-
Ευκαιρίας δοθείσης θα ήθελα και καμία σύγκριση με κατασκευές αντίστοιχου ύφους, πχ σε σχέση με μια Porsche 911, πώς στέκεται η Μ3;
-
Πιο πολιτισμένη η Μ3, και σίγουρα πιο φιλική στο όριο.
Την Μ3 του Μάνου είχα την τιμή να την οδηγήσω κι εγώ, και βεβαίως δεν την πίεσα έως το όριο, αλλά για την 911, που την έχω πιέσει πέρα από το όριο, σε ειδική ολισθηρή καταβρεχόμενη αλανόπιστα, έχω να πω ότι ΔΕΝ θέλεις να το περάσεις αυτό το (ούτως ή άλλως δυσθεώρητο) όριό της.
Είναι απίστευτης βιαιότητας τα αστραπιαία σκαμπίλια της.Η 911 είναι πιο χορταστική σε αισθήσεις από τα χειριστήρια (ήχος μοτέρ: ισοπαλία - θέμα γούστου), το δε χειρωνακτικό τιμόνι της δεν έχει σχέση με οποιουδήποτε άλλου οχήματος, μεταφέροντάς σου στη στεφάνη και την τελευταία ρυτίδα ασφάλτου. Έχει σίγουρα και μεγαλύτερα αποθέματα πρόσφυσης.
Αλλά η Μ3, οδηγικώς, είναι σαφώς πιο φιλικό αυτοκίνητο, (χωρίς τις εγγενείς παραξενιές του πίσω βάρους και ενός μεταξονίου μικρότερου από Φίατ Πούντο, από τις οποίες πάντα σχετικά θα πάσχει η 911) και σε κάνει να νιώθεις πιο confident πλησιάζοντας το όριο, υποθέτω, δε, μετά βεβαιότητος, ότι ντριφτάρει, αν θέλεις, απείρως ευκολότερα. -
Όλα αυτά τα ωραία Coyot με ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά;
-
Όχι βέβαια, μιλάμε πάντα για ηλεκτρονικά τελείως απενεργοποιημένα.
Στην 911 τα επαναφέρεις πάντως στιγμιαία, για όσο ενεργοποιείς πλήρως το ΑΒS, οπότε αν χάσεις το αμάξι, κάνεις ό,τι κάνεις με τέρμα πατημένο φρένο -
Οδηγησα για μια αποσταση 10χλμ ενα Chevrolet Spark 1.0cc με 17.000χλμ.
Το αμαξι ειναι της μανας ενος φιλου και ο δρομος ηταν κατηφορικη στροφοδιαδρομη η περισσοτερη και μετα εισοδος στη πολη του Αιγιου.Σχετικα καλη εκδοση (4 ηλεκτρικα,ζαντες αλουμινιου,αλουμινενιες μπαρες οροφης προβολεις ομιχλης κλπ).Μπαινω μεσα και κατευθειαν παω να ρυθμισω το καθισμα.Το αμαξι δεν ειχε μοχλο να ανεβοκατεβασω το καθισμα καθ'υψος. Τελοσπαντων το κεφαλι μου ψιλοεβρισκε στην οροφη (ειμαι γυρω στο 1,95) και καθομουν σχετικα ψηλα αλλα οχι τοσο ανετα τα ποδια μου.
Κινητηρας-Σασμαν:1.0 κυβικα ειναι αν και πανω απο 120 δε το πηγα αλλα φαινοταν πως το αμαξι δε τραβαγε τιποτα.Απο τη στιγμη που σκεφτοντουσαν να το αγορασουν το αυτοκινητο επεμενα να επιλεξουν το 1.200ρι αλλα αυτοι τιποτα λεγανε αμαξακι πολης σιγα μη χρειαζεται παραπανω δυναμη (πριν πηγαιναμε κομβοϊ εγω μαζι με τους γονεις μου με το focus ενα c3 και το spark σε ανηφορικη στροφοδιαδρομη το οποιο spark εφτασε 5 λεπτα(!) μετα απο εμας!!!!!Του ειπα τι κανεις τωρα βρηκες να κανεις οικονομικη οδηγηση???Οχι μου λεει δε μπορουσα να ανεβω ποιο γρηγορα !! και μεσα το spark ειχε 3 ατομα μαζι με τον οδηγο ).Το αμαξι δεν ηθελα να το ζορισω αλλα ειπα να του πατησω μια δευτερα να δω τι γινεται και αρνιοταν να ανεβασει στροφες ο κινητηρας ανεβαζε τις στροφες παρα πολυ αργα!Οποτε λεω αστο μη το πιεζεις παραπανω αρκεσου στην οικονομικη οδηγηση και στη κατηφορα ασε τη φορα να σε παει μπας και μπεις σε καμια στροφη καλα! Δε μπορεσα να δω στιγμιαια και μεση καταναλωση μιας και δεν ειχε αλλα το trip που ειχε distance to empty μεχρι να φτασω στο Αιγιο που ξεκινησα 120χλμ αυτονομια οταν εφτασα στο Αιγιο ειχε 124χλμ αυτονομια! Να πω και δυο λογια για το σασμαν του.Ηταν σε σχετικα αβολη θεση δηλαδη ποιο πισω απο οτι θα με βολευε εμενα και καπως ασαφες (οχι στυλ ανακατεβω σουπα αλλα οταν ξεκινησα αντι να βαλω 1η εβαλα 3η ) αλλα για να πας καπου σιγουρα πρεπει να ανατρεξεις πολλες φορες στον επιλογεα μιας και ο κινητηρας ηταν πολυ αδυναμος.
Οδηγικη συμπεριφορα-αναρτηση:Aρκετα καλη η οδηγικη του αυτοκινητου κατι που δε το περιμενα!Δε το πιεσα και παρα πολυ αλλα το τιμονι ηταν αρκετα βαρυ αλλα οχι τοσο πληροφοριακο και οτι ειχε αρκετη προσφυση (σιγουρα δε σου θυμιζε πως οδηγουσες ενα μικρο λιλιπουτικο αυτοκινητο) και οι κλισεις του δεν ηταν δα και τοσο μεγαλες!Η αναρτηση του ειναι αρκετα σκληρη και κοπαναγε καμποσο σε μεγαλες λακουβες.Τα φρενα του θα τα ελεγα μετρια μου φανηκε σα να κουραζονται καπως γρηγορα αλλα ενταξει χιλιαρακι ειναι φυσιολογικο να κουραζονται γρηγορα τα φρενα σε σχεση με το αμαξι που οδηγαω καθε μερα.
Εσωτερικο:Το εσωτερικο σου φερνει μια ευχαριστη εκπληξη μιας και φαινεται πως ειναι καλοφτιαγμενο αμαξακι με σκληρα πλαστικα βεβαια αλλα εχει και διαφορα βαμενα γυαλιστερα που του δινουν μια πολυ καλη οπτικη εικονα.Το κοντερ προσωπικα δε μου αρεσει πειτε με καλτ αλλα αυτο και του γιαρις του προηγουμενου τα βρισκω μεγιστες βλακειες.Τα καθισματα δεν ειχαν σχεδον καθολου πλαγια στηριξη και δε θα τα ελεγα τοσο ανετα.Το ηχοσυστημα σχετικα μετριο δε νιωθεις αρκετα το μπασο αφου τα εχει τα ηχεια στο ταμπλο δηλαδη πιστευω πως το μαμισιο setup που ειχε το focus mk1 σα το δικο μου παιζει ποιο δυνατα και ποιοτικα σε σχεση με αυτο.
Εν κατακλειδι πιστευω πως ειναι αρκετα καλο για τα λεφτα του αν και προσωπικα δε θα το προτιμουσα επειδη δε μ'αρεσει ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
-
Vauxhall Astra estate 1.7 cdti 110ps
Το αμάξι νοικιάρικο και καινουργίλα με 1700 χλμ στο οδόμετρο του. Απο εξοπλισμό αν και ήταν η πλούσια σπορ έκδοση δεν μπορώ να πω πως ήταν ιδιαίτερα πλήρες. Απλός κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα μόνο μπροστά, ηλεκτρικό χειρόφρενομ κόκκινο ambient lighting στην κεντρική κονσόλα, 17άρες ζάντες και 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτόματα φώτα, υαλοκαθαριστήρες κλπ μάλλον θεωρούνται εξοπλισμός υπερπολυτελείας. Οι χώροι γενικά καλοί για τους πίσω και το πορτ μπαγκάζ αρκούντως σπηλαιώδες
Κάθομαι ρυθμίζω κάθισμα τέρμα κάτω και προσπαθώ να βάλω και το τιμόνι τέρμα πάνω. Δυστυχώς ήταν τέρμα πάνω και δυστυχώς αυτό το τέρμα πάνω ήταν πολύ κάτω. Ρυθμίζω το κάθισμα το οποίο δεν μου φαίνεται και πολύ άνετο, ρυθμίζω καθρέφτες οι οποίοι προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα πατάω φρένο και συμπλέκτη και βάζω μπρός. Οι γνωστές κλακέτες ηχούν στα αυτιά μου αλλά όταν το αυτοκίνητο ζεστένεται ο κινητήρας δεν ακούγεται ιδιαίτερα.
Οι διαδρομές που κινήθηκα ήταν βασικά πόλη, για πολύ λίγο, και κυρίως εθνική οπότε δεν θα μιλήσω για κρατήματα, καρφωτές αλλαγές και αλλά σπορτίβικα αν και θεωρώ πως ο σχετικά ράθυμος κινητήρας μέχρι τις 1500-1700 στροφές με ένα ξεσπασματάκι μέχρι τις 3000 συνδυασμένα με ένα όχι και τόσο καλό κιβωτιο δεν θα ήταν και οτι καλύτερο για γρήγορη οδήγηση ακόμα και για έμπυρους οδηγούς.
Το τιμόνι μου φάνηκε γενικά νεκρό αλλά ήταν ελαφρύ στο παρκάρισμα. Το αυτοκίνητο γενικά είναι άνετο χωρίς κοπανήματα απο τον πίσω άξονα με τα πολλά Watt. Για τον σχετικά αυξημένο θόρυβο κύλισης θεωρώ πως η βασική αιτία ήταν η καταρακτώδης βροχή κάτω απο την οποία οδηγήθηκε.
Απο κατανάλωση με ποδαράκι πούπουλο, στιγμιαία κατανάλωση συνέχεια μπροστά μου για να κάνω σωστά αλλαγές, και ταχύτητες max 120 με cruise control για την συνολική διαδρομή ήμασταν στα 6l/100 ενώ στην ΕΟ κινούμασταν γύρω στο 5,5 με 5,8 με την προυπόθεση πως ο δρόμος δεν είχε υποψία ανηφοράς Δεν μπορώ να πώ πως συγκινήθηκα πάλι αλλά ισως να φταίει πως το μοτέρ ήταν καινούργιο και πως στο δίπλα κάθισμα καθόταν ο γνωστός κατασκευαστής μαγνητακίων.
Μερικά μείον ακόμα ο θόρυβος απο τους υαλοκαθαριστήρες, μάκτρα και μοτέρ, και η ιδιαίτερα περιορισμένη περιφερειακή ορατήτα λόγω του A pillar, τα φινιστρίνια του οποίου είναι απλά διακοσμητικά. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
δεν θα ήταν και οτι καλύτερο για γρήγορη οδήγηση ακόμα και για έμπυρους οδηγούςΔηλαδή ούτε πιωμένος δεν το αντέχεις;
στο δίπλα κάθισμα καθόταν ο γνωστός κατασκευαστής μαγνητακίων
Consumption case solved.
-
Η... αύρα του Ποπ που λέγαμε...
@ΓΚ: Το '6' ειναι οι γρηγορότερες αλλαγές και βεβαίως μπαίνει μόνο με τα ηλεκτρονικά off.
-
μακραν απο τα πιο ΑΧΡΗΣΤΑ αυτοκινητα money can buy!!!
ποσο κεφτεδες μπορει να ειναι αυτοι που το σχεδιαζουν και αυτοι που δινουν το οκ για την παραγωγη αυτου του ''ΔΗΘΕΝ'' τετρατροχου
ΑΧΡΗΣΤΟ απο ΟΠΟΙΑ μερια και να το δεις!!!!
υπαρχουν ακομη χαιβανια που αγοραζουν αυτους τους κουβαδες.
-
Οταν οι Γαλλοι έχουν κανει σχολή, οι Ιταλοι ζωγραφιζουν, οι Ιαπωνες δημιουργούν ... το Astra ... απλώς υπάρχει!
Να΄ναι καλα πχ το εκπληκτικο QQ που αν και η αποσταση του αμαξωματος απο το εδαφος ... οριακα υποστεγο ... ξερει να κυκλοφορεί παντου και τέλεια!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οταν οι Γαλλοι έχουν κανει σχολή, οι Ιταλοι ζωγραφιζουν, οι Ιαπωνες δημιουργούν ... το Astra ... απλώς υπάρχει!και είναι στις κορυφές των πωλήσεων... Προφανως κάτι κάνει καλά.
Γενικώς σε ένα φορουμ αυτοκίνησης περιμένω να βλέπω λιγότερες εμπάθειες... και περισσότερο βουτηγμα στο μυαλο... τεσπα...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οταν οι Γαλλοι έχουν κανει σχολή, οι Ιταλοι ζωγραφιζουν, οι Ιαπωνες δημιουργούν ... το Astra ... απλώς υπάρχει!
και είναι στις κορυφές των πωλήσεων... Προφανως κάτι κάνει καλά.
Γενικώς σε ένα φορουμ αυτοκίνησης περιμένω να βλέπω λιγότερες εμπάθειες... και περισσότερο βουτηγμα στο μυαλο... τεσπα...
Δισεκατομμύρια μύγες τρώνε σκατά, αυτές ξέρουν!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δισεκατομμύρια μύγες τρώνε σκατά, αυτές ξέρουν!+1
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οταν οι Γαλλοι έχουν κανει σχολή, οι Ιταλοι ζωγραφιζουν, οι Ιαπωνες δημιουργούν ... το Astra ... απλώς υπάρχει!
και είναι στις κορυφές των πωλήσεων... Προφανως κάτι κάνει καλά.
Γενικώς σε ένα φορουμ αυτοκίνησης περιμένω να βλέπω λιγότερες εμπάθειες... και περισσότερο βουτηγμα στο μυαλο... τεσπα...
Εμπάθεια η εξαιρεση της Opel απο την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και σε ένα φορουμ αυτοκίνησης με τις κορυφές των πωλήσεων???? Εξυπνο!
-
Θα διαφωνήσω μιας και την opel την έχω σε κάποια εκτίμηση. Το οτι οδηγικά δεν λέει κάτι δεν το κάνει αυτομάτως άχρηστο κουβαδάκι.
Στο ποστ του mirage αναφέρθηκαν οι άπλετοι χώροι, το μαλακό τιμόνι (θετικό για κάποιον μη γκαζοφονιά), η άνετη ανάρτηση, και η καλή ηχομόνωση. Στην ποιότητα εσωτερικού δεν έγινε αναφορά αλλά μια χαρά τα καταφέρνει και εκεί γενικά η opel.
Άρα καταλήγουμε στο ότι είναι ένας πολύ καλός ανθρωπομεταφορέας.
Αυτές τις απόλυτες απόψεις του στυλ άχρηστο, δεν αντέχεται κλπ κλπ από άτομα που όχι μόνο ασχολούνται με αυτοκίνητα αλλά έχουν και διάφορες εμπειρίες δεν μπορώ να τις καταλάβω, μια πιο μετρημένη άποψη σίγουρα θα ήταν καλύτερη.
Αλλιώς προσεγγίζεις τη jullielta, το focus, το fiesta, το S3 και αλλιώς το astra, το yaris, το auris... -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Αλλιώς προσεγγίζεις τη jullielta, το focus, το fiesta, το S3 και αλλιώς το astra, το yaris, το auris...Πάνο δεν υπάρχει λογος διαχωρισμού ολων αυτων! Είναι σαν να θετικοποιούμε/ωραιοποιούμε τα μειονεκτήματα κάποιου.
Το ότι το Astra, το Ceed κλπ πουλάει πολύ δεν τα κανει αυτομάτως και τελεια!
Και σε ένα φορουμ αυτοκίνησης θα έπρεπε να τονίζεται η πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου και όχι η θεση στους καταλόγους πωλήσεων!Πριν καποιο καιρό οδήγησα το νεο Micra. Ενα αμαξι που υστερεί σε πολλά (συγκριτικα με το προηγούμενο) ... αλλά πουλάει καλά! Μαλλον θα έπρεπε να να ψαχνουμε τους λόγους
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Θα διαφωνήσω μιας και την opel την έχω σε κάποια εκτίμηση. Το οτι οδηγικά δεν λέει κάτι δεν το κάνει αυτομάτως άχρηστο κουβαδάκι.
Στο ποστ του mirage αναφέρθηκαν οι άπλετοι χώροι, το μαλακό τιμόνι (θετικό για κάποιον μη γκαζοφονιά), η άνετη ανάρτηση, και η καλή ηχομόνωση. Στην ποιότητα εσωτερικού δεν έγινε αναφορά αλλά μια χαρά τα καταφέρνει και εκεί γενικά η opel.
Άρα καταλήγουμε στο ότι είναι ένας πολύ καλός ανθρωπομεταφορέας.
Αυτές τις απόλυτες απόψεις του στυλ άχρηστο, δεν αντέχεται κλπ κλπ από άτομα που όχι μόνο ασχολούνται με αυτοκίνητα αλλά έχουν και διάφορες εμπειρίες δεν μπορώ να τις καταλάβω, μια πιο μετρημένη άποψη σίγουρα θα ήταν καλύτερη.
Αλλιώς προσεγγίζεις τη jullielta, το focus, το fiesta, το S3 και αλλιώς το astra, το yaris, το auris...Δυσκολα κατανοητο, και λογω κατηγοριοποιησης, ανα segment κτλ, αλλα αυτη ειναι η αληθεια, για οσους εχουν αρχισει και αντιλαμβανονται την γενικοτερη φιλοσοφια της καθε εταιριας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δισεκατομμύρια μύγες τρώνε σκατά, αυτές ξέρουν!
post of the day...και φαντάσου ότι μόλις ξεκίνησε
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αλλιώς προσεγγίζεις τη jullielta, το focus, το fiesta, το S3 και αλλιώς το astra, το yaris, το auris...
Πάνο δεν υπάρχει λογος διαχωρισμού ολων αυτων! Είναι σαν να θετικοποιούμε/ωραιοποιούμε τα μειονεκτήματα κάποιου.
Το ότι το Astra, το Ceed κλπ πουλάει πολύ δεν τα κανει αυτομάτως και τελεια!
Και σε ένα φορουμ αυτοκίνησης θα έπρεπε να τονίζεται η πραγματική αξία ενός αυτοκινήτου και όχι η θεση στους καταλόγους πωλήσεων!Πριν καποιο καιρό οδήγησα το νεο Micra. Ενα αμαξι που υστερεί σε πολλά (συγκριτικα με το προηγούμενο) ... αλλά πουλάει καλά! Μαλλον θα έπρεπε να να ψαχνουμε τους λόγους
Μα δεν αναφέρομαι στις πωλήσεις για να το βγάλω καλύτερο Κώστα, κάτι τέτοιο δεν μπορεί ισχύσει, άλλωστε για μένα δεν υπάρχει καλύτερο καθώς κάθε αυτοκίνητο απευθύνεται σε συγκεκριμένο ''target group''. Ο διαχωρισμός έγκειται στο πως έχει στόχο να προωθήσει μια εταιρία το κάθε της μοντέλο. Η AR έκανε την Ιουλιέτα αρκετά σπορ, το ίδιο και η ford το focus (με εξαίρεση το τελευταίο απ όσα λέγονται), η opel δεν έδωσε βάση σε αυτό τον τομέα και ποτέ δεν αναφέρθηκε σε οδηγικές συγκινήσεις έστω και για μαρκεντίστικους λόγους, δεν γίνεται να μπαίνεις σε ένα astra πόσο μάλλον station και να το βγάζεις σκάρτο επειδή είναι αδιάφορο οδηγικά. Το ότι δεν σε καλύπτει ΟΚ το δέχομαι αλλά το ότι δεν πρέπει να αγοραστεί από κανέναν παραείναι υπερβολικό.
-
Τα αβολα καθισματα για ταξιδι μας κανουν; Η κακη θεση οδηγησης; Η τσιμπημενη για diesel καταναλωση οδηγωντας με αυγο κατω απο το πενταλ;
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
Οδήγησα....