Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Όργανο μέτρησης εκκεντροφόρων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Όργανο μέτρησης εκκεντροφόρων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    18
    533
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by





      Επειδή δεν έβρισκα τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφόρων του μοτέρ μου Renault F7P και των τούρμπο μου J7R 752 και 756 καθώς και J7R 720 ατμο 12V, έφτιαξα ένα όργανο που μπορώ να μετράω διάρκεια, βύθισμα, διάρκεια στις ράμπες κλπ, γιατί αυτό τον καιρό κάνω ανακατασκευή / βελτίωση σε ένα F7P και δεν μπορούσα να βρώ άκρη από πουθενά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by





        Επειδή δεν έβρισκα τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφόρων του μοτέρ μου Renault F7P και των τούρμπο μου J7R 752 και 756 καθώς και J7R 720 ατμο 12V, έφτιαξα ένα όργανο που μπορώ να μετράω διάρκεια, βύθισμα, διάρκεια στις ράμπες κλπ, γιατί αυτό τον καιρό κάνω ανακατασκευή / βελτίωση σε ένα F7P και δεν μπορούσα να βρώ άκρη από πουθενά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by





          Επειδή δεν έβρισκα τα χαρακτηριστικά των εκκεντροφόρων του μοτέρ μου Renault F7P και των τούρμπο μου J7R 752 και 756 καθώς και J7R 720 ατμο 12V, έφτιαξα ένα όργανο που μπορώ να μετράω διάρκεια, βύθισμα, διάρκεια στις ράμπες κλπ, γιατί αυτό τον καιρό κάνω ανακατασκευή / βελτίωση σε ένα F7P και δεν μπορούσα να βρώ άκρη από πουθενά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Πολυ καλος!

            Παντως αν περναγες μια βολτα απο τον μπουμπη θα στους μερταγε πολυ ευχαριστως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              21-quadra last edited by

              Είναι τι ίδιο ?
              Άλλωστε δεν το παράγγειλα και να το πληρώσω ακριβά, μόνος μου το έφτιαξα στο μηχανουργείο μου.
              Ο / οι εκκεντροφόροι είναι το βασικότερο εξάρτημα του χαρακτήρα λειτουργίας ενός κινητήρα, άλλο είναι να μου δώσει 10 νούμερα στο χέρι, και άλλο είναι να έχω το δικό μου διάγραμμα και να αποφασίσω τι εκκεντροφόρους θα βάλω ανάλογα με τι θέλω από τον κινητήρα μου. Έτσι κερδίζεται και η γνώση.
              Έτσι δεν είναι ?
              Πάντως σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rx8_drifter last edited by

                Πολύ μερακλίδικο
                Ερώτηση: Πως κατάφερες να ευθυγραμίσεις το μηδέν στο μοιρογνωμόνιο με την κορυφή του αμύγδαλου με ακριβεια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Όπως είδες το μοιρoγνωμόνιο είναι βιδωμένο στον εκκεντροφόρο με την βίδα που στηρίζει το γρανάζι του ιμάντα, φέρνεις το έκκεντρο στο σημείο που θέλεις και περιστρέφεις το μοιρογνωμόνιο μέχρι να έρθει στο 0 και στην συνέχεια σφίγγεις ελαφρά την βίδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Όμορφο!!

                    (αυτά είναι... να έχεις τις ιδέες και τα μέσα και δεν έχεις ανάγκη κανέναν!!!!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Πόσο μικρότερο overlap έχουν τα τούρμπο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Έχουν ελάχιστο overlap έως μηδενικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Σωστός ο Quadra! Πολύ καλή δουλειά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            drdino last edited by

                            Πολύ ωραίος, μου αρέσουν πάρα πολύ τα DIY και ζηλεύω (με την καλή έννοια), γιατί εγώ πολυτέλειες μηχανουργείου, συνεργείου κλπ δεν έχω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              paulgiot last edited by

                              μπα μερακι θελει περισσοτερο

                              αν εχεις κανα γνωστο σπουδαστη σε μηχανολογια(κατα προτιμηση σε ιδιωτικη σχολη )

                              ζητα τον να σε παρει για μια βολτα απο το workshop.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • B
                                bts last edited by

                                Μπράβο, πολύ προσεγμένη δουλειά.

                                Ένας φίλος έχει φτιάξει κάτι ανάλογο, αλλά σε πιο ..απλοϊκή έκδοση.

                                Μπορεί και μετράει σωστά βύθισμα, αλλά όχι και διάρκεια.

                                Έχω καταλήξει στο ότι η πραγματική διάρκεια μετριέται σωστά μόνο πάνω στη βαλβίδα, όπου μπαίνουν διάκενα και η αλληλεπίδραση με το valvetrain, στο παιχνίδι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Δεν είναι έτσι, αλλιώς πως θα δούλευαν τα μηχανήματα κοπής και διαμόρφωσης των εκκεντροφόρων ?

                                  Όλα τα στοιχεία μπορούν να υπολογιστούν και να μετρηθούν, υπολογίζοντας βέβαια και τα διάκενα, αλλά στα μοτέρ με υδραυλικά ωστήρια δεν υφίσταται τέτοιο θέμα, άρα στον υπολογισμό του εκκεντροφόρου κατά την κατασκευή του υπολογίζεται και αυτό, το έκκεντρο έχει ένα περίγραμμα επάνω στο οποίο πατάει το στέλεχος της βαλβίδας ή το κοκκοράκι, εκεί τελειώνει ο σχεδιασμός όλων των στοιχείων της κινηματικής της βαλβίδας και δεν έχει αλληλοεπίδραση με το υπόλοιπο valve train.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Λίγα λόγια για τους εκκεντροφόρους

                                    Ο **βασικός κύκλος **είναι το μέρος που μετράται το διάκενο. Η ακτίνα στο έκκεντρο είναι εδώ σταθερή.

                                    Η **ράμπα **του έκκεντρου είναι η περιοχή που μηδενίζεται το διάκενο και έρχεται σταθερά σε επαφή με την βαλβίδα. Η σχεδίαση της πρέπει να είναι τέτοια για να αποφεύγονται οι φθορές της βαλβίδας και του έκκεντρου.

                                    Η κορυφή του έκκεντρου επιβραδύνει την βαλβίδα από την ταχύτητα που έχει αποκτήσει από την επαφή της με την πλευρά του έκκεντρου. Όταν η βαλβίδα μένει στιγμιαία ακίνητη βρίσκεται στο μέγιστο σημείο βυθίσματος.

                                    Η διαδικασία αυτή γίνεται με μεγάλη ταχύτητα και σε όλους τους τύπους των εκκεντροφόρων, αυτό που αλλάζει είναι ο ρυθμός επιτάχυνσης και επιβράδυνσης της βαλβίδας ανάλογα με το προφίλ του έκκεντρου, που βρίσκονται δηλαδή οι διάφορες περιοχές, ράμπα, πλευρά, κλπ.

                                    Συχνά έχουμε 2 εκκεντροφόρους με διάρκεια 290ο και το ίδιο βύθισμα πχ 11mm, αλλά ο ένας πηγαίνει καλύτερα από τον άλλο, ο οποίος τρώει και το σχετικό θάψιμο.
                                    Οι κατασκευαστές στην Αμερική πρώτα και ακολούθησαν οι Ευρωπαίοι, συμφώνησαν να δίνουν και ένα άλλο βασικότατο στοιχείο σε ένα προκαθορισμένο βύθισμα 50 χιλιοστών της ίντσας ( 1.25mm ) για να καθορίζεται και η συμπεριφορά του κινητήρα.
                                    Αυτή η επιλογή toy 1.25 mm έγινε για να μην προκαλείται σύγχυση από τις ράμπες των έκκεντρων και να μετράει μόνο η διάρκεια από πλευρά σε πλευρά του έκκεντρου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Προσοχή χρειάζεται στον τρόπο που πατά η άκρη του μικρόμετρου στο έκκεντρο -αν το τελευταίο πατά απευθείας το καπελότο τότε χρειάζεται αυτό που έχεις φτιάξει (δηλ. ένα καπελότο), αν όμως έχει κάποια διάταξη με κοκκοράκια τότε το πάτημα πρέπει απλά να είναι η άκρη του μικρόμετρου (δηλ. 'σημείο').
                                      Ο σωστός μηδενισμός είναι δύσκολος...
                                      Καλή δουλειά πάντως 21 Quadra!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                        Είναι τι ίδιο ?
                                        Άλλωστε δεν το παράγγειλα και να το πληρώσω ακριβά, μόνος μου το έφτιαξα στο μηχανουργείο μου.
                                        Ο / οι εκκεντροφόροι είναι το βασικότερο εξάρτημα του χαρακτήρα λειτουργίας ενός κινητήρα, άλλο είναι να μου δώσει 10 νούμερα στο χέρι, και άλλο είναι να έχω το δικό μου διάγραμμα και να αποφασίσω τι εκκεντροφόρους θα βάλω ανάλογα με τι θέλω από τον κινητήρα μου. Έτσι κερδίζεται και η γνώση.
                                        Έτσι δεν είναι ?
                                        Πάντως σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.

                                        Φιλε μου το γεγονος και μονο οτι το εφτιαξες μονος σου για εμενα αξιζει τον κοπο ακομη και να κανεις μια και μονο μετρηση και μετα να το βαλεις στην ακρη. Ποσο μαλλον οταν θες να κανεις διαδοχικες μετρησεις σε διαφορους εκκεντροφορους! Καλη συνεχεια ευχομαι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          speedy last edited by

                                          Γεια και από εμένα
                                          Πολύ καλή η διάταξη που έχει φτιάξει Quadra.
                                          Παραθέτω και εγώ μια φωτό από τον τρόπο που χρησιμοποιώ τα τελευταία 30 χρόνια για να μετρώ (finger printing) εκκεντροφόρους για την δουλειά μου. Είναι επάνω σε τόρνο και τα στοιχεία της μέτρησης πληκτρολογούνται σε Η/Υ και πρόγραμμα δικής μου κατασκευής για να γίνουν οι υπολογισμοί και τα διαγράμματα. Το πρόγραμμα ήταν αναγκαίο να γίνει κατασκευή γιατί την δεκαετία του 80 τα τότε έτοιμα προγράμματα δεν υπολόγιζαν ούτε τα μισά απο αυτά που χρειάζονται για να γίνει ποιοτικός έλεγχος κοπής. Αλλά και σήμερα τα συστήματα του εμπορίου δεν παρέχουν αυτούς τους υπολογισμούς...
                                          Είναι ένας οικονομικός τρόπος σε σχέση με τα σύγχρονα αυτόματα συστήματα. Δεν έχει όμως να ζηλέψει σε τίποτα από αυτά αφού η ακρίβεια είναι ίδια. Αυτό είναι τσεκαρισμένο επανειλημμένα αφού έχω επιστρέψει πολλούς εκκεντροφόρους στους κατασκευαστές τους όλα αυτά τα χρόνια για κακή κατεργασία - κόψιμο... πράγμα που και αυτοί πάντα επαληθεύουν με τις δικές τους διατάξεις...

                                          Ο συγκεκριμένος μικρός εκκεντροφόρος είναι από κινητήρα μοτοσυκλέτας ΚΤΜ κατά την διάρκεια εξέλιξης του.

                                          Φιλικά
                                          Speedy

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr