-
Καλησπερα σας !
Εκλεισα μολις ενα χρονο ,εχοντας το station Volvo V50 DRIVe 1,6D ...Εχω γραψει 17000χιλιομετρα....Ειμαι απολυτως ευχαριστημενος ...Απο χωρους ,συμπεριφορα,θορυβο κλπ κπ...Η δε καταναλωση του απιστευτη...Οταν το αγορασα -ολοκαινουργιο,παραγγελια,εκανε 4 μηνες να ερθει-πιστευα οτι θα καιει καπου στα 5-6 λιτρα(3,8 ελεγαν τα χαρτια του)..αλλα ευτυχως γελαστηκα!!!!...Τρεχοντας μεχρι 120χιλ εχω φτασει μεχρι 4,5lit/100...Σε σπανιες φορες εχω φτασει μεχρι 4,8....το 5 δεν το εχω δει ακομη !!Και με 5 ευρω τελη κυκλοφοριας!!!(αυτο δεν ξερω μεχρι ποτε θα ισχυσει χα χα χα )....Εχω ενα αξιοπιστο πρατηριο που βαζω πετρελαιο,μονο εδω στο χωριο....Εχει ρεζερβουαρ για 1250 χιλιομετρα...Τι αλλο να σας πω?...Σας το προτεινω ανεπιφυλακτα για οποιον ενδιαφερεται......Ευχαριστω .
Παναγιωτης. -
-
εμενα παλι ενας φιλος μου , μου ειπε οτι τα βολβο δεν ειναι καλα και να μην αγορασω ποτε...
χαζομαρες μου λεει;
-
Ο χρήστης Katouna έγραψε:
...Σε σπανιες φορες εχω φτασει μεχρι 4,8....το 5 δεν το εχω δει ακομη !!Ωραία επιλογή το V50, να το χαρείς κι άλλο εύχομαι, αλλά δεν έχεις δει πάνω από 5 σε ταξίδι; Μάλλον οδηγείς αρκετά συνετά! Στην εγνατία οδό τα 6+ λίτρα τα έχουμε δεί αρκετές φορές (όχι ότι είναι πολύ, μια χαρά κατανάλωση είναι να καις 6,5 λίτρα πηγαίνοντας σταθερά πάνω από 130++)
Αλλά τα 4,5 με 5 λίτρα τα είδαμε μόνο σε επαρχιακό δρόμο κινούμενος σχετικά χαλαρά
Όλα αυτά με S40 1.6D όμως
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
εμενα παλι ενας φιλος μου , μου ειπε οτι τα βολβο δεν ειναι καλα και να μην αγορασω ποτε...χαζομαρες μου λεει;
Φιλαράκι μη τα ακούς αυτά,
θα είχε κανένας θείος του που δε θα το πρόσεχε πολύ και θα του έβγαζε προβλήματα. -
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
...Σε σπανιες φορες εχω φτασει μεχρι 4,8....το 5 δεν το εχω δει ακομη !!
Ωραία επιλογή το V50, να το χαρείς κι άλλο εύχομαι, αλλά δεν έχεις δει πάνω από 5 σε ταξίδι; Μάλλον οδηγείς αρκετά συνετά! Στην εγνατία οδό τα 6+ λίτρα τα έχουμε δεί αρκετές φορές (όχι ότι είναι πολύ, μια χαρά κατανάλωση είναι να καις 6,5 λίτρα πηγαίνοντας σταθερά πάνω από 130++)
Αλλά τα 4,5 με 5 λίτρα τα είδαμε μόνο σε επαρχιακό δρόμο κινούμενος σχετικά χαλαρά
Όλα αυτά με S40 1.6D όμως
Σε ευχαριστω φιλε ....Οντως οδηγω πολυ ...σεμνα !!! Ετσι ειναι ο χαρακτηρας μου,τι να γινει ?!!! Δεν ειμαι κ πολυ του αυτοκινητου κιολας ...Μεχρι τα 40 μου ειχα μονο ενα αγροτικο...Παντα ομως μ αρεσαν τα station k παντα τα Volvo !!! Αυτο το αμαξι το ειδα στο περιοδικο κ αμεσως εκανα ενεργειες ....Στην αρχη παλευαν να μου δωσουν το βενζινοκινητο!!!Αλλα εγω ,τους αφηνα να πουν-ως πωλητες -την ιστοριουλα τους για το βενζινοκινητο κ μετα απαντουσα ''ευχαριστω ,εμμενω για το DRIVe !!Με χαροποιει κ η εκφραση του υπαλληλου στην ΔΟΥ οταν πηγα να παρω το σημα με ...3 ευρω περυσι !!!!
Ευχαριστω
-
Ο χρήστης Katouna έγραψε:
Με χαροποιει κ η εκφραση του υπαλληλου στην ΔΟΥ οταν πηγα να παρω το σημα με ...3 ευρω περυσι !!!!Σε κοίταξε ξινισμένα και σε έστειλε στο ταμείο;
-
Καλημέρα παίδες. Έχω το S40 του 2008 πλησιάζω τα 140000 χλμ τουτέστιν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Είναι ακριβώς ο ιμαντας, να τον παρω απ'έξω και να το πάω στο σέρβις; Φαντάζομαι η εργασία στοιχίζει, περιμένω τα φώτα σας.
-
1.6 έχεις ή 1.8 ?
-
1.6 έχει.
όλα εξαρτιούνται στο που κάνεις το σέρβις σου. αν το κάνεις στο συνεργείο της γειτονιάς , πάνε αγόρασε το από έξω και διαπραγματεύσου την τιμή για την αλλαγή.
αν πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία και πας να κάνεις αυτό που σκέφτεσαι, ούτε το κατώφλι δεν θα περάσεις.γενναίο σε κόβω πάντως. 140,000 χιλιόμετρα χωρίς να αλλάξεις ιμάντα.
(πολλά χιλιόμετρα κάνεις ρε θηρίο...)
-
140000km ή 10 χρονια για τα πρωτα ΜΥ 1.6, 160000 ή 10χρονια για τα τελευταια ΜΥ (απο ΜΥ08 και μετα μαλλον) και 180000km ή 10χρονια για τα 5κυλινδρα...
-
παιδες 1.6 του 2008 ειναι το βολβακι. 140.000 προτείνει ο κατασκευαστής κανω λάθος; ναι όντως πολλά τα χιλιόμετρα στους κατσικόδρομους της Κρήτης, πονάει το αμάξι, μη σας πώ βέβαια τις ζημιές που μου έχει βγάλει, αυτό είναι άλλο επεισόδιο. την αντιπροσωπεία την εγκατέλειψα απο το δεύτερο σέρβις το τσεκούρι τους ήταν πολύ κοφτερό. φίλοι μου καλοί επειδή δεν ξέρω πολλα, απο τέτοια θέματα, και επειδή δυστυχώς στην κρήτη είναι λίγες οι εναλλακτικές, τουλάχιστον μη με πιάσουν κότσο στα ανταλλακτικά, πόσο περίπου κάνουν, τι κωδικοί είναι, τι θα κάνατε στη θέση μου; ευχαριστώ φίλοι μου που βοηθάτε και μας τους αρχάριους, ΒΟΛΒΑΚΙΔΕΣ.
-
Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
παιδες 1.6 του 2008 ειναι το βολβακι. 140.000 προτείνει ο κατασκευαστής κανω λάθος; ναι όντως πολλά τα χιλιόμετρα στους κατσικόδρομους της Κρήτης, πονάει το αμάξι, μη σας πώ βέβαια τις ζημιές που μου έχει βγάλει, αυτό είναι άλλο επεισόδιο. την αντιπροσωπεία την εγκατέλειψα απο το δεύτερο σέρβις το τσεκούρι τους ήταν πολύ κοφτερό. φίλοι μου καλοί επειδή δεν ξέρω πολλα, απο τέτοια θέματα, και επειδή δυστυχώς στην κρήτη είναι λίγες οι εναλλακτικές, τουλάχιστον μη με πιάσουν κότσο στα ανταλλακτικά, πόσο περίπου κάνουν, τι κωδικοί είναι, τι θα κάνατε στη θέση μου; ευχαριστώ φίλοι μου που βοηθάτε και μας τους αρχάριους, ΒΟΛΒΑΚΙΔΕΣ.Τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα εφοσον ειναι στο οριο που εχει θεσει ο κατασκευαστης. Επειδη το VAG πχ αλλαζει καθε 45K δεν σημαινει οτι ειναι το σωστο και το αλλο λαθος..Προφανως δεν ειναι ολοι οι ιμαντες ιδιοι.
Στειλε μου με PM τον αριθμο πλαισιου σου (VIN)
Τι αλλες βλαβες σου εχει βγαλει? -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
παιδες 1.6 του 2008 ειναι το βολβακι. 140.000 προτείνει ο κατασκευαστής κανω λάθος; ναι όντως πολλά τα χιλιόμετρα στους κατσικόδρομους της Κρήτης, πονάει το αμάξι, μη σας πώ βέβαια τις ζημιές που μου έχει βγάλει, αυτό είναι άλλο επεισόδιο. την αντιπροσωπεία την εγκατέλειψα απο το δεύτερο σέρβις το τσεκούρι τους ήταν πολύ κοφτερό. φίλοι μου καλοί επειδή δεν ξέρω πολλα, απο τέτοια θέματα, και επειδή δυστυχώς στην κρήτη είναι λίγες οι εναλλακτικές, τουλάχιστον μη με πιάσουν κότσο στα ανταλλακτικά, πόσο περίπου κάνουν, τι κωδικοί είναι, τι θα κάνατε στη θέση μου; ευχαριστώ φίλοιμου που βοηθάτε και μας τους αρχάριους, ΒΟΛΒΑΚΙΔΕΣ.
Τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα εφοσον ειναι στο οριο που εχει θεσει ο κατασκευαστης. Επειδη το VAG πχ αλλαζει καθε 45K δεν σημαινει οτι ειναι το σωστο και το αλλο λαθος..Προφανως δεν ειναι ολοι οι ιμαντες ιδιοι.
Στειλε μου με PM τον αριθμο πλαισιου σου (VIN)
Τι αλλες βλαβες σου εχει βγαλει?Καλημέρα zeus τι εννοείς με ΡΜ; Βλάβες; Αλλαγή κλειδαριας μπαγκαζ, σκασιμο πολλαπλής, η ζωνη του οδηγού στο κλίμα έβγαζε καυτο αερα Είχε χαλάσει ένα εξάρτημα μέσα στην καμπίνα δεν γύριζε το ζεστό κρύοΤώρα τελευταία δεν δουλεύει σωστά το κομπλερ του αιρ κοντισιον έχουν κοψει η επαφές απο μεσα θέλει κατεβασμα, έχει χαλάσει το κοντρόλ κλειδί, η βαση της μηχανής σουρωνει λάδια μαλλονν αλλαγή θα θέλει και αυτή. ΑΑ οποιος δεν πιστεύει να έρθει να δει το αυτοκίνητο.
-
Εννοει να πατησεις τη σημανση ΠΜ κατω απο το ονομα προφιλ του και να του στείλεις τον αριθμο πλαισίου για να σε βοηθήσει
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ .ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΕΒΑΣΩ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΑ.
-
Καλημέρα,
φώτο ανεβάζουμε έτσι :
viewtopic.php?f=11&t=22303
Επίσης γράφε με μικρούς χαρακτήρες γιατί με κεφαλαίους φωνάζεις
-
Ο χρήστης κωστας καλοκυρης έγραψε:
Καλημέρα zeus τι εννοείς με ΡΜ; Βλάβες; Αλλαγή κλειδαριας μπαγκαζ, σκασιμο πολλαπλής, η ζωνη του οδηγού στο κλίμα έβγαζε καυτο αερα Είχε χαλάσει ένα εξάρτημα μέσα στην καμπίνα δεν γύριζε το ζεστό κρύοΤώρα τελευταία δεν δουλεύει σωστά το κομπλερ του αιρ κοντισιον έχουν κοψει η επαφές απο μεσα θέλει κατεβασμα, έχει χαλάσει το κοντρόλ κλειδί, η βαση της μηχανής σουρωνει λάδια μαλλονν αλλαγή θα θέλει και αυτή. ΑΑ οποιος δεν πιστεύει να έρθει να δει το αυτοκίνητο.Και γιατι να μην σε πιστεψουμε? Οχι οτι θα αλλαξει την γνωμη που δικαιολογημενα εχεις σχηματισει, αλλα σου ετυχαν ολα μαζεμενα..
- Κλειδαρια πορτμπαγκαζ
Ηθελε σιγουρα αλλαγη? Γνωστο θεμα το οποιο οφειλεται ή σε φθαρμενη καλωδιωση (ελαχιστο κοστος), χαλασμενο κουμπι (ανεβαινουμε!) ή τελος ηλεκτρομαγνητικη (ξεφυγαμε )
Επισης σε μερικους εχει χρειαστει να αλλαξουν και ηλεκτρομαγνητικες των θυρων, αλλα περισσοτερο μεσα στην εγγυηση. - Clima
Γνωστοτατο προβλημα στα P1, στα πρωτα κυριως MY, με 2 πιθανες αιτιες κι εδω. Πιο συνηθες, ενα softaware bug που λυνεται με επαναπρογραμματισμο της CEM με νεο software. Λιγοτερο συνηθες, αλλαγη ενος αισθητηρα σε ενα κλαπετο που κολλουσε (ξηλωμα σχεδον ολο το ταμπλο )
Για τα υπολοιπα καταρχην δεν καταλαβαινω τι εννοεις οτι σουρωνει λαδια η βαση της μηχανης. Το κλειδι πρεπει να εισαι απο τους λιγους που εχουν θεμα, και για την πολλαπλη παλι δεν εχει γραφτει κατι.
Σχετικα με το κομπλερ, δεν ξερω ποιος σου εκανε την εκτιμηση. Το καλοκαιρι αντιμετωπισα κι εγω το ιδιο προβλημα, κι ενω η Volvo στο Vida λεει μετρημα διακενου αφαιρεση ροδελας/ων, τα συνεργεια επεμεναν για αλλαγη κομπρεσερ, ή σκετο συμπλεκτη. Τελικα εκανα μονος μου αυτο που λεει το Vida και δουλευει σαν καινουριο (σελ 306 πρωτη δημοσιευση).
Η φθορα ειναι φυσιολογικη με την παροδο του χρονου και τη χρηση, η επισκευη ομως που προωθουν οι αντιπροσωπειες ειναι ληστρικη... - Κλειδαρια πορτμπαγκαζ
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Καλημέρα zeus τι εννοείς με ΡΜ; Βλάβες; Αλλαγή κλειδαριας μπαγκαζ, σκασιμο πολλαπλής, η ζωνη του οδηγού στο κλίμα έβγαζε καυτο αερα Είχε χαλάσει ένα εξάρτημα μέσα στην καμπίνα δεν γύριζε το ζεστό κρύοΤώρα τελευταία δεν δουλεύει σωστά το κομπλερ του αιρ κοντισιον έχουν κοψει η επαφές απο μεσα θέλει κατεβασμα, έχει χαλάσει το κοντρόλ κλειδί, η βαση της μηχανής σουρωνει λάδια μαλλονν αλλαγή θα θέλει και αυτή. ΑΑ οποιος δεν πιστεύει να έρθει να δει το αυτοκίνητο.
Και γιατι να μην σε πιστεψουμε? Οχι οτι θα αλλαξει την γνωμη που δικαιολογημενα εχεις σχηματισει, αλλα σου ετυχαν ολα μαζεμενα..
- Κλειδαρια πορτμπαγκαζ
Ηθελε σιγουρα αλλαγη? Γνωστο θεμα το οποιο οφειλεται ή σε φθαρμενη καλωδιωση (ελαχιστο κοστος), χαλασμενο κουμπι (ανεβαινουμε!) ή τελος ηλεκτρομαγνητικη (ξεφυγαμε )
Επισης σε μερικους εχει χρειαστει να αλλαξουν και ηλεκτρομαγνητικες των θυρων, αλλα περισσοτερο μεσα στην εγγυηση. - Clima
Γνωστοτατο προβλημα στα P1, στα πρωτα κυριως MY, με 2 πιθανες αιτιες κι εδω. Πιο συνηθες, ενα softaware bug που λυνεται με επαναπρογραμματισμο της CEM με νεο software. Λιγοτερο συνηθες, αλλαγη ενος αισθητηρα σε ενα κλαπετο που κολλουσε (ξηλωμα σχεδον ολο το ταμπλο )
Για τα υπολοιπα καταρχην δεν καταλαβαινω τι εννοεις οτι σουρωνει λαδια η βαση της μηχανης. Το κλειδι πρεπει να εισαι απο τους λιγους που εχουν θεμα, και για την πολλαπλη παλι δεν εχει γραφτει κατι.
Σχετικα με το κομπλερ, δεν ξερω ποιος σου εκανε την εκτιμηση. Το καλοκαιρι αντιμετωπισα κι εγω το ιδιο προβλημα, κι ενω η Volvo στο Vida λεει μετρημα διακενου αφαιρεση ροδελας/ων, τα συνεργεια επεμεναν για αλλαγη κομπρεσερ, ή σκετο συμπλεκτη. Τελικα εκανα μονος μου αυτο που λεει το Vida και δουλευει σαν καινουριο (σελ 306 πρωτη δημοσιευση).
Η φθορα ειναι φυσιολογικη με την παροδο του χρονου και τη χρηση, η επισκευη ομως που προωθουν οι αντιπροσωπειες ειναι ληστρικη...εκανε γργρρρρ και δεν ανοιγε το μπαγκαζ είχε βγει το αμαξι ενα μηνα απο την εγγυηση αλλά καλη τους ώρα την αλλαξανε 170 e εκανε χωρις την εργασία, το κλαπέτο είχε κολλήσει απο τη μεριά του οδηγου τα έβγαλε όλα ο μάστορας, ένα μαύρο εξάρτημα σαν το σπιρτόκουτο, έτσουζε και αυτό αλλά το πήρα απ΄'έξω. το κομπλέρ πρέπει να ξαπλώσω να κουνήσω δεξια αριστερά , πάνω κάτω τη φύσσα δεν κουνιέται η φύσσα κάτι που πάει προς τα μέσα και κομπλάρει αμέσως το σύστημα. όπως κοιτάζεις τη μηχανή απο πάνω είναι βιδωμένη σε μια βάση πρέπει να είνα για τους κραδασμούς, ε αυτο αποσούρωσε, δεν έχει αλλα λάδια να βγάλει. πολλαπλή δεν λέγονται οι πολλές εξατμίσεις που φευγουν απο τον κινητήρα; ε΄βγαζε το αμάξι ένα περιεργο θόρυβο το ανοίξαμε απο κει είδαμε καταρχήν μουζουδιά και σκασίματα, τα κολλήσαμε με ηλεκτροκόλληση. κλειδί ψάχνω γιατί εχω ένα που θα βρω φτινούλικο; A an με ρωτούσες τι αμάξι θα έπερνα αύριο θα σου έλεγα volvo. μη το πεις σε κανένα και με περάσει τρελλό. είμαι ευχαριστημένος απο την οδηγική του συμπεριφορά στους κατσικόδρομους
- Κλειδαρια πορτμπαγκαζ
VOLVO FORUM