-
Ο χρήστης nomikosas έγραψε:
Μου δίνουν Αμπαρθάκι άμεσα αλλά γμτ δεν θέλω με τίποτα αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν.....
http://www.youtube.com/watch?v=Lak-tLntZGM' target='_blank
φετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςςςς
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
είναι και υπερστροφικο!Ούτε γι' αστείο δεν είναι υπερστροφικό. Για να διώξεις την ουρά θέλει ΠΟΛΛΗ προσπάθεια, ειδικά στην άσφαλτο του Μπαλόκο από όπου είναι το βίντεο που βλέπεις. Ο συνάδελφος απλά ήθελε να δώσει θέαμα. Τέτοιο γύρισμα γίνεται μόνο με ηθελημένη αποσταθεροποίηση ή χειρόφρενο. Ούτε με απότομο lift off μέσα στη στροφή δε γυρνάει το πράμα. Στην ελληνική άσφαλτο ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα, θα δούμε.
... αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε διασκεδάζεις κι αλλιώς μαζί του
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μου δίνουν Αμπαρθάκι άμεσα αλλά γμτ δεν θέλω με τίποτα αυτοκίνητο με χειροκίνητο σασμάν.....
http://www.youtube.com/watch?v=Lak-tLntZGM' target='_blank' target='_blank
φετεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςςςςςςςςςςς
Απορώ τι είδατε που σας εντυπωσίασε. Κάτι αποτυχημένα χειρόφρενα (σε μη κατάλληλες στροφές δλδ) βλέπω εγώ.
Πάντως η τιμή του συνεχίζει να μου φαίνεται πολύ υψηλή, ειδικά για το τιμόνι που διαβάζω πως έχει.
Beauty is not enough -
σαν να χει δικιο ο κτηνιατρος...
πολυ ομορφο θα κανει θραυση στους ιταλοφιλους..
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
είναι και υπερστροφικο!
Ούτε γι' αστείο δεν είναι υπερστροφικό. Για να διώξεις την ουρά θέλει ΠΟΛΛΗ προσπάθεια, ειδικά στην άσφαλτο του Μπαλόκο από όπου είναι το βίντεο που βλέπεις. Ο συνάδελφος απλά ήθελε να δώσει θέαμα. Τέτοιο γύρισμα γίνεται μόνο με ηθελημένη αποσταθεροποίηση ή χειρόφρενο. Ούτε με απότομο lift off μέσα στη στροφή δε γυρνάει το πράμα. Στην ελληνική άσφαλτο ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα, θα δούμε.
... αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε διασκεδάζεις κι αλλιώς μαζί του
πού το ξέρεις οτι δεν είναι υπερστροφικό, το οδήγησες?
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
είναι και υπερστροφικο!
Ούτε γι' αστείο δεν είναι υπερστροφικό. Για να διώξεις την ουρά θέλει ΠΟΛΛΗ προσπάθεια, ειδικά στην άσφαλτο του Μπαλόκο από όπου είναι το βίντεο που βλέπεις. Ο συνάδελφος απλά ήθελε να δώσει θέαμα. Τέτοιο γύρισμα γίνεται μόνο με ηθελημένη αποσταθεροποίηση ή χειρόφρενο. Ούτε με απότομο lift off μέσα στη στροφή δε γυρνάει το πράμα. Στην ελληνική άσφαλτο ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα, θα δούμε.
... αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε διασκεδάζεις κι αλλιώς μαζί του
πού το ξέρεις οτι δεν είναι υπερστροφικό, το οδήγησες?
Ναι πανάθεμα σε, το οδήγησε!
Και του άρεσε!Πήγαινε στο site των 4Τ για να διαβάσεις το άρθρο του.Καλό κουράγιο εκεί πάνω!Θα τα πούμε!
-
5οο Assetto Corse με 200HP
Σηκώνει και πίσω τροχό το ατιμούλι...
http://www.youtube.com/watch?v=Dqtd0Az9aBU' target='_blank
Επίσης φαίνεται να έχει πλήρως ανενεργοποιημένο το ABS
-
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
είναι και υπερστροφικο!
Ούτε γι' αστείο δεν είναι υπερστροφικό. Για να διώξεις την ουρά θέλει ΠΟΛΛΗ προσπάθεια, ειδικά στην άσφαλτο του Μπαλόκο από όπου είναι το βίντεο που βλέπεις. Ο συνάδελφος απλά ήθελε να δώσει θέαμα. Τέτοιο γύρισμα γίνεται μόνο με ηθελημένη αποσταθεροποίηση ή χειρόφρενο. Ούτε με απότομο lift off μέσα στη στροφή δε γυρνάει το πράμα. Στην ελληνική άσφαλτο ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα, θα δούμε.
... αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε διασκεδάζεις κι αλλιώς μαζί του
πού το ξέρεις οτι δεν είναι υπερστροφικό, το οδήγησες?
Προφανώς: http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=252&page_id=6560
Και εντύπως πιο αναλυτικά στους 4Τ σε μερικές μέρες. -
Ο χρήστης tan έγραψε:
είναι και υπερστροφικο!
Ούτε γι' αστείο δεν είναι υπερστροφικό. Για να διώξεις την ουρά θέλει ΠΟΛΛΗ προσπάθεια, ειδικά στην άσφαλτο του Μπαλόκο από όπου είναι το βίντεο που βλέπεις. Ο συνάδελφος απλά ήθελε να δώσει θέαμα. Τέτοιο γύρισμα γίνεται μόνο με ηθελημένη αποσταθεροποίηση ή χειρόφρενο. Ούτε με απότομο lift off μέσα στη στροφή δε γυρνάει το πράμα. Στην ελληνική άσφαλτο ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα, θα δούμε.
... αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε διασκεδάζεις κι αλλιώς μαζί του
πού το ξέρεις οτι δεν είναι υπερστροφικό, το οδήγησες?
Ναι πανάθεμα σε, το οδήγησε!
Και του άρεσε!Πήγαινε στο site των 4Τ για να διαβάσεις το άρθρο του.Καλό κουράγιο εκεί πάνω!Θα τα πούμε!
χαχα που είσαι εσύ ρε κάγκουρα! έρχομαι τον Αύγουστο με το καλό θα τηλεφωνηθούμε!
-
Το πραγματικά ενδιαφέρον ερώτημα είναι:
πόσο περισσότερο οδηγικά ενδιαφέρον απ το panda 100 είναι; -
Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
είναι και υπερστροφικο!
Ούτε γι' αστείο δεν είναι υπερστροφικό. Για να διώξεις την ουρά θέλει ΠΟΛΛΗ προσπάθεια, ειδικά στην άσφαλτο του Μπαλόκο από όπου είναι το βίντεο που βλέπεις. Ο συνάδελφος απλά ήθελε να δώσει θέαμα. Τέτοιο γύρισμα γίνεται μόνο με ηθελημένη αποσταθεροποίηση ή χειρόφρενο. Ούτε με απότομο lift off μέσα στη στροφή δε γυρνάει το πράμα. Στην ελληνική άσφαλτο ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα, θα δούμε.
... αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε διασκεδάζεις κι αλλιώς μαζί του
πού το ξέρεις οτι δεν είναι υπερστροφικό, το οδήγησες?
Ναι πανάθεμα σε, το οδήγησε!
Και του άρεσε!Πήγαινε στο site των 4Τ για να διαβάσεις το άρθρο του.Καλό κουράγιο εκεί πάνω!Θα τα πούμε!
χαχα που είσαι εσύ ρε κάγκουρα! έρχομαι τον Αύγουστο με το καλό θα τηλεφωνηθούμε!
Κάγκουρας εγώ;
Αντε έλα να τα πούμε!Λογικά θα λείπω!
Σορρυ για το off-topic
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το πραγματικά ενδιαφέρον ερώτημα είναι:
πόσο περισσότερο οδηγικά ενδιαφέρον απ το panda 100 είναι;Θα δούμε άμα τη αφίξει εν Ελλάδι γιατρούλη μου
Εδώ που τα λέμε, δύσκολο στόχο έβαλες, γιατί το Παντάκι είναι , και έχει τον τρόπο του να σε κάνει να χαμογελάς με λίγα, ακριβώς σαν το Cinque Sporting μου -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Το πραγματικά ενδιαφέρον ερώτημα είναι:
πόσο περισσότερο οδηγικά ενδιαφέρον απ το panda 100 είναι;Θα δούμε άμα τη αφίξει εν Ελλάδι γιατρούλη μου
Εδώ που τα λέμε, δύσκολο στόχο έβαλες, γιατί το Παντάκι είναι , και έχει τον τρόπο του να σε κάνει να χαμογελάς με λίγα, ακριβώς σαν το Cinque Sporting μουΕχμ... κάμποσο περισσότερο από το Sporting σου θα έλεγα, γιατρέ μου
Η ερώτηση είναι καλή πάντως. Αυτό που μπορώ να ορκιστώ είναι ότι το 500 Abarth θα είναι πιο γρήγορο παντού και πάντα από το... Πάντα. Ξαναλέω(γράφω), ότι αυτό από μόνο του αποτελεί FUN για μένα. Από κει και πέρα, δεν έχω λόγους να πιστεύω ότι θα είναι υποδεέστερο του Panda ούτε σε αυτό που θεωρείται κλασική fun συμπεριφορά, από τη μια γιατί βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, κι από την άλλη γιατί το Abarth όπως και να το κάνουμε είναι λίγο πιο 'ψαγμένο'.
Ίσως είναι το θεόσκληρο setup του Panda που μας βγάζει αυτό το ατελείωτο χαμόγελο της καφρίλας στη μούρη (με το που βάζεις μπρος νομίζεις ότι πας στον πόλεμο ), αλλά το μάλλον πιο μαλακό Abarth θα έχει κι αυτό τον τρόπο του. Αυτά με την επιφύλαξη ότι δεν το έχουμε δει ακόμη τι μπορεί να κάνει σε ελληνικό οδόστρωμα.
Η άλλη (και σημαντικότερη) διαφορά έιναι ότι το 500 είναι ακριβό παιχνίδι για λίγους, όχι τόσο λόγω τιμής (το απλό Cooper είναι ΜΑΚΡΑΝ ακριβότερο και το Twingo RS με τους 133hp στα ίδια λεφτά θα παίζει), όσο λόγω περιορισμένης παραγωγής. Ενώ το Panda είναι φτηνή διασκέδαση για το λαό, με ό,τι ΚΑΛΟ (και μόνο) αυτό συνεπάγεται.
-
Περιμένουμε και συγκριτικό με τα 2 abarth, GP και 5oo !
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Περιμένουμε και συγκριτικό με τα 2 abarth, GP και 5oo !5 είναι τα Abarth... (GPunto 150, 180 και 5οο στα 135,160, 200)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το πραγματικά ενδιαφέρον ερώτημα είναι:
πόσο περισσότερο οδηγικά ενδιαφέρον απ το panda 100 είναι;Θα δούμε άμα τη αφίξει εν Ελλάδι γιατρούλη μου
Εδώ που τα λέμε, δύσκολο στόχο έβαλες, γιατί το Παντάκι είναι , και έχει τον τρόπο του να σε κάνει να χαμογελάς με λίγα, ακριβώς σαν το Cinque Sporting μουΕχμ... κάμποσο περισσότερο από το Sporting σου θα έλεγα, γιατρέ μου
Η ερώτηση είναι καλή πάντως. Αυτό που μπορώ να ορκιστώ είναι ότι το 500 Abarth θα είναι πιο γρήγορο παντού και πάντα από το... Πάντα. Ξαναλέω(γράφω), ότι αυτό από μόνο του αποτελεί FUN για μένα. Από κει και πέρα, δεν έχω λόγους να πιστεύω ότι θα είναι υποδεέστερο του Panda ούτε σε αυτό που θεωρείται κλασική fun συμπεριφορά, από τη μια γιατί βασίζονται στο ίδιο πλαίσιο, κι από την άλλη γιατί το Abarth όπως και να το κάνουμε είναι λίγο πιο 'ψαγμένο'.
Ίσως είναι το θεόσκληρο setup του Panda που μας βγάζει αυτό το ατελείωτο χαμόγελο της καφρίλας στη μούρη (με το που βάζεις μπρος νομίζεις ότι πας στον πόλεμο ), αλλά το μάλλον πιο μαλακό Abarth θα έχει κι αυτό τον τρόπο του. Αυτά με την επιφύλαξη ότι δεν το έχουμε δει ακόμη τι μπορεί να κάνει σε ελληνικό οδόστρωμα.
Η άλλη (και σημαντικότερη) διαφορά έιναι ότι το 500 είναι ακριβό παιχνίδι για λίγους, όχι τόσο λόγω τιμής (το απλό Cooper είναι ΜΑΚΡΑΝ ακριβότερο και το Twingo RS με τους 133hp στα ίδια λεφτά θα παίζει), όσο λόγω περιορισμένης παραγωγής. Ενώ το Panda είναι φτηνή διασκέδαση για το λαό, με ό,τι ΚΑΛΟ (και μόνο) αυτό συνεπάγεται.
Την δικιά σου απάντηση περίμενα!
Αναρωτιέμαι αν αξίζει η χρηματική διαφορά με βάση την οδηγική ευχαρίστηση. Γιατί για μένα και τα 2 παίζουν το ρόλο του δεύτερου αυτοκινήτου ή έστω του αρκετά εστιασμένου πρώτου (για κάποιον με σπορ βλέψεις και μικρές ανάγκες για χώρους). Με τόση παραπάνω ροπή το 500 σίγουρα θα είναι ταχύτερο, αλλά και το Πάντα μια χαρά σβέλτο είναι. Άμα το 500 είχε τιμόνι (αρκετά καλύτερο απ του Πάντα, που δεν έχω καταλάβει να ισχύει κάτι τέτοιο), καλά θα ταν. -
Ή μήπως καλύτερα εδώ ;
-
λιγο φορτωμενο, αλλα πανεμορφο
-
Όλα καλά με αυτό το αμαξάκι , μόνο πρόβλημα η τιμή που προκύπτει αν προσθέσεις στα 18500 της τιμής του 'απλού' τα 4500 euros του κιτ ss ... απλά καίγεσαι
-
Περιμένω το 1ο συγκριτικό του abarth με το Twingo RS. Πάντως τα περίπου 3000 euro χαμηλότερα που θα έχει το 2ο θα είναι μεγάλο ατού.
@mods: αφού κυκλοφορεί πλέον Ελλάδα δν το αλλάζετε και κατηγορία στο φόρουμ το παρόν θέμα;
FIAT 500 Abarth