Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSA VS 207 VS.....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CORSA VS 207 VS.....
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    19
    122
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickname last edited by

      ποιο απ τα δυο ειναι καλυτερο ? πιο θα περνατε εσεις κ γιατι ? ποιο ειναι καταληλοτερο για καθημερινη χρηση μεσα στη πολη αλλα κ για κανα ταξιδακι . κ τα 2 στην εκδοση 1,4 σπορ.
      επιδοσεις, καταναλωση..? αξιοπιστια, μεταπωλητικη αξια..?
      προτεινεται καποιο αλλο εσεις..? η βοηθεια σας θα φανει χρησιμη.
      ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickname last edited by

        ποιο απ τα δυο ειναι καλυτερο ? πιο θα περνατε εσεις κ γιατι ? ποιο ειναι καταληλοτερο για καθημερινη χρηση μεσα στη πολη αλλα κ για κανα ταξιδακι . κ τα 2 στην εκδοση 1,4 σπορ.
        επιδοσεις, καταναλωση..? αξιοπιστια, μεταπωλητικη αξια..?
        προτεινεται καποιο αλλο εσεις..? η βοηθεια σας θα φανει χρησιμη.
        ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickname last edited by

          ποιο απ τα δυο ειναι καλυτερο ? πιο θα περνατε εσεις κ γιατι ? ποιο ειναι καταληλοτερο για καθημερινη χρηση μεσα στη πολη αλλα κ για κανα ταξιδακι . κ τα 2 στην εκδοση 1,4 σπορ.
          επιδοσεις, καταναλωση..? αξιοπιστια, μεταπωλητικη αξια..?
          προτεινεται καποιο αλλο εσεις..? η βοηθεια σας θα φανει χρησιμη.
          ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Πόσο βγαίνουν αυτά;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickname last edited by

              αλογα ? ι λεφτα ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rafi last edited by

                κάνε καλύτερα το θέμα 207 vs clioTCE κατά τη γνώμη μου το corsa ειναι αρκετα υποδεεστερο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Ο χρήστης nickname έγραψε:
                  αλογα ? ι λεφτα ?

                  Χρήματα....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickname last edited by

                    γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickname last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:

                      αλογα ? ι λεφτα ?

                      Χρήματα....

                      γυρο στα 15 με το 207 να ναι για λιγο πιο ακριβο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Το 207 με το 95αρι το μοτέρ; Αν ναι, τότε αυτό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rafi last edited by

                          Ο χρήστης nickname έγραψε:
                          γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..

                          και ποιοτητα κυλισης και κοστος χρήσης υπερέχει,αλλά και σε ποιότητα κατασκευής τα clio και 207 είναι τουλάχιστον εφάμιλα του corsa

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            neos last edited by

                            Αν είναι αποκλειστικά 1.4 τότε το Corsa.
                            Αν θες να ψαχτείς λίγο παραπάνω για κάτι καλύτερο τότε το Clio 1.2T

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              samatistas last edited by

                              Γιατί δεν κοιτάς και το Clio 1.2 ΤCE? Εμείς όταν ήταν τον προηγούμενο μήνα ήταν να αγοράσουμε καταλήξαμε αρχικά στο Corsa και στο Μαzda 2 το 1ο στα 1.2 80 hp και το 2ο στα 1.3 75 Hp. Στις βασικές τους εκδόσεις βγαίνανε στα 13300 περίπου, το μεν Corsa 3Θυρο στην Essentia full και το δε Mazda 2 σε πεντάθυρο (δεν είχε λανασαριστεί το 3θυρο) στην έκδοση Comfort Plus. Και ενώ ψάχναμε εσκασε μύτη η προσφορά της Renault για -1000 (ισχύει ακόμη έτσι κι αλλιώς) σε όλα τα clio και μας εβγαινε στα 13300 το 1.2 TCE expression με 100 άλογα και το οποίο αγοράσαμε.

                              Σε μια σύντομη περιγραφή το Clio: κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του, τεράστια αποθέματα ροπής από πολύ χαμηλά, οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης θεωρώ ότι είναι στα κορυφαία μαζί με το Corsa, πολύ καλή εσωτερική ποίότητα και μέσα ειδικά στην έκδοση Dynamique μαλλον από τα καλύτερα στην κατηγορία, απίστευτα χαμηλή κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα 1.2 (δηλαδή σηματάκι στα 93 και όχι 168 όπως στα 1.4 και αντίστοιχα στα ασφάλιστρα). Σε αξιοπιστία το Clio III είναι ιδιαίτερα αξιόπιστο σε αντίθεση με το Clio II που το ταλαιπωρούσαν οι πολλαπλασιαστές. Στα μείον του Clio το ελαφρύ τιμόνι στις μεγάλες ταχύτητες και η κακή πλευρική στηριξη των καθισμάτων, τουλάχιστον στην έκδοση Expression. Οσο για τη μεταπωλητική αξία ενώ τα Clio I και ΙΙ ήταν από τα λίγα Renault που στην Ελλάδα είχαν πολύ καλή μεταπωλητική αξία το Clio III κυρίως λόγω της παλιάς ελληνικής αντιπροσώπευσης με ότι κακό αυτό συνεπαγόταν και επειδή δεν είχαν κυκλοφορήσει πολλά στους ελληνικούς δρόμους δεν έχει τοσο καλή. Αυτό θεωρώ πως θα βελτιωθεί στο καλύτερο στα επόμενα χρόνια. Αν το κοιτάξεις, και θέλεις να διαθέσεις τα λεφτά σου συνιστώ να κοιτάξεις την έκδοση 1.2 TCE dynamique που με την τρέχουσα έκπτωση στην 3θυρη έκδοση βγαίνει στα 14300-14400

                              Για αναλυτικές εντυπώσεις τόσο από εμένα όσο και από άλλους και για στοιχεία σχετικά με την απίστευτα χαμηλή κατανάλωση του TCE δες και το θέμα που υπάρχει στην ίδια κατηγορία: Renault Clio 2005.

                              Αν το Clio δεν είναι στις επιλογές σου μεταξύ των 2 που αναφέρεις το Corsa υπερέχει σε όλους τους τομείς έναντι του 207, ίσως υστερεί ελαφρά σε επιδόσεις. Αυτά έχοντας οδηγήσει σε test drive και τα 2 παραπάνω (207 και Corsa). Επίσης στις επιλογές θα σου πρότεινα να βάλεις και το Mazda 2 (ειδικά τώρα που ήρθε και το 3θυρο) αλλά εκεί στα 1.5 εφόσον αντέχεις οικονομικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Το κόρσα δεν νομίζω να υπερέχει σε πολλά πράγματα έναντι του 207.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  Ο χρήστης nickname έγραψε:
                                  γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..

                                  αφου δε συγκρινεται ο γερμανος σε ποιοτητα τοτες τι το συζηταμε?

                                  κορσα all the way!

                                  ειδικα το σπορ ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rafi last edited by

                                    Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                    γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..

                                    αφου δε συγκρινεται ο γερμανος σε ποιοτητα τοτες τι το συζηταμε?

                                    κορσα all the way!

                                    ειδικα το σπορ ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!

                                    στον Γερμανο οι πόρτες κλεινουν καλύτερα και με μια αίσθηση στιβαροτητας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 1
                                      106_4_ever last edited by

                                      για την πόρτα οντώς ακουγεται καλυτερα αλλα σε ποιοτητα επειδη εχω οδηγήσει και τα δυο αρκετες φορες δεν βλέπω τεράστια διαφορά... και στην τελική οταν οδηγεις τι κοιτας? ποσο καλυτερο σε ποιοτητα ταμπλο έχεις? η τι αίσθηση έχεις απο το τιμόνι και το αυτικίνητο....εκει υπερέχει το 207 πιστευω κάποια κλικ.... ασε που αρέσει πιο πολυ στις γυναίκες.....το πιάσατε το υπονοούμενο???????

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Αν ειναι να παρω αμαξι με βαση τι αρεσει στις γυναικες να παω να παρω ενα Υ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Ο χρήστης adis4gr έγραψε:

                                          γτ το λες αυτο? σε θεμα επιδοσεων μονο , γιατι σε ποιοτητα κατασκευης δε συγκρινετε ο γερμανος..

                                          αφου δε συγκρινεται ο γερμανος σε ποιοτητα τοτες τι το συζηταμε?

                                          κορσα all the way!

                                          ειδικα το σπορ ειναι παρα πολυ καλη επιλογη!

                                          To Corsa Sport είναι πιο γρήγορο από ό,τι αντέχει το πλαίσιό του. Το είχα οδηγήσει μερικές φορές και τρόμαξα κυριολεκτικά με τις επιδόσεις του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jimdenin last edited by

                                            Δεν έχει νόημα το να μιλάμε για ποιότητα. Πλέον οι αποστάσεις είναι απειροελάχιστες όχι όπως τις δεκαετίες 80.90. Ακόμα και σε θέματα παθητικής ασφάλειας μια ιστορία που ξεκίνησαν οι γερμανοί κάποια στιγμή οι Γάλλοι τους ξεπέρασαν σε κάποιες κατηγορίες. Το ζήτημα για τέτοια αυτοκίνητα πλέον έχει να κάνει με τις εποδόσεις, την κατανάλωση, την φιλικότητα προς το περιβάλλον κλπ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr