-
Καλημέρα,
έχει κανείς ιδία άποψη για το Cherokee 2.8 CRD, δηλαδή με το πετρέλαιο 2.8 lt / 170 άλογα?
-
Καλημέρα,
έχει κανείς ιδία άποψη για το Cherokee 2.8 CRD, δηλαδή με το πετρέλαιο 2.8 lt / 170 άλογα?
-
Καλημέρα,
έχει κανείς ιδία άποψη για το Cherokee 2.8 CRD, δηλαδή με το πετρέλαιο 2.8 lt / 170 άλογα?
-
το έχει ένας φίλος μου είναι παρα πολυ ευχαριστημένος και από τα 177 hp με 46 kg με προγραμματάκι το πας στα 202 hp και 50 kg
http://www.oct-tuning.com/shop/catalog/ ... anguage=de
-
Συνολική άποψη μήπως έχεις? Με μία αναζήτηση στο forum δεν βρήκα κάτι και οι απορίες είναι πολλές από τα άρθρα που έχω διαβάσει π.χ. είναι τόσο καλό εκτός δρόμου (συγκριτικά με Grand Vitara και Forester) όπως λένε? είναι τόσο κακή η ποιότητα κατασκευής του? είναι τόσο θορυβώδης και βενζινοβόρος ο diesel? καταχτυπάει στην άσφαλτο? το 878 Lt που ανακοινώνει χώρο αποσκευών είναι πραγματικό? κ.α.
Αυτά.
-
Ας μην συγκρίνουμε το Cherokee με τα Vitara και Forester και μάλιστα σε off road επιδώσεις. Άλλο Jeep και άλλο τύπου Jeep. Εξάλλου τα νούμερα του Cherokee σε off-road επιδόσεις είναι πάρα πολύ καλά.
κακή ποιότητα κατασκευής ; ποιος τα λέει αυτά ; ενημερωτικά στην Chrysler στο Μαρούσι υπήρχε Cherokee (το είδα με τα μάτια μου) το οποίο είχε πέσει με 150 km/h πάνω σε κολώνα. Το καπό είχε γίνει φυσαρμόνικα και ο κινητήρας είχε ανοίξει σαν καρπούζι στα 2.
Σε πληροφορώ όμως πως οι πόρτες ανοιγόκλειναν λες και είχε βγει εκείνη την ώρα από το εργοστάσιο. Από την κολώνα του οδηγού και πίσω το αμάξι δεν έπαθε απολύτως τίποτα. Tώρα αν εννοείς κακή ποιότητα κατασκευής τα πλαστικά κομμάτια εμένα δεν με ενοχλούν και μέσα το αμάξι ούτε τρίζει ούτε τίποτα. Για 40.000 euro είναι πάρα πολύ καλό.
Το μόνο αρνητικό κατά την γνώμη μου είναι το μικρό ντουλαπάκι συνοδηγού και ότι τα πίσω καθίσματα πέφτουν μόνο κατά μπροστά.
Σχετικά με τον Diesel δεν ξέρω αν είναι θορυβώδης μιας και εγώ έχω το 3.7 που χρησιμοποιεί βενζίνη.
Όσο αναφορά την συμπεριφορά του στην άσφαλτο και εκεί τα πάει μια χαρά. Το καλοκαίρι έκανα με το Cherokee 4000 km σε 10 ημέρες φορτωμένος με βαλίτσες κτλ για 3 άτομα και κινούμασταν ανετότατα με 160-180 km/h.
Αν το ψάχνεις σε μεταχειρισμένο φρόντισε να είναι το facelift (τα προβολάκια τα έχει ακριβός κάτώ από τα φανάρια και όχι χαμηλά στον προφυλακτήρα όπως το παλιό μοντέλο). Για τα παλιότερα μοντέλα είχα ακούσει πως έβγαζαν κάποια προβλήματα.
αν ψάχνεσαι για καινούργιο τότε μπορείς να περιμένεις μιας και σε μερικούς μήνες θα βγεί το νέο cherokee (liberty στην Αμερική)
-
εγω αν και φαν των ιαπωνικων ειναι ενα απο τα αμαξια που θα ηθελα το θεωρω πολυ καλο!!
-
Πήγα και το είδα στην αντιπροσωπεία γιατί δεν το έχει κάποιος φίλος και το είχα δει μόνο στο δρόμο. Λοπόν:
Μου άρεσε ,
το σχήμα,
οι χώροι των επιβατών,
η τετρακίνησή του, αν και δεν την δοκίμασα όπως θα έπρεπε αλλά εμπιστεύομαι τα σχόλια που έχω διαβάσει και η αλήθεια είναι ότι η αύρα αυτού του αμαξιού είναι πολεμική.
Δεν μου άρεσε ,
ο χώρος αποσκευών που μόνο 878 lt που ανακοινώνουν δεν είναι. Είναι λιγότερα από 400 lt αλλά αυτοί μετράνε μέχρι την οροφή (για να μην σου πω μέχρι και την μπαγκαζιέρα ),
τα πλαστικά του που μπορεί να είναι ποιοτικά αλλά σαφώς σε απτή ποιότητα που λέμε υστερούν και μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα αμάξι 35000+ στην γυμνή έκδοση (ούτε εταζέρα δεν έχει) με τον diesel κινητήρα,
το ντουλαπάκι του οδηγού που απλώς δεν υπάρχει όπως και όλοι οι υπόλοιποι χώροι μικροαντικειμένων,
το χρώμα που πονηρά το χρεώνουν 1100 €,
η άνεσή του στην άσφαλτο.
Έτσι με αυτά και με αυτά βγήκε από την λίστα -
Κατ'αρχήν γειά σας και καλή χρονιά.Οταν αποφάσισα πριν από 4 περίπου μήνες να αλλάξω το Tucson,που είχα σαν 2ο αυτοκίνητο,λόγω μικρού πορτ μπαγκάζ γιατί εν τω μεταξύ προστέθηκε και ο έταιρος υιός οπότε μας ήταν απαραίτητος ο μεγάλος χώρος αποσκευών,που υπάρχει στο 1ο αυτοκίνητο (MB E 200 Kompressor MKB 3o στάδιο αναβάθμισης) αλλά απο το 2ο ελειπε,επειδή μεν το 2ο είναι της πόλης αλλά και της Χαλκιδικής και των εκδρομών αποφάσισα ότι πρέπει να το αντικαταστήσω.Αρχισα λοιπόν την έρευνα και αφού γύρισα όλες τις αντιπροσωπείες κατέληξα στα εξής 2,το Nissan X-Trail 2.o diesel 173 hp ή το jeep cherokee 2.8 crdi td 160 hp,οι τιμές που μου δώσαν ήταν σχεδόν ίδιες,για την ακρίβεια το jeep έβγαινε 3500 φθηνότερο από το Nissan(με τον ίδιο πάντα εξοπλισμό).Τελικά όμως κατέληξα στο Nissan λόγω του χαώδους χώρου αποσκευών,των αξιοπρεπών εκτός δρόμου επιδόσεων(όρα tests) στις οποίες επιδόσεις υπερτερεί βέβαια το jeep(αλλά δεν μπορεί ενα αυτοκίνητο να τα έχει όλα),αλλά και της αξιοπιστίας τομέας στον οποίον σαφώς υπερέχει.Ετσι λοιπόν το έχω εδώ και 2 μήνες,είμαι πολύ ευχαριστημένος(έχω κάνει 7400 χλμ) Είναι καλοτάξιδο στην εθνική,ασφαλές στα χιόνια,δεν μου δημιούργησε πρόβλημα σε κάποιες λάσπες που το πήγα και ο κινητήρας ένα διαμάντι(επιδόσεις,κατανάλωση,θόρυβος,δύναμη στις προσπεράσεις).Το συνιστώ λοιπόν.
-
Τι καταναλωση εχεις αν επιτρεπεται?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Τι καταναλωση εχεις αν επιτρεπεται?Μέσα στην πόλη παίζει από 10 έως 11 λιτ.ανάλογα με την κίνηση.Εκτός πόλης,με 140 σταθερή(με το cruise control) και με 6η από 9λιτ. έως 9,50λιτ.
-
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jeep Cherokee του 2004. Σκεφτομαι να προτιμήσω το 2.4 από το 3.7 λόγω κατανάλωσης. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην επιλογή? Έχουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και απο ζημιές πως πανε?
Ευχαριστώ.
Αντώνης -
Ο χρήστης antonisim έγραψε:
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jeep Cherokee του 2004. Σκεφτομαι να προτιμήσω το 2.4 από το 3.7 λόγω κατανάλωσης. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην επιλογή? Έχουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και απο ζημιές πως πανε?
Ευχαριστώ.
Αντώνηςέχεις χρήμα;;;; έχω έναν φίλο που έχει το 3,7 αλλά κυκλοφορεί συνέχεια με το παλιό του αυτοκίνητο , ευτυχώς που το κράτησε!!!!!
-
Ο χρήστης antonisim έγραψε:
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jeep Cherokee του 2004. Σκεφτομαι να προτιμήσω το 2.4 από το 3.7 λόγω κατανάλωσης. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην επιλογή? Έχουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και απο ζημιές πως πανε?
Ευχαριστώ.
ΑντώνηςΕγώ έχω ένα 3.7 το οποίο το αγόρασα καινούργιο στις αρχές του 2007.
Έως τώρα έχω κάνει 35.000 km σε Ελλάδα και Ευρώπη
Από προβλήματα:
-
Στα 1000km τα πιτσιλιστίρια δεν πέταγαν νερό, πήγα στην Chrysler και το έφτιαξάν δωρεάν (ένα σωληνάκι μου είπαν πως είχε φύγει)
-
Στα 10.000km το τζάμι του οδηγού επεφτέ προς τα κάτω όταν το ανέβαζα (το έφτιαξαν και αυτό δωρεάν στην Chrysler)
Από κατανάλωση:
RWD, overdrive στο on και κυριλέ οδήγηση μέσα στην Αθήνα με ένα ρεζερβουάρ (70lt) βγάζω 400 km ενώ εκτός 600 km (120-130 km @ 2.000 rpm)
4WD, με overdrive στο off και γκάζι στο πάτωμα μέσα στην Αθήνα με ένα ρεζερβουάρ (70lt) βγάζω 150-200 km ενώ εκτός 300 km.
Στο trip έχω δει και κατανάλωση έως και 8.8 lt / 100 km αλλά έχω δει και 24 lt /100 km
-
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jeep Cherokee του 2004. Σκεφτομαι να προτιμήσω το 2.4 από το 3.7 λόγω κατανάλωσης. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην επιλογή? Έχουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και απο ζημιές πως πανε?
Ευχαριστώ.
ΑντώνηςΕγώ έχω ένα 3.7 το οποίο το αγόρασα καινούργιο στις αρχές του 2007.
Έως τώρα έχω κάνει 35.000 km σε Ελλάδα και Ευρώπη
Από προβλήματα:
-
Στα 1000km τα πιτσιλιστίρια δεν πέταγαν νερό, πήγα στην Chrysler και το έφτιαξάν δωρεάν (ένα σωληνάκι μου είπαν πως είχε φύγει)
-
Στα 10.000km το τζάμι του οδηγού επεφτέ προς τα κάτω όταν το ανέβαζα (το έφτιαξαν και αυτό δωρεάν στην Chrysler)
Από κατανάλωση:
RWD, overdrive στο on και κυριλέ οδήγηση μέσα στην Αθήνα με ένα ρεζερβουάρ (70lt) βγάζω 400 km ενώ εκτός 600 km (120-130 km @ 2.000 rpm)
4WD, με overdrive στο off και γκάζι στο πάτωμα μέσα στην Αθήνα με ένα ρεζερβουάρ (70lt) βγάζω 150-200 km ενώ εκτός 300 km.
Στο trip έχω δει και κατανάλωση έως και 8.8 lt / 100 km αλλά έχω δει και 24 lt /100 km
http://www.youtube.com/watch?v=oEH9EvuxQXA' target='_blank
Mπράβο ρε φίλε για την ειλικρίνεια σου διότι και γω έχω δύο φίλους με 3.7 ό ένας που κυκλοφορεί το παλιό του αυτοκίνητο λέει ότι του καίει 13 λίτρα ανά 100 χιλ, και ο άλλος που έχει χρήμα και το κυκλοφορεί συνέχεια μου λέει γύρω στα 20λίτρα!!!
-
-
Ο χρήστης antonisim έγραψε:
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jeep Cherokee του 2004. Σκεφτομαι να προτιμήσω το 2.4 από το 3.7 λόγω κατανάλωσης. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην επιλογή? Έχουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και απο ζημιές πως πανε?
Ευχαριστώ.
ΑντώνηςΥπάρχουν και 2,8 πετρελαιοκίνητα με την καλή 4κίνηση που έχει το 3,7 βενζίνη...
Αν βρεις τέτοιο χτύπα το. Αν και μεταξύ μας το παλιό cherokee μόνο για εκτός δρόμου κάνει.
Στην άσφαλτο το τραγικό πλαίσιο σε συνδυασμό με το τραγικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (τεχνολογία δεκαετίας 70) δεν το βοηθούν καθόλου.
Για το καινούριο δεν έχω άποψη...Υ.Γ. Γνωστός μου μηχανολόγος μηχανικός πρόσφατα σχολίασε επιτυχημένα, στην προσπάθειά του να αποτρέψει τον γαμπρό του απο το να αγοράσει ένα, ότι τα Jeep έχουν ακριβώς την ίδια τεχνολογία με ένα κομμάτι σίδερο...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Αν και μεταξύ μας το παλιό cherokee μόνο για εκτός δρόμου κάνει.
Στην άσφαλτο το τραγικό πλαίσιο σε συνδυασμό με το τραγικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (τεχνολογία δεκαετίας 70) δεν το βοηθούν καθόλου.Δεν ξέρω όταν λες «παλιό» Cherokee σε ποια μοντέλα αναφέρεσαι αλλά αν εννοείς όλα τα μοντέλα πριν του 2008 σε πληροφορώ πως εγώ με το δικό μου (2007 μοντέλο) έχω πάει από το Μόντε Κάρλο, την Ζυρίχη και το Μόναχο έως την Κωνσταντινούπολη και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα με την οδική του συμπεριφορά ή με το κιβώτιο του. Στις Εθνικές οδούς με 150-160 km/η κινούμουνα ανετότατα μαζί με την οικογένεια μου.
-
Ο χρήστης antonisim έγραψε:
Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Jeep Cherokee του 2004. Σκεφτομαι να προτιμήσω το 2.4 από το 3.7 λόγω κατανάλωσης. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στην επιλογή? Έχουν σημαντική διαφορά στην κατανάλωση και απο ζημιές πως πανε?
Ευχαριστώ.
Αντώνηςκαι κάτι ακόμα... το 2.4 καεί περισσότερο από ότι μου έχουν πει από το 3.7 γιατί ο κινητήρας είναι αδύναμος και καταβάλει περισσότερο έργο για να κινήσει το αμάξωμα των 2 τόνων (γι’αυτό και έχει καταργηθεί αυτός ο κινητήρας στα Cherokee).
-
Ο χρήστης Braker έγραψε:
Αν και μεταξύ μας το παλιό cherokee μόνο για εκτός δρόμου κάνει.
Στην άσφαλτο το τραγικό πλαίσιο σε συνδυασμό με το τραγικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (τεχνολογία δεκαετίας 70) δεν το βοηθούν καθόλου.Δεν ξέρω όταν λες «παλιό» Cherokee σε ποια μοντέλα αναφέρεσαι αλλά αν εννοείς όλα τα μοντέλα πριν του 2008 σε πληροφορώ πως εγώ με το δικό μου (2007 μοντέλο) έχω πάει από το Μόντε Κάρλο, την Ζυρίχη και το Μόναχο έως την Κωνσταντινούπολη και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα με την οδική του συμπεριφορά ή με το κιβώτιο του. Στις Εθνικές οδούς με 150-160 km/η κινούμουνα ανετότατα μαζί με την οικογένεια μου.
To 2007 ήταν το f/l του μοντέλου στο οποίο αναφέρομαι εγώ.
Γνωρίζω όμως ότι το αυτόματο κιβώτιο παρέμεινε το ίδιο. Άρα ο χαρακτηρισμός τραγικό για το κιβώτιο παραμένει. Αν εσένα σου φαίνεται καλό δεν φταίω εγώ που δεν έχεις οδηγήσει, όχι ένα καλό αυτόματο κιβώτιο, ένα απλά απλά ικανοποιητικό θα έφτανε για να καταλάβεις το πόσο κακό είναι το δικό σου.
Η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι για γέλια στο μοντέλο πριν το δικό σου. Από μία άποψη είναι επικίνδυνη. Δυστυχώς δεν έχω οδηγήσει το δικό σου αυτοκίνητο το οποίο ήταν λίγο βελτιωμένο στην οδική συμπεριφορά από όσο έχω διαβάσει. Όμως εφόσον βασιζόταν στο ίδιο πλαίσιο με το παλιό λογικό είναι να μην είχαμε και συνταρακτικές διαφορές.
Το παλιό μοντέλο με τέτοιες ταχύτητες ήταν ένα κινούμενο φέρετρο πάντως. Πάνω απο 120 το θεωρώ επικίνδυνο. Στην ευθεία καλά είναι, αν τύχει όμως κάτι στα 150 χλμ που μας λες οτι πήγαινες να έχεις δεδομένο ότι θα χάσεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου ή ακόμα χειρότερα θα τουμπάρεις, όπως τούμπαρε ένα στο Ηράκλειο που προσπάθησε να ακολουθήσει ένα peugeot 106. 1100κ.εκ ήταν το 106 μη φανταστείς ότι ήταν κανά rallye... -
είμαι κάτοχος και μιας Porsche Boxster S και ξέρω πολύ καλά τι πάει να πει οδική συμπεριφορά και καλό κιβώτιο ταχυτήτων.
Σίγουρα δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην συμπεριφορά των 2 αυτοκινήτων (porsche και jeep) αλλά από την άλλη τα πράγματα τα τραγικοπιείς για το jeep (άποψη σου όμως.. και σεβαστή).
Το Cherokee πάντως για εμένα είναι αρκετά ικανοποιητικό και στην άσφαλτο, γι’αυτό άλλωστε έχω γυρίσει και την μισή Ευρώπη με αυτό και ενημερωτικά το κιβώτιο έχει κάποιες μικροδιαφορές ανάμεσα στο παλιό και στο f/l που έχω εγώ
Όσο αναφορά τις στροφές σε πληροφορώ πως με 4κίνηση και εκεί μπαίνει αρκετά καλά για το μέγεθος του (άσε που το δικό μου έχει και ESP) αλλά και πάλι σε καμία περίπτωση δεν κάθεσαι με ένα Cherokee να κυνηγάς σαξόραλα.
Jeep Cherokee 2.8 CRD