Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Subaru Forester 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Subaru Forester 2008
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    37
    1863
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madmak last edited by

      Γεια σε όλους !
      Σκέπτομαι να αγοράσω το νέο Forester αλλά ακούω διάφορα περί μη αξιοπιστίας σε θέματα κιβωτίου ταχυτήτων , και αρμολόγησης των πλαστικών στο εσωτερικό του.
      Κάθε γνώμη και βοήθεια ευπρόσδεκτη ...
      Ευχαριστώ !

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • M
        madmak last edited by

        Γεια σε όλους !
        Σκέπτομαι να αγοράσω το νέο Forester αλλά ακούω διάφορα περί μη αξιοπιστίας σε θέματα κιβωτίου ταχυτήτων , και αρμολόγησης των πλαστικών στο εσωτερικό του.
        Κάθε γνώμη και βοήθεια ευπρόσδεκτη ...
        Ευχαριστώ !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          madmak last edited by

          Γεια σε όλους !
          Σκέπτομαι να αγοράσω το νέο Forester αλλά ακούω διάφορα περί μη αξιοπιστίας σε θέματα κιβωτίου ταχυτήτων , και αρμολόγησης των πλαστικών στο εσωτερικό του.
          Κάθε γνώμη και βοήθεια ευπρόσδεκτη ...
          Ευχαριστώ !

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • ?
            A Former User last edited by

            Νομίζω ότι το αυτοκίνητο έχει κορυφαία αξιοπιστία συνολικά. Κι έχω την εντύπωση ότι υστερεί μόνο στην αίσθηση ποιότητας. Εκεί οι Γερμανοί πετυχαίνουν πολύ καλύτερα την αίσθηση χλίδας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              madmak last edited by

              Αυτή η αίσθηση ποιότητας...Έχω καλομάθει με το Audi A4 που έχω τόσα χρόνια!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Όπως το λες και εσύ, άισθηση ποιότητας. Δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωτικά ανθεκτικό κιόλας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • M
                  meco last edited by

                  Ο χρήστης madmak έγραψε:
                  Αυτή η αίσθηση ποιότητας...Έχω καλομάθει με το Audi A4 που έχω τόσα χρόνια!

                  Πάρε το outback τότε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    travelman last edited by

                    Βασικά το νέο φόρεστερ σε σχέση με το παλιό έχει απείρως ποιότικότερο εσωτερικό, το οποίο όντως έδειχνε να έχει ολίγον τι χάλια ποιότητα πλαστικών. Τώρα το φτιάξανε αρκετά πάντως.

                    Έχοντας γράψει αρκετά χιλιόμετράκια με το παλίο απλά θα σου πω ότι έχει ανάρτηση λουκούμι για την Ελλάδα μιας και απορροφάει τα πάντα και γέρνει ελάχιστα για σουβ. Μόνο φάουλ τα μέτρια φρένα και το υπερβολικά μαλακό τιμόνι. Ωστόσο είναι ένα από τα οχήματα που σε προκαλούν να πας αέρα ανεξαρτήτως τι βρίσκεται κάτω από τις ρόδες σου...

                    Περι αξιοπιστίας υπάρχουν αρκετοί που του φορέσαν χωμάτινα και το σκίζουν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα

                    Για προβλήματα σε κιβώτιο δεν ξέρω αν και μου είχε κάνει εντύπωση που περιοδικό σε δοκιμή είχε μείνει ...με το λεβιέ στο χέρι στο τουρμπάτο. Πάντως ο πολύ σκληρός συμπλέκτης ίσως οδηγήσει μερικές αγύμναστες γάμπες σε λάθη που θα κουράσουν το κιβώτιο

                    Συμβουλή? Βρες ένα καλομεταχειρισμένο με τα 125 άλογα εάν δεν είσαι πολύ γκαζάκιας. Μέχρι τις μεσαίες στροφές πρακτικά είναι το ίδιο με το παλιό 158άρι και επιπλέον έχει απαξιωθεί αρκετά και μπορείς να το βρεις με κανένα 20άρι.

                    Συμβουλή νο2? Σκέψου εάν όντως χρειάζεσαι λίγους πόντους παραπάνω ύψος και εάν όχι χτύπα το ιμπρέζα που είναι και σχεδόν 10Κ φτηνότερο. Οι διαφορές σε σασί θα είναι μικρές οπότε θα αντέχει και λίγο χώμα και θα πηγαίνει πολύ καλύτερα σε άσφαλτο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Εγώ στην θέση σου φίλε madmak θα κοιτούσα το Legacy (station ή Outback).

                      Νομίζω πως το Forester στην τελευταία του έκδοση έχασε τα στοιχεία που το ξεχώριζαν απ' τα υπόλοιπα SUV... Και ειναι υπερβολικά μαλακό απ' ότι διαβάζω στον ειδικό τύπο.

                      Το προηγούμενο 2,5άρι μεταχειρο ειναι πολύ καλή επιλογή.

                      Εμείς έχουμε απ' το 2001 το 2,0 Turbo στην οικογένεια και δεν έχει κάνει κιχ πέρα απ ενα σπασμένο διακόπτη στην πλαφονιέρα κι ενα σωληνάκι αναθυμιάσεων που είχαν βγάλει και ξέχασαν να ξανασυνδέσουν στο σέρβις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Πάμε στους κατασκευαστές παίδες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          madmak last edited by

                          Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις .
                          Και τώρα : Subaru Forester ή Volkswagen Tiguan ?
                          Μου έχουν πει οτι είναι αξιόπιστο , είναι όμως έτσι ;
                          (Θα έχετε καταλάβει οτι είμαι αναποφάσιστος)
                          Είναι αλήθεια οτι ο 1400σάρης κινητήρας της VW καίει λίγα λαδάκια μετά τα 35.000 περίπου χιλιόμετρα ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            rallye40 last edited by

                            Ο χρήστης madmak έγραψε:
                            Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις .
                            Και τώρα : Subaru Forester ή Volkswagen Tiguan ?
                            Μου έχουν πει οτι είναι αξιόπιστο , είναι όμως έτσι ;
                            (Θα έχετε καταλάβει οτι είμαι αναποφάσιστος)
                            Είναι αλήθεια οτι ο 1400σάρης κινητήρας της VW καίει λίγα λαδάκια μετά τα 35.000 περίπου χιλιόμετρα ;

                            Προσωπικά έχω παραγγείλει το Tiguan. Συγκριτικα με το νέο Forester, είναι πιστεύω καλύτερο. Το παλιό ήταν σίγουρα σε άλλη κλάση.
                            Αν δεν έχεις πρόβλημα με την 9+ μήνες παράδοση και θες οπωσδήποτε SUV, τότε είναι μονόδρομος το Tiguan.
                            Αν πάλι αντέχεις το τεκμήριο, το Outlander, είναι επίσης κορυφαίο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • E
                              eli last edited by

                              ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ 1.4TSI KAI TOY 2.0ΤDI(DIESEL);
                              ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΧΩΜΑ ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΙGUAN.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης eli έγραψε:
                                ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ 1.4TSI KAI TOY 2.0ΤDI(DIESEL);
                                ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΧΝΑ ΣΕ ΧΩΜΑ ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΙGUAN.

                                Αν έχεις τα χρήματα πάρε το 2.0TDI. Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα. Με την καλύτερη ροπή που έχει ο πετρελαιοκινητήρα θα πηγαίνεις και καλύτερα εκτός δρόμου.
                                edit: Eννοώ το TDI με τα 170 άλογα. Αν μιλάμε για αυτό με τα 140 μάλλον καλύτερα το 1400. Δε βλέπω το λόγο χρεωθείς δίλιτρο κινητήρα σε αυτή την περίπτωση.

                                Ανάμεσα σε tiguan (1.4ΤSI) και forester (ατμοσφαιρικό) πρέπει να τα οδηγήσεις για να βγάλεις άκρη.
                                Ανάμεσα στο 2.0 TSI και το 2.5ΧΤ τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα υπέρ του VW.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης eli έγραψε:
                                  ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΟ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ 1.4TSI KAI TOY 2.0ΤDI(DIESEL)

                                  Αν δεν σκοπεύεις να κάνεις 500.000 χλμ, με 7-8 χιλιάρικα διαφορά στη τιμή είναι ξεκάθαρη η απάντηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    madmak last edited by

                                    Σας ευχαριστώ όλους με προβληματίσατε αρκετά . Η επιλογή μου τώρα αντί να γίνεται ευκολότερη όλο και δυσκολεύει. Πήγα και οδήγησα το Tiguan και σε άσφαλτο και σε άμμο και πιστεύω οτι είναι πάρα πολύ καλή επιλογή για κάποιον που το χώμα και γενικά το off road δεν είναι η κύρια επιλογή του όσον αφορά την αυτοκίνηση (όπως εγώ). Όμως 9+ μήνες για παράδοση είναι απαράδεκτο . Μου θυμίζει τις εποχές όπου το Golf το παράγγελνες και δεν ήξερες πότε θα το παραλάβεις . Οι πιό παλαιοί ίσως θυμούνται αυτές τις απαράδεκτες πολιτικές της VW.Πάντως τοTiguan μου άρεσε πολύ . Έχω κλείσει και δοκιμή με το Foester. Οψόμεθα...
                                    Με τα τεκμήρια όμως τί γίνεται; Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος διότι έχω χαθεί πλέον με τις δημοσιεύσεις στον τύπο και τα παράθυρα στις τηλεοράσεις ...
                                    Ευχαριστώ και πάλι

                                    MadMak

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasgti last edited by

                                      Φίλε madmak αν ενδιαφέρεσαι για Tiguan 1.4 και το ψάξεις, μπορείς να βρεις ετοιμοπαράδοτα από ακυρώσεις. Την προηγούμενη εβδομάδα είχα ακούσει ότι υπήρχε ένα σε έκδοση Escape και ένα Trend.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimitris-gr last edited by

                                        Μη φοβασαι τα τεκμήρια, ferrari να έχεις δεν θα χρειαστεις να δηλώνεις πάνω απο 6.000 εισόδημα... θα υπολογιζεται μονο το κοστος χρήσης του αυτοκινήτου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          madmak last edited by

                                          Ευχαριστώ .

                                          Πάντως δοκίμασα το Forester και σίγουρα είναι πιό λαϊτ απο το προηγούμενο.Το εκπληκτικό όμως είναι οτι στο τεστ ντραϊβ ενώ πηγαίναμε με 70-80 σε χώμα με λακούβες το αυτοκίνητο απλά δεν τρίζει !!!
                                          Τελικά μάλλον κλίνω προς το Forester . Δεν πείθομαι με το οτι ο 1400 της VW δεν καίει λάδια .[Έχω τύχει στο συνεργείο όπου έκανα σερβις στο Α4 που έχω και ήταν μια κυρία με ένα Passat το οποίο στα 37500 χλμ έκαιγε λάδια και της απαντήσαν οτι μέχρι 1 λίτρο ανα 1000χλμ είναι φυσιολογικό (της το έδειξαν στο βιβλίο του κατασκευαστή!) .Μεμονωμένο περιστατικό ή τώρα αρχίζουν να φαίνονται τα προβλήματα;]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης madmak έγραψε:
                                            Ευχαριστώ .

                                            Πάντως δοκίμασα το Forester και σίγουρα είναι πιό λαϊτ απο το προηγούμενο.Το εκπληκτικό όμως είναι οτι στο τεστ ντραϊβ ενώ πηγαίναμε με 70-80 σε χώμα με λακούβες το αυτοκίνητο απλά δεν τρίζει !!!
                                            Τελικά μάλλον κλίνω προς το Forester . Δεν πείθομαι με το οτι ο 1400 της VW δεν καίει λάδια .[Έχω τύχει στο συνεργείο όπου έκανα σερβις στο Α4 που έχω και ήταν μια κυρία με ένα Passat το οποίο στα 37500 χλμ έκαιγε λάδια και της απαντήσαν οτι μέχρι 1 λίτρο ανα 1000χλμ είναι φυσιολογικό (της το έδειξαν στο βιβλίο του κατασκευαστή!) .Μεμονωμένο περιστατικό ή τώρα αρχίζουν να φαίνονται τα προβλήματα;]

                                            Και το βιβλίο του RAV4 το γράφει αυτό!!!

                                            Πάντως ο λόγος να μην πάρεις tiguan είναι άλλος. Η πολύμηνη αναμονή...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr