Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Polo GTI (2010)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Polo GTI (2010)
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 43
    • 44
    • 25 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    869
    1332
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      το σβελτο μικρομεσαιο παραμενει πολυ καλυτερη λυση

      καλυτερη αναρτηση, ποιοτητα χωροι.. και το Α3 σου πχ δεν ειναι πολυ μεγαλυτερο σε εξωτερικες διαστασεις απο μια μιτο, ειναι ομως πολυ πιο ευρυχωρο

      ενα προγραμματακι σε αυτο τοτε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        rxristos last edited by

        @koubeast σίγουρα θα γίνει τεστ ντραιβ.

        @Qsis Το Α3 συνδυάζει και αυτό πολλά απο τα στοιχεία που ανέφερα αλλά εγώ δεν νιώθω τόσο άνετα με αυτό μέσα στην πόλη. Να κάνω ελιγμούς, παρκαρίσματα πανικού κλπ κλπ που χρειάζονται μέσα στην χαβούζα που ζούμε. Πέρα απο αυτό το Α3 είναι μόνο δικό μου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          ειναι μονο δικο σου ή δεν ειναι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cabala10 last edited by

            Ο χρήστης koubeast έγραψε:

            Έκανα πριν μερικές μέρες ένα test drive (της πλάκας βέβαια που ούτε αξίζει αναφοράς) το Ibiza Cupra... αν είναι έτσι σκληρό και θορυβώδες και το Polo... με την καμία δεν είναι για μέσα στην πόλη.

            Δεν έχω οδηγήσει το GTi αλλά δε το κόβω να είναι τόσο σκληρό όσο το cupra. Πάντως έχω το tsi και (παρα)είναι μαλακό για την πόλη (με 60άρι προφίλ λάστιχα, γιατί έχω μια τάση να πεφτω συνέχεια σε λακούβες )

            Πάντως ένα test drive θα σου λύσει τις απορίες και εκεί θα δεις αν 'κάνει' για σένα το αυτοκίνητο. Όλα είναι θέμα γούστου.

            εσυ δεν θες αμαξι ενα monster truck θες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Q
              qsisvts last edited by

              ναι λες και γινεται να αποφευγεις τις λακουβες στην ελλαδα..

              εγω εχω εγκαταλειψει τη προσπαθεια και τις παταω ολες, αποφευγω μονο τα 'χαντακια'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rxristos last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                ειναι μονο δικο σου ή δεν ειναι?

                ουπς σορρυ ρε...η κούραση βλέπεις. ΔΕΝ ειναι μονο δικό μου...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  ε ναι αυτο εβγαζε λογικο νοημα...

                  ειναι δυσκολη η περιπτωση σου..

                  εγω παντως θα προτιμουσα κατι τυπου τσιροττο, ακομα και 122, παρα να παω στη μικρη κατηγορια πλεον..

                  θελεις βεβαια και τα γκαζια σου, αλλα τα μικρα σπορ αμαξακια με τον ημιακαμπτο για μενα ειναι ζορι

                  μαλλον αρχιζω να γερναω

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    harisnikolop last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                    ε ναι αυτο εβγαζε λογικο νοημα...

                    ειναι δυσκολη η περιπτωση σου..

                    εγω παντως θα προτιμουσα κατι τυπου τσιροττο, ακομα και 122, παρα να παω στη μικρη κατηγορια πλεον..

                    Εξαρτάται που ζεις.Αν στην γειτονιά σου δεν υπάρχει θέση ούτε για Σμαρτ.....Ξεχνάς και τσιρόττα και πολλά άλλα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      ευτυχως εδω εχουμε απλα

                      αλλα να σου πω την αληθεια ακομα και σε κυψελες που πηγαινα συχνα για αρκετο καιρο με αυτοκινητα τυπου renault 19 και vectra , παντα τη ψιλοπαλευα στο παρκαρισμα

                      δε το φοβαμαι το παρκαρισμα, παω παντου..

                      απο τοτε μαλιστα που πηρα και το c2, το πραγμα εγινε τραγικα ευκολο

                      το Α3 μου ειναι σχετικα μεγαλυτερο, αλλα οπως ειπα την παλευα με μεγαλυτερα
                      το μονο θεμα που εχω με το audi, ειναι να μη μου το φανε (σε βαθμο υστεριας), συνεπως θα το σκεφτω πολυ το πού θα παρκαρω..

                      αλλα λιγο πολυ βρισκω.. ακομα και στο κεντρο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rxristos last edited by

                        Ναι το σκέφτηκα και αυτό και κατι πήρε το ματι μου στους τιμοκαταλόγους της VW οτι το τσιροτο 160dsg πάει στα 23+ Θα δείξει...όλα εξαρτώνται απο το budget και το πόσο θα φύγει (αν το πάρει κανένας) το ρχ8. (κανένας βενζινάς ας πούμε ) Θα ανοιξω θεματάκι όταν πλησιάσει η ώρα, μην χαλάμε και το τοπικό εδώ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          οκ

                          απλα (για να κλεισω) για μενα το μικρομεσαιο αξιζει 1000 φορες παραπανω, ειδικα σε αυτη τη γενια που δεν εχουν προλαβει να γινουν γουρουνια

                          τα μικρα που ειναι ολα γουρουνια γυρω στα 4 μετρα για μενα ειναι το ιδιο ουσιαστικα μεγαλα..
                          τι 4 , τι 4.2

                          αυτο ομως που αγοραζεις ειναι κλασεις ανωτερο στο συνολο του σε πολλους σημαντικους τομεις
                          (ανεση, χωροι, ποιοτητα, αναρτηση, ηχομονωση )

                          αλλη προσοχη θα εχει δωθει σε ενα μοντελο που ξεκιναει λιγο πανω απο τα 10Κ , αλλη σε ενα που ξεκιναει απο σχεδον 20

                          περα απο τις ακριβες/πλουσιες/σπορ εκδοσεις που μπορει να κοστιζουν τα κερατα τους, το μεγαλυτερο μοντελο ειναι καλυτερο σαν ποιοτητα πρωτιστως και αυτο φαινεται απο την τιμη των βασικων εκδοσεων

                          οι θυσιες βεβαια για τα γκαζια γινονται (κι εγω αλλωστε αυτο εκανα, θα μπορουσα να ειχα ενα πολυ πιο αργο Α4 ), αλλα απο ενα σημειο και μετα, τα σουπερμινι (καλα τα μινι δεν τα αναφερω καν ) δε παλευονται...

                          τα μικρομεσαια αν βαλουμε τον παραγοντα πολη και το σχετικα σφιχτο budget μεσα, ειναι για μενα η χρυση τομη..
                          υστερουν πολυ λιγοτερο απο τα μεσαια, σε σχεση με το ποσο υστερουν τα σουπερμινι απο αυτα

                          (αποψη μου παντα..)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gbak
                            gbak last edited by

                            παντως πηγα το δα το πολακι το τζι τι αι.

                            για τα λεφτα του ειναι πολυ καλο,μεσα δεν μου φανηκε τοσο ανετο(1.93),δεν ξερω ισως ηταν η ιδεα μου,αντιστοιχα μπηκα σε ενα σιροκι ακριβως διπλα,ενιωθα αρχοντας..

                            βασικα το πολακι ηταν η βασικη εκδοση,ολα τα ολα παραγγελια,3 μηνες παραδοση..με οροφη που το θελω+χενον..

                            τελος δεν μπορω να πω οτι μου γεμισε το ματι,το σιροκι αντιστοιχα ειναι πιο 'θεαματικο' αλλα δειχνει τοσο 'βαρυ' οπτικα,που σου δινει την εντυπωση οτι ακομα και τα 200ps του διλιτρου του ειναι λιγα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koubeast last edited by

                              Ο χρήστης cabala10 έγραψε:

                              Πάντως ένα test drive θα σου λύσει τις απορίες και εκεί θα δεις αν 'κάνει' για σένα το αυτοκίνητο. Όλα είναι θέμα γούστου.

                              εσυ δεν θες αμαξι ενα monster truck θες[/quote]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                karnezis last edited by

                                Moυ ειπανε οτι στη vw Φιλλιπαιο κανουνε μια καλη εκπτωση γυρω στα 650 ευρω στο polo gti........

                                μου το ειπε γνωστος που το εκλεισε εκει.........ελπιζω να μην λεει παπατζες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cabala10 last edited by

                                  Ο χρήστης karnezis έγραψε:
                                  Moυ ειπανε οτι στη vw Φιλλιπαιο κανουνε μια καλη εκπτωση γυρω στα 650 ευρω στο polo gti........

                                  μου το ειπε γνωστος που το εκλεισε εκει.........ελπιζω να μην λεει παπατζες!

                                  ναι ειναι οπως οταν πας στην λαικη 4 το μεσημερι που κλεινουν 1+1 κιλο δωρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Τα post περι scirocco μεταφερθηκαν στο viewtopic.php?f=15&t=14944&p=1985153#p1985094 [mod]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dynamite last edited by

                                      υπαρχει καπου Αθηνα για τεστ ντραιβ το πολο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kavoyras last edited by

                                        Ο χρήστης dynamite έγραψε:
                                        υπαρχει καπου Αθηνα για τεστ ντραιβ το πολο;

                                        Εννοείς το GTi?
                                        Για το απλό, ξέρω να σου πω, αλλά για το Gti πρέπει να πάρεις να ρωτήσεις σε κάποια αντιπροσωπεία.ΣΥΝΗΘΩΣ αυτοί ξέρουν ποιοί και ποιά μοντέλα έχουν για test drive.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          rxristos last edited by

                                          Στην καρεντα Συγγρού θα φέρουν σε καμιά 15αρια μέρες, πέρασα εχθές και είδα το Gti και το ροκο...

                                          Εμένα μου άρεσε πολύ το πολάκι μέσα έξω, συντηρητικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά όμορφο στα δικά μου μάτια. Το εσωτερικό πέρα από το σχεδιασμό του κάτω μέρους της κεντρικής κονσόλας (εκεί που κάνει την κουφάλα) είναι πέραν κριτικής όσον αφορά την ποιότητα υλικών. Σου δίνει μια πολύ δεμένη αίσθηση και μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξι. Απο χώρους όμως... Το πορτ παγκάζ δεν μπορώ να καταλάβω γιατι κάνανε αυτή την χοντρομ@λ@κια και αλλάξανε την ρεζέρβα απο ανάγκης σε κανονική, α ναι… δεν χωρούσε η μπαταρία μπροστά . 207 λίτρα είναι τίποτα.
                                          Πίσω επίσης σε σχέση με DS3 που έχω μπει (1,90) είναι πιο στριμόκωλα. Περιμένω να το κάνω τεστ ντραϊβ.

                                          Το ρόκο οκ...μπαίνεις και όντως νιώθεις άρχοντας όπως είχε πει και ο gbak, πιο άνετο και αεράτο εσωτερικό. Τα γνωστά για ποιότητα εσωτερικού αλλα ένα μεγάλο ΑΛΛΑ και μου ήρθε στο μυαλό η συζήτηση περι πάνελ πόρτας στην τζουλιέτα. Το πάνελ της πόρτας στο ροκο το έχετε ζουλίξει στο κάτω αριστερό του μέρος? Πραγματικά μου έκανε πολύ αρνητική εντύπωση το ότι ζουλιέται και μπαίνει μέσα, κουνιέται σαν φρεσκοψημένο καρβέλι. Εντάξει μπορεί να μην αποτελέσει λόγο απόρριψης του αυτοκινήτου αλλα όταν θα το βλέπω θα λέω πόσο μεγάλη πατάτα έχουν κάνει στο συγκεκριμένο σημείο. Το Gti με το ροκο 160 DGG έχουν κανενα 3χιλιαρο διαφορά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gbak
                                            gbak last edited by

                                            παντως το πολακι οπτικα δειχνει αρκετα θηριακι,και απο θεμα διαστασεων..η ζαντα απαραδεκτη,το χαντακωνει θα λεγα,απλα βαρετη.
                                            το σιροκο ειναι πραγματικο θηριο,δεν νομιζω οτι βολευει για μες την πολη,οπως με το ρχ που χα ξεχασει τι παει να πει κεντρο και αλλα σημεια στενα και δυσκολα..
                                            αυτο που λες δεν το προσεξα ρxristos..στο σιροκο
                                            παντως παιζουν αρκετα διλιτρα στο καρ.gr..τωρα να δωσω 23κ+ για 1.4 με 160 αλογα..με το τιποτα..για καινουργιο

                                            αντιθετως το πολακι δειχνει σωστο σε θεμα τιμης και εξοπλισμου..για την κατηγορια του

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 25 / 44
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr