-
Λοιπον, θέλω τα φώτα σας για αγορά του πρώτου μου αυτοκινήτου(=>εμπειρία οδήγησης μηδαμινή).
Τιμές 16.000 vs 13.500 vs 15.200.
Περιμένω σχόλια.
-
Λοιπον, θέλω τα φώτα σας για αγορά του πρώτου μου αυτοκινήτου(=>εμπειρία οδήγησης μηδαμινή).
Τιμές 16.000 vs 13.500 vs 15.200.
Περιμένω σχόλια.
-
Λοιπον, θέλω τα φώτα σας για αγορά του πρώτου μου αυτοκινήτου(=>εμπειρία οδήγησης μηδαμινή).
Τιμές 16.000 vs 13.500 vs 15.200.
Περιμένω σχόλια.
-
Καλυτερα προτιμησε καποιο μεταξυ του πρωτου κ του τριτου!Απο'κει κ περα κ τα δυο ειναι πολυ καλα νομιζω κ αρκετα σβελτα οποτε ειναι θεμα καθαρα ποιο σ'αρεσει περισσοτερο.Σε punto παντως θα προτιμουσα το sporting με την πιο αγρια εμφανιση...
-
Εξαρτάται από το τι ζητάς από το πρώτο σου αυτοκίνητο, σε ποιους τομείς δίνεις προτεραιότητα και με βάση ποια κριτήρια ή και ανάγκες σου θα αποφασίσεις να αγοράσεις κάποιο από αυτά.
-
Το μονο που με προβληματιζει ειναι οτι ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο.. Οποτε θα βοηθουσε να μας ταξινομησεις τις αναγκες σου
Το T-Jet παντως θα σε ικανοποιησει πολυ περισσοτερο στον δρομο απο οτι το απλο 95αρη (διαφορα της ταξεως μερα-νυχτα)
Το Clio δεν το χω οδηγησει οποτε δεν ξερω πως τα παει..
-
Αρχικά δεν έγραψα περισσότερα για να ακούσω κάποιες 'γενικές' απόψεις.
Παραθετω λοιπον το σκεπτικό μου.1)Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται ελάχιστα εντός πόλης (ποιος ψαχνει για παρκάρισμα...)
2)Όλα τα grande στην Ελλάδα είναι -1000E απο Ιταλία. Μονο τα T-jet έχουν περίπου την ίδια τιμή. Μήπως λοιπόν είναι λίγο υπερτιμημένα (η τα αλλα 'υποτιμημένα') ?
3)Ως ενίσχυση του παραπάνω, το abarth έχει 18.000 (Italia) ενώ το 120αρι το sport 16.600. Αλήθεια αυτό δεν θα έρθει Ελλάδα?
4)Καθώς δεν ανέφερα τίποτα για το clio μπορείτε να συμπεράνετε ότι με έχει κερδίσει λόγω εμφάνισης το gp.
5)Το αυτοκίνητο αγοράζεται με προοπτική τουλάχιστον 5ετίας.
-
το 95αρι μη το σκεφτεσαι καν...
παρε το tjet που ειναι πολυ πιο σβελτο και ομορφο!
-
Και κάνει και πάρα πολύ καλά χειρόφρενα! Ελεγμένη πληροφορία...
-
Εχω περιπου 2 μηνες το Clio και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος.Και το GP παντως ειναι πολυ καλο αμαξι...
-
Κ εχει κ 5 χρονια εγγυηση το punto!Καλο θα ειναι ομως να μαθεις τι ακριβως περιλαμβανεται σ'αυτη την εγγυηση...
-
Kαι γω Grande Punto TJet ψηφιζω...μια χαρα μοτερ μου φαινετε...χωρους εχει...ομορφο ειναι...οδικη συμπεριφορα καλη....και τιμη αρκετα συμφερουσα νομιζω...
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Κ εχει κ 5 χρονια εγγυηση το punto!Αν δεν επιλέξεις άτοκο διακανονισμό... (ναι αλήθεια είναι, μου το είπε πωλητής της Fiat)...
Γενικώς η Fiat σαν αντιπροσωπεία δεν μου γέμισε το μάτι (σαν πελάτης - υποψήφιος αγοραστής καινούριου - ένα πρωινό δεν είχα τι να κάνω και πήρα σβάρνα τις αντιπροσωπείες... πως πάνε οι γυναίκες στα μαγαζιά; έτσι... ) και το κόστος του σέρβις των 30.000χλμ (αλλαγή λαδιών βασικά) περίπου 200 ευρώ (στο 206 μου 105... , πάλι καλά που οι Γάλλοι έχουν ακριβή συντήρηση και οι Ιταλοί φθηνή... ).
Η Ρενώ είναι ίσως η πιο ακριβή αντιπροσωπεία στην Ελλάδα...
Κατά τ' άλλα, δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω ένα από τα 3 θα έπαιρνα το Punto 1.3 90ps multiget Εναλλακτικά το 1,4tjet 120ps...
-
για κλιό με τίποτα το rip curl
τσάμπα λεφτά χωρίς λόγο -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
για κλιό με τίποτα το rip curl
τσάμπα λεφτά χωρίς λόγοΤο εσωτερικό του σε σχέση με το βασικό είναι νύχτα με τη μέρα....
-
Από τα 3 συγκεκριμένα μοντέλα, το Grande Punto T-Jet. Το αγόρασε πρόσφατα ένας ξάδερφος μου και εκτός από ισχυρό κινητήρα είναι και πλούσια εξοπλισμένο.
-
Για την εγγύηση απ'όσο ξέρω πλεον ισχύει μόνο για τα 2 πρώτα χρόνια ανεξάρτητα απο τρόπο πληρωμής.
-
Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Κ εχει κ 5 χρονια εγγυηση το punto!Καλο θα ειναι ομως να μαθεις τι ακριβως περιλαμβανεται σ'αυτη την εγγυηση...Εγώ πάντως το παρήγγειλα και πλήρωσα έξτρα την 5ετή εγγύηση.Με τον έντοκο διακανονισμό.
-
T-Jet και απο μενα το θεωρω πιο ολοκληρωμενο και η τιμη του ειναι σχετικα καλη..αυτο το καιρο υπαρχει εκπτωση 600 ευρω για ολα τα G.Punto Τ-Jet..
-
Grande Punto T-jet χωρις σκεψη...
Grande Tjet dynam vs Grande 95 racing vs Clio TCE (rip curl)