!
στον Γερμανο οι πόρτες κλεινουν καλύτερα και με μια αίσθηση στιβαροτητας
-
για την πόρτα οντώς ακουγεται καλυτερα αλλα σε ποιοτητα επειδη εχω οδηγήσει και τα δυο αρκετες φορες δεν βλέπω τεράστια διαφορά... και στην τελική οταν οδηγεις τι κοιτας? ποσο καλυτερο σε ποιοτητα ταμπλο έχεις? η τι αίσθηση έχεις απο το τιμόνι και το αυτικίνητο....εκει υπερέχει το 207 πιστευω κάποια κλικ.... ασε που αρέσει πιο πολυ στις γυναίκες.....το πιάσατε το υπονοούμενο???????
-
Αν ειναι να παρω αμαξι με βαση τι αρεσει στις γυναικες να παω να παρω ενα Υ
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..
αφου δε συγκρινεται ο γερμανος σε ποιοτητα τοτες τι το συζηταμε?
κορσα all the way!
ειδικα το σπορ ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!
To Corsa Sport είναι πιο γρήγορο από ό,τι αντέχει το πλαίσιό του. Το είχα οδηγήσει μερικές φορές και τρόμαξα κυριολεκτικά με τις επιδόσεις του.
-
Δεν έχει νόημα το να μιλάμε για ποιότητα. Πλέον οι αποστάσεις είναι απειροελάχιστες όχι όπως τις δεκαετίες 80.90. Ακόμα και σε θέματα παθητικής ασφάλειας μια ιστορία που ξεκίνησαν οι γερμανοί κάποια στιγμή οι Γάλλοι τους ξεπέρασαν σε κάποιες κατηγορίες. Το ζήτημα για τέτοια αυτοκίνητα πλέον έχει να κάνει με τις εποδόσεις, την κατανάλωση, την φιλικότητα προς το περιβάλλον κλπ
CORSA VS 207 VS.....