-
--
-
--
-
να μην κοιμαται ορθιος, να ειναι δραστηριος, και να γραφει το καλυτερα με ενα λαμδα και υψιλον
μη σε ανησυχει παντως, εφοσον δεν θα διδαξεις σε παιδαρελια αλλα σε επαγγελματιες, δηλαδη ατομα που ειτε ειναι επιλογη τους ειτε εχουν συνειδηση του γιατι το κανουν και πρεπει να το κανουν, δεν θα εχεις φανταζομαι ιδιαιτερα προβληματα.
απλα φροντισε να εισαι καλα διαβασμενος, επειδη ακριβως θα απευθυνεσαι σε επαγγελματιες και οχι σε παιδακια...
εδιτ: το λεω αυτο, επειδη οι ερωτησεις που ισως σου κανουν, μπορει να ειναι πολυπλοκες και πρεπει να εχεις μια βαθυτερη γνωση σ'αυτο που διδασκεις ωστε να το εξηγησεις. θυμαμαι οταν εκανα το ccna, συνεβαινε αυτο, καθως υπηρχαν 'μαθητες' που πραγματικα ειχαν πολλες γνωσεις, και οι αποριες τους απαιτουσαν πολυ καλη γνωση του αντικειμενου ωστε να απαντηθουν... -
Ο χρήστης skye έγραψε:
να μην κοιμαται ορθιος, να ειναι δραστηριος, και να γραφει το καλυτερα με ενα λαμδα και υψιλονΑν το λες από θέμα γούστου, πάσο, αλλά ορθογραφικά είναι σωστό και με δύο λάμδα και γιώτα.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
να μην κοιμαται ορθιος, να ειναι δραστηριος, και να γραφει το καλυτερα με ενα λαμδα και υψιλονΤο 'καλύτερα' θα ήταν κορυφαίο κριτήριο για μένα
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
να μην κοιμαται ορθιος, να ειναι δραστηριος, και να γραφει το καλυτερα με ενα λαμδα και υψιλον
μη σε ανησυχει παντως, εφοσον δεν θα διδαξεις σε παιδαρελια αλλα σε επαγγελματιες, δηλαδη ατομα που ειτε ειναι επιλογη τους ειτε εχουν συνειδηση του γιατι το κανουν και πρεπει να το κανουν, δεν θα εχεις φανταζομαι ιδιαιτερα προβληματα.
απλα φροντισε να εισαι καλα διαβασμενος, επειδη ακριβως θα απευθυνεσαι σε επαγγελματιες και οχι σε παιδακια...Το τονισμένο είναι παιδαγωγικά λάθος.
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... c&start=75
Όμως θα ήθελα να ξέρω πόσο μακρύτερα από την ύλη θέλετε να πηγαίνει ο εκπαιδευτής ( όχι να του ξεφεύγει ) , πότε όταν ξεφεύγει ένα θέμα και γίνεται ανάλυση εκτός ύλης , το αναγνωρίζει/εκλαμβάνει ο εκπαιδευόμενος ως επίδειξη γνώσεων. Θέλω και άλλα , αλλά προτιμώ να σας ακούσω λίγο πρώτα.
αυτο που λες εξαρταται απο πολλους παραγοντες.. σιγα σιγα θα κοψεις τους μαθητες ποσο προχωρημενοι ειναι για κατι τετοιο. για να θεωρησουν σε τετοια φαση (ειπαμε, αναφερεσαι σε επαγγελματιες, δεν κανεις απλα μαθημα) οτι κανεις επιδειξη γνωσεων, πρεπει να το κανεις πολυ φανερα, τοσο φανερα που.... και εσυ ο ιδιος θα το καταλαβεις
-
προετοιμασια -βασικο
να κατεχεις την τεχνη και τις τεχνικες αποτελεσματικης επικοινωνιας .
να μπορεις να ετοιμαζεις αρτια οπτικα βοηθηματα που θα υποστηριξουν τα κυρια μηνυματα της παρουσιασης
να χειριζεσαι με ανεση κ προς οφελος τους τις ερωτησεις του ακροατηριου , ακομα κ αυτες που ειναι εμφανως επιθετικες .
να ηγεισαι του ακροατηριου .
να αυξησεις την αυτοπεποιθηση τους ωστε να αποβαλουν καθε φοβο κ αγχος (το αυτο ισχυει κ για σενα )
να κανεις την εκπαιδευτικη διαδικασια ευχαριστη (κοματι δυσκολο )
μην ξεχνας το ανεκδοτο οταν διαπιστωσεις κουραση -
Nα γνωρίζει πολύ καλά το αντικέιμενο με το οποίο ασχολείτε και διδάσκει, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.
Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δυστυχώς (όπως και σε άλλους τομείς φυσικά) παίρνουν το πτυχίο απλά.....για να έχουν πτυχίο,κάνοντας τη διδασκαλία απλή αποστήθιση από το βιβλίο.
Αυτό το κάνω κι εγώ,δε χρειάζομαι δάσκαλο -
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Έχω μικρή εμπειρία ως εκπαιδευτής στο ΤΕΙ , στον ΕΣ και αργότερα , αλλά ομολογουμένως πολύ μικρή.Πρόκειται όμως να διδάξω Microsoft σε επαγγελματίες του ΙΤ χώρου και θα ήθελα την άποψή σας πως θέλετε να είναι ο εκπαιδευτής σας , προκειμένου να προετοιμαστώ και εγώ καλλίτερα.
Παρακαλώ για τις απόψεις σας.
Αμα θέλεις να κάνεις πρακτική, προσφέρομαι για το ρόλο του
Αντι-Microsoft σκ@τόπαιδου. -
Αν το ακροατηριο ειναι αντρες , πολλα σεξουαλικα υπονοουμενα .
αν ειναι γυναικες , λιγο αλητης δεν βλαπτει -
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
να μην κοιμαται ορθιος, να ειναι δραστηριος, και να γραφει το καλυτερα με ενα λαμδα και υψιλον
μη σε ανησυχει παντως, εφοσον δεν θα διδαξεις σε παιδαρελια αλλα σε επαγγελματιες, δηλαδη ατομα που ειτε ειναι επιλογη τους ειτε εχουν συνειδηση του γιατι το κανουν και πρεπει να το κανουν, δεν θα εχεις φανταζομαι ιδιαιτερα προβληματα.
απλα φροντισε να εισαι καλα διαβασμενος, επειδη ακριβως θα απευθυνεσαι σε επαγγελματιες και οχι σε παιδακια...Το τονισμένο είναι παιδαγωγικά λάθος.
Τα βασικά , δηλαδή συντήρηση ενδιαφέροντως σε μαθήματα 5ωρα , ομολογουμένως κουραστικά και μετά την δουλειά , μπορώ να το κάνω. Το να είμαι καλά διαβασμένος είναι προαπαιτούμενο για να νιώθω και εγώ καλά.
Όμως θα ήθελα να ξέρω πόσο μακρύτερα από την ύλη θέλετε να πηγαίνει ο εκπαιδευτής ( όχι να του ξεφεύγει ) , πότε όταν ξεφεύγει ένα θέμα και γίνεται ανάλυση εκτός ύλης , το αναγνωρίζει/εκλαμβάνει ο εκπαιδευόμενος ως επίδειξη γνώσεων. Θέλω και άλλα , αλλά προτιμώ να σας ακούσω λίγο πρώτα.
το ενδιαφέρον, του ενδιαφέροντος
-
Πέραν αυτού, ένας φιλικός, καλά διαβασμένος και με χιούμορ εκπαιδευτής, θα με κάλυπτε...
-
Nα καταλαβεις γρηγορα τι ξερει ο καθενας, κατα ποσο θελει να μαθει και να προσαρμοσεις το σεμιναριο.
Και σιγουρα, να μην διαβαζεις απλως τις σημειωσεις, ειναι τρομερα κουραστικο και ανουσιο. -
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
To σεμινάριο δεν μπορεί να προσαρμοσθεί στις γνώσεις του καθ' ενός ούτε και στην θέλησή του για μάθηση. Είναι εβδομαδιαία σεμινάρια που αφορούν πλατφόρμα server των Windows 2003 και αφενώς μεν ορισμένα σεμινάρια είναι προαπαιτούμενα των επομένων ενώ οι ελλειπείς γνώσεις κάποιου συμμετέχοντα/ούσης θα οδηγήσει σε μη ολοκλήρωση της ύλης αλλά και σε ελλειπή εκπαίδευση των υπολοίπων , εάν λάβει επι πλέον προσοχή της πρέπουσας.
αφου ειναι ετσι, δε νομιζω οτι μπορεις να κανεις κατι, δεδομενου οτι απο την αρχη θα εχουν τις ικανοτητες να παρακολουθησουν το σεμιναριο.
απλα θα φροντισεις να λυνεις τις οποιες αποριες χωρις να χρονοτριβεις, ωστε να βγαλεις την υλη που θες.
απλα να εισαι λιγο χαλαρος, και να φροντιζεις να τους ξεκουραζεις με το μαθημα. πολλοι απ'αυτους θα δουλευουν, το τελευταιο που θελουν ειναι ενα κουραστικο και βαρετο μαθημα. να τους κινεις το ενδιαφερον, αλλα σε καπως χαλαρη φαση (χωρις ομως να χασει τη σοβαροτητα του το μαθημα , εκει ειναι η ολη μαγκια).ασχετο αλλα ελλιπης γραφεται με γιωτα
(σε αντιθεση με την ελλειψη..)
το θεμα του ειναι απ'το ελιπον (αοριστος β του λειπω )το ξερω οτι γινομαι σπαστικος απλα επειδη ξερω οτι θες να γραφεις σωστα
-
- Να ξέρει το αντικείμενο
- Να ξέρει το βιβλίο ή τις σημειώσεις που θα διδάξει
- Να κάνει ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ του χρόνου διδασκαλίας. Όχι υπερβολικό χρόνο στα απλά που τα ξέρουν όλοι και μετά να περνά επί τροχάδην τα δύσκολα (ΕΙΔΙΚΑ όταν συνήθως από τα δύσκολα είναι τα θέματα που πέφτουν)
- Να αντιμετωπίζει με σεβασμό τις απορίες των σπουδαστών και χωρίς ειρωνείες. Αντιθέτως, να τις θεωρεί σαφέστατη ένδειξη για το τι ξέρουν και τι όχι.
- Στην παράδοση του μαθήματος, να ελέγχει τον τόνο της φωνής του. Να μη μουρμουράει, αλλά να χρησιμοποιεί τον τόνο της φωνής του για να τονίζει αυτά που πρέπει να τονιστούν.
- Να ΜΗΝ έχει άγχος. Ο σπουδαστής το αντιλαμβάνεται αμέσως και το εκλαμβάνει αρνητικά.
- Να κοιτά το ακροατήριο στα μάτια και να παρατηρεί και να αξιολογεί τις αντιδράσεις.
- Να έχει ζωντάνια, ρυθμό στην ομιλία του και αίσθηση του χιούμορ, για να ελαφραίνει πού και πού την ατμόσφαιρα.
- Να προσφέρει και κάτι παραπάνω από τις σημειώσεις (επιπλέον παραδείγματα, ασκήσεις κλπ). Αυτό λειτουργεί ως κίνητρο για τον σπουδαστή να παρακολουθήσει το μάθημα. Καθηγητές που απλά απαγγέλλουν τις σημειώσεις σύντομα αγορεύουν σε άδειες αίθουσες.
- Πάνω απ'όλα... Να αποδεικνύει στους σπουδαστές του ότι ΑΓΑΠΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ.
Καλή σου επιτυχία!
-
να μη μασάνε
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Έχω μικρή εμπειρία ως εκπαιδευτής στο ΤΕΙ , στον ΕΣ και αργότερα , αλλά ομολογουμένως πολύ μικρή.Πρόκειται όμως να διδάξω Microsoft σε επαγγελματίες του ΙΤ χώρου και θα ήθελα την άποψή σας πως θέλετε να είναι ο εκπαιδευτής σας , προκειμένου να προετοιμαστώ και εγώ καλλίτερα.
Παρακαλώ για τις απόψεις σας.
τι τυπικά προσόντα έχεις και έγινες και εκπαιδευτής? στο ΕΚΕΠΙΣ είσαι?
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Πρόκειται όμως να διδάξω Microsoft σε επαγγελματίες του ΙΤ χώρουΕίναι εβδομαδιαία σεμινάρια που αφορούν πλατφόρμα server των Windows 2003
εγω ακομα να καταλαβω τι θα διδαξεις.
Προγραμματισμο / αναπτυξη;
...συγκεκριμενης γλωσσας;
Administration;
Management?
Αντιστοιχα, το απευθυνομενο κοινο τι ειναι;
System administrators;
Developers;
-
Βάσικα πρέπει να φτιάξεις ένα σχέδιο μαθήματος, όπως το λένε, περιλαμβάνει 4 στάδια, 1)προετοιμασία-2)παρουσίαση 3)εφαρμογή 4)ανατροφοδότηση. νομίζω τα καταλαβαίνεις και μόνος σου τι πρέπει να κάνεις. αυτά τουλάχιστον μας λένε στη ΣΕΛΕΤΕ
-
Επίσης σημαντικό:
Δεν τα ξέρεις όλα. Προτιμότερο να ζητήσεις περιθώριο μέχρι την επομένη για να δώσεις σωστή απάντηση, παρά να δώσεις λαθεμένη λόγω άγνοιας.Μην αγχώνεσαι. Καλή προετοιμασία, σιγουριά γιαυτά που ξέρεις, όσα συμβούλεψαν οι προλαλήσαντες και θα πάς καλά. Απλώς προσπάθησε να βρεις το ρυθμό της ομάδας και δεν θάχεις πρόβλημα.
Καλή επιτυχία και απο μένα
---------