-
Σήμερα διάβασα το εξής στο alfisti.gr, με πηγή τη γερμανική έκδοση του Auto Bild:
445.000 μοντέλα σειράς Α και Β ανακαλεί η Mercedes λόγω ενός πρωτοφανούς και παιδαριώδους λάθους στη διαδικασία συναρμολόγησης των θυρών και των καπώ των μοντέλων σειράς Α (τύπος W169) και Β (W245). Βάζανε το μονωτικό λάστιχο στην πόρτα και στο καπώ ΠΡΙΝ βυθίσουν το αμάξωμα στο αντισκωριακό υγρό, με αποτέλεσμα αυτό να μην πάει παντού (δηλαδή κάτω από το μονωτικό ελαστικό). Με τον καιρό, η απροστάτευτη λαμαρίνα κάτω από την τσιμούχα σάπιζε και τελικά η σαπίλα εξαπλωνόταν. Επειδή όμως δε φαινόταν (θυμηθείτε τα πάνελ του Matra Bagheera που ήταν από fibreglass ενώ το αμάξωμα ήταν αγαλβάνιστο ατσάλι), όταν ο οδηγός καταλάβαινε τι είχε γίνει ήταν πια πολύ αργά...
Και μερικές φωτό, ως πειστήρια:
http://www.autobild.de/ir_img/57845331_2c4e06695f.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845330_72165d60ac.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845332_905890f173.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845333_a0dbd7633b.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845334_7a0e508a4b.jpg' target='_blank
Βεβαίως, κάτι τέτοιο είναι πρωτοφανές για τα σημερινά δεδομένα, καθώς όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές γνωρίζουν, με την εμπειρία που συγκέντρωσαν τόσες δεκαετίες, ποια λάθη στη σχεδίαση μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα σκουριάς. Μένει να δούμε τώρα αν τα εν Ελλάδι περιοδικά θα ασχοληθούν με το θέμα ή αν θα το θάψουν γιατί 'είναι πολλά τα λεφτά (των διαφημιστικών πακέτων) skullone'.
Αλήθεια, τι θα γινόταν αν κάτι τέτοιο παρουσιαζόταν σε μια Alfa 159 ή GT ή σε ένα Fiat Bravo;
-
Σήμερα διάβασα το εξής στο alfisti.gr, με πηγή τη γερμανική έκδοση του Auto Bild:
445.000 μοντέλα σειράς Α και Β ανακαλεί η Mercedes λόγω ενός πρωτοφανούς και παιδαριώδους λάθους στη διαδικασία συναρμολόγησης των θυρών και των καπώ των μοντέλων σειράς Α (τύπος W169) και Β (W245). Βάζανε το μονωτικό λάστιχο στην πόρτα και στο καπώ ΠΡΙΝ βυθίσουν το αμάξωμα στο αντισκωριακό υγρό, με αποτέλεσμα αυτό να μην πάει παντού (δηλαδή κάτω από το μονωτικό ελαστικό). Με τον καιρό, η απροστάτευτη λαμαρίνα κάτω από την τσιμούχα σάπιζε και τελικά η σαπίλα εξαπλωνόταν. Επειδή όμως δε φαινόταν (θυμηθείτε τα πάνελ του Matra Bagheera που ήταν από fibreglass ενώ το αμάξωμα ήταν αγαλβάνιστο ατσάλι), όταν ο οδηγός καταλάβαινε τι είχε γίνει ήταν πια πολύ αργά...
Και μερικές φωτό, ως πειστήρια:
http://www.autobild.de/ir_img/57845331_2c4e06695f.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845330_72165d60ac.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845332_905890f173.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845333_a0dbd7633b.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845334_7a0e508a4b.jpg' target='_blank
Βεβαίως, κάτι τέτοιο είναι πρωτοφανές για τα σημερινά δεδομένα, καθώς όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές γνωρίζουν, με την εμπειρία που συγκέντρωσαν τόσες δεκαετίες, ποια λάθη στη σχεδίαση μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα σκουριάς. Μένει να δούμε τώρα αν τα εν Ελλάδι περιοδικά θα ασχοληθούν με το θέμα ή αν θα το θάψουν γιατί 'είναι πολλά τα λεφτά (των διαφημιστικών πακέτων) skullone'.
Αλήθεια, τι θα γινόταν αν κάτι τέτοιο παρουσιαζόταν σε μια Alfa 159 ή GT ή σε ένα Fiat Bravo;
-
Σήμερα διάβασα το εξής στο alfisti.gr, με πηγή τη γερμανική έκδοση του Auto Bild:
445.000 μοντέλα σειράς Α και Β ανακαλεί η Mercedes λόγω ενός πρωτοφανούς και παιδαριώδους λάθους στη διαδικασία συναρμολόγησης των θυρών και των καπώ των μοντέλων σειράς Α (τύπος W169) και Β (W245). Βάζανε το μονωτικό λάστιχο στην πόρτα και στο καπώ ΠΡΙΝ βυθίσουν το αμάξωμα στο αντισκωριακό υγρό, με αποτέλεσμα αυτό να μην πάει παντού (δηλαδή κάτω από το μονωτικό ελαστικό). Με τον καιρό, η απροστάτευτη λαμαρίνα κάτω από την τσιμούχα σάπιζε και τελικά η σαπίλα εξαπλωνόταν. Επειδή όμως δε φαινόταν (θυμηθείτε τα πάνελ του Matra Bagheera που ήταν από fibreglass ενώ το αμάξωμα ήταν αγαλβάνιστο ατσάλι), όταν ο οδηγός καταλάβαινε τι είχε γίνει ήταν πια πολύ αργά...
Και μερικές φωτό, ως πειστήρια:
http://www.autobild.de/ir_img/57845331_2c4e06695f.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845330_72165d60ac.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845332_905890f173.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845333_a0dbd7633b.jpg' target='_blank
http://www.autobild.de/ir_img/57845334_7a0e508a4b.jpg' target='_blank
Βεβαίως, κάτι τέτοιο είναι πρωτοφανές για τα σημερινά δεδομένα, καθώς όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές γνωρίζουν, με την εμπειρία που συγκέντρωσαν τόσες δεκαετίες, ποια λάθη στη σχεδίαση μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα σκουριάς. Μένει να δούμε τώρα αν τα εν Ελλάδι περιοδικά θα ασχοληθούν με το θέμα ή αν θα το θάψουν γιατί 'είναι πολλά τα λεφτά (των διαφημιστικών πακέτων) skullone'.
Αλήθεια, τι θα γινόταν αν κάτι τέτοιο παρουσιαζόταν σε μια Alfa 159 ή GT ή σε ένα Fiat Bravo;
-
Το ότι τα ανακαλεί σημαίνει λογικά πως η ζημιά* θα καλυφθεί από την εταιρία. Δηλαδή ο ιδιοκτήτης θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα να πάει στο συνεργείο όπου πιθανώς θα του δώσουν και αυτοκίνητο αντικατάστασης. Επίσης η ζημιά βλέπω είναι σε πόρτα ή καπώ, όχι σε αμάξωμα ή άλλα δομικά μέρη.
Οπότε δεν μου φαίνεται σοβαρό θέμα και φαντάζομαι αν συνέβαινε σε Alfa 159 πχ (επειδή το ρωτάς) :
Αλήθεια, τι θα γινόταν αν κάτι τέτοιο παρουσιαζόταν σε μια Alfa 159 ή GT ή σε ένα Fiat Bravo;
δεν θα έμπαινες καν στον κόπο να το κάνεις ξεχωριστό τόπικ, αυτό θα γινότανε..
-
Aπίστευτο έτσι??!
Ευκαιρία για flame-war Ιταλοί vs Γερμανοί ψάχνετε?!
Ούτε δικές σας να ήταν οι εταιρίες ρε παιδιά! -
Είδες; Οι εταιρείες παλεύανε για ολόκληρες δεκαετίες με τη σκουριά και τελικά, έχοντας αναπτύξει τεράστιες βάσεις γνώσης για τα σχεδιαστικά και κατασκευαστικά λάθη που την προκαλούν, κατάφεραν να την καταστείλουν σε τέτοιο σημείο ώστε ακόμα κι ένα φθηνό αυτοκίνητο να μην δημιουργεί άγχος στον αγοραστή του πως υπάρχει περίπτωση να σαπίσει.
Και τώρα βλέπουμε PREMIUM (έτσι πλασάρονται από την εταιρεία και τον Τύπο) αυτοκίνητα εταιρείας που θεωρείται κορυφαία σε θέματα ποιότητας, αξιοπιστίας και αντοχής από τους καταναλωτές να σκουριάζουν λες κι είναι Matra Bagheera λόγω παιδαριώδους σφάλματος στη διαδικασία της συναρμολόγησης.
Για το δε ζήτημα του flame war, ψάξε αλλού. Εγώ επισημαίνω την υποκρισία και την κοροϊδία των ημεδαπών περιοδικών που, όποτε ανακύψει κάποιο ελάττωμα σε συγκεκριμένες μάρκες, την τρίχα την κάνουν τριχιά και, όταν προκύψει το ίδιο ή και χειρότερο ελάττωμα σε άλλες, το κάνουν γαργάρα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Για το δε ζήτημα του flame war, ψάξε αλλού. Εγώ επισημαίνω την υποκρισία και την κοροϊδία των ημεδαπών περιοδικών που, όποτε ανακύψει κάποιο ελάττωμα σε συγκεκριμένες μάρκες, την τρίχα την κάνουν τριχιά και, όταν προκύψει το ίδιο ή και χειρότερο ελάττωμα σε άλλες, το κάνουν γαργάρα.Έτσι ακριβώς όπως τα λες. Θυμάσαι το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει όταν σκανδιναβικό περιοδικό δημοσίευσε φωτογραφίες με καινούριο τότε μοντέλο της Alfa Romeo που τούμπαρε σε τεστ ταράνδου? Τελικά το μοντέλο αυτό ήταν ασφαλέστατο (οι 4Τ είχαν κάνει το τεστ με ακόμα αυστηρότερες συνθήκες από το τυποποιημένο και είχε περάσει κανονικότατα) αλλά η εταιρία αναγκάστηκε να ανακαλέσει όλα τα μοντέλα και να εγκαταστήσει ESP.
Ομοίως με ένα τότε νέο κουπέ της *lancia *το οποίο επίσης διάφορα περιοδικά έκραξαν σαν 'επικίνδυνο' ενώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν και πολύ καλό σε οδική συμπεριφορά και ασφαλέστατο. Αν μάλιστα έπρεπε να το κατηγορήσει κανείς για κάτι αυτό θα ήταν το ότι δεν είχε ακραία συμπεριφορά και όχι το ανάποδο. Η εταιρία αναγκάστηκε να ανακαλέσει όλα τα αυτοκίνητα πάλι για εκ των υστέρων εγκατάσταση ESP και νέες (πολύ πιο υποστροφικές) ρυθμίσεις στην ανάρτηση.
Και όλα αυτά επειδή τα στρατευμένα περιοδικά ήθελαν να πατάξουν το ιταλικό πνεύμα. Αν τα μοντέλα αυτά ήταν η πρώτη A-class και το Audi TT θα τα έκαναν γαργάρα.
-
30 xρόνια εγγύηση δε δίνει η Μercedes για σκουρία ή αλλού αναφέρεται αυτό το νούμερο?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
30 xρόνια εγγύηση δε δίνει η Μercedes για σκουρία ή αλλού αναφέρεται αυτό το νούμερο?Αυτό που βρίσκω είναι το Mobilo Life.
-
Και ω του θαύματος! Το Auto Bild μιλά για σκάνδαλο σκουριάς (Rost-Skandal).
http://www.autobild.de/artikel/korrosio ... 18568.html
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Και ω του θαύματος! Το Auto Bild μιλά για σκάνδαλο σκουριάς (Rost-Skandal).http://www.autobild.de/artikel/korrosio ... 18568.html' target='_blank
ΑΙΣΧΟΣ, ουτε ενα Γερμανικο περιοδικο δε μπορουν να λαδωσουν οι αχρηστοι...
-
Xαχα ,ωραια νεα!!Κριμα για τους ιδιοκτητες ...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το ότι τα ανακαλεί σημαίνει λογικά πως η ζημιά* θα καλυφθεί από την εταιρία. Δηλαδή ο ιδιοκτήτης θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα να πάει στο συνεργείο όπου πιθανώς θα του δώσουν και αυτοκίνητο αντικατάστασης. Επίσης η ζημιά βλέπω είναι σε πόρτα ή καπώ, όχι σε αμάξωμα ή άλλα δομικά μέρη.Οπότε δεν μου φαίνεται σοβαρό θέμα και φαντάζομαι αν συνέβαινε σε Alfa 159 πχ (επειδή το ρωτάς) :
Αλήθεια, τι θα γινόταν αν κάτι τέτοιο παρουσιαζόταν σε μια Alfa 159 ή GT ή σε ένα Fiat Bravo;
δεν θα έμπαινες καν στον κόπο να το κάνεις ξεχωριστό τόπικ, αυτό θα γινότανε..
Σωστος
-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
Xαχα ,ωραια νεα!!Κριμα για τους ιδιοκτητες ...Βλέπω κάποιοι το διασκεδάζουν... Να 'ταν η ζήλια ψώρα...
-
Διασκεδάζουν γιατί δεν έχουν σιβίκ.
-
'Μας παίρνατε τις γκόμενες τόσα χρόνια με τις παλιο-Μερκεντέ σας, φάτε τώρα την σκόνη του Civic και της σκουριά σας, mothefuckaz!'
-
Μπα, εγώ εννοούσα για τα σιβίκ που 'ανακάλυψαν' στην αγγλία με σκουριές και αυτά. Το είχα γράψει και στο υποφόρουμ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μπα, εγώ εννοούσα για τα σιβίκ που 'ανακάλυψαν' στην αγγλία με σκουριές και αυτά. Το είχα γράψει και στο υποφόρουμ.πας καλα?
Γιαπωνεζικο αμαξι με σκουριες?παει καταστραφηκαμε...
-
E τότε...
'Μας παίρνατε τις γκόμενες τόσα χρόνια με τις παλιο-Μερκεντέ σας, φάτε τώρα την **σκουριά **του Civic μας μαζί με τη δική σας, mothefuckaz!'
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
πας καλα?
Γιαπωνεζικο αμαξι με σκουριες?παει καταστραφηκαμε...
Στην Corolla του bro πάντως σε αρκετά σημεία έχουν εμφανιστεί μικροσκουριές. Ένα ελαφρύ χτυπηματάκι να υπάρχει στο χρώμα και κατευθείαν σκουριάζει. Λογικά έχει πολύ λεπτό και πολύς κακής ποιότητας μίνιο ανάμεσα στο χρώμα και στη λαμαρίνα.
Σκάνδαλο σκουριάς Mercedes A & B Klasse