Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορία για διάταξη ΚΟΚ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απορία για διάταξη ΚΟΚ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    32
    1804
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pusher last edited by

      Πάντα είχα απορία για το τι προβλέπει ο ΚΟΚ στην περίπτωση σύγκρουσης με παράνομα παρκαρισμένο αυτοκίνητο και ήρθε η ώρα να την ποστάρω και στο φόρουμ για να βρω μια απάντηση.

      Τι γίνεται λοιπόν αν κάποιος χτυπήσει παράνομα σταθμευμένο όχημα; Ο οδηγός του σταθμευμένου οχήματος απαλλάσσεται από τις ευθύνες μιας και το όχημα ήταν ακίνητο ή το αντίθετο; Δηλαδή θεωρείται υπαίτιος της σύγκρουσης;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        pusher last edited by

        Πάντα είχα απορία για το τι προβλέπει ο ΚΟΚ στην περίπτωση σύγκρουσης με παράνομα παρκαρισμένο αυτοκίνητο και ήρθε η ώρα να την ποστάρω και στο φόρουμ για να βρω μια απάντηση.

        Τι γίνεται λοιπόν αν κάποιος χτυπήσει παράνομα σταθμευμένο όχημα; Ο οδηγός του σταθμευμένου οχήματος απαλλάσσεται από τις ευθύνες μιας και το όχημα ήταν ακίνητο ή το αντίθετο; Δηλαδή θεωρείται υπαίτιος της σύγκρουσης;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pusher last edited by

          Πάντα είχα απορία για το τι προβλέπει ο ΚΟΚ στην περίπτωση σύγκρουσης με παράνομα παρκαρισμένο αυτοκίνητο και ήρθε η ώρα να την ποστάρω και στο φόρουμ για να βρω μια απάντηση.

          Τι γίνεται λοιπόν αν κάποιος χτυπήσει παράνομα σταθμευμένο όχημα; Ο οδηγός του σταθμευμένου οχήματος απαλλάσσεται από τις ευθύνες μιας και το όχημα ήταν ακίνητο ή το αντίθετο; Δηλαδή θεωρείται υπαίτιος της σύγκρουσης;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            arrowsfa1 last edited by

            Νομίζω ότι με ορθολογική νομική σκέψη πρέπει να καταλήξουμε σε συνυπαιτιότητα, έστω και ελαφρά, του παρανόμως σταθμευμένου.

            Στην πράξη φοβάμαι ότι η υπαιτιότητα αποδίδεται πλήρως στο κινούμενο όχημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pusher last edited by

              Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
              Νομίζω ότι με ορθολογική νομική σκέψη πρέπει να καταλήξουμε σε συνυπαιτιότητα, έστω και ελαφρά, του παρανόμως σταθμευμένου.

              Στην πράξη φοβάμαι ότι η υπαιτιότητα αποδίδεται πλήρως στο κινούμενο όχημα

              Άποψή μου: Το παράνομα σταθμευμένο έχει πάντα μερίδιο ευθύνης το οποίο μπορεί να ποικίλει από περίπτωση σε περίπτωση. Το ζήτημα είναι όμως τι ορίζει ο ΚΟΚ και αυτό θέλω να μάθω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                arrowsfa1 last edited by

                Ο ΚΟΚ δεν ορίζει τίποτα απ' όσο ξέρω, πέρα από το τεκμήριο υπαιτιότητας αυτού που παραβίασε τις περί κυκλοφορίας διατάξεις (άρθρο 50).

                Εδώ όμως έχουμε, κατ' αρχήν, παραβίαση και από τους δύο.

                Την απάντηση νομίζω θα την ψάξουμε στον αστικό κώδικα...άρθρο 300 ['Αν εκείνος που ζημιώθηκε συντέλεσε από δικό του πταίσμα στη ζημία ή την έκτασή της, το δικαστήριο μπορεί να μην επιδικάσει αποζημίωση ή να μειώσει το ποσό της. Το ίδιο ισχύει και όταν εκείνος που ζημιώθηκε παρέλειψε να αποτρέψει ή να περιορίσει τη ζημία ή δεν επέστησε την προσοχή του οφειλέτη στον κίνδυνος ασυνήθιστα μεγάλης ζημίας, τον οποίο ο οφειλέτης ούτε γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει....']

                Και άντε τώρα να πείσεις το δικαστήριο ότι πράγματι συντέλεσε στη ζημία η παράνομη στάθμευση, και μάλιστα χωρίς να πέσεις στο επίπεδο της υποθετικής αιτιότητας (δηλ. στη σκέψη ότι 'αν δεν ήταν εκεί, δεν θα το χτυπούσα')....αυτό δεν πιάνει (και ορθώς)..

                Αυτά...με μικρή επιφύλαξη

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • P
                  pusher last edited by

                  Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                  Ο ΚΟΚ δεν ορίζει τίποτα απ' όσο ξέρω, πέρα από το τεκμήριο υπαιτιότητας αυτού που παραβίασε τις περί κυκλοφορίας διατάξεις (άρθρο 50).

                  Εδώ όμως έχουμε, κατ' αρχήν, παραβίαση και από τους δύο.

                  Την απάντηση νομίζω θα την ψάξουμε στον αστικό κώδικα...άρθρο 300 ['Αν εκείνος που ζημιώθηκε συντέλεσε από δικό του πταίσμα στη ζημία ή την έκτασή της, το δικαστήριο μπορεί να μην επιδικάσει αποζημίωση ή να μειώσει το ποσό της. Το ίδιο ισχύει και όταν εκείνος που ζημιώθηκε παρέλειψε να αποτρέψει ή να περιορίσει τη ζημία ή δεν επέστησε την προσοχή του οφειλέτη στον κίνδυνος ασυνήθιστα μεγάλης ζημίας, τον οποίο ο οφειλέτης ούτε γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει....']

                  Και άντε τώρα να πείσεις το δικαστήριο ότι πράγματι συντέλεσε στη ζημία η παράνομη στάθμευση, και μάλιστα χωρίς να πέσεις στο επίπεδο της υποθετικής αιτιότητας (δηλ. στη σκέψη ότι 'αν δεν ήταν εκεί, δεν θα το χτυπούσα')....αυτό δεν πιάνει (και ορθώς)..

                  Αυτά...με μικρή επιφύλαξη

                  Μάλιστα. Πάντως υπάρχουν και περιπτώσεις που πιστεύω ο παράνομα παρκαρισμένος έχει το 100% της ευθύνης. Κάποιος που έχει σταθμεύσει ας πούμε σε μία καμπή χωρίς ορατότητα δεν είναι αποκλειστικά υπαίτιος; Και δεν είναι πάντα στο χέρι μας να τον φυλάξουμε. Π.χ. έρχεται αυτοκίνητο στο αντίθετο ρεύμα και δεν είναι δυνατός ο ελιγμός...

                  Πάντως σε περιπτώσεις 'διφορούμενες' δύσκολα βρίσκει κανείς άκρη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kacey last edited by

                    Οχι, γιατι 'εισαι υποχρεωμενος να ρυθμιζεις την ταχυτητα σου ετσι ωστε να μπορεις να αποφυγεις εκτακτα συμβαντα' . Αυτα μονο στην Ελλαδα...

                    Αν χτυπησεις ακινητο εμποδιο σε σημειο με ορατοτητα, τοτε ισως να δωθει μια ελαχιστη υπαιτιοτητα στο εμποδιο.

                    Αν ειναι σε σημειο χωρις ορατοτητα, τοτε μπορει η μεγαλυτερη συνυπευθυνοτητα να παει στο εμποδιο. Αλλα για 100% και αντιστοιχα μηδενικη δικια σου, δεν γινεται για τον λογο που εγραψα πριν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • P
                      pusher last edited by

                      Ο χρήστης kacey έγραψε:
                      Οχι, γιατι 'εισαι υποχρεωμενος να ρυθμιζεις την ταχυτητα σου ετσι ωστε να μπορεις να αποφυγεις εκτακτα συμβαντα' . Αυτα μονο στην Ελλαδα...

                      Αν χτυπησεις ακινητο εμποδιο σε σημειο με ορατοτητα, τοτε ισως να δωθει μια ελαχιστη υπαιτιοτητα στο εμποδιο.

                      Αν ειναι σε σημειο χωρις ορατοτητα, τοτε μπορει η μεγαλυτερη συνυπευθυνοτητα να παει στο εμποδιο. Αλλα για 100% και αντιστοιχα μηδενικη δικια σου, δεν γινεται για τον λογο που εγραψα πριν.

                      Αυτά μόνο στην Ελλάδα... Και να 'ταν μόνο αυτά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        meco last edited by

                        Στη γειτονιά μου πριν από χρόνια, ένα αυτοκίνητο χτύπησε ένα άλλο διπλοπαρκαρισμένο. Όπως έμαθα αργότερα την ευθύνη την είχε 100% ο ιδιοκτήτης του διπλοπαρκαρισμένου αυτοκινήτου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          teris3 last edited by

                          Ο χρήστης meco έγραψε:
                          Στη γειτονιά μου πριν από χρόνια, ένα αυτοκίνητο χτύπησε ένα άλλο διπλοπαρκαρισμένο. Όπως έμαθα αργότερα την ευθύνη την είχε 100% ο ιδιοκτήτης του διπλοπαρκαρισμένου αυτοκινήτου.

                          Πού περιέργο....Το λέω γιατί πρόσφατο είχα συζήτηση σχετική με τροχονόμο για αυτό το θέμα και μου είπε ' εσύ που τον τράκαρες έχεις την πλήρη ευθύνη σαν να ήταν κανονικά παρκαρισμένος αυτός και αυτος που είναι παράνομα διπλοπαρκαρισμένος θα πληρώσει απλά μια κλήση για παράνομο παρκάρισμα'
                          Κουφάθηκα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • M
                            meco last edited by

                            Ωραία αυτό, αλλά με αυτή τη λογική, αν εγώ περάσω με κόκκινο ένα φανάρι και τρακάρω με κάποιον τότε εγώ απλά θα πρέπει να πληρώσω τη κλήση για κόκκινο και στον άλλο λα λογιστεί συνυπεθυνότητα επειδή δεν με είδε/δεν αντέδρασε σωστά κ.λ.π.???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                            • G
                              ginogsm last edited by

                              Ο χρήστης meco έγραψε:
                              Ωραία αυτό, αλλά με αυτή τη λογική, αν εγώ περάσω με κόκκινο ένα φανάρι και τρακάρω με κάποιον τότε εγώ απλά θα πρέπει να πληρώσω τη κλήση για κόκκινο και στον άλλο λα λογιστεί συνυπεθυνότητα επειδή δεν με είδε/δεν αντέδρασε σωστά κ.λ.π.???

                              Η λογική λέει ότι έστω και διπλοπαρκαρισμένο που είναι , είναι ακίνητο και όχι κινητό εμπόδιο με απρόβλεπτη συμπεριφορά και άρα όφειλες να το αποφύγεις όπως θα αποφύγεις μία από τις πολλές κολώνες ή δέντρα που είναι στη μέση των δρόμων στην χώρα μας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • C
                                cmarin last edited by

                                Mε τα παράνομα παρκαρισμένα ίσως λίγο πολύπλοκο με τις διατάξεις. Ένας διευθυντής τροχαίας μου είχε πει πριν πολλά χρόνια ότι ο παράνομος δεν έχει καμία ευθύνη και σαν οδηγός πρέπει να του συμπεριφερόμαστε σαν φυσικό εμπόδιο.
                                Αν έχει κάποιος δικορικές άκρες, ας ρωτήσει τι γίνεται και σε περιπτώσει μάλιστα που έχουμε τραυματίες ή/και θάνατο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • H
                                  hrdoukas last edited by

                                  Βάζω εδώ ένα ερώτημα σχετικό με ΚΟΚ για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.

                                  Έχουμε τα εξής δεδομένα:
                                  Στενό δρομάκι, το οποίο όμως παραδόξως είναι διπλής κατεύθυνσης.
                                  Το μήκος του είναι δεν είναι 50μ.
                                  Στη δεξιά πλευρά της εισόδου κάθε ρεύματος υπάρχει σήμα που απαγορεύει τη στάθμευση σ' αυτή την πλευρά.
                                  Στην αριστερή πλευρά του δρόμου δεν υπάρχει αντίστοιχο σήμα σε καμία από τις δύο εισόδους του δρόμου.
                                  Προφανώς ο ποιητής θέλει να πει οτι η στάθμευση απαγορεύεται και στις δύο πλευρές του δρόμου, όμως ένας οδηγός που μπαίνει στο δρόμο είτε από τη μία είτε από την άλλη είσοδο βλέπει οτι η απαγόρευση ισχύει μόνο για τα δεξιά του.

                                  Εψαχνα να παρκάρω πριν λίγες μέρες στην περιοχή και μπαίνοντας στο συγκεκριμένο δρόμο υπέθεσα οτι μπορώ να παρκάρω στην αριστερή πλευρά. Το αποτέλεσμα ήταν μια ωραιότατη κλήση και τώρα αναρωτιέμαι... Καλώς την έφαγα; Υποτίθεται οτι έπρεπε να πάω στο τέλος του δρόμου για να δω οτι υπήρχε κι εκεί απαγορευτικό σήμα που κοιτούσε ανάποδα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • D
                                    dpolal last edited by

                                    Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
                                    Βάζω εδώ ένα ερώτημα σχετικό με ΚΟΚ για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.

                                    Έχουμε τα εξής δεδομένα:
                                    Στενό δρομάκι, το οποίο όμως παραδόξως είναι διπλής κατεύθυνσης.
                                    Το μήκος του είναι δεν είναι 50μ.
                                    Στη δεξιά πλευρά της εισόδου κάθε ρεύματος υπάρχει σήμα που απαγορεύει τη στάθμευση σ' αυτή την πλευρά.
                                    Στην αριστερή πλευρά του δρόμου δεν υπάρχει αντίστοιχο σήμα σε καμία από τις δύο εισόδους του δρόμου.
                                    Προφανώς ο ποιητής θέλει να πει οτι η στάθμευση απαγορεύεται και στις δύο πλευρές του δρόμου, όμως ένας οδηγός που μπαίνει στο δρόμο είτε από τη μία είτε από την άλλη είσοδο βλέπει οτι η απαγόρευση ισχύει μόνο για τα δεξιά του.

                                    Εψαχνα να παρκάρω πριν λίγες μέρες στην περιοχή και μπαίνοντας στο συγκεκριμένο δρόμο υπέθεσα οτι μπορώ να παρκάρω στην αριστερή πλευρά. Το αποτέλεσμα ήταν μια ωραιότατη κλήση και τώρα αναρωτιέμαι... Καλώς την έφαγα; Υποτίθεται οτι έπρεπε να πάω στο τέλος του δρόμου για να δω οτι υπήρχε κι εκεί απαγορευτικό σήμα που κοιτούσε ανάποδα;

                                    Aπό τη στιγμή που το δρομάκι είναι διπλής κατεύθυνσης κανονικά απαγορεύεται να παρκάρεις με ανάποδη φορά στο αντίθετο ρεύμα.

                                    Παραλίγο να την πάθω έτσι στη Γερμανία σε αδιέξοδο μάλιστα, με έβαλαν οι γείτονες να το ξεπαρκάρω και να το γυρίσω με την σωστή φορά αλλιώς ήταν θέμα λεπτών να πέσει η κλήση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • P
                                      pipinos1976 last edited by

                                      Νομικά, επιτρέπεται το παρκάρισμα στο δεξί του ρεύματός σου. Οπότε, λογικά, δε θα έχει σήμα στην αριστερή πλευρά, εφόσον το στενό είναι διπλής κατεύθυνσης. Αν τώρα, ο δρόμος δέχεται κίνηση που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει (ανεπαρκές φάρδος δρόμου για τα οχήματα που περνάνε) και είναι δύσκολο το παρκάρισμα και στις δύο πλευρές, τότε, πάλι φυσικό είναι να απαγορεύεται η στάθμευση σε μία ή και στις δύο πλευρές του. Γι' αυτό την πάτησες. Προφανώς κάποιος δυσκολεύτηκε ή κάποιος γείτονας το κάρφωσε και ήρθαν συστημένοι. Το μόνο που θα κάνεις είναι να πληρώσεις τώρα. Δυστυχώς, κλήσεις, σήμερα, μόνο ο Χρυσοχοΐδης σβήνει για τον εαυτό του, όπως ξεδιάντροπα δηλώνει κιόλας.

                                      Ευχαριστώ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • K
                                        kacey last edited by

                                        Η σταθμευση επιτρεπεται ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ, κοινως δεν μπορεις να παρκαρεις στο απεναντι ρευμα (κοκ). Κοινως, δεν ειχε να κανει με τις πινακιδες η κληση αλλα με αυτη την γενικη διαταξη που ισχυει σε ολους τους δρομους.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • D
                                          djalma last edited by

                                          Έχω σπαταλήσει τόννους σάλιου για να πείσω φίλους και γνωστούς ότι είναι παράνομο να παρκάρεις στην απέναντι μεριά του δρόμου από αυτήν που κινείσαι. Όλοι με πρήζανε ότι έχω άδικο (!), μέχρι και εγώ ο ίδιος είχα απελπιστεί (μιας και δεν έβλεπα κάποιον αστυνομικό να δίνει κλήση γι'αυτόν τον λόγο)...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • S
                                            spyrosbhta last edited by

                                            Ο χρήστης teris3 έγραψε:
                                            Πού περιέργο....Το λέω γιατί πρόσφατο είχα συζήτηση σχετική με τροχονόμο για αυτό το θέμα και μου είπε ' εσύ που τον τράκαρες έχεις την πλήρη ευθύνη σαν να ήταν κανονικά παρκαρισμένος αυτός και αυτος που είναι παράνομα διπλοπαρκαρισμένος θα πληρώσει απλά μια κλήση για παράνομο παρκάρισμα'
                                            Κουφάθηκα....

                                            Κι εγώ μια από τα ίδια έμαθα. Το άλλο όχημα έιναι ακίνητο και δε φταίει. ΠΧ μπορεί να χάλασε και να έμεινε στη μέση του δρόμου διπλοπαρκαρισμένος τι φταίει αν εσύ πέσεις πάνω του;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr