-
Έχει αρπάξει πόλεμος εδώ μέσα.
Για το look της audi κοιτάχτε γύρω σας. Την Peugeot πρώτη και καλύτερη. Δηλαδή διαφέρει πολύ η 3 σεντάν με την 5 και την 7; Την 7 μόνο από τα επιπλέον λαμπάκια μπορώ και την αναγνωρίζω τις άλλες από δύσκολα.
Η bmw είναι πολλά χρόνια στα πολυτελή αμάξια αλλά η Audi τα τελευταία 2 κυρίως χρόνια έχει προχωρίσει απίστευτα είτε θέλετε να το παραδεχτήτε είτε όχι. Η BMW έχει soupercar? Η Audi τόλμισε και το βρίσκω το πιο όμορφο και εκεντρικό από οποδήποτε άλλο (σε λογικά χρηματικά πλαίσια κοντά στο R8).
Θα αναφέρω και ένα 2ο παράδειγμα. Μπορείτε να μου εξηγίσετε τι στα κομμάτια έκανε στον 2.0 Tsi και δουλεύει στα 272 άλογα μέσα στην καρδιά του TTS όταν παράλληλα κρατάει την κατανάλλωση σταθερή ίδια με του TT των 200 ίππων ενώ ταυτόχρονα η παλιά Z4 (ευτυχώς την αλλάξανε...) στα 2 λίτρα απέδιδε 150 ίππους; Εδώ το sirocco 1.4 δίνει 160 ίππους...
ΥΓ: Ομοιόμορφα ομοιόμορφα τα audi, άλλα μέρα-νύχτα άμα δεις περιέργα φώτα ξέρεις τι αμάξι είναι...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Για τα μοτέρ της 335 το πρόβλημα αφορούσε τα αυτόματα στις ΗΠΑ που δεν είχαν ψυγείο για τα λάδια του αυτόματου σε αντίθεση με τα Ευρωπαϊκά
Δεν ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα.Πολλά αυτοκίνητα και στη Ευρώπη,είχαν προβλήματα με τα τούρμπο,στα οποία κόλλαγαν οι βαλβίδες ανακούφισης.Μάλιστα,όπως είχα ξαναγράψει, ένα από αυτά τα αυτοκίνητα άνηκε στο fast fleet του EVO.
-
Για μένα το story έχει ως εξής:
Το τέλειο αυτοκίνητο για μένα έχει:
Από Audi:
Μοτέρ
S-Tronic (or DSG)Από BMW:
Τιμόνι
Πίσω κίνηση
Design (πχ 3άρα vs Α5 για τη συγκεκριμένη σύγκριση, αλλιώς θα έβαζα Alfa)
Πάτημα/αίσθηση
Θέση οδήγησηςΚάπου ενδιάμεσα είναι τα φρένα, γιατί υπάρχουν διαφορές από μοντέλο σε μοντέλο
Επίσης κορυφαίο είναι και το Quattro της Audi σε σχέση με την 4κίνηση της BMW.
Θεωρώ ότι και οι δύο εταιρίες έχουν ίδια και κορυφαία ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης καθώς και αξιοπιστία.
Τα 335i είχαν πρόβλημα με τα μπεκ. Ενώ είχαν εξελιχθεί σωστά, αυτά που μπήκαν στα πρώτα αυτοκίνητα, ανακάλυψε η BMW ότι δεν είχαν περάσει τα τεστ της και έγινε ο,τι έγινε. Άρα καλύτερα να μην αγοράζουμε εντελώς νέα μοτέρ.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Έχει αρπάξει πόλεμος εδώ μέσα.Για το look της audi κοιτάχτε γύρω σας. Την Peugeot πρώτη και καλύτερη. Δηλαδή διαφέρει πολύ η 3 σεντάν με την 5 και την 7; Την 7 μόνο από τα επιπλέον λαμπάκια μπορώ και την αναγνωρίζω τις άλλες από δύσκολα.
Η bmw είναι πολλά χρόνια στα πολυτελή αμάξια αλλά η Audi τα τελευταία 2 κυρίως χρόνια έχει προχωρίσει απίστευτα είτε θέλετε να το παραδεχτήτε είτε όχι. Η BMW έχει soupercar? Η Audi τόλμισε και το βρίσκω το πιο όμορφο και εκεντρικό από οποδήποτε άλλο (σε λογικά χρηματικά πλαίσια κοντά στο R8).
Θα αναφέρω και ένα 2ο παράδειγμα. Μπορείτε να μου εξηγίσετε τι στα κομμάτια έκανε στον 2.0 Tsi και δουλεύει στα 272 άλογα μέσα στην καρδιά του TTS όταν παράλληλα κρατάει την κατανάλλωση σταθερή ίδια με του TT των 200 ίππων ενώ ταυτόχρονα η παλιά Z4 (ευτυχώς την αλλάξανε...) στα 2 λίτρα απέδιδε 150 ίππους; Εδώ το sirocco 1.4 δίνει 160 ίππους...
ΥΓ: Ομοιόμορφα ομοιόμορφα τα audi, άλλα μέρα-νύχτα άμα δεις περιέργα φώτα ξέρεις τι αμάξι είναι...
Κατσε ρε φιλε... Αν η bmw δεν εχει supercar τοτε ποιος εχει? Δηλαδη τα μοντελα με το γραμματακι Μ τι ειναι? Συμβατικα αυτοκινητα της καθημερινοτητας? Μην τρελαθουμε τελειως... Εκτος αν εννοεις απο πλευρας πλαισιου οτι η audi εφτιαξε supercar(R8)... Γιατι απο πλευρας επιδοσεων ας παρουμε για παραδειγμα τις επιδοσεις του κινητηρα V8 του R8 με τον κινητηρα V8 της Μ3... Η audi βγαζει 420 αλογα στα 4163 κυβικα τη στιγμη που η μπεμπα τα βγαζει στα 3999. Επειτα το μοτερ της Μ3 στροφαρει ως τις 8300 τη στιγμη που του R8 στις 7800 λεει στοπ. 0-100? 4,6 για τη μπεμπα με το αυτοματο κιβωτιο M DCT Drivelogic , 4,6 κ για το R8 με το R tronic ... Ροπη? 400Nm στις 3900σαλ για την M3 , 430 Νm στις 4500-6000σαλ για το R8... Mονο στη ροπη υπερτερει καπως το R8 λογικο ομως αφου ειναι κ 164 κυβικα παραπανω. Στις επιδοσεις λαβε υποψιν οτι το R8 ζυγιζει 110 κιλα λιγοτερο σε σχεση με τη μπεμπα.. Για να σκεφτουμε τωρα τον κινητηρα της Μ3 κ την τεχνολογια της BMW σε ενα αμαξωμα ομοιο με του R8.... Τοτε γιατι θα μιλουσαμε? Δεν θα ηταν supercar? Απλα η bmw δειχνει ενδιαφερον στην κατασκευη **μεγαλων **γρηγορων αυτοκινητων. Αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν μπορει να φτιαξει αμαξωμα σαν του R8 κ μαλιστα πιστευω πολυ καλυτερο αφου θα εχει κατανομη βαρους 50-50. Αλλωστε ειναι ιδεα μου οτι η audi μετα τα συγκριτικα που ειδε να γινονται μεταξυ R8 κ Μ3 απογοητευτηκε τοσο που αλλαζει τον V8 του R8 κ βαζει στη θεση του τον V10 των 525 αλογων που αγοραζει απ τη Lamborgini? Ακριβως τον ιδιο κινητηρα που φοραει η Lamborgini Gallardo LP560-4. Σ αυτη την περιπτωση τι ρισκο παιρνει η audi? -που λεγαμε πριν οτι τολμαει-... παιρνει ετοιμο κ δοκιμασμενο πραγμα απ αλλη εταιρια ...
Επειτα οσον αφορα το σχεδιασμο εγω περισσοτερες ομοιοτητες βλεπω να εχουν μεταξυ τους τα μοντελα της audi παρα της bmw.. ακομα κ τα πισω φαναρια σε καποια μοντελα της audi ειναι πανομοιοτυπα. Τα led φωτα επισης νομιζω πως δεν ειναι στον βασικο εξοπλισμο... Αλλωστε απο μακρια τα led δεν διακρινονται ενω τα φωτεινα δαχτυλιδια των φαναριων της μπεμπας κανουν μπαμ.
Θα συμφωνησω οτι μεχρι τα 2000 κυβικα η audi υπερτερει λογω του turbo. Τα μοτερ της ομως ειναι μετρια. Το μονο που ξερει να κανει ειναι να φτιαχνει ενα μετριο μοτερ κ να αρχιζει να συμπιεζει συνεχως με τους υπερτροφοδοτες προκειμενου να ανεβασει την ιπποδυναμη. Γι αυτο στα 150.000χλμ πολλοι εχουν παρει στο χερι τον tsi κ πληρωνουν για αλλαγη κινητηρα. (δεν λεω ολοι!! λεω πολλοι! για να μην παρεξηγουμαστε...) Τελος, ποιος **ατμοσφαιρικος ** κινητηρας της audi στα ιδια κυβικα ειναι καλυτερος ή τουλαχιστον ισαξιος με τον αντιστοιχο της μπεμπας? ... Κανενας!
Ως προς την ποιοτητα υλικων δεν παρατηρουνται ιδιαιτερες διαφορες με εξαιρεση ισως τις πορτες οπου η audi χρησιμοποιει σε ορισμενα μοντελα της πιο σκληρο πλαστικο απ οτι η bmw.
Τωρα δεν νομιζω να χρειαζεται να σχολιασουμε τα υπολοιπα οπως αμαξωμα, κατανομες βαρων (50-50), μεταδοση κινησης (πισω), τιμονι(ξυραφι για τη μπεμπα), οδικη απολαυση, καταναλωση(efficient dynamics). Ok κ εδω εχουμε υπεροχη της μπεμπας.
Αρα στο μονο που υπερεχει η audi ειναι στο οτι βγαζει τουρμποκινητηρες μεχρι τα 2000 κυβικα... Ως ποτε ομως θα εξακολουθει να υπερεχει? Απαντηση? οχι για πολυ! αφου η bmw ανακοινωσε την παραγωγη τουρμποκινητηρων στα 2000 κ 2500 κυβικα...
-
Leon ωραιο αβαταρ εχεις!!!!!
προσωπικα για μενα (και το τονιζω ΓΙΑ ΜΕΝΑ) αφου δεν υπαρχει μοτερ 6 κυλινδρο 3λιτρο με 270+ αλογα σε Αουντι αυτο τα κλεινει ολα...
δεν θελω καν να παω σε Μ...εκει υπαρχει διαφορα...
οπως και να εχει εμενα μου φαινεται λιγο κρυο ενα Αουντι...πολυ κρυο για τα γουστα μου...
-
υπαρχει μοτερ V6 3,2 το οποιο μια χαρα τα βαζει με το εξακυλινδρο της bmw και τα υποτιθεμενα 265 αλογα της,παρα την τετρακινηση που εχουν τα V6
(εχει 200 κυβικα εκατοστα παραπανω και ειναι λιγο πιο αδυναμος,τι ντροπη!)
στα μη ατμοσφαιρικα υπαρχει κινητηρας του s4επισης,το μοτερ του R8 και RS4 για να μη λεμε και ο,τι θελουμε στροφαρει μεχρι τις 8250 (στις 7800 δινει τη μεγιστη δυναμη του) και επαναλαμβανω εχει να αντιμετωπισει τις απωλειες του torsen.
επισης μην ξεχναμε οτι υπαρχει εδω και καποιον καιρο,οποτε τι καταφερε η bmw??απλα να φτιαξει ενα λιιιγο καλυτερο μοτερ **μετα **την audi το οποιο ειναι καλυτερο μονο και μονο επειδη ειναι τα 200 κυβικα μικροτερο και στροφαρει 50 στροφες το λεπτο επιπλεον
(κατα τα αλλα ειναι πανομοιοτυπο)τελος θα ξαναπω οτι το καλυτερο ατμοσφαιρικο μοτερ που θα μπει σε audi ειναι αυτο της gallardo,τι να κανουμε?? η lamborghini ανηκει στο vag, η bmw εχει τη mini
(μην κανουμε οτι ξεχναμε και αυτο του rs6 ,το οποιο σε δυναμη συγκρινεται με τρενο!)οσο για το ιδιο μοτερ που απλα του αλλαζουν πιεση υπενθυμιζω οτι υπαρχει 1.4, 1.8 , 2.0 ποσα περισσοτερα θα επρεπε να υπαρχουν δηλαδη???
η bmw και η audi στο θεμα κινητηρων συγκεκριμενα ανταγωνιζονται πλεον ασταματητα η μια την αλλη προς ωφελος των καταναλωτων.
και οι 2 εχουν αποδειξει οτι μπορουν επιτυχημενα να παιξουν και στα 2 γηπεδα(τουρμπο,ατμοσφαιρα).
ποιον ειχε κατα νου δλδ η αουντι οταν αποφασισε να βαλει V8 που στροφαρει στο θεο στο RS4 και ποιον ειχε και εχει κατα νου η ΒΜW,οταν εβγαλε την την 335??
γιατι πλεον η bmw ανακοινωνει συνεχως μελλοντικα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ???
το μονο που εχω να πω ειναι οτι με αυτον τον ανταγωνισμο παει μπροστα και η τεχνολογια και εμεις οι καταναλωτες θα μπορεσουμε να απολαυσουμε τρομερους κινητηρες στο μελλον!!!
(αν δε μας τη πεσουν οι υβριδικοι οικολογοι ) -
Για μένα τα Μ δεν είναι σουπερκαρ. Εμένα η νοοτροπία του σουπερκαρ είναι διαφορετική. Να μου έλεγες κινητήρα Μ σε άλλο πλαίσιο οκ.
H audi ανέκαθεν βγάζει 4,2 κινητήρες. Επίσης όπως λες ότι το R8 για 500 σαλ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί αυτό είναι κακό; Αντίθετα σημαίνει ότι η bmw πρέπει να πιεστεί παραπάνω Το R8 και με μηχανικό και με ημι-αυτόματο πάλι 4,6 κάνει για 0-100. Μ3 4.9 και 4.7 αντίστοιχα. Και δεν είναι μόνο το 0-100 είναι και το 0-200, 0-300. Επίσης να πω ότι η λαμποργκίνι είναι στο vw group. Συν ότι η audi παλεύει για dieselοκίνητο σούπερκαρ.
Τα led είναι φυσικότατα στον βασικό. Επίσης είναι υποκειμενικό το τι σου αρέσει. Εγώ προτιμώ τα led (και στο πίσω μέρος, στο νέο Α3 ειδικά αλλά και στο R8 που σχηματίζει το 8 πλάγια).
Για να πιάσουμε την μετάδοση κίνησης. Quatro με υπερστροφική συμπεριφορά αν χρειαστεί αλλά ασφαλές ταυτόχρονα. Εγώ το προτιμώ.
Κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά αλλά είμαι σίγουρος ότι με ένα R8 δεν περνάς απαρατήρητος.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Επίσης όπως λες ότι το R8 για 500 σαλ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί αυτό είναι κακό;ειπαμε ειναι 50 οι στροφες
εβγαλαν απ'τη μυγα ξυδι στη bmw για να περασουν εστω και λιγο μπροστα
και εχουν και 3 κιλα λιγοτερη ροπη χαρη στα 200 λιγοτερα κυβικατο R8 με τη Μ3 λογικο ειναι να εχουν παρομοιες επιταχυνσεις.αν το παρουμε απο τη σκοπια του R8 εχουμε λιγοτερο βαρος μεν αλλα περισσοτερες απωλειες και απο την αλλη μερια ακριβως το αντιθετο.
το rs4 που ειναι βαρυ απο το R8 σε ευθεια ειναι σαφως πιο αργο απο τη Μ3 και εδω ειναι που θα ρθει να 'καθαρισει' τη κατασταση το twin turbo του RS5 το οποιο θα χει ως μονο λογο υπαρξης την εξοντωση των Μ3 -
AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
Πάρτην μια, και βάρα την άλλη
-
QsisVTS το θυμάσαι αυτό το μανάρι του 2005;
-
.
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
QsisVTS το θυμάσαι αυτό το μανάρι του 2005;το θυμαμαι,το χω δει κιολας μια φορα!!! αν και ποτε δεν καταλαβα γιατι να υπαρχει και αυτο και το R8??
το συγκεκριμενο παντως το εχω συνδεσει στο μυαλο μου με transporter(το 3 ηταν χαλι),χαμο και κυνηγητα...
σε σχεση με το s8 ποιο ειναι πιο γρηγορο, ξερουμε??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το rs4 που ειναι βαρυ απο το R8 σε ευθεια ειναι σαφως πιο αργο απο τη Μ3 και εδω ειναι που θα ρθει να 'καθαρισει' τη κατασταση το twin turbo του RS5 το οποιο θα χει ως μονο λογο υπαρξης την εξοντωση των Μ3Περιμένουμε λογικά και το νέο RS4, αυτό που κυκλοφορεί είναι το προηγούμενο μοντέλο μαζί με το κάμπριο
Το R8 βγήκε πέρσυ και είναι ένα απλό αμαξάκι που το έχεις για να πηγαίνεις για ψώνια στη γειτονιά σου
Το θέμα είναι γιατί υπάρχει και W12 και S8. Αν δεν κάνω λάθος το W12 είναι πιο παλιό και το S8 πρόσφατο. Το w12 έχει 6λιτρο κινητήρα στου 450 ίππους ενώ το S8 5.2λιτρο V10 στους ίδιους ίππους. 0-100 στα 5.1 και τα δύο. FSI και οι δύο.
ΥΓ: Το 2 transporter μου άρεσε περισσότερο από όλα.
-
Ρε παιδιά δεν κρίνονται πλέον τα μοτέρ από τα άλογα στο λίτρο που βγάζουν.
Αυτό που όντως θέλει τέχνη και χρήμα είναι να αυξήσεις τη ροπή στο λίτρο ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ χωρίς να θυσιάσεις αξιοπιστία και αντοχή στο χρόνο και βέβαια να έχεις καλή κατανάλωση και ελαστικότητα.Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να βγάλει μοτέρ με μικρή διαδρομή εμβόλου και στροφάρισμα όπως και άλογα ανά λίτρο στο θεό.
Συνοψίζω:
Όποιο μοτέρ πετυχαίνει τα 100 άλογα ανά λίτρο σε ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ είναι καλύτερο.
Όποιο μοτέρ πετυχαίνει μικρότερη κατανάλωση σε χαλαρές συνθήκες είναι καλύτερο
Όποιο μοτέρ αντέχει περισσότερο στο χρόνο είναι καλύτερο.Συνεπώς μονοσήμαντα καλύτερο μοτέρ μάλλον δεν υπάρχει.
(να μην συμπεριλάβουμε ευστροφία, ελαστικότητα, προοδευτικότητα και φιλικότητα κλπ. γιατί θα χάσουμε την μπάλα + τον ήχο βέβαια που είναι και κάτι ως ένα βαθμό υποκειμενικό) -
.....εδιτ....
-
εγω παντως απ'οτι παρατηρω η ατμοσφαιρα πλεον εχει φτασει στα ορια της και συντομα θα φτασουν και τα τουρμπο...
το μονο που μενει πλεον ειναι η μειωση βαρους, γιατι το εχουν παραχεσει ολοι με τα βουβαλια που βγαζουνβεβαια ολοι θελουμε παθητικη ασφαλεια,ενα καρο εξοπλισμο,ηχομομωση,ελλειψη τριγμων και λοιπες ευκολιες..
και τα γνωστα υλικα που μπορουν να μειωσουν το βαρος κοστιζουν υπερβολικα για να μπουν ακομα και σε ακριβα αυτοκινητα
(υπαρχει βεβαια και το πλαστικο στις corvette ) -
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
Για μένα τα Μ δεν είναι σουπερκαρ. Εμένα η νοοτροπία του σουπερκαρ είναι διαφορετική. Να μου έλεγες κινητήρα Μ σε άλλο πλαίσιο οκ.H audi ανέκαθεν βγάζει 4,2 κινητήρες. Επίσης όπως λες ότι το R8 για 500 σαλ μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί αυτό είναι κακό; Αντίθετα σημαίνει ότι η bmw πρέπει να πιεστεί παραπάνω Το R8 και με μηχανικό και με ημι-αυτόματο πάλι 4,6 κάνει για 0-100. Μ3 4.9 και 4.7 αντίστοιχα. Και δεν είναι μόνο το 0-100 είναι και το 0-200, 0-300. Επίσης να πω ότι η λαμποργκίνι είναι στο vw group. Συν ότι η audi παλεύει για dieselοκίνητο σούπερκαρ.
Τα led είναι φυσικότατα στον βασικό. Επίσης είναι υποκειμενικό το τι σου αρέσει. Εγώ προτιμώ τα led (και στο πίσω μέρος, στο νέο Α3 ειδικά αλλά και στο R8 που σχηματίζει το 8 πλάγια).
Για να πιάσουμε την μετάδοση κίνησης. Quatro με υπερστροφική συμπεριφορά αν χρειαστεί αλλά ασφαλές ταυτόχρονα. Εγώ το προτιμώ.
Κάποια πράγματα είναι υποκειμενικά αλλά είμαι σίγουρος ότι με ένα R8 δεν περνάς απαρατήρητος.
σιγουρα φιλαρακο με R8 δεν περνας απαρατηρητος. Ουτε το αμφισβητησε κανεις σαν αυτοκινητο. Σιγουρα ειναι κ υποκειμενικο το τι αρεσει στον καθενα. Ωστοσο να κανω καποιες διορθωσεις ... χειροκινητη η Μ3 θελει 4.8 για τα 100 χειροκινητη κ 4.6 με το αυτοματο. Το R8 θελει 4.6 κ με τα δυο. Τελος παντων... Μαλλον κ στ αυτοματα κιβωτια φαινεται η υπεροχη της μπεμπας αφου κατορθωνει να μειωνει το χρονο επιταχυνσης...
Τωρα ενταξει αν δεν θεωρεις supercar τα Μ δεν μπορω να μιλησω... Τοτε πως ονομαζεις τα Μ3 Μ5 Μ6 ? αυτοκινητα καθημερινης χρησης? τι ωραια που θα ταν αν τα αυτοκινητα καθημερινης χρησης εβγαζαν 420 κ 510 αλογα!!!!!!!!!!!!!!
Οσον αφορα τη μεταδοση κ την ασφαλεια που συνεπαγεται... θεωρεις την πισω κινηση της Μ3 ανασφαλη? Σε πληροφορω οτι με ενεργοποιημενα ηλεκτρονικα ειναι πιο ουδετερο στο δρομο κ απο το audi που εχει τετρακινηση..
επειτα το ντιζελ τι να το κανω? δεν μου επιτρεπεται να κυκλοφορω με ντιζελ σ ολες τις περιοχες πχ αθηνα(κ μη πει κανεις οτι τα ταξι εχουν αδεια γτ θα τα παρω! εκτος αν βλεπετε καθε μερα στο δρομο ταξι supercars!).. το ντιζελ αναφερεται σε πολυ λιγους...
Για τον κινητηρα της λαμπο τωρα... οκ αν θεωρεις σωστη την κινηση της audi τοτε παω πασο... αν ομως η μπεμπα επαιρνε κινητηρα απ τη ferrari τοτε θα ειχατε ξεσηκωθει κ θα λεγατε οτι η bmw ειναι αχρηστη κ ουτε ενα κινητηρα δεν μπορει να φτιαξει... αυτο με τον κινητηρα το ανεφερα βασιζομενος στο προηγουμενο μηνυμα σου που ελεγες οτι η audi τολμαει. Τολμαει πως? παιρνοντας ετοιμο κ δοκιμασμενο φαι? (εδω που τα λεμε... μιας κ το εφερε η κουβεντα κανενας κινητηρας της audi δεν ειναι δικος της ολοκληρωτικα. ολοι ειναι αποτελεσμα της συνεργασιας του ομιλου vw κ πλεον του ομιλου porsche )
Επισης ολοι οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες της audi ειναι κατωτεροι απ της bmw. Ενω εχουν μεγαλυτερο κυβισμο αποδιδουν λιγοτερο. Μπορει οπως λετε να ειναι μονο 200 με 500 κυβικα η διαφορα. Οι αλλαγες ομως που συνεπαγονται εστω κ τοσα λιγα κυβικα ειναι σημαντικες. πχ καταναλωση.
Αλλωστε αν σκεφτεις οτι οι ιπποι βγαινουν ανα λιτρο τοτε καταλαβαινεις οτι στον ιδιο χρονο αν καις 500 κυβικα εκατοστα καυσιμου παραπανω λογικα πρεπει να αποδιδεις περισσοτερο! Αν δεν μπορεις τοτε μην τα καις βρε αδερφε! στους κινητηρες της audi κ στον ιδιο χρονο καιγεται περισσοτερο καυσιμο κ αποδιδουν κ λιγοτερο.Τελος ας μιλησουμε για τις στροφες... οταν ενας κινητηρας αποδιδει τους ιδιους ιππους σε παραπανω στροφες ειναι καλυτερος... Δε σημαινει οτι ζοριζεται. Εκει που με το R8 θα σε φρεναρει ο κοφτης στις 7800 σαλ στην Μ3 θα συνεχισεις να ανεβαινεις... Γι αυτο το λογο αλλωστε οταν βγηκε ο κινητηρας εγινε τοσος σαλος. γι αυτο το λογο κερδισε κ τοσα βραβεια. επειδη στροφαρει ως το θεο. Αν δεν ειχαν σημασια οι μεγιστες στροφες τοτε γτ να μη βγει καλυτερος κινητηρας της audi κ του R8 κ να βγει της bmw?
κ αν δεν ειχαν σημασια οι στροφες τοτε γτ οι V8 της ferrari στροφαρουν ως τις 8400? Εκτος αν θες να μου πεις οτι η ferrari ''ζοριζεται'' για να αποδωσει οσο το R8!?!?! Ενταξει την επομενη φορα ευχομαι η audi να βγαλει κινητηρα που να στροφαρει ως τις 2000 για να μη ζοριζεται η μηχανη!! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
υπαρχει μοτερ V6 3,2 το οποιο μια χαρα τα βαζει με το εξακυλινδρο της bmw και τα υποτιθεμενα 265 αλογα της,παρα την τετρακινηση που εχουν τα V6 :
(εχει 200 κυβικα εκατοστα παραπανω και ειναι λιγο πιο αδυναμος,τι ντροπη!)
στα μη ατμοσφαιρικα υπαρχει κινητηρας του s4επισης,το μοτερ του R8 και RS4 για να μη λεμε και ο,τι θελουμε στροφαρει μεχρι τις 8250 (στις 7800 δινει τη μεγιστη δυναμη του) και επαναλαμβανω εχει να αντιμετωπισει τις απωλειες του torsen.
επισης μην ξεχναμε οτι υπαρχει εδω και καποιον καιρο,οποτε τι καταφερε η bmw??απλα να φτιαξει ενα λιιιγο καλυτερο μοτερ **μετα **την audi το οποιο ειναι καλυτερο μονο και μονο επειδη ειναι τα 200 κυβικα μικροτερο και στροφαρει 50 στροφες το λεπτο επιπλεον
(κατα τα αλλα ειναι πανομοιοτυπο)τελος θα ξαναπω οτι το καλυτερο ατμοσφαιρικο μοτερ που θα μπει σε audi ειναι αυτο της gallardo,τι να κανουμε?? η lamborghini ανηκει στο vag, η bmw εχει τη mini
(μην κανουμε οτι ξεχναμε και αυτο του rs6 :: ,το οποιο σε δυναμη συγκρινεται με τρενο!)οσο για το ιδιο μοτερ που απλα του αλλαζουν πιεση υπενθυμιζω οτι υπαρχει 1.4, 1.8 , 2.0 ποσα περισσοτερα θα επρεπε να υπαρχουν δηλαδη???
η bmw και η audi στο θεμα κινητηρων συγκεκριμενα ανταγωνιζονται πλεον ασταματητα η μια την αλλη προς ωφελος των καταναλωτων.
και οι 2 εχουν αποδειξει οτι μπορουν επιτυχημενα να παιξουν και στα 2 γηπεδα(τουρμπο,ατμοσφαιρα).
ποιον ειχε κατα νου δλδ η αουντι οταν αποφασισε να βαλει V8 που στροφαρει στο θεο στο RS4 και ποιον ειχε και εχει κατα νου η ΒΜW,οταν εβγαλε την την 335??
γιατι πλεον η bmw ανακοινωνει συνεχως μελλοντικα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ???
το μονο που εχω να πω ειναι οτι με αυτον τον ανταγωνισμο παει μπροστα και η τεχνολογια και εμεις οι καταναλωτες θα μπορεσουμε να απολαυσουμε τρομερους κινητηρες στο μελλον!!!
(αν δε μας τη πεσουν οι υβριδικοι οικολογοι )Δηλαδη αν αποδιδει μεγιστη δυναμη στις 7800 μετα μεχρι τις 8250 τι κανει? Στροφαρει για να λεει οτι στροφαρε? Ε τοτε ειναι μιξερ κ οχι αυτοκινητο
Οσον αφορα τις στροφες δεν ειναι 50 παραπανω. ειναι 500!
για πλεονεκτηματα στροφων κ κυβισμου εχω μιλησει στον αλλο φιλο οποτε δεν χρειαζεται να ξαναγραφω... κ ομως κ 100 κυβικα κανουν τη διαφορα. μην τα σκεφτεσαι σαν 100 ξερα κυβικα. σκεψου τι μπορουν να κανουν στη μοναδα του χρονου....Επειτα ναι εχει κ μοτερ 1.4 1.8 κ 2.0. Σ ολα αυτα ομως σκεψου ποσες επιμερους ιπποδυναμεις βγαζει στο καθε ενα. Το 2.0 πχ βγαζει 180, 200, 210,260, 275. το ιδιο συμβαινει κ στα 1.4 κ 1.8.... τι σημαινει ομως αυτο? ιδιοι κινητηρες (μεμονωμενα εννοω) αλλη συμπιεση. δεν λεω οτι με χαλαει... Αλλα για αφαιρεσαι απο ενα 2.0 μοτερ της audi την τουρμπινα κ αν αποδιδει πανω απο 150 ιππους φτυσε με..
οσον αφορα τη μινι, η bmw την εχει ως ιδιοκτησια. οχι η μινι την bmw. Η audi ανηκει σε αλλη εταιρια δεν ειναι πλεον αυτοδυναμη. (δες κ τι γραφω στο φιλο πιο πανω)
Τελος σιγουρα η ατμοσφαιρα δεν εχει να δωσει κατι αλλο κ γι αυτο στρεφονται ολοι στα τουρμπο..
anyway ο ανταγωνισμος κανει παντα καλο σε εμας συμφωνω... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το rs4 που ειναι βαρυ απο το R8 σε ευθεια ειναι σαφως πιο αργο απο τη Μ3 και εδω ειναι που θα ρθει να 'καθαρισει' τη κατασταση το twin turbo του RS5 το οποιο θα χει ως μονο λογο υπαρξης την εξοντωση των Μ3
κ εκει ειναι που θα ερθει η Μ3 csl για μαθει στο RS5 τι σημαινει ''εξοντωνω''!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το R8 με τη Μ3 λογικο ειναι να εχουν παρομοιες επιταχυνσεις.αν το παρουμε απο τη σκοπια του R8 εχουμε λιγοτερο βαρος μεν αλλα περισσοτερες απωλειες και απο την αλλη μερια ακριβως το αντιθετο.
εμεις φταιμε? Ας το κανατε να μην εχει απωλειες! εμεις δεν μπορουσαμε να μειωσουμε το βαρος αφου βαλαμε κ πισω σειρα καθισματων! εσεις ομως μπορουσατε να το κανετε πισωκινητο! Αλλα ξεχασα
quattro=ιεροσυνη! μη μου θιγετε την τετρακινηση θα τα παρω!!!!!!!!!!!!!!!!!
AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???